Dat zie ikquote:
Iedereen misschien nog in die anderequote:Op maandag 30 januari 2006 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zie ik
Tis wel vrij rustig nu trouwens
Zou kunnen, daar kan ik niet over meepratenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef cuall het volgende:
Ik ben ervaringsdeskundige, en het is zeker niet gebruikelijk dat baby's op die leeftijd nog een nachtvoeding krijgen.
Deze week komt er een documentaire hier op tv waar je kinderen van 6/7 nog borstvoeding ziet krijgenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind een nachtvoeding op deze leeftijd een vreem verhaal, heb ik de eerste avond ook al gezegd. Kind is onderhand 4 maanden oud.
Komt wel vaker voor, daar niet van. Maar niet zo heel erg vaak...
Weet wel dat ze overdags nooit de hele dag doorslapenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef cuall het volgende:
Ik ben ervaringsdeskundige, en het is zeker niet gebruikelijk dat baby's op die leeftijd nog een nachtvoeding krijgen.
Hoe je het ook wendt of keert, een FA of een Administrator is de enige die kan controleren of het een clone is, alhoewel, het kan ook een grapje zijn van het bestuur natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Weet wel dat ze overdags nooit de hele dag doorslapen
Dat is heel uitzonderlijk hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deze week komt er een documentaire hier op tv waar je kinderen van 6/7 nog borstvoeding ziet krijgen
Zeg toch ook niet dat ik t vreemd vind dat ze borstvoeding krijgtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deze week komt er een documentaire hier op tv waar je kinderen van 6/7 nog borstvoeding ziet krijgen
ik maakte ook gewoon een losse opmerking, niet naar jou gerichtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat ik t vreemd vind dat ze borstvoeding krijgt
Maar 6/7 jaar vind ik eigenlijk best ziek![]()
Dat is wat anders, ik heb zelf mijn kinderen gevoed tot 9 maandenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hmm....het zou kunnenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef Bluezz het volgende:
Als je naar http://www.bb-tanja.nl/ gaat en dan de berichten leest in het gastenboek, zou dat afdoende bewijs moeten zijn voor de echtheid van Tanja.
(Zegt ze op msn) Het is bevestigd door de webmaster van die site "Daniëlle".
Of ik dat even op fok wilde doorgeven
okquote:Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik maakte ook gewoon een losse opmerking, niet naar jou gericht![]()
Viel me gewoon op vorige week bij de voorstukjes!
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Menno komt dinsdagavond bij Tanja zei ze, en ik heb gevraagd of ie dan even wil inloggen en hier iets roepen om te bevestigen
Hier sluit ik mevolledig bij aanquote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat is wat anders, ik heb zelf mijn kinderen gevoed tot 9 maandenMaar de nachtvoeding is de 1e voeding die wegvalt.
Tanja, vond het belangrijk dat de baby in een gezonde omgeving zou opgroeien. Lekker ook in de buitenlucht. de drie "R", rust, reinheid en regelmaat, waren dingen die zij héél belangrijk vond.
De dingen die ik nu lees over haar passen niet in dat plaatje. Ik heb dan mogelijk niet altijd lovend over Tanja gesproken, ik geloof oprecht dat ze een goede moeder is, die zal rekening houden met de behoeftes van haar baby.
Het leefpatroon van Tann komt daar niet mee overeen.
Doei BONGquote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat ook even weg, moet nog wat boodschapjes doen en het is hier nu toch erg rustig dus![]()
Ben er over een stevig uur weer denk ik
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat ook even weg, moet nog wat boodschapjes doen en het is hier nu toch erg rustig dus![]()
Tot straks bongquote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
Als je die twee berichten van "tanja' en 'tann' bedoelt... Die heb ik geschreven als test dat iedereen daar onder iedere naam wat kan plaatsen. Is dus totaal geen bewijs te noemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef Bluezz het volgende:
Als je naar http://www.bb-tanja.nl/ gaat en dan de berichten leest in het gastenboek, zou dat afdoende bewijs moeten zijn voor de echtheid van Tanja.
(Zegt ze op msn) Het is bevestigd door de webmaster van die site "Daniëlle".
Of ik dat even op fok wilde doorgeven
Hey Mquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef A-en-M het volgende:
Hallo allemal, is ik ook ff...
En jaaaaaaaa ik heb weer een kleine upgrade in het Viooltjes eet topic.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef Snaptnix het volgende:
cualll... tanja is niet zo aardig voor je grote favoriet!!!![]()
Lieve Fans,
Hier ik nog ff over de Telegraaf, heb ff met BB erover gehad omdat et mij behoorlijk dwars zat, maar geloof me, het is larie koek wat die Gert Jan beweert!!! BB speelt niet vals!! Dus stem op Lies!!!En Gert Jan spoort nie!
Liefs Tan
Haaaa beertje, ik gooide de streams aan, en zie allemaal lekkere dingen op tafel staan, en ik dacht BINGOOOOOOOOOooquote:
deze ook?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je die twee berichten van "tanja' en 'tann' bedoelt... Die heb ik geschreven als test dat iedereen daar onder iedere naam wat kan plaatsen. Is dus totaal geen bewijs te noemen.
Daar heeft namelijk zogezegd de webmaster op teruggereageerd.quote:Naam Tanja
Datum 30-01-2006 om 03:38:15
Hallo, ik zit inderdaad al 2 dagen op Fok, men wil me daar niet geloven dat ik tann, de BB Tanja ben, dit moest ik ff schrijven om hun het te doen laten geloven. Webmaster, kun je dit bericht bevestigen dat het echt van mij is??Alvast bedankt
Ja dat mens vreet de hele dagdoorquote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Haaaa beertje, ik gooide de streams aan, en zie allemaal lekkere dingen op tafel staan, en ik dacht BINGOOOOOOOOOoo
Die niet nee. Maar zoals ik al zei kan iedereen daar met de naam 'tanja' posten.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je die twee berichten van "tanja' en 'tann' bedoelt... Die heb ik geschreven als test dat iedereen daar onder iedere naam wat kan plaatsen. Is dus totaal geen bewijs te noemen.
Er staan meer berichten op van ene tanja zie ik nu. Die heb ik niet geschreven trouwens. Alleen maar die twee 'test' berichtjes.
Niet echt een goed beveiligde site dusquote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die niet nee. Maar zoals ik al zei kan iedereen daar met de naam 'tanja' posten.
Sja... maar daar heeft de webmaster wel op terug gereageerd bedoel ik eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die niet nee. Maar zoals ik al zei kan iedereen daar met de naam 'tanja' posten.
quote:Ja het is inderdaad Tanja hoor die op Fok zit ;-)
Ik heb de berichten gelezen op fok over de t***el , heb daar nu ook mezelf aangemeld op fok , maar lukte me eerst niet , ik zal het op Fok ook nog wel even bevestigen dat jij het echt bent ;-)
Groetjes Danielle
Ach, zo boeiend is het nou ook weer niet.quote:
Eten doen we allemaal natuurlijk, maar ze heeft zoveel lekkere hapjes tussendoor, en de andere eten een broodje en stukje taart, maar viooltje 3 broodjes en minstens 1 stuk taartquote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dat mens vreet de hele dagdoor![]()
IPV een kliko is het een hele container
Ik vraag me af hoe die webmaster dat dan moet weten. Zoals gezegd kan iedereen zo'n bericht onder de naam tanja plaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sja... maar daar heeft de webmaster wel op terug gereageerd bedoel ik eigenlijk
reactie webmaster:
[..]
quote:Naam Tanja
Datum 30-01-2006 om 03:38:15
Hallo, ik zit inderdaad al 2 dagen op Fok, men wil me daar niet geloven dat ik tann, de BB Tanja ben, dit moest ik ff schrijven om hun het te doen laten geloven. Webmaster, kun je dit bericht bevestigen dat het echt van mij is??Alvast bedankt
quote:Reactie van Danielle
Ja het is inderdaad Tanja hoor die op Fok zit ;-)
Ik heb de berichten gelezen op fok over de t***el , heb daar nu ook mezelf aangemeld op fok , maar lukte me eerst niet , ik zal het op Fok ook nog wel even bevestigen dat jij het echt bent ;-)
Groetjes Danielle
Je hoeft je in ieder geval niet eerst te registreren met email ofzo. Je kunt meteen posten.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet echt een goed beveiligde site dus![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Eten doen we allemaal natuurlijk, maar ze heeft zoveel lekkere hapjes tussendoor, en de andere eten een broodje en stukje taart, maar viooltje 3 broodjes en minstens 1 stuk taart![]()
wat ik gezien heb.
Nou ja. Als ze werkelijk contact heeft met Tanja, zal de webmaster het ip van Tanja ook wel weten, dan is het wel te verifieren natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die webmaster dat dan moet weten. Zoals gezegd kan iedereen zo'n bericht onder de naam tanja plaatsen.
Maar ik ben ook niet meer overtuigd dat het een kloon is, dus het zou heel goed kunnen.
Nee, die heb ik niet geschreven. Ik heb twee keer geschreven. Eén keer onder de naam 'tanja' ('dit is een test bericht voor de fokkers') en één keer onder de naam tann (weer zo'n testbericht).quote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef PH52 het volgende:
Deze zijn dus niet van Tanja en Daniëlle maar van Scan ???
Veel rusten misschienquote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vraag me echt af hoe iemnd dat kan binnen houden
Het is gewoon afwachten tot morgen avond of menno ook daadwerkelijk post en t bevestigtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hoeft je in ieder geval niet eerst te registreren met email ofzo. Je kunt meteen posten.
Zou kunnen ja. Het is wel zo'n simpel gastenboek, dus ik weet niet of daar ook ip's worden weergegeven.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze werkelijk contact heeft met Tanja, zal de webmaster het ip van Tanja ook wel weten, dan is het wel te verifieren natuurlijk.
Ja, maar zelfs dan laat je onder water wel je ip adres achterquote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hoeft je in ieder geval niet eerst te registreren met email ofzo. Je kunt meteen posten.
Oké, was dus inmiddels ook mij al duideljk, sorry voor de dubbels.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet geschreven. Ik heb twee keer geschreven. Eén keer onder de naam 'tanja' ('dit is een test bericht voor de fokkers') en één keer onder de naam tann (weer zo'n testbericht).
Die geven niet omaar een IP adresquote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze werkelijk contact heeft met Tanja, zal de webmaster het ip van Tanja ook wel weten, dan is het wel te verifieren natuurlijk.
Geloof maar van welquote:Op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Het is wel zo'n simpel gastenboek, dus ik weet niet of daar ook ip's worden weergegeven.
Als ze het wel is, is het wel klasse dat ze zo blijft doorposten, ondanks wat er allemaal geschreven is en wordt. Wat ik wel wat verdacht vind is dat ze zoveel moeite doet om het te bewijzen. Als ik echt Tanja was, dan zou ik zoiets hebben van "nou, dan geloof je het toch niet'. Als je een kloon bent, dan doe je inderdaad wél heel veel moeite om het 'te bewijzen'.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is gewoon afwachten tot morgen avond of menno ook daadwerkelijk post en t bevestigt![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die geven niet omaar een IP adres
die van mij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Wie niet? Ik weet jou ip adres toch ook. Heb het dan ook niet over zomaar vrijgeven. Maar over weten en nachecken.
Tan was toch ook t typje van LBquote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze het wel is, is het wel klasse dat ze zo blijft doorposten, ondanks wat er allemaal geschreven is en wordt. Wat ik wel wat verdacht vind is dat ze zoveel moeite doet om het te bewijzen. Als ik echt Tanja was, dan zou ik zoiets hebben van "nou, dan geloof je het toch niet'. Als je een kloon bent, dan doe je inderdaad wél heel veel moeite om het 'te bewijzen'.
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Taja is en blijft een verhaal apartquote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze het wel is, is het wel klasse dat ze zo blijft doorposten, ondanks wat er allemaal geschreven is en wordt. Wat ik wel wat verdacht vind is dat ze zoveel moeite doet om het te bewijzen. Als ik echt Tanja was, dan zou ik zoiets hebben van "nou, dan geloof je het toch niet'. Als je een kloon bent, dan doe je inderdaad wél heel veel moeite om het 'te bewijzen'.
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Ik heb ook moeite met het hele nachten opblijven. Dat heeft ze nu al twee nachten achter elkaar gedaan. Als ze inderdaad nog steeds met gebroken nachten zit vanwege het voeden van de baby, dan lijkt me dat niet vol te houden.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Taja is en blijft een verhaal apart![]()
Maar even serieus, ik geloof er vrij weinig van. Niet alleen door de manier van posten en het uit alle macht proberen te bewijzen. Ook herken ik er moeder Tanja niet in, zoals cuall al aangaf liep die over van de stelregels rust, regelmaat en reinheid. Zie dat totaal niet terug bij tannn.
Neuh... die van jou niet.quote:
Niet als alleenstaande moeder met zo'n kleintje idd. Dat leek mij dus ookquote:Op maandag 30 januari 2006 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met het hele nachten opblijven. Dat heeft ze nu al twee nachten achter elkaar gedaan. Als ze inderdaad nog steeds met gebroken nachten zit vanwege het voeden van de baby, dan lijkt me dat niet vol te houden.
Ik kan me daarnaast de verandering in gedrag, ook niet voorstellen hoor. Tanja was een gesloten persoon, die er schijt aan had wat de ander van haar vond. De Tann hier vind het juist héél belangrijk dat we haar geloven, is zeer mededeelzaam en best wel open in haar reacties.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Taja is en blijft een verhaal apart![]()
Maar even serieus, ik geloof er vrij weinig van. Niet alleen door de manier van posten en het uit alle macht proberen te bewijzen. Ook herken ik er moeder Tanja niet in, zoals cuall al aangaf liep die over van de stelregels rust, regelmaat en reinheid. Zie dat totaal niet terug bij tannn.
Aan de andere kant heeft ze nog steeds behoorlijk schijt aan al die negatieve dingen die hier zijn geschreven... ook vannacht. Ze probeert het wel uit te leggen, maar het kan haar ook geen zak schelen als je het niet gelooft. Wat dat betreft klopt het dan weer wel aardig.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan me daarnaast de verandering in gedrag, ook niet voorstellen hoor. Tanja was een gesloten persoon, die er schijt aan had wat de ander van haar vond. De Tann hier vind het juist héél belangrijk dat we haar geloven, is zeer mededeelzaam en best wel open in haar reacties.
Ik weet dat mensen verschillend zijn in diverse omstandigheden, maar zo'n groot verschil .........![]()
Ook al zo'n opallend iets inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan me daarnaast de verandering in gedrag, ook niet voorstellen hoor. Tanja was een gesloten persoon, die er schijt aan had wat de ander van haar vond. De Tann hier vind het juist héél belangrijk dat we haar geloven, is zeer mededeelzaam en best wel open in haar reacties.
Ik weet dat mensen verschillend zijn in diverse omstandigheden, maar zo'n groot verschil .........![]()
Gister ook zei ze tegen me over dat gekloon.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Tot later Snaptallesquote:Op maandag 30 januari 2006 15:07 schreef Snaptnix het volgende:
Ga ook maar even een wasje aanzetten en wat boodschapjes doen. Tot later
Ik vraag me af waarom iemand zoveel tijd en moeite zou steken in een kloon.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gister ook zei ze tegen me over dat gekloon.
Begin daar nou niet weer over blablabla.
En later gaat t nog door![]()
tot straksquote:Op maandag 30 januari 2006 15:07 schreef Snaptnix het volgende:
Hey Friztiquote:Op maandag 30 januari 2006 15:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand zoveel tijd en moeite zou steken in een kloon.
Goedensmiddags deze middag.![]()
Doei Snappie, ik ben er ook weer van tussenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:07 schreef Snaptnix het volgende:
Dag M tot laterquote:Op maandag 30 januari 2006 15:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Doei Snappie, ik ben er ook weer van tussen![]()
![]()
denk het nietquote:Op maandag 30 januari 2006 15:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Frizti![]()
![]()
![]()
dat is gewon nog de vraag morgen krijgen we antwoord
Tot later Cuallquote:Op maandag 30 januari 2006 15:16 schreef cuall het volgende:
Ik moet ook eens aan de slag hier in huis![]()
![]()
quote:
Goedemiddag alletweequote:
Ehh...aura? Die snap ik eventjes nietquote:
Vandaag ff rust heb vanmorgen al gewerktquote:Op maandag 30 januari 2006 15:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
![]()
Je zwaait iedereen uit. Moet jij ook eens niet wat in het huishouden gaan doen .
zo te zien ben je dat aan 't doen
Beertje druk in de weerquote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vandaag ff rust heb vanmorgen al gewerkt![]()
Als t goed is was hij mogen bij Tanja zelf.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan wel maar zal dit gaan gebeuren.
Het is nog saaier dan de saaiste dag in BB5, kan je nagaanquote:
Ja dat is wel heel erg maar we vermaken ons hier welquote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is nog saaier dan de saaiste dag in BB5, kan je nagaan![]()
Gelukkig hebben we nog de SC en dit forumquote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel erg maar we vermaken ons hier wel![]()
Als t te saai word heb ik ze niet eens aan anders val ik zo in slaap achter mn compiequote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog de SC en dit forumAnders keek ik echt nauwelijks meer
Ondanks mijn RSI vingertjes van de te kleine toetsen op het toetsenbordquote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Komt ook dat in de eerste 2 maanden van BB5 zoveel gebeurde dat je er uren over kon napraten. De start was chaotisch en daarna werd het saaiquote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geen last vanquote:Op maandag 30 januari 2006 15:50 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ondanks mijn RSI vingertjes van de te kleine toetsen op het toetsenbord![]()
Ah je kan dusquote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geen last van![]()
Tik met alle 10 mn vingers dus er is er geen 1 over belast
Bij deze start hadden we ook pas laat streamsquote:Op maandag 30 januari 2006 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Komt ook dat in de eerste 2 maanden van BB5 zoveel gebeurde dat je er uren over kon napraten. De start was chaotisch en daarna werd het saai
een uurtje later valt voor talpa begrippen nogal meequote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bij deze start hadden we ook pas laat streams
Hij wel ik niet, ben net een blinde vink in het typenquote:
Vraag me af of ze wel een tijd kennenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
een uurtje later valt voor talpa begrippen nogal mee
Hij mag ook wegquote:
Nog eventjes geduldquote:Op maandag 30 januari 2006 15:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor hem om weg te wezen![]()
Ik ga maar van t ergste uit kan t alleen maar meevallen ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog eventjes geduld
Ben erg benieuwd wie de nieuwe manager word, al zijn mijn verwachtingen niet al te hoog gespannen (vind Anita ook maar saai en nietszeggend) dus ik houd rekening met een fikse tegenvaller
Hoop ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ga maar van t ergste uit kan t alleen maar meevallen ja.
Maar hopen doe ik wel op een leuk en spontaan iemand![]()
Hoop ik ook, maar welke gek durft er nu nog aan te beginnen?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ga maar van t ergste uit kan t alleen maar meevallen ja.
Maar hopen doe ik wel op een leuk en spontaan iemand![]()
Dat kan nog wel leuk worden als die langskomtquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoop ik ook![]()
Hoorde daarstraks wel dat Henk Herman den Blijker moest bellen, maar die zal wel alleen voor de keuken komen.
Ik hoop dat hij als Grote baas komt hij is leuk en grappig.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoop ik ook![]()
Hoorde daarstraks wel dat Henk Herman den Blijker moest bellen, maar die zal wel alleen voor de keuken komen.
Ja een hoop herrie in elk gevalquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel leuk worden als die langskomt
Hoop een leuke gekquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar welke gek durft er nu nog aan te beginnen?
ah.. zit Bart nu alweer op Fok!quote:
Foei Bongquote:Op maandag 30 januari 2006 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ow, de streams zijn alweer terug zie ik nu pas![]()
Liefquote:
Nee hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik dacht even dat ik dezou krijgen
Goedemiddagquote:Op maandag 30 januari 2006 16:38 schreef MissJ. het volgende:
Goed vanavond komt lekker ding ferry meespelen heb ik begrepen. We hebben nog geen idee wie de nieuwe Bog Boss wordt en baby's hebben bij mij nog nachtvoeding gehad toen ze 8 maanden waren.
Zjooo, MissJ. heeft bijgelezen....Goedemiddag![]()
wat eet jij altijd fucking vroegquote:Op maandag 30 januari 2006 16:39 schreef frizti het volgende:
Ik ga eten maken, tot later.
Ik ga het eten maken, dus dat duurt nog wel ff voordat het klaar is.quote:
quote:
eet smakelijk alvast danquote:Op maandag 30 januari 2006 16:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ga het eten maken, dus dat duurt nog wel ff voordat het klaar is.
Hey MissJquote:Op maandag 30 januari 2006 16:38 schreef MissJ. het volgende:
Goed vanavond komt lekker ding ferry meespelen heb ik begrepen. We hebben nog geen idee wie de nieuwe Bog Boss wordt en baby's hebben bij mij nog nachtvoeding gehad toen ze 8 maanden waren.
Zjooo, MissJ. heeft bijgelezen....Goedemiddag![]()
is wel vroeg en tegen mijn principes, er wordt niet gegeten voor 8 uurquote:Op maandag 30 januari 2006 16:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je nu gaat maken, is het pas tussen 5 en 6 klaar. Afhanklijk van wat je klaarmaakt natuurlijk. Zo vroeg is dat toch niet. Eet ook meestal al rond 5-en.
Hahaha... sja, dan slaapt de kleine al. Dus ik zal wel moetenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is wel vroeg en tegen mijn principes, er wordt niet gegeten voor 8 uur![]()
lekkerrrrrrrrrquote:Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Athalon het volgende:
Gehakt met veel, veel knoflook
[afbeelding]
Ik heb echt altijd gedacht dat deze dame een omhooggevallen sletje was met attitude. Maar ik ben van mening veranderd, het is een schatje.quote:
Hoi hoi Ik ben Danielle , ik maak dus de website van Tanja..quote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
deze ook?
[..]
Daar heeft namelijk zogezegd de webmaster op teruggereageerd.
De tann soap wordt op hoog niveau gevoerdquote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Hoi hoi Ik ben Danielle , ik maak dus de website van Tanja..
scanman jij zegt dat jij die 2 testberichten heb geschreven , nou om te bewijzen zal ik even vertellen dus dat jij nog een bericht had geschreven onder de naam "emanuellebuurman"
Dit bericht heb ik niet laten verschijnen in het gastenboek , en ik heb ook alleen gereageerd op het bericht van de echte Tanja en niet op die andere 2, ook omdat haar emailadres niet daarbij was ingevuld en het ipadres anders was.
Dus nu kan jij zeggen of dit klopt , en ik ben geen kloon zoals men nu denkt in het topic over Tanja
Ik ben echt Danielle , en ik kan jullie echt zeggen dat het echt Tanja is die hier schrijft onder de naam Tann
Ik zou niet weten hoe ik het anders kan bewijzen
Groetjes Danielle
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
scanman jij zegt dat jij die 2 testberichten heb geschreven , nou om te bewijzen zal ik even vertellen dus dat jij nog een bericht had geschreven onder de naam "emanuellebuurman"
Dit bericht heb ik niet laten verschijnen in het gastenboek , en ik heb ook alleen gereageerd op het bericht van de echte Tanja en niet op die andere 2, ook omdat haar emailadres niet daarbij was ingevuld en het ipadres anders was.
Dus nu kan jij zeggen of dit klopt , en ik ben geen kloon zoals men nu denkt in het topic over Tanja
Ik ben echt Danielle , en ik kan jullie echt zeggen dat het echt Tanja is die hier schrijft onder de naam Tann
Groetjes Danielle
Daar zijn die dingen toch voorquote:Op maandag 30 januari 2006 16:58 schreef Snaptnix het volgende:
Die muts heeft m'n maatbeker gejat voor blumen...![]()
[afbeelding]
Gisteren vertelde Viola dat haar man aan Airco ziekte leidt, daarom kwam hij niet meequote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef MissJ. het volgende:
Viola haar man weigert mee te gaan naar de verjaardag van kleinzoon Tim. Wat een eik*l. Hij lkaat duidelijk blijken niks met haar dochter te doen te hebben.
Ja maar hij was al beter en had het opgelopen toen die een paar uur in het huis was geweest. Wij noemen dat een verkoudheid trouwens......maar het klinkt zo leuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Gisteren vertelde Viola dat haar man aan Airco ziekte leidt, daarom kwam hij niet mee![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef ChantalC het volgende:
Is meneer H. van Eikelenstein nou nog niet weg?
Eventjes geduld nog want het busje komt zo..........quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef ChantalC het volgende:
Stom zegquote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef Athalon het volgende:
[..]
Gisteren vertelde Viola dat haar man aan Airco ziekte leidt, daarom kwam hij niet mee![]()
Nee, hij schijnt wel een serieuse ziekte te hebben, stond nog op de topsite zijonlinequote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Stom zeg
Zeg dan gewoon een verkoudheid![]()
...was vast een cloon die dat gepost had.......quote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, hij schijnt wel een serieuse ziekte te hebben, stond nog op de topsite zijonline
Eetsmakelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef Athalon het volgende:
Zo en nu ga ik ff mijn keldertje uit en eten![]()
ik mag bart weer!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:12 schreef MissJ. het volgende:
Bart tegen Viola:"Zet je zonnebril af als je tegen me praat".
Hahahaha
Airco ziekte noemen ze altijd een verkoud omdat ze ziek zijn geworden nadat ze bij een airco hebben gezeten.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, hij schijnt wel een serieuse ziekte te hebben, stond nog op de topsite zijonline
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef MissJ. het volgende:
Duimen klaar!!!! Ik zag Viola met een stofzuiger lopen......maak nu die unieke cap die Hotel Big Brother onvergetelijk zal maken.
Een stofzuigende Viola...........!!!!!![]()
(soms heb ik zo'n lol om mezelf)
Ik werk in de horeca en ik kan je vertellen dat we dat soms allemaal doen. Je mag het namelijk nooit aan je handen afvegen en als je een doekje gebruikt moet je daarna alles weer ontsmetten. Even vlug aan de mouw van de werkkleding zie ik vaak gebeuren. (een echte snotneus niet natuurlijk) je kan dan gewoon doorgaan met je werk.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:21 schreef witste het volgende:
John veegt zijn neus af aan zijn arm, getverderrie!!!!! Wat een viespeuk zeg!
Hij heeft geen mouwen.....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca en ik kan je vertellen dat we dat soms allemaal doen. Je mag het namelijk nooit aan je handen afvegen en als je een doekje gebruikt moet je daarna alles weer ontsmetten. Even vlug aan de mouw van de werkkleding zie ik vaak gebeuren. (een echte snotneus niet natuurlijk) je kan dan gewoon doorgaan met je werk.
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Groetjes Danielle
Thnxquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef ChantalC het volgende:
Hoi lieverdquote:Op maandag 30 januari 2006 17:24 schreef Bartoli het volgende:
een goeiemiddagben ik ook weer voor ff
Mooi hé en zo gevoeligquote:
Tot later, smakelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ook even eten. Tot later
Veels te lang voor zo'n ongeduldig type als ik...quote:
Heerlijk een bakje Blurbquote:Op maandag 30 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ook even eten. Tot later
Eetsequote:
Het is ook vervelende mannetjes bedtijd.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:44 schreef BONG4002 het volgende:
Herr Krol ligt nu tehoorde ik Bart zeggen
Beertje tochquote:Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is ook vervelende mannetjes bedtijd.
Voor Sesamstraat erin dus![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje toch![]()
![]()
![]()
Wat zeg je dat toch weer lief en scherp
Hey Rooiequote:Op maandag 30 januari 2006 17:49 schreef rooie3 het volgende:
Goedeavond![]()
Nog drie uurtjes en dan is het over voor Henkie Penkie![]()
![]()
Dat verschil heb je alleen met barbiequequote:Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef BONG4002 het volgende:
Anita kookt liever op gas, ze denkt dat het toch net een andere smaak geeft aan het eten (dus dat het lekkerder is)
Tot straksquote:Op maandag 30 januari 2006 17:57 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat eventjes wat dingen opruimen en dat soort zaken
Jullie kunnen mij rond 19:01 weer ergens verwachten, kan ik nog héél eventjes Herr Krol live meemaken![]()
Nou hij was echt niks aan.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef Inca het volgende:
Nou Henk heeft het toch goed gedaan afgelopen week
Hij gaat niet weg voordat ik thuis ben, en dat is rond 8 uur jullie tijdquote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tot straks,want wil je niet missen hoor.
We moeten toch uitzwaaien en dansen![]()
Ga je ook mee zwaaienquote:Op maandag 30 januari 2006 18:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij gaat niet weg voordat ik thuis ben, en dat is rond 8 uur jullie tijd
Weet ik niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:15 schreef Inca het volgende:
Waar is Monique heen?
Zie haar nu weggaan de Poort uit.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Dacht dat ze effe aan het optutten ofzo was.
Der vriend dus ze mag een dagje naar huisquote:Op maandag 30 januari 2006 18:20 schreef Kaat38 het volgende:
das heel vjeempt! ik zag haar ook met een of andere kerel weggaan, wie weet meer???
Mocht Bonnie ook niet naar huis.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef Kaat38 het volgende:
okeeeeeee, thankswel apart, de avond van de live uitzending..
Die wil niet eens naar huisquote:
Ze mocht vanavond naar 1 of ander filmfestival en werd door haar vriend opgehaald.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef Kaat38 het volgende:
okeeeeeee, thankswel apart, de avond van de live uitzending..
Ze is echt bijgekomen in dat huis.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:25 schreef Inca het volgende:
[..]
Die wil niet eens naar huisdie blijft daar gewoon die moeten ze derstraks uitschoppen
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef Athalon het volgende:
En de KliKo wordt wederom gevuld
[afbeelding]
Als ze dan volgende week eruit gaat, stem ik voorquote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Inca het volgende:
Straks hebben ze geen big bos kunnen vinden![]()
Benoemen ze Viool daarvoor![]()
Dat zou best lachen zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Inca het volgende:
Straks hebben ze geen big bos kunnen vinden![]()
Benoemen ze Viool daarvoor![]()
Hihi Henkie Penkie vond het raar dat de beroemdste voornaam niet word gebruikt meer als voornaam.quote:
Goedeavondquote:Op maandag 30 januari 2006 18:47 schreef newsman het volgende:
eindelijk ik is terug pfffffffffff
Goedeavondquote:Op maandag 30 januari 2006 18:47 schreef newsman het volgende:
eindelijk ik is terug pfffffffffff
Misschien omdat er veel meer mensen in het huis komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef Inca het volgende:
Waarom hebben zij zoveel last van die airco, die van bb5 hadden er geen last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |