Dat zie ikquote:
Iedereen misschien nog in die anderequote:Op maandag 30 januari 2006 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zie ik
Tis wel vrij rustig nu trouwens
Zou kunnen, daar kan ik niet over meepratenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef cuall het volgende:
Ik ben ervaringsdeskundige, en het is zeker niet gebruikelijk dat baby's op die leeftijd nog een nachtvoeding krijgen.
Deze week komt er een documentaire hier op tv waar je kinderen van 6/7 nog borstvoeding ziet krijgenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik vind een nachtvoeding op deze leeftijd een vreem verhaal, heb ik de eerste avond ook al gezegd. Kind is onderhand 4 maanden oud.
Komt wel vaker voor, daar niet van. Maar niet zo heel erg vaak...
Weet wel dat ze overdags nooit de hele dag doorslapenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef cuall het volgende:
Ik ben ervaringsdeskundige, en het is zeker niet gebruikelijk dat baby's op die leeftijd nog een nachtvoeding krijgen.
Hoe je het ook wendt of keert, een FA of een Administrator is de enige die kan controleren of het een clone is, alhoewel, het kan ook een grapje zijn van het bestuur natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Weet wel dat ze overdags nooit de hele dag doorslapen
Dat is heel uitzonderlijk hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deze week komt er een documentaire hier op tv waar je kinderen van 6/7 nog borstvoeding ziet krijgen
Zeg toch ook niet dat ik t vreemd vind dat ze borstvoeding krijgtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deze week komt er een documentaire hier op tv waar je kinderen van 6/7 nog borstvoeding ziet krijgen
ik maakte ook gewoon een losse opmerking, niet naar jou gerichtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat ik t vreemd vind dat ze borstvoeding krijgt
Maar 6/7 jaar vind ik eigenlijk best ziek![]()
Dat is wat anders, ik heb zelf mijn kinderen gevoed tot 9 maandenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hmm....het zou kunnenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef Bluezz het volgende:
Als je naar http://www.bb-tanja.nl/ gaat en dan de berichten leest in het gastenboek, zou dat afdoende bewijs moeten zijn voor de echtheid van Tanja.
(Zegt ze op msn) Het is bevestigd door de webmaster van die site "Daniëlle".
Of ik dat even op fok wilde doorgeven
okquote:Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik maakte ook gewoon een losse opmerking, niet naar jou gericht![]()
Viel me gewoon op vorige week bij de voorstukjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |