Truste, laat je bluezz heelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:11 schreef golfer het volgende:
Champange of doosjes, bedoel je?
Ik ga maffen na deze originele tvp.
Ik laat het live-verslag en de streams daarvan straks aan haar over.quote:
Je loopt een jaar achterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:19 schreef melke het volgende:
BB5 is zoooo 2005, kap daar toch eens mee!
Airco en waaier aan, maar toch heb ik het heetquote:
cappen welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:19 schreef melke het volgende:
BB5 is zoooo 2005, kap daar toch eens mee!
Ik ben geen jullie.. thank godquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:22 schreef melke het volgende:
[..]
Ik? Ik juist niet, jullie lopen een jaar achter met je BB5
Vertel!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:27 schreef cerror het volgende:
Begint de gehandicaptenrace weer opnieuw?
Te warm voor om het even wat eigenlijkquote:
Wat doe je hier danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:27 schreef cerror het volgende:
Ik zie nog liever verse diarre i.p.v. die aandachtshoeren.
Begint de gehandicaptenrace weer opnieuw?
Tja... dat is minderquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:32 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Tja... dat is minder![]()
Hier niet gelukkigHeerlijk koel
Ruilen van huis?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:32 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Tja... dat is minder![]()
Hier niet gelukkigHeerlijk koel
join the clubquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:46 schreef Inca het volgende:
[..]
Precies en ik heb het gevoel dat ik wel een week kan slapen![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:27 schreef cerror het volgende:
Ik zie nog liever verse diarre i.p.v. die aandachtshoeren.
Ik vond kwart over 10 nog netjes, qua uitslapen.quote:
Bridget zou het toch iig doen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:04 schreef Gert het volgende:
Al ruim 2100 "BB6"-posts terwijl het programma pas over een maand begint, de deelnemers nog niet bekend zijn, en de presentator(s) ook nog niet.![]()
De mods zijn toch bekend, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:04 schreef Gert het volgende:
Al ruim 2100 "BB6"-posts terwijl het programma pas over een maand begint, de deelnemers nog niet bekend zijn, en de presentator(s) ook nog niet.![]()
Dat claimt Hunter ja.quote:
Een of andere Tanja zou een mooie aanvulling zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
De mods zijn toch bekend, wat wil je nog meer?
Strompelt binnenquote:
Meestal is Hunter een zeer betrouwbare bron hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat claimt Hunter ja.
Die heeft dat hier, op MW en op Wikipedia neergezet.
Vooralsnog is er echter nergens bevestiging te vinden van dat bericht.
Ik had het al gelezen hoorquote:Maar goed, dit had je allemaal al kunnen lezen in de vorige twee BB-topics, als razende weblog-reporter.![]()
Ga dan als investigative blogreporter eens uitzoeken hoe Hunter aan die info komt. En waarom Talpa dit nog steeds niet bevestigd heeft. Jij weet na één BB meegelopen te hebben al dat hij zo'n betrouwbare peer is, dus blijkbaar sta je op goede voet met 'm.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:57 schreef BONG4002 het volgende:
[quote]
Ik had het al gelezen hoorDus ben als "razende reporter" behoorlijk op scherp
![]()
Ik heb ook BB4 gevolgd maar dan las ik alleen nog mee en keek ik ook meer naar MediaWatchers destijds dan op FOK!, weet wel dat Hunter meer actief is/was op MW, dan zal ik daar even moeten zoeken/graven etc. verder ken ik hem niet persoonlijk als userquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga dan als investigative blogreporter eens uitzoeken hoe Hunter aan die info komt. En waarom Talpa dit nog steeds niet bevestigd heeft. Jij weet na één BB meegelopen te hebben al dat hij zo'n betrouwbare peer is, dus blijkbaar sta je op goede voet met 'm.
Dus het heeft kennelijk ook al in de Telegraaf gestaan, alleen lees ik die krant nietquote:Op de bekendmaking van Bridget Maasland's presentatie in de Telegraaf na, is de stilte in de publiciteit oorverdovend.
Maak je niet druk om Gert z'n uitsprakenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb ook BB4 gevolgd maar dan las ik alleen nog mee en keek ik ook meer naar MediaWatchers destijds dan op FOK!, weet wel dat Hunter meer actief is/was op MW, dan zal ik daar even moeten zoeken/graven etc. verder ken ik hem niet persoonlijk als user![]()
EDIT: ik zag net een nieuw stukje op MW en daaruit las ik dus ook:
[..]
Dus het heeft kennelijk ook al in de Telegraaf gestaan, alleen lees ik die krant niet
Ik had haar op MSN en dan nog extra controleren ook iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
NIEMAND geloofde in het begin ook niet dat Tanja op FOK! zat.![]()
Ik vind het niet erg hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maak je niet druk om Gert z'n uitspraken
NIEMAND geloofde in het begin ook niet dat Tanja op FOK! zat.![]()
Jij hebt me door, boef.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoorHij wil natuurlijk controleren of ik wel goed geïnformeerd ben omdat ik dus ook de blog deels voor mijn rekening ga nemen en ook of ik aan info kan komen (Hunter)
Geniaal!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Gert het volgende:
We overwegen om ons op te geven voor Temptation Island..."
Bron
Temptation Island..![]()
![]()
Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 @ 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Hihi, tanja is er ook weer zie ik op msn
quote:Op maandag 30 januari 2006 @ 14:02 schreef Bluezz het volgende:
We zien wel, ik zag 2 foto\'s 1 van haar met 4 vrienden (onbekende) en nu joscelyn met duimpje in mond (in haar fotootje op msn) .
Laten we het maar geloven
quote:Op maandag 30 januari 2006 @ 14:22 schreef Bluezz het volgende:
Als je naar http://www.bb-tanja.nl/ gaat en dan de berichten leest in het gastenboek, zou dat afdoende bewijs moeten zijn voor de echtheid van Tanja.
(Zegt ze op msn) Het is bevestigd door de webmaster van die site "Daniëlle".
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Tanja, ik zit tegen je te kleppen op msn, maar volgens mij heb je het razend druk met fok en iedereen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Dit leest beter dan op msn menno/tanja, met die vreselijke onleesbare smilies
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 @ 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Bovendien is het elke dag gezellig met golfert
Die zat nog een hele tijd met tanja te msn-en
Daar gaat het me helemaal niet om.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt me door, boef.![]()
Wel lachen, hoe Lekker Simpel hier met een vreemde kronkelredenering nog even de spotlights op zichzelf wil vestigen met zijn Tanja-scope.![]()
![]()
*knip*
Leuk dat je er ook weer bentquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef Sassefras het volgende:
zijn er al dingen wbt de deelnemers of opdrachten "uitgelekt"?
quote:Geheimzinnigheid rond BB6
Nog slechts een maand te gaan voor de kick-off van BB6 op 20 augustus. De voorbereidingen zijn dit keer in nevelen gehuld. Op de bekendmaking van Bridget Maasland's presentatie in de Telegraaf na, is de stilte in de publiciteit oorverdovend. Het is bijvoorbeeld onduidelijk waarom de inschrijving op de officiële site nog steeds geopend is, terwijl naar verwachting de definitieve bewoners binnen twee weken van hun deelname op de hoogte moeten worden gesteld. Toch sijpelen er wel wat geruchten door. Zo schijnt er flink verbouwd te worden aan het voormalige Hotel Big Brother in Aalsmeer. Ook zouden er oud-bewoners zijn benaderd voor een terugblik op vorige edities.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen!
Dat wist ik helemaal niet!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |