Het is nog saaier dan de saaiste dag in BB5, kan je nagaanquote:
Ja dat is wel heel erg maar we vermaken ons hier welquote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is nog saaier dan de saaiste dag in BB5, kan je nagaan![]()
Gelukkig hebben we nog de SC en dit forumquote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel erg maar we vermaken ons hier wel![]()
Als t te saai word heb ik ze niet eens aan anders val ik zo in slaap achter mn compiequote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog de SC en dit forumAnders keek ik echt nauwelijks meer
Ondanks mijn RSI vingertjes van de te kleine toetsen op het toetsenbordquote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Komt ook dat in de eerste 2 maanden van BB5 zoveel gebeurde dat je er uren over kon napraten. De start was chaotisch en daarna werd het saaiquote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geen last vanquote:Op maandag 30 januari 2006 15:50 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ondanks mijn RSI vingertjes van de te kleine toetsen op het toetsenbord![]()
Ah je kan dusquote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geen last van![]()
Tik met alle 10 mn vingers dus er is er geen 1 over belast
Bij deze start hadden we ook pas laat streamsquote:Op maandag 30 januari 2006 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Komt ook dat in de eerste 2 maanden van BB5 zoveel gebeurde dat je er uren over kon napraten. De start was chaotisch en daarna werd het saai
een uurtje later valt voor talpa begrippen nogal meequote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bij deze start hadden we ook pas laat streams
Hij wel ik niet, ben net een blinde vink in het typenquote:
Vraag me af of ze wel een tijd kennenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
een uurtje later valt voor talpa begrippen nogal mee
Hij mag ook wegquote:
Nog eventjes geduldquote:Op maandag 30 januari 2006 15:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor hem om weg te wezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |