quote:Op woensdag 6 september 2006 11:23 schreef Gert het volgende:
Zorg dat er veel mensen kijken en zorg dat er iets in het programma naar voren komt waardoor ze de volgende uitzending ook willen zien. Geef een gruwelijke opdracht. Plaats een psychologische bom in het huis. Naai Etienne zodanig op dat ie iets schokkends doet wat de kranten haalt.
Ja Etienne, daar moet iets mee. Hij moet of echt te ver gaan in z'n opmerkingen of gaan vechten. Volgens mij is hij zo op te fokken dat hij te ver gaat. Ik zeg Semih opstoken in zijn richting en zorgen dat er een rel komt. Hij zal een goede discussie waarin hij flink onderuit gehaald wordt niet aan kunnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:23 schreef Gert het volgende:
Naai Etienne zodanig op dat ie iets schokkends doet wat de kranten haalt.
Ik zie wel dat de live niet lekker loopt, maar dat ligt aan de inhoud, niet aan de boodschapper.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:28 schreef Springsteen27 het volgende:
Maar ik ga heel ver met flugeltje mee als het om Bridget gaat. Alleen lijkt ze het erg zwaar te hebben. En ik had ook een heel slecht gevoel over de live-uitzending.
Ik vind Bridget een hartstikke goeie en lieve meid, maar ze kan zo'n programma niet in haar eentje trekken! En het topic vind ik eigenlijk helemaal niet overbodig. BB leest mee op Fok, dat is al langer bekend. Ze zitten waarschijnlijk met de handen in het haar, laat ze dus maar eens luisteren naar de kijker. Wie weet doen we er wel iets goeds mee!quote:Op woensdag 6 september 2006 11:23 schreef Gert het volgende:
Wat ben je toch weer raar bezig.
Een overbodig topic openen + het enige dat nog enigszins functioneert aan het hele programma (Bridget) willen vervangen.
Wat Hummie moet doen is:
- een supervisor aannemen die de dagelijkse verhaallijn bewaakt, er bovenop zit.
- zichzelf ontslaan, aangezien zij de supervisie had moeten doen maar ze heeft gefaald. Haar regisseurs leveren prutswerk af, en dan hoor je er als leidinggevende bovenop te gaan zitten.
Verder moet er een publiciteitsstunt georganisserd worden , bijvoorbeeld rond de eerste exit. Maak daar een spektakel van, stuur die "toppertje" -jongens naar binnen om het "losertje" eruit te halen, whatever: brainstorm er een middag over en pak het GROOTS aan en maak er van tevoren reclame voor. Zorg dat er veel mensen kijken en zorg dat er iets in het programma naar voren komt waardoor ze de volgende uitzending ook willen zien. Geef een gruwelijke opdracht. Plaats een psychologische bom in het huis. Naai Etienne zodanig op dat ie iets schokkends doet wat de kranten haalt.
En dat opstoken zal waarschijnlijk alleen maar beter gaan nadat zijn vader gedwongen het huis heeft moeten verlaten. Twee vliegen in één klap lijkt me.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We zijn het er dus wel beiden over eens dat ze een publiciteitsstunt nodig hebben. En we vinden ook allebei dat die uit de hoek van Etiënne/Marcel moet gaan komen. Ik denk zelf dat die gedwongen exit de beste optie gaat zijn, maar het opstoken van Etiënne zal idd misschien ook wel gaan lukken.
half8 journaal op rtl4 niet vergeten, moeilijk mee te concureren.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:08 schreef flugeltje het volgende:
En uiteraard moet het uitzendtijdstip van de reguliere uitzending gewijzigd worden. Gooi dat maar naar 19.30 uur, dan heb je de minste concurrentie.
Eén van de zusjes s nachts uit bed plukken door vier gemaskerde mannen? Leuk!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:03 schreef AgentCooper het volgende:
- Laat een bewoner "verdwijnen". Kijk wat er gebeurt als je iemand ongemerkt uit het huis plukt en een tijdje achterhoudt, a la het huisje van BB5. Opperste verwarring, denk ik.
Ligt denk ik toch ook wel een beetje aan de geselecteerde kandidaten, bv de "strijd" tussen Lieske en Roel, de romance Roel / Dido enz.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:25 schreef Maerycke het volgende:
Misschien is het wel niet te redden. Laten we eerlijk zijn.. het concept is wel enigszins uitgemolken (zeker als Hummie nog steeds terug wil naar de basis). Big Brother bewoners wéten dat ze op internet en televisie komen en van spontane handelingen is geen sprake meer.
Dat was ook hetgeen wat me vorig jaar zo irriteerde overigens. Ik zag geen samenspel tussen mensen, maar toneelstukjes die werden opgevoerd.
Alleen wanneer je mensen echt tot het uiterste zou drijven (kijk bijvoorbeeld naar een show als Expeditie Robinson) dan krijg je nog werkelijke emoties te zien. Hummie houdt het op sneeuw in de tuin (yay!), de tijd verwisselen (wat is het nut daar in vredesnaam van?) en het opvangen van een koffer boven een zwembad.
Het boeit gewoon niet.
Ik ben het hiermee niet helemaal eens.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:25 schreef Maerycke het volgende:
Misschien is het wel niet te redden. Laten we eerlijk zijn.. het concept is wel enigszins uitgemolken (zeker als Hummie nog steeds terug wil naar de basis). Big Brother bewoners wéten dat ze op internet en televisie komen en van spontane handelingen is geen sprake meer.
Dat was ook hetgeen wat me vorig jaar zo irriteerde overigens. Ik zag geen samenspel tussen mensen, maar toneelstukjes die werden opgevoerd.
Alleen wanneer je mensen echt tot het uiterste zou drijven (kijk bijvoorbeeld naar een show als Expeditie Robinson) dan krijg je nog werkelijke emoties te zien. Hummie houdt het op sneeuw in de tuin (yay!), de tijd verwisselen (wat is het nut daar in vredesnaam van?) en het opvangen van een koffer boven een zwembad.
Het boeit gewoon niet.
Lees de OP, dit topic heeft een andere opzet. Het topic wat jij noemt is voor tips om de streams op dát moment leuker te maken. Dit topic heeft als inzet te discussiëren hoe we kunnen voorkomen dat het programma voortijdig eindigt. Het gaat hier dus om het grote geheel en in het andere topic over de dagelijkse gang van zaken.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:01 schreef berney het volgende:
Dit had best in die tips voor Talpa topic geplaatst kunnen worden.
Zelfde opzet..
Dus,
Slotje
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lees de OP, dit topic heeft een andere opzet. Het topic wat jij noemt is voor tips om de streams op dát moment leuker te maken. Dit topic heeft als inzet te discussiëren hoe we kunnen voorkomen dat het programma voortijdig eindigt. Het gaat hier dus om het grote geheel en in het andere topic over de dagelijkse gang van zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |