quote:
Dat was Dago...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:02 schreef Pinball het volgende:
Kap eens met dat gehak op de persoon people.
quote:
Nee!quote:
bekijkdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:42 schreef Gert het volgende:
Get a life mensen....
Je moet wel heel simpel zijn dat je zoon stomme programa nog bekijkd.
Mensen die screencaps maken hebben sowieso geen leven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef soylent het volgende:
Mensen die watermarks op hun screencaps zetten hebben echt geen leven!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een lelijke bank.
En dat is de enige spelfout die je opviel?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:10 schreef Enchanter het volgende:
Hoe kansloos kan je zijn als je daar naar toe gaat/wil![]()
Je vergeet te vermelden dat je ook zo scheel als de neten bent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef berney het volgende:
Mirrorman zal wel weer iemand eruit vissen waarop hij zijn frustraties kan uiten. bv iemand die een paar kilotjes te zwaar vindt zal hij wel vet zwijn noemen of iets dergelijks in zijn taalgebruik (iq)..
Hij mailde dat hij geen zin meer had om met "zo'n achterlijk vadsig vier-oog als berney" in één forum te gaan zitten.quote:
Ow gos ja, sorry.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat je ook zo scheel als de neten bent.![]()
Wat een zielepoot zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij mailde dat hij geen zin meer had om met "zo'n achterlijk vadsig vier-oog als berney" in één forum te gaan zitten.
vooral zo hier doorgaan berney, dan krijg je je tag vast welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef berney het volgende:
ik wil een ik zeik graag tag, kan dat?
hij is mij wel toevertrouwdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:41 schreef just me het volgende:
[..]
vooral zo hier doorgaan berney, dan krijg je je tag vast wel
Maar, jij, toch ook,best vaak,?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:12 schreef berney het volgende:
Trouwens, hij heeft zo vaak gezegd dat ie weg zou blijven op fok! Dus neem ik dit niet echt serieus.
Ik hoor de database al knarsen en kraken.quote:
Ook dát valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoor de database al knarsen en kraken.![]()
Hij bedoelt iets anders.quote:
mis-communicatiequote:
gelukkig heb ik zijn foto nogquote:
Ik heb een heel mapje van hem.quote:
zullen we plaatjes ruilenquote:
Van wie heb jij mapjes?quote:
Hoeveel GB is die foto?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:25 schreef just me het volgende:
Ik heb in ieder geval nog een mapje met een foto van berney
Kan niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:25 schreef just me het volgende:
Ik heb in ieder geval nog een mapje met een foto van berney
De provisiekastquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:48 schreef berney het volgende:
[..]
Dat weet just me, ik ben ook zo op de kast![]()
![]()
Zeg ik dat dan ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:08 schreef berney het volgende:
oh, en for god sake die heb ik niet leeggegeten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |