quote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je die twee berichten van "tanja' en 'tann' bedoelt... Die heb ik geschreven als test dat iedereen daar onder iedere naam wat kan plaatsen. Is dus totaal geen bewijs te noemen.
Er staan meer berichten op van ene tanja zie ik nu. Die heb ik niet geschreven trouwens. Alleen maar die twee 'test' berichtjes.
Niet echt een goed beveiligde site dusquote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die niet nee. Maar zoals ik al zei kan iedereen daar met de naam 'tanja' posten.
Sja... maar daar heeft de webmaster wel op terug gereageerd bedoel ik eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die niet nee. Maar zoals ik al zei kan iedereen daar met de naam 'tanja' posten.
quote:Ja het is inderdaad Tanja hoor die op Fok zit ;-)
Ik heb de berichten gelezen op fok over de t***el , heb daar nu ook mezelf aangemeld op fok , maar lukte me eerst niet , ik zal het op Fok ook nog wel even bevestigen dat jij het echt bent ;-)
Groetjes Danielle
Ach, zo boeiend is het nou ook weer niet.quote:
Eten doen we allemaal natuurlijk, maar ze heeft zoveel lekkere hapjes tussendoor, en de andere eten een broodje en stukje taart, maar viooltje 3 broodjes en minstens 1 stuk taartquote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dat mens vreet de hele dagdoor![]()
IPV een kliko is het een hele container
Ik vraag me af hoe die webmaster dat dan moet weten. Zoals gezegd kan iedereen zo'n bericht onder de naam tanja plaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sja... maar daar heeft de webmaster wel op terug gereageerd bedoel ik eigenlijk
reactie webmaster:
[..]
quote:Naam Tanja
Datum 30-01-2006 om 03:38:15
Hallo, ik zit inderdaad al 2 dagen op Fok, men wil me daar niet geloven dat ik tann, de BB Tanja ben, dit moest ik ff schrijven om hun het te doen laten geloven. Webmaster, kun je dit bericht bevestigen dat het echt van mij is??Alvast bedankt
quote:Reactie van Danielle
Ja het is inderdaad Tanja hoor die op Fok zit ;-)
Ik heb de berichten gelezen op fok over de t***el , heb daar nu ook mezelf aangemeld op fok , maar lukte me eerst niet , ik zal het op Fok ook nog wel even bevestigen dat jij het echt bent ;-)
Groetjes Danielle
Je hoeft je in ieder geval niet eerst te registreren met email ofzo. Je kunt meteen posten.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet echt een goed beveiligde site dus![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Eten doen we allemaal natuurlijk, maar ze heeft zoveel lekkere hapjes tussendoor, en de andere eten een broodje en stukje taart, maar viooltje 3 broodjes en minstens 1 stuk taart![]()
wat ik gezien heb.
Nou ja. Als ze werkelijk contact heeft met Tanja, zal de webmaster het ip van Tanja ook wel weten, dan is het wel te verifieren natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die webmaster dat dan moet weten. Zoals gezegd kan iedereen zo'n bericht onder de naam tanja plaatsen.
Maar ik ben ook niet meer overtuigd dat het een kloon is, dus het zou heel goed kunnen.
Nee, die heb ik niet geschreven. Ik heb twee keer geschreven. Eén keer onder de naam 'tanja' ('dit is een test bericht voor de fokkers') en één keer onder de naam tann (weer zo'n testbericht).quote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef PH52 het volgende:
Deze zijn dus niet van Tanja en Daniëlle maar van Scan ???
Veel rusten misschienquote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vraag me echt af hoe iemnd dat kan binnen houden
Het is gewoon afwachten tot morgen avond of menno ook daadwerkelijk post en t bevestigtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hoeft je in ieder geval niet eerst te registreren met email ofzo. Je kunt meteen posten.
Zou kunnen ja. Het is wel zo'n simpel gastenboek, dus ik weet niet of daar ook ip's worden weergegeven.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze werkelijk contact heeft met Tanja, zal de webmaster het ip van Tanja ook wel weten, dan is het wel te verifieren natuurlijk.
Ja, maar zelfs dan laat je onder water wel je ip adres achterquote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hoeft je in ieder geval niet eerst te registreren met email ofzo. Je kunt meteen posten.
Oké, was dus inmiddels ook mij al duideljk, sorry voor de dubbels.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet geschreven. Ik heb twee keer geschreven. Eén keer onder de naam 'tanja' ('dit is een test bericht voor de fokkers') en één keer onder de naam tann (weer zo'n testbericht).
Die geven niet omaar een IP adresquote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze werkelijk contact heeft met Tanja, zal de webmaster het ip van Tanja ook wel weten, dan is het wel te verifieren natuurlijk.
Geloof maar van welquote:Op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Het is wel zo'n simpel gastenboek, dus ik weet niet of daar ook ip's worden weergegeven.
Als ze het wel is, is het wel klasse dat ze zo blijft doorposten, ondanks wat er allemaal geschreven is en wordt. Wat ik wel wat verdacht vind is dat ze zoveel moeite doet om het te bewijzen. Als ik echt Tanja was, dan zou ik zoiets hebben van "nou, dan geloof je het toch niet'. Als je een kloon bent, dan doe je inderdaad wél heel veel moeite om het 'te bewijzen'.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is gewoon afwachten tot morgen avond of menno ook daadwerkelijk post en t bevestigt![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die geven niet omaar een IP adres
die van mij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Wie niet? Ik weet jou ip adres toch ook. Heb het dan ook niet over zomaar vrijgeven. Maar over weten en nachecken.
Tan was toch ook t typje van LBquote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze het wel is, is het wel klasse dat ze zo blijft doorposten, ondanks wat er allemaal geschreven is en wordt. Wat ik wel wat verdacht vind is dat ze zoveel moeite doet om het te bewijzen. Als ik echt Tanja was, dan zou ik zoiets hebben van "nou, dan geloof je het toch niet'. Als je een kloon bent, dan doe je inderdaad wél heel veel moeite om het 'te bewijzen'.
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Taja is en blijft een verhaal apartquote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze het wel is, is het wel klasse dat ze zo blijft doorposten, ondanks wat er allemaal geschreven is en wordt. Wat ik wel wat verdacht vind is dat ze zoveel moeite doet om het te bewijzen. Als ik echt Tanja was, dan zou ik zoiets hebben van "nou, dan geloof je het toch niet'. Als je een kloon bent, dan doe je inderdaad wél heel veel moeite om het 'te bewijzen'.
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Ik heb ook moeite met het hele nachten opblijven. Dat heeft ze nu al twee nachten achter elkaar gedaan. Als ze inderdaad nog steeds met gebroken nachten zit vanwege het voeden van de baby, dan lijkt me dat niet vol te houden.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Taja is en blijft een verhaal apart![]()
Maar even serieus, ik geloof er vrij weinig van. Niet alleen door de manier van posten en het uit alle macht proberen te bewijzen. Ook herken ik er moeder Tanja niet in, zoals cuall al aangaf liep die over van de stelregels rust, regelmaat en reinheid. Zie dat totaal niet terug bij tannn.
Neuh... die van jou niet.quote:
Niet als alleenstaande moeder met zo'n kleintje idd. Dat leek mij dus ookquote:Op maandag 30 januari 2006 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met het hele nachten opblijven. Dat heeft ze nu al twee nachten achter elkaar gedaan. Als ze inderdaad nog steeds met gebroken nachten zit vanwege het voeden van de baby, dan lijkt me dat niet vol te houden.
Ik kan me daarnaast de verandering in gedrag, ook niet voorstellen hoor. Tanja was een gesloten persoon, die er schijt aan had wat de ander van haar vond. De Tann hier vind het juist héél belangrijk dat we haar geloven, is zeer mededeelzaam en best wel open in haar reacties.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Taja is en blijft een verhaal apart![]()
Maar even serieus, ik geloof er vrij weinig van. Niet alleen door de manier van posten en het uit alle macht proberen te bewijzen. Ook herken ik er moeder Tanja niet in, zoals cuall al aangaf liep die over van de stelregels rust, regelmaat en reinheid. Zie dat totaal niet terug bij tannn.
Aan de andere kant heeft ze nog steeds behoorlijk schijt aan al die negatieve dingen die hier zijn geschreven... ook vannacht. Ze probeert het wel uit te leggen, maar het kan haar ook geen zak schelen als je het niet gelooft. Wat dat betreft klopt het dan weer wel aardig.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan me daarnaast de verandering in gedrag, ook niet voorstellen hoor. Tanja was een gesloten persoon, die er schijt aan had wat de ander van haar vond. De Tann hier vind het juist héél belangrijk dat we haar geloven, is zeer mededeelzaam en best wel open in haar reacties.
Ik weet dat mensen verschillend zijn in diverse omstandigheden, maar zo'n groot verschil .........![]()
Ook al zo'n opallend iets inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan me daarnaast de verandering in gedrag, ook niet voorstellen hoor. Tanja was een gesloten persoon, die er schijt aan had wat de ander van haar vond. De Tann hier vind het juist héél belangrijk dat we haar geloven, is zeer mededeelzaam en best wel open in haar reacties.
Ik weet dat mensen verschillend zijn in diverse omstandigheden, maar zo'n groot verschil .........![]()
Gister ook zei ze tegen me over dat gekloon.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Tot later Snaptallesquote:Op maandag 30 januari 2006 15:07 schreef Snaptnix het volgende:
Ga ook maar even een wasje aanzetten en wat boodschapjes doen. Tot later
Ik vraag me af waarom iemand zoveel tijd en moeite zou steken in een kloon.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gister ook zei ze tegen me over dat gekloon.
Begin daar nou niet weer over blablabla.
En later gaat t nog door![]()
tot straksquote:Op maandag 30 januari 2006 15:07 schreef Snaptnix het volgende:
Hey Friztiquote:Op maandag 30 januari 2006 15:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand zoveel tijd en moeite zou steken in een kloon.
Goedensmiddags deze middag.![]()
Doei Snappie, ik ben er ook weer van tussenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:07 schreef Snaptnix het volgende:
Dag M tot laterquote:Op maandag 30 januari 2006 15:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Doei Snappie, ik ben er ook weer van tussen![]()
![]()
denk het nietquote:Op maandag 30 januari 2006 15:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Frizti![]()
![]()
![]()
dat is gewon nog de vraag morgen krijgen we antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |