eggie zegt ook altijd dat het de laatste isquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu dat was een uitleg van de échte laatste waarschuwing, maar de boodschap is geloof ik inmiddels wel duidelijk
En nu weer ontopic allemaal

en wat is er nou belangrijker?...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je on-topic een doodverwensing doet, dan heb je meteen een ban te pakken, maar het mag blijkbaar wel om continue een [COS] topic te verzieken.![]()

te laat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef Felixje het volgende:
Ik heb tijdens BB2 wel ooit een een mailtje van Cynix gehad...
thats all...
Ok On Topic ( Moeilijk)

Ach e10 krijgt niet eens een waarschuwing van BB als hij tot twee maal toe!!!! zegt dat hij iemand een kogel door zijn kop wil schieten...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je on-topic een doodverwensing doet, dan heb je meteen een ban te pakken, maar het mag blijkbaar wel om continue een [COS] topic te verzieken.![]()

Lieve Flugel ! en Kittens je bent echt wat in de war....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ík je vorig jaar gewaarschuwd heb, dat was namelijk CW.
[..]
Dit jaar heb je van mij al drie waarschuwingen te pakken.
Nu gaan we allebei ontopic of ik ben de enige van ons die nog in dit topic kan posten!

normen en waarden vervaging slaat ook toe bij talpaquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach e10 krijgt niet eens een waarschuwing van BB als hij tot twee maal toe!!!! zegt dat hij iemand een kogel door zijn kop wil schieten...

Well done blijkbaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef dobbey het volgende:
Jeetje willen ze een lap leer van die bief maken ofzo .............

Om nog maar te zwijgen over het feit dat er mensen zijn die nog geeneens één waarscuwing krijgen voor ze worden ge-excommuniceerd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:

Lijkt me belangrijker om on-topic te blijven. En lopen zeiken en zeuren in [BB SC] # 13: Trekt koud opquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef roeland303 het volgende:
[..]
en wat is er nou belangrijker?...

Bedreiging is ook meer in de vorm van een ultimatum, als je nog 1 keer...dan doe ik....quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach e10 krijgt niet eens een waarschuwing van BB als hij tot twee maal toe!!!! zegt dat hij iemand een kogel door zijn kop wil schieten...

Zoiets als.... "Ik stuur mijn neefjes op je af...." Dat bedoel je?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:42 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Bedreiging is ook meer in de vorm van een ultimatum, als je nog 1 keer...dan doe ik....
gewoon zeggen wat je denkt telt niet denk...

Tijn heeft sowieso wel goede humor. Vind ik tenminstequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:44 schreef Kinga het volgende:
Dat shirt van Tijn is wel humor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |