Foei Bongquote:Op maandag 30 januari 2006 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ow, de streams zijn alweer terug zie ik nu pas![]()
Liefquote:
Nee hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik dacht even dat ik dezou krijgen
Goedemiddagquote:Op maandag 30 januari 2006 16:38 schreef MissJ. het volgende:
Goed vanavond komt lekker ding ferry meespelen heb ik begrepen. We hebben nog geen idee wie de nieuwe Bog Boss wordt en baby's hebben bij mij nog nachtvoeding gehad toen ze 8 maanden waren.
Zjooo, MissJ. heeft bijgelezen....Goedemiddag![]()
wat eet jij altijd fucking vroegquote:Op maandag 30 januari 2006 16:39 schreef frizti het volgende:
Ik ga eten maken, tot later.
Ik ga het eten maken, dus dat duurt nog wel ff voordat het klaar is.quote:
quote:
eet smakelijk alvast danquote:Op maandag 30 januari 2006 16:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ga het eten maken, dus dat duurt nog wel ff voordat het klaar is.
Hey MissJquote:Op maandag 30 januari 2006 16:38 schreef MissJ. het volgende:
Goed vanavond komt lekker ding ferry meespelen heb ik begrepen. We hebben nog geen idee wie de nieuwe Bog Boss wordt en baby's hebben bij mij nog nachtvoeding gehad toen ze 8 maanden waren.
Zjooo, MissJ. heeft bijgelezen....Goedemiddag![]()
is wel vroeg en tegen mijn principes, er wordt niet gegeten voor 8 uurquote:Op maandag 30 januari 2006 16:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je nu gaat maken, is het pas tussen 5 en 6 klaar. Afhanklijk van wat je klaarmaakt natuurlijk. Zo vroeg is dat toch niet. Eet ook meestal al rond 5-en.
Hahaha... sja, dan slaapt de kleine al. Dus ik zal wel moetenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is wel vroeg en tegen mijn principes, er wordt niet gegeten voor 8 uur![]()
lekkerrrrrrrrrquote:Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Athalon het volgende:
Gehakt met veel, veel knoflook
[afbeelding]
Ik heb echt altijd gedacht dat deze dame een omhooggevallen sletje was met attitude. Maar ik ben van mening veranderd, het is een schatje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |