Vreemde kleurtjes passen vaak goed!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:29 schreef Mike1964 het volgende:
Vreemde kleurtjes op de streams
[afbeelding]
Rik geeft er wel een leuke draai aan iigquote:
Ik wil niet veel zeggen, maar zo te zien gaat Sabrina het celebaat niet lang meer volhouden in dat huisquote:
Ik dacht al waar zijn FC Zwolle nu dan ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
Handig dat er nu ook mods zijn.
Heeft ze ook al aangegeven... e10 heeft er ook geen problemen mee... misschien kunnen we wel een poll houden wie het eerst gaat sexen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar zo te zien gaat Sabrina het celebaat niet lang meer volhouden in dat huis
nee idd, en dat haar mag trouwens wel wat korter.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:38 schreef Jimbo het volgende:
ik vind dat semith oid zn baard niet had moeten scheren
Alleen ze zjn er nooit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
Handig dat er nu ook mods zijn.
je weet niet wat je mist in bedquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline tegen Semih: "we krijgen Egbert wel mee"
Ik begin ttch een beetje een afkeer te krijgen, tegen Micheline.
O dat is handig als je in een verbouwing zit, kunnen ze misschien ook gelijk bij mij het plafond witten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:55 schreef Felixje het volgende:
Binnengekomen Email: Van : De broervanEtienne@zooi.nl
Felix als je (piieeuup) ncoch eens (Piieep) over (Pieeup) iets segt dan kom ik met me vrientjes je huiz verbauwe!
Probeer 'm maar zoveel mogelijk te negeren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
O dat is handig als je in een verbouwing zit, kunnen ze misschien ook gelijk bij mij het plafond witten?
Dat lijkt me wel verstandig ja. In het vervolg kappen met dat geneuzel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:09 schreef Felixje het volgende:
Voordat ik te veel comments krijg
Ok Ok Ik kap er nu echt mee!
Yo Ok ...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig ja. In het vervolg kappen met dat geneuzel.
wishfull thinkingquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:35 schreef arneaux het volgende:
Die Tijn wordt nogal vaak genaaid door zn vriendinnen is t niet? Misschien moet hij t probleem s bij zichzelf zoeken.
Als dat zo is, komt misschien door de poll op front. Groepje van de kampers of groepje van de Turk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:23 schreef roeland303 het volgende:
zo...fokking tuig...goeiedag....
wah zie ik nou?...heeft bb de fok link weggehaald?
Er is ook al een groepje Kampers op Fokquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Als dat zo is, komt misschien door de poll op front. Groepje van de kampers of groepje van de Turk.![]()
vind ik nou niet zo'n grove poll... Maar de link is weg...gaat duizenden bezoekers schelen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Als dat zo is, komt misschien door de poll op front. Groepje van de kampers of groepje van de Turk.![]()
Vreemd. Ze lezen hier al jaren mee en weten nu wel wat ze van Fok kunnen verwachten dunkt me.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:26 schreef roeland303 het volgende:
[..]
vind ik nou niet zo'n grove poll... Maar de link is weg...gaat duizenden bezoekers schelen...
De Zwolle Z-site is er ! ( Maar of Talpa du nu blij mee is? )quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Vreemd. Ze lezen hier al jaren mee en weten nu wel wat ze van Fok kunnen verwachten dunkt me.
Al meerdere keren gedaan...maar bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:30 schreef Felixje het volgende:
Hey Roel duik effe met Dido in bed en neem het op![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Al meerdere keren gedaan...maar bedankt voor de tip
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:34 schreef roeland303 het volgende:
zit niet iedereen in een andere topic te lullen?
Nee het is blijkbaar heel stil hier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:34 schreef roeland303 het volgende:
zit niet iedereen in een andere topic te lullen?
Felixje anders voeg je ff wat mensen toe op je msn en ga daar dan tegen aan typen,je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:29 schreef Felixje het volgende:
[..]
De Zwolle Z-site is er ! ( Maar of Talpa du nu blij mee is? )
![]()
![]()
![]()
wah zijn mods?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:36 schreef Felixje het volgende:
[..]
nah ... de mods grepen denk ik achter de schermen in..
Luitjes die ervoor zorgen dat je hier nier meer mag chattenquote:
Ben twee keer geweest toen ze in de kuip waren....echt vette sound...ben wel benieuwd..staat daar echt nieuw materiaal op?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:38 schreef Felixje het volgende:
@ Roel Pink Floyd P U L S E dvd is uit... Ik heb em... maar ik vin toch de Roger Waters: In The Flesh Live echt wel stukje beter! ( Sorry)
Nopo concert = van 94quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:40 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ben twee keer geweest toen ze in de kuip waren....echt vette sound...ben wel benieuwd..staat daar echt nieuw materiaal op?
Ja ik ben niet zo een fan van al het nieuwe gedoe. Als er niets gebeurt dan is het logisch dat mensen een beetje off topic gaan, maar goed ik respecteer de regels.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:39 schreef Felixje het volgende:
[..]
Luitjes die ervoor zorgen dat je hier nier meer mag chatten
Drukker hier? Mooi nog meer werk voor de mods om de mailtjes van de klikspanen te beantwoorden!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo een fan van al het nieuwe gedoe. Als er niets gebeurt dan is het logisch dat mensen een beetje off topic gaan, maar goed ik respecteer de regels.![]()
zal zo wel drukker worden als de uitzending begint.
Ik dacht dat je zou stoppenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:44 schreef Felixje het volgende:
[..]
Drukker hier? Mooi nog meer werk voor de mods om de mailtjes van de klikspanen te beantwoorden!![]()
Veel te weinigquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:44 schreef roeland303 het volgende:
wat voor soort figuren worden hier geweigerd dan?
Koop Roger Waters DVD : In the flesh live. en als je dan toch in de winel staat neem dan gelijk: Steve Vai Live at the Astoria mee!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:43 schreef roeland303 het volgende:
94...das het concert waar ik geweest ben denk ik...
eerst paddo's vreten en dan naar pink floyd...das gek jonge!
jah dat zou ik ook.. en dat doe ik ook!quote:
Je wordt hier niet geweigerd, maar je off-topic posten worden verwijderd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:44 schreef roeland303 het volgende:
wat voor soort figuren worden hier geweigerd dan?
Insiderquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je wordt hier niet geweigerd, maar je off-topic posten worden verwijderd.
Hier is namelijk COS, dat staat voor Commentaar Op Streams.
Voor de slowchat is het SC topic.
Je wordt wel geband als je doodverwensingen post, of als je Danny's hond bedreigd met verkrachting
Eeeeeuh beetje streams checkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:48 schreef roeland303 het volgende:
Kopen van muziek vind ik niet meer nodig... Doe maar gratis als je het aan mij vraagt....
Yo PC eend...Whaaaddup?
Gratis DVD 's ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:48 schreef roeland303 het volgende:
Kopen van muziek vind ik niet meer nodig... Doe maar gratis als je het aan mij vraagt....
discussie...geen ruziequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:50 schreef Felixje het volgende:
RUZIE OP STREAMS!
Marcel Zijn Vader!!! steunt em echt goed!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:51 schreef mazaru het volgende:
E10 is weer zijn levenswijsheid aan het bezigen.
"Als je bukt in een mini-rokje, dan kun je ook verwachten dat een knul gaat graaien"![]()
waaro?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:50 schreef Felixje het volgende:
RUZIE OP STREAMS!
Niet naar het gejank van die krolse idioot luisterenquote:
Die opmerking van E10 bedoel je waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:25 schreef roeland303 het volgende:
aardig rustig!!!! die opmerking over een kogel...
Ik denk dat ik toch maar even ga terug lezen wat er allemaal gebeurt is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet naar het gejank van die krolse idioot luisteren![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet naar het gejank van die krolse idioot luisteren![]()
tuurlijk niet. Als ze daar aan gaan beginnen kunnen ze continu sancties geven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:53 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Die opmerking van E10 bedoel je waarschijnlijk?
Wat ik me afvroeg, staat daar iets van over in het contract wat de bewoners van BB hebben moeten tekenen?
Of er een sanctie volgt zodra er iem lichamelijk of VERBAAL geweld gebruikt in het huis?
E10 heeft nl al 2x deze (groffe) opmerking gemaakt
Precies dus iemand uitschelden mag wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:56 schreef roeland303 het volgende:
Je mag niemand bedreigen of in mekaar meppen... en je mag niety over het contract lullen....uhhh...ja
Hoe lang niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:56 schreef roeland303 het volgende:
en je mag niety over het contract lullen....uhhh...ja
het lijkt er wel bijna op...... laat ik zeggen: tijn 40 vs plofkop 15quote:
http://forum.fok.nl/topic/907160/1/500#41401839quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef roeland303 het volgende:
Ik krijg nog de zenuwen als ik dat deuntje hoor van bb.... helemaal als ik die stem van bridget hoor: jij staat genomineerd!
hoevaak was dat dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef roeland303 het volgende:
Ik krijg nog de zenuwen als ik dat deuntje hoor van bb.... helemaal als ik die stem van bridget hoor: jij staat genomineerd!
hou toch eens op met de gemekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef Felixje het volgende:
Aan Roel en over Roel en @Roel:
Het intereeert me eigenlijk helemaal niets meer dat jij en Dido in het huis zaten. OK Misschien heb je goeie tips over de dbk... en over het verblijf in het huis...
maar ik heb echt zoietsvan BB5 was BB5 en het is nu BB6
Sorry
kampsjaak heeft per definitie ongelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:57 schreef riri het volgende:
Janine heeft gewoon gelijk
Dat zou wel eens tijd worden in ieder geval!quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Felixje, doe je gewoon normaal mee?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef Felixje het volgende:
Het intereeert me eigenlijk helemaal niets meer dat jij en Dido in het huis zaten. OK Misschien heb je goeie tips over de dbk... en over het verblijf in het huis...
Sorry
Excuses aanvaard... Gelukkig vind ik jou mening erg boeiend...dat scheelt weer...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef Felixje het volgende:
Sorry
is de felixshow nog steeds bezig?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat zou wel eens tijd worden in ieder geval!
ja wat is normaalquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Felixje, doe je gewoon normaal mee?
mocht het té vriendelijk overkomen, dit is dus een waarschuwing
Thanks Roel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard... Gelukkig vind ik jou mening erg boeiend...dat scheelt weer...
Ik zou het niet uit gaan proberen als ik jou wasquote:
Ik kom ook altijd erg snel...lijkt me een goed plan...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:09 schreef Felixje het volgende:
[..]
Thanks Roel.
Madonna komt snel! Zullen we samen heen gaan ?
Yep op straffe van een banquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
is de felixshow nog steeds bezig?
als je last van zijn posts hebt dan lees je ze toch niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef Felixje het volgende:
Sorry
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:13 schreef toxikon het volgende:
felix heb jij ook 25 onenightstands gehad toevallig?
Semih,omdat hij als eerste ging kokenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:14 schreef Snoet123 het volgende:
Wie noemde Marcel nu "Snelle Jan"?? Hij bedoelde het zeer cynisch
?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:15 schreef Snoet123 het volgende:
Katertje komt een beetje aandacht tekort ?
Ga lekker elders je (flauwe) grappen spuien je verziekt de cos![]()
Had ik jou maar eerder op mijn pad gevondenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:22 schreef flugeltje het volgende:
Felixje Laatste waarschuwing!!
ehm waarvoor dan ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:22 schreef flugeltje het volgende:
Felixje Laatste waarschuwing!!
wie ben je dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Felixje het volgende:
[..]
Flugel ws weet je helemaal niet wie ik ben
Je hebt nog niet helemaal door dat het hier om BB gaat en niet om Felixje, je bent net zo lastig als je vorig jaar was toen je ineens in BB binnen kwam zeilen. Toen heb je ook diverse waarschuwingen gehad. Ik heb je een waarschuwing gegeven, je ging door, je kreeg nog een waarschuwing je gaat nog steeds door. Laatste waarschuwing staat dus. Normaal meeposten over de streams of maar ff een paar dagen wat anders gaan doen. Capiche?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Felixje het volgende:
[..]
ehm waarvoor dan ?
Flugel ws weet je helemaal niet wie ik ben en ws lees je nu posted van mij
maar laatste waarschuwing?
waarom?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt nog niet helemaal door dat het hier om BB gaat en niet om Felixje, je bent net zo lastig als je vorig jaar was toen je ineens in BB binnen kwam zeilen. Toen heb je ook diverse waarschuwingen gehad. Ik heb je een waarschuwing gegeven, je ging door, je kreeg nog een waarschuwing je gaat nog steeds door. Laatste waarschuwing staat dus. Normaal meeposten over de streams of maar ff een paar dagen wat anders gaan doen. Capiche?
wrom nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:26 schreef StarGazer het volgende:
mwuhahahaha, dat varken mag niet meer roken
Nope Not Capiche.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt nog niet helemaal door dat het hier om BB gaat en niet om Felixje, je bent net zo lastig als je vorig jaar was toen je ineens in BB binnen kwam zeilen. Toen heb je ook diverse waarschuwingen gehad. Ik heb je een waarschuwing gegeven, je ging door, je kreeg nog een waarschuwing je gaat nog steeds door. Laatste waarschuwing staat dus. Normaal meeposten over de streams of maar ff een paar dagen wat anders gaan doen. Capiche?
ze mag het wel maar probeert af te kicken..ze heeft 1 pakje shag voor een week maar ze probeert gelijk helemaal niks te roken...wordt vast ellendigquote:
Ik heb niet gezegd dat ík je vorig jaar gewaarschuwd heb, dat was namelijk CW.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:30 schreef Felixje het volgende:
[..]
Nope Not Capiche.
Bete Flugel ! Hierbij wat chocola , een waterbed en een paar uur slaap.
Ik denk dat je echt wat in de war bent.
Vorig jaar en waarschuwing gehad ?
Van Jou ?
no Capice
Dit jaar heb je van mij al drie waarschuwingen te pakken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:58 schreef CartWOman het volgende:
Doe even geen onzinnige dingen hier plaatsen, felixje. Als je daadwerkelijk een klacht of serieuze vraag hebt kun je die posten, that's it.
Is dit weer een allerlaatste waarschuwingquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu dat was een uitleg van de échte laatste waarschuwing, maar de boodschap is geloof ik inmiddels wel duidelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dit weer een allerlaatste waarschuwing
eggie zegt ook altijd dat het de laatste isquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu dat was een uitleg van de échte laatste waarschuwing, maar de boodschap is geloof ik inmiddels wel duidelijk
En nu weer ontopic allemaal
en wat is er nou belangrijker?...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je on-topic een doodverwensing doet, dan heb je meteen een ban te pakken, maar het mag blijkbaar wel om continue een [COS] topic te verzieken.![]()
te laat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef Felixje het volgende:
Ik heb tijdens BB2 wel ooit een een mailtje van Cynix gehad...
thats all...
Ok On Topic ( Moeilijk)
Ach e10 krijgt niet eens een waarschuwing van BB als hij tot twee maal toe!!!! zegt dat hij iemand een kogel door zijn kop wil schieten...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je on-topic een doodverwensing doet, dan heb je meteen een ban te pakken, maar het mag blijkbaar wel om continue een [COS] topic te verzieken.![]()
Lieve Flugel ! en Kittens je bent echt wat in de war....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ík je vorig jaar gewaarschuwd heb, dat was namelijk CW.
[..]
Dit jaar heb je van mij al drie waarschuwingen te pakken.
Nu gaan we allebei ontopic of ik ben de enige van ons die nog in dit topic kan posten!
normen en waarden vervaging slaat ook toe bij talpaquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach e10 krijgt niet eens een waarschuwing van BB als hij tot twee maal toe!!!! zegt dat hij iemand een kogel door zijn kop wil schieten...
Well done blijkbaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef dobbey het volgende:
Jeetje willen ze een lap leer van die bief maken ofzo .............
Om nog maar te zwijgen over het feit dat er mensen zijn die nog geeneens één waarscuwing krijgen voor ze worden ge-excommuniceerd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lijkt me belangrijker om on-topic te blijven. En lopen zeiken en zeuren in [BB SC] # 13: Trekt koud opquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef roeland303 het volgende:
[..]
en wat is er nou belangrijker?...
Bedreiging is ook meer in de vorm van een ultimatum, als je nog 1 keer...dan doe ik....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach e10 krijgt niet eens een waarschuwing van BB als hij tot twee maal toe!!!! zegt dat hij iemand een kogel door zijn kop wil schieten...
Zoiets als.... "Ik stuur mijn neefjes op je af...." Dat bedoel je?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:42 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Bedreiging is ook meer in de vorm van een ultimatum, als je nog 1 keer...dan doe ik....
gewoon zeggen wat je denkt telt niet denk...
Tijn heeft sowieso wel goede humor. Vind ik tenminstequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:44 schreef Kinga het volgende:
Dat shirt van Tijn is wel humor.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets als.... "Ik stuur mijn neefjes op je af...." Dat bedoel je?
Dat voldoet denk ik wel...of je broers?...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat van die neefjes is zo 2005, nu is het 2006 BB2006quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hou toch op joh.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En toch vond ik Versabommie beterquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:46 schreef Felixje het volgende:
Ik snap niets meer van Fok.
Zijn mijn mails gekoppeld door de crash aan iemand de zich niet weet te gedragen?
Waarom is Flugel boos op me ?
Ik snap het allemaal niet meer ik ben LS toch niet .
mar goed ik laat het eerst maar.
Wie zei dat ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:46 schreef roeland303 het volgende:
of: dan eindig je met een klomp beton aan je poten op de bodem van de Maas....daar hoor ik niemand over...
En tóch is dat raar. Als BB ze eerst gewaarschuwd heeft dat ze dan op pindakaas en uien zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de rest maar watertanden. Wat zullen ze balen als ze achteraf te horen krijgen dat ze mochten delen voor een feestje...
[afbeelding]
Ik vind het jammer. Beetje belachelijke actie van BB. Lijkt me duidelijk dat er niet gedeeld wordt. Tijn en Rik boden het dan wel aan, maar de anderen namen het niet aan, omdat het noodrandsoen nog niet zo heel weinig was. Alles beter dan op pindakaas en uien zouden ze gedacht hebben,.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de rest maar watertanden. Wat zullen ze balen als ze achteraf te horen krijgen dat ze mochten delen voor een feestje...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:48 schreef roeland303 het volgende:
oja....slim...als ze het nietdelen...dan zegt bb natuurlijk aan het einde van week...bla bla...
Creeren ze weer zuure gevoelens naar elkaar...
hey bijna tegelijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:48 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind het jammer. Beetje belachelijke actie van BB. Lijkt me duidelijk dat er niet gedeeld wordt. Tijn en Rik boden het dan wel aan, maar de anderen namen het niet aan, omdat het noodrandsoen nog niet zo heel weinig was. Alles beter dan op pindakaas en uien zouden ze gedacht hebben,.
Ja en pikkie informeerd bij de zusjes ook naar de huizenprijzen in Den Haag...alsof hij in z'n eentje een huisje kan kopen met z'n 19 jaar en superjobquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:49 schreef toxikon het volgende:
hoor ik dat nou goed dat E10 naar de randstad wil komen? weet ie wel dat daar allochtonen en homoos wonen?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:52 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja.. hebben ze in het oosten ook een kust ???![]()
Had iig dat pindakaas met uiten dreigement achterwege gelaten. Nu delen ze nevernooit niet. Vrij logisch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:49 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat zo fucking vaag
Ze denken dat als ze het delen de hele groep op pindakaas met uiten moeten. Dus natuurlijk doen ze dat niet.![]()
Belachelijke gedoe van BB.
Had het gewoon achterwege gelaten.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:54 schreef NorthernStar het volgende:
Had iig dat pindakaas met uiten dreigement achterwege gelaten. Nu delen ze nevernooit niet. Vrij logisch.
Eensquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:55 schreef Jappie het volgende:
oe...turkse pizza is echt wel lekker...
Ja inderdaad. Dan hadden ze in dubio gezeten of ze het zouden mogen delen of nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Had iig dat pindakaas met uiten dreigement achterwege gelaten. Nu delen ze nevernooit niet. Vrij logisch.
Wazig?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:51 schreef n1ek het volgende:
hey meer mensen hier die die actie van BB wazig vinden. Tuurlijk delen ze het niet als ze anders op pindakaas en uien komen.. Nou wat een test als het zo duidelijk gemaakt wordt dat ze het niet moeten delen...ze willen het wel dat is het probleem niet...
Luisteren naar hen die wijs/wijzer zijn is het begin der wijsheid. Etienne is dus feitelijk goed bezigquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die plofkop maar luisteren, zegt geen woord.
[afbeelding]
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Luisteren naar hen die wijs/wijzer zijn is het begin der wijsheid. Etienne is dus feitelijk goed bezig
Daar krijg ik spontaan een zaadlozing van......quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:59 schreef PH52 het volgende:
Het zou mooi zijn mocht E10 een keer naast Semih op de bank komen en dat dan die E10 mag wieberen![]()
Ja idd, maar voor ons is het te zien dat het 12 uur snachts is. BB zou net zo goed dat om 12 uur smiddags aan kunnen geven en met ze dollen. Wij weten dat dat niet gebeurt maar zelf is het vrij lastig om tijdsbesef te hebben en zou er net zo makkelijk met ze gedold kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Wazig?
Heel dat BB dit jaar is geen flikker aan ; er klopt niets van
Ze krijgen de tijd te horen, ze matsen bewoners, noodrantsoen is de normale gang van zaken voor een gemiddeld gezin in Nederland tegenwoordig dus das helemaal geen noodrantsoen
Veel mensen zullen zich wel een beetje geraakt voelen als ze die bewoners zien eten wat hun dus " als noodrantsoen " zien
Verder is er een tuin die heus wel open gaat, verder is dat gebeuren met Egbert 1 grote grap geweest; natuurlijk ging hij er niet uit, BB heeft extra muntjes kunnen vangen door al die bellers... etc etc...
De liveuitzending waar een smurf een zwarte piemel van zou krijgen , BB past censuur toe,streams gaan regelmatig uit, etc etc
Kortom: BB dit jaar is klote, enige leuke zijn de vleesballen van die Micheline...
ik heb nou niet echt het idee dat het blijft hangenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Luisteren naar hen die wijs/wijzer zijn is het begin der wijsheid. Etienne is dus feitelijk goed bezig
Natuurlijk niet, ze moeten eigenlijk nog erger doen... Bijvoorbeeld beiden aan een kant van Hilde gaan zitten...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:07 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn en Rik kunnen zich toch ook afzonderen tijdens het eten van hun luxe?
Ligt niet aan jou...ik sta op het punt om het op te gevenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:14 schreef ThaSandman het volgende:
Was het vorig jaar rond deze tijd ook zo saai of ligt het aan mij dat ik deze groep heel saai vind.
die zit een week op de kattenbak gloof ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:19 schreef natronic het volgende:
zo was er weer... is die kut kat (felixje) eidelijk opgerot??????????'
gelukkig maar met deze streams mis je toch de helftquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:16 schreef n1ek het volgende:
Het ligt eerder aan BB die ze geen hond laat doen..
Ik hoop het, ik ergerde me al de hele dag rot aan die kutkloon...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:19 schreef natronic het volgende:
zo was er weer... is die kut kat (felixje) eidelijk opgerot??????????'
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:50 schreef nikky het volgende:
Weer een nieuwe dag en nieuwe kansen!
Felixje mag een week lang de kattenbak niet af. irritant, vervelend, trollerig gedrag, gewauwel, waarschuwingen negeren.
Wat een goed bericht zo op deze vroeg avond.quote:
Dat ze eerst maar zorgen dat die streams niet haperen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er komt vandaag of morgen spontaan een feest! Ze zochten gisteren al naar een reden (BB) ze moeten wat feestbeelden en drankbelden hebben voor de lice uitzendingen.. Dus vandaag of morgen is er feest!
Ze hebben dat gekregen omdat ze het het beste gedaan hadden met de WeekOpdracht en het was een extraatje bovenop het rantsoen, dus heeft ie wel gelijk. Alleen wat Rik zegt: hij moet zich er niet zo druk om maken...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
De oldbies zitten fijn in hun eigen "voer voor psychologentopic"
Egbert en Micheline zijn het roerend met Tijn eens
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, dat je er als op-noodrantsoen-zittende-bewoner ervanuit gaat, dat de luxe-eters hun rantsoen verdelen over de overige bewoners.
Dat kan je als een gewoon sociaal gebaar zien.
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:44 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dat ze eerst maar zorgen dat die streams niet haperen.
Dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er komt vandaag of morgen spontaan een feest! Ze zochten gisteren al naar een reden (BB) ze moeten wat feestbeelden en drankbeelden hebben voor de lice uitzendingen.. Dus vandaag of morgen is er feest!
Ik had haperingen op de site's maar met dat BB programma'tje werkt het nu prima.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:44 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dat ze eerst maar zorgen dat die streams niet haperen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
probeer die eens.. ben verhuisd naar die, hapert niks..
Hmm....ik denk het welquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef CobusNet het volgende:
Zouden ze bekend maken als Rik en Tijn hun 'buit' niet inleveren en dat de rest een feestje mis loopt?
Ik ga me nooit van mijn leven registreren op de Talpa sitequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Rik: als er iemand uitgaat die ik heb genomineerd, zou ik misschien wel moeten janken.
Micheline: ja, ik ook.
@ThaSandman...mijn streams haperden ook, ik kijk nu via de Talpasite...daar heb je ook een 4 in 1 mogelijkheid...alleen je moet je er wel registeren.
Ik gebruik nu http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp en die loopt nu goed, dus kan ook aan de provider van een paar mensen hier liggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Rik: als er iemand uitgaat die ik heb genomineerd, zou ik misschien wel moeten janken.
Micheline: ja, ik ook.
@ThaSandman...mijn streams haperden ook, ik kijk nu via de Talpasite...daar heb je ook een 4 in 1 mogelijkheid...alleen je moet je er wel registeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |