Misschien als de pa weg is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:38 schreef sherrytje het volgende:
[..]
idd, niet iedereen kan zich gelijk voegen bij de groep ,
als het niet in je aard zit
let maar op mijn woorden ze komt nog wel
Het is voor haar te hopen dat ze nog de kans krijgt. Maar ik zie in haar nog wel een nieuwe Sandy, dus ze komt er wel. Ze lijkt me wel vrij normaal trouwens, itt een flink stel anderen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:38 schreef sherrytje het volgende:
[..]
idd, niet iedereen kan zich gelijk voegen bij de groep ,
als het niet in je aard zit
let maar op mijn woorden ze komt nog wel
Gebrek aan frisse lucht denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Hoor ik nou echt iemand zeggen: "bloem" is drie lettergrepen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef TheVulture het volgende:
![]()
kaapsviooltjequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Der vader houd er juist onder de duim. Als die wegvalt kan ze inderdaad in elkaar zakken, of juist helemaal opleven. Ze woont inmiddels op zichzelf, dus ik denk dat ze het wel aankan zonder vader.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nee, ze is heel erg gehecht aan haar vader.....
dat houd ze dan juist niet vol.
Dat is dan wel een reden om juist Egbert eruit te willen... maar Egbert lijkt me ook nog steeds wel een redelijke vent, dus die mag ook nog even blijven. Maar dat regelneef gedrag mag wel wat minder.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nee, ze is heel erg gehecht aan haar vader.....
dat houd ze dan juist niet vol.
Anders was het Marcel niet geluktquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef eborn het volgende:
Echt spannend zo, als Rik al aangeeft hoe je het moet uitbeelden
Het niveau daalt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |