Ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Menno komt dinsdagavond bij Tanja zei ze, en ik heb gevraagd of ie dan even wil inloggen en hier iets roepen om te bevestigen
Hier sluit ik mevolledig bij aanquote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat is wat anders, ik heb zelf mijn kinderen gevoed tot 9 maandenMaar de nachtvoeding is de 1e voeding die wegvalt.
Tanja, vond het belangrijk dat de baby in een gezonde omgeving zou opgroeien. Lekker ook in de buitenlucht. de drie "R", rust, reinheid en regelmaat, waren dingen die zij héél belangrijk vond.
De dingen die ik nu lees over haar passen niet in dat plaatje. Ik heb dan mogelijk niet altijd lovend over Tanja gesproken, ik geloof oprecht dat ze een goede moeder is, die zal rekening houden met de behoeftes van haar baby.
Het leefpatroon van Tann komt daar niet mee overeen.
Doei BONGquote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat ook even weg, moet nog wat boodschapjes doen en het is hier nu toch erg rustig dus![]()
Ben er over een stevig uur weer denk ik
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat ook even weg, moet nog wat boodschapjes doen en het is hier nu toch erg rustig dus![]()
Tot straks bongquote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
Als je die twee berichten van "tanja' en 'tann' bedoelt... Die heb ik geschreven als test dat iedereen daar onder iedere naam wat kan plaatsen. Is dus totaal geen bewijs te noemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef Bluezz het volgende:
Als je naar http://www.bb-tanja.nl/ gaat en dan de berichten leest in het gastenboek, zou dat afdoende bewijs moeten zijn voor de echtheid van Tanja.
(Zegt ze op msn) Het is bevestigd door de webmaster van die site "Daniëlle".
Of ik dat even op fok wilde doorgeven
Hey Mquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef A-en-M het volgende:
Hallo allemal, is ik ook ff...
En jaaaaaaaa ik heb weer een kleine upgrade in het Viooltjes eet topic.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef Snaptnix het volgende:
cualll... tanja is niet zo aardig voor je grote favoriet!!!![]()
Lieve Fans,
Hier ik nog ff over de Telegraaf, heb ff met BB erover gehad omdat et mij behoorlijk dwars zat, maar geloof me, het is larie koek wat die Gert Jan beweert!!! BB speelt niet vals!! Dus stem op Lies!!!En Gert Jan spoort nie!
Liefs Tan
Haaaa beertje, ik gooide de streams aan, en zie allemaal lekkere dingen op tafel staan, en ik dacht BINGOOOOOOOOOooquote:
deze ook?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je die twee berichten van "tanja' en 'tann' bedoelt... Die heb ik geschreven als test dat iedereen daar onder iedere naam wat kan plaatsen. Is dus totaal geen bewijs te noemen.
Daar heeft namelijk zogezegd de webmaster op teruggereageerd.quote:Naam Tanja
Datum 30-01-2006 om 03:38:15
Hallo, ik zit inderdaad al 2 dagen op Fok, men wil me daar niet geloven dat ik tann, de BB Tanja ben, dit moest ik ff schrijven om hun het te doen laten geloven. Webmaster, kun je dit bericht bevestigen dat het echt van mij is??Alvast bedankt
Ja dat mens vreet de hele dagdoorquote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Haaaa beertje, ik gooide de streams aan, en zie allemaal lekkere dingen op tafel staan, en ik dacht BINGOOOOOOOOOoo
Die niet nee. Maar zoals ik al zei kan iedereen daar met de naam 'tanja' posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |