Ik ga maar van t ergste uit kan t alleen maar meevallen ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog eventjes geduld
Ben erg benieuwd wie de nieuwe manager word, al zijn mijn verwachtingen niet al te hoog gespannen (vind Anita ook maar saai en nietszeggend) dus ik houd rekening met een fikse tegenvaller
Hoop ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ga maar van t ergste uit kan t alleen maar meevallen ja.
Maar hopen doe ik wel op een leuk en spontaan iemand![]()
Hoop ik ook, maar welke gek durft er nu nog aan te beginnen?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ga maar van t ergste uit kan t alleen maar meevallen ja.
Maar hopen doe ik wel op een leuk en spontaan iemand![]()
Dat kan nog wel leuk worden als die langskomtquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoop ik ook![]()
Hoorde daarstraks wel dat Henk Herman den Blijker moest bellen, maar die zal wel alleen voor de keuken komen.
Ik hoop dat hij als Grote baas komt hij is leuk en grappig.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoop ik ook![]()
Hoorde daarstraks wel dat Henk Herman den Blijker moest bellen, maar die zal wel alleen voor de keuken komen.
Ja een hoop herrie in elk gevalquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel leuk worden als die langskomt
Hoop een leuke gekquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar welke gek durft er nu nog aan te beginnen?
ah.. zit Bart nu alweer op Fok!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |