Ik denk dat ik toch maar even ga terug lezen wat er allemaal gebeurt is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet naar het gejank van die krolse idioot luisteren![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet naar het gejank van die krolse idioot luisteren![]()
tuurlijk niet. Als ze daar aan gaan beginnen kunnen ze continu sancties geven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:53 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Die opmerking van E10 bedoel je waarschijnlijk?
Wat ik me afvroeg, staat daar iets van over in het contract wat de bewoners van BB hebben moeten tekenen?
Of er een sanctie volgt zodra er iem lichamelijk of VERBAAL geweld gebruikt in het huis?
E10 heeft nl al 2x deze (groffe) opmerking gemaakt
Precies dus iemand uitschelden mag wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:56 schreef roeland303 het volgende:
Je mag niemand bedreigen of in mekaar meppen... en je mag niety over het contract lullen....uhhh...ja
Hoe lang niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:56 schreef roeland303 het volgende:
en je mag niety over het contract lullen....uhhh...ja
het lijkt er wel bijna op...... laat ik zeggen: tijn 40 vs plofkop 15quote:
http://forum.fok.nl/topic/907160/1/500#41401839quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef roeland303 het volgende:
Ik krijg nog de zenuwen als ik dat deuntje hoor van bb.... helemaal als ik die stem van bridget hoor: jij staat genomineerd!
hoevaak was dat dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef roeland303 het volgende:
Ik krijg nog de zenuwen als ik dat deuntje hoor van bb.... helemaal als ik die stem van bridget hoor: jij staat genomineerd!
hou toch eens op met de gemekkerquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef Felixje het volgende:
Aan Roel en over Roel en @Roel:
Het intereeert me eigenlijk helemaal niets meer dat jij en Dido in het huis zaten. OK Misschien heb je goeie tips over de dbk... en over het verblijf in het huis...
maar ik heb echt zoietsvan BB5 was BB5 en het is nu BB6
Sorry
kampsjaak heeft per definitie ongelijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:57 schreef riri het volgende:
Janine heeft gewoon gelijk
Dat zou wel eens tijd worden in ieder geval!quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Felixje, doe je gewoon normaal mee?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef Felixje het volgende:
Het intereeert me eigenlijk helemaal niets meer dat jij en Dido in het huis zaten. OK Misschien heb je goeie tips over de dbk... en over het verblijf in het huis...
Sorry
Excuses aanvaard... Gelukkig vind ik jou mening erg boeiend...dat scheelt weer...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef Felixje het volgende:
Sorry
is de felixshow nog steeds bezig?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat zou wel eens tijd worden in ieder geval!
ja wat is normaalquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Felixje, doe je gewoon normaal mee?
mocht het té vriendelijk overkomen, dit is dus een waarschuwing
Thanks Roel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard... Gelukkig vind ik jou mening erg boeiend...dat scheelt weer...
Ik zou het niet uit gaan proberen als ik jou wasquote:
Ik kom ook altijd erg snel...lijkt me een goed plan...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:09 schreef Felixje het volgende:
[..]
Thanks Roel.
Madonna komt snel! Zullen we samen heen gaan ?
Yep op straffe van een banquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
is de felixshow nog steeds bezig?
als je last van zijn posts hebt dan lees je ze toch niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:03 schreef Felixje het volgende:
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |