Wat bedoelde ik dan?quote:
écht wel... meeting in dordrecht !quote:
Ik ben nog nooit op een fokmeeting of meeting geweest mop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
écht wel... meeting in dordrecht !
Daar pas ik wel drie keer in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef just me het volgende:dat was jij idd niet maar Larissa!
sorry!
* just me heeft dus geen foto's van berney
Ik vond er nog een van berney bij de dokterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef just me het volgende:dat was jij idd niet maar Larissa!
sorry!
* just me heeft dus geen foto's van berney
Ik heb geen oranje haar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik vond er nog een
van berney bij de dokter
Heeeeeeee! Dikke trekzeug! Heerlijk dat je er ook weer bent, ga je ook weer met je vette lelijke schele kop naar Big Brother kijken?quote:
quote:
bovenstaande foto + door MM aangegeven aanpassingen = ambachtelijk slechte fake.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:38 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar leek het een beetje op, alleen ben ik nog flatteus als ik zeg dat je er "slechts" 100 kilo bij moet denken, een linkeroog die in haar rechterbroekzak kijkt en een heel stuk lelijker en meer muppet-baby achtig. (Je kent het wel, vooruitstekend voorhoofd etc.)
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heeeeeeee! Dikke trekzeug! Heerlijk dat je er ook weer bent, ga je ook weer met je vette lelijke schele kop naar Big Brother kijken?
Lachen man! Geen feest compleet zonder dikke vette berney!!!!!
Oh ja ik moest een voorspelling doen over de opmerkingen van BB-zuurpruimen, mijn voorspelling is dat dikke berney voorspelbaar blijft!![]()
Meer vet en het rechteroog, voor de kijker links, een heel stuk naar de neus toe.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:39 schreef Gert het volgende:
bovenstaande foto + door MM aangegeven aanpassingen = ambachtelijk slechte fake.![]()
-edit- lijkt dit er op?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:13 schreef Nozomi het volgende:
Gelukkig weet ik van dit soort onderwerpen niks af... zullen we het maar verplaatsen naar Onzin voor het leven???
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb gehoord dat ze allemaal dood gaan aan het einde, dus ik ga deze keer niet eens kijken![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:13 schreef _The_General_ het volgende:
Niet echt, dit is een topic voor mensen die het leuk vinden om te lachen om aandachtsgeile types die mee doen aan real-life achtige doorgestoken kaart achtige programma's
Ik denk dat deze samen met "slapen ze nou weer/nog??" wel erg vaak langs gaan komen nu ze geen daglicht/buitenlucht krijgen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:21 schreef Ireth het volgende:
"Zijn ze al wakker??"
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
niet bepaald lekkere wijven in het huis....had toch liever 2 of 3 lekkere wijven gezien.
serieus BB6 wordt een FLOP!![]()
![]()
let op mijn woorden...slechtste BB ooit.
Nog een fijne vakantie he Day, leuk dat je terug groet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:26 schreef Day het volgende:
Voorspel hier de opmerkingen van BB-zuurpruimen.
Vraag het jezelf daar maar af, Newsman.
Slotje
Sorry, gaat tussen het inpakken door, dit! Ga nu ook echt slapen! Zie je over 2 weken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Nog een fijne vakantie he Day, leuk dat je terug groet.
Geloof, het wel, heb niet meer gekeken, werd doof van het kippenhokquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, gaat tussen het inpakken door, dit! Ga nu ook echt slapen! Zie je over 2 weken.
Ontopic: slapen ze allemaal nu al?!![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:04 schreef lumberjack het volgende:
Zielig die mensen die er aan mee doen die gasten kunnen zich zelf beter op laten nemen in een inrichting.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:07 schreef Amootje het volgende:
nou kheb dr weer zin in....
not
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
yup.. not![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:17 schreef etidoc het volgende:
Typisch voorbeeld van hopeloze TV.... Al loopt Talpa natuurlijk al sinds hun kick-off voorop bij de verdere verloedering van het medium TV![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:20 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Bagger TV![]()
Hoewel het tietentopic op het forum wel interessant is natuurlijk. Of ze moeten allemaal zo lelijk zijn als Janine...![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:28 schreef M42 het volgende:
Wat een waardeloze TV en je moet wel behoorlijk achterlijk zijn om hier aan deel te nemen en te bekijken
Gelukkig heb ik dit vanaf deel 1 nooit gekeken en dat wou ik zou houden ook, Talpa![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:29 schreef nuffniet het volgende:
Je moet zelf wel erg weinig om handen hebben als je hier je goeie tijd aan gaat verprutsen![]()
ot: Waarom gooien ze in de Arena niet gelijk een zooi lui voor de leeuwen ? Daar gaat het uiteindelijk toch naar toe ...
Van de FP.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:35 schreef Maart85 het volgende:
hoezo moet deze troep op de frontpage?![]()
wat een onzin dat big brother
Ik heb nog geen seconde gekeken, bunnikside kneus.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:05 schreef versabommie het volgende:
-3 punten voor APK, die homo vind BB leuk!
Volgens mij kom jij er later zelfs in, als huiskapster, zelfoverschattende grachtengordelruggetuffer!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde gekeken, bunnikside kneus.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |