Etienne snap ik wel, die pakt gewoon wat ie pakken kan en hoeft nergens naar te kijken... haar snap ik dus niet als je al bezet bent en je ligt binnen twee dagen al te geilen op een ander... erg naief en dom, maar dat is in haar geval weer logischquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee heeft schijnbaar een erg lekkere vriend! Snap jij het nog?
Net klaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:17 schreef Debbus het volgende:
Is dit de vergadering? (ben net thuis)
Misschien ook wel op turken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:17 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij valt Sabrina wel op van die indo types.
Hoe zag je dat dan? Sprong er een stream naar de tuin?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef KlootMajoor het volgende:
![]()
![]()
Zag ik dat nou goed?
Nou?
Vertel me dat het niet waar is
hebben die kwiebusssen gewoon een luxe tuin?
Zaniken krijgt door die twee een hele nieuwe dimensie... ik had deze oeverloze groepsdiscussie al gelijk afgekapt... Het zou me een zorg zijn wat er wordt besteld,quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef eborn het volgende:
Toch heerlijk dat de twee zussen altijd nog bevestiging van elkaar krijgen
Denk dat ie de FP zag. De tuin stond vanochtend al op de streams.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe zag je dat dan? Sprong er een stream naar de tuin?
Ze hebben haar vanmiddag door de deur proberen te krijgen maar dat ging nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:27 schreef Debbus het volgende:
Toch wel een serieuse vraag: Waarom zit Hilde er nog in? Ze zit nu al zo ongeinteresseerd in het huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |