quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef MissJ. het volgende:
Duimen klaar!!!! Ik zag Viola met een stofzuiger lopen......maak nu die unieke cap die Hotel Big Brother onvergetelijk zal maken.
Een stofzuigende Viola...........!!!!!![]()
(soms heb ik zo'n lol om mezelf)
Ik werk in de horeca en ik kan je vertellen dat we dat soms allemaal doen. Je mag het namelijk nooit aan je handen afvegen en als je een doekje gebruikt moet je daarna alles weer ontsmetten. Even vlug aan de mouw van de werkkleding zie ik vaak gebeuren. (een echte snotneus niet natuurlijk) je kan dan gewoon doorgaan met je werk.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:21 schreef witste het volgende:
John veegt zijn neus af aan zijn arm, getverderrie!!!!! Wat een viespeuk zeg!
Hij heeft geen mouwen.....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca en ik kan je vertellen dat we dat soms allemaal doen. Je mag het namelijk nooit aan je handen afvegen en als je een doekje gebruikt moet je daarna alles weer ontsmetten. Even vlug aan de mouw van de werkkleding zie ik vaak gebeuren. (een echte snotneus niet natuurlijk) je kan dan gewoon doorgaan met je werk.
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Hoi hoi Ik ben Danielle , ik maak dus de website van Tanja..
scanman jij zegt dat jij die 2 testberichten heb geschreven , nou om te bewijzen zal ik even vertellen dus dat jij nog een bericht had geschreven onder de naam "emanuellebuurman"
Dit bericht heb ik niet laten verschijnen in het gastenboek , en ik heb ook alleen gereageerd op het bericht van de echte Tanja en niet op die andere 2, ook omdat haar emailadres niet daarbij was ingevuld en het ipadres anders was.
Dus nu kan jij zeggen of dit klopt , en ik ben geen kloon zoals men nu denkt in het topic over Tanja
Ik ben echt Danielle , en ik kan jullie echt zeggen dat het echt Tanja is die hier schrijft onder de naam Tann
Ik zou niet weten hoe ik het anders kan bewijzen
Groetjes Danielle
Thnxquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef ChantalC het volgende:
Is meneer H. van Eikelenstein nou nog niet weg?
Hoi lieverdquote:Op maandag 30 januari 2006 17:24 schreef Bartoli het volgende:
een goeiemiddagben ik ook weer voor ff
Mooi hé en zo gevoeligquote:
Tot later, smakelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ook even eten. Tot later
Veels te lang voor zo'n ongeduldig type als ik...quote:
Heerlijk een bakje Blurbquote:Op maandag 30 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ook even eten. Tot later
Eetsequote:
Het is ook vervelende mannetjes bedtijd.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:44 schreef BONG4002 het volgende:
Herr Krol ligt nu tehoorde ik Bart zeggen
Beertje tochquote:Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is ook vervelende mannetjes bedtijd.
Voor Sesamstraat erin dus![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje toch![]()
![]()
![]()
Wat zeg je dat toch weer lief en scherp
Hey Rooiequote:Op maandag 30 januari 2006 17:49 schreef rooie3 het volgende:
Goedeavond![]()
Nog drie uurtjes en dan is het over voor Henkie Penkie![]()
![]()
Dat verschil heb je alleen met barbiequequote:Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef BONG4002 het volgende:
Anita kookt liever op gas, ze denkt dat het toch net een andere smaak geeft aan het eten (dus dat het lekkerder is)
Tot straksquote:Op maandag 30 januari 2006 17:57 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat eventjes wat dingen opruimen en dat soort zaken
Jullie kunnen mij rond 19:01 weer ergens verwachten, kan ik nog héél eventjes Herr Krol live meemaken![]()
Nou hij was echt niks aan.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef Inca het volgende:
Nou Henk heeft het toch goed gedaan afgelopen week
Hij gaat niet weg voordat ik thuis ben, en dat is rond 8 uur jullie tijdquote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tot straks,want wil je niet missen hoor.
We moeten toch uitzwaaien en dansen![]()
Ga je ook mee zwaaienquote:Op maandag 30 januari 2006 18:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij gaat niet weg voordat ik thuis ben, en dat is rond 8 uur jullie tijd
Weet ik niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:15 schreef Inca het volgende:
Waar is Monique heen?
Zie haar nu weggaan de Poort uit.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Dacht dat ze effe aan het optutten ofzo was.
Der vriend dus ze mag een dagje naar huisquote:Op maandag 30 januari 2006 18:20 schreef Kaat38 het volgende:
das heel vjeempt! ik zag haar ook met een of andere kerel weggaan, wie weet meer???
Mocht Bonnie ook niet naar huis.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef Kaat38 het volgende:
okeeeeeee, thankswel apart, de avond van de live uitzending..
Die wil niet eens naar huisquote:
Ze mocht vanavond naar 1 of ander filmfestival en werd door haar vriend opgehaald.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef Kaat38 het volgende:
okeeeeeee, thankswel apart, de avond van de live uitzending..
Ze is echt bijgekomen in dat huis.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:25 schreef Inca het volgende:
[..]
Die wil niet eens naar huisdie blijft daar gewoon die moeten ze derstraks uitschoppen
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef Athalon het volgende:
En de KliKo wordt wederom gevuld
[afbeelding]
Als ze dan volgende week eruit gaat, stem ik voorquote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Inca het volgende:
Straks hebben ze geen big bos kunnen vinden![]()
Benoemen ze Viool daarvoor![]()
Dat zou best lachen zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Inca het volgende:
Straks hebben ze geen big bos kunnen vinden![]()
Benoemen ze Viool daarvoor![]()
Hihi Henkie Penkie vond het raar dat de beroemdste voornaam niet word gebruikt meer als voornaam.quote:
Goedeavondquote:Op maandag 30 januari 2006 18:47 schreef newsman het volgende:
eindelijk ik is terug pfffffffffff
Goedeavondquote:Op maandag 30 januari 2006 18:47 schreef newsman het volgende:
eindelijk ik is terug pfffffffffff
Misschien omdat er veel meer mensen in het huis komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef Inca het volgende:
Waarom hebben zij zoveel last van die airco, die van bb5 hadden er geen last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |