Verlichting moet je elders zoekenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... enlight me please...
Doei doei... tot straks weerquote:
In een lampenwinkel bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Verlichting moet je elders zoeken![]()
![]()
Tis nationale shoptijd bgrijp ik ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef frizti het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen, voordat de winkel leeg is.
Toedeledoki.
Precies: bij mij tot 20.00 uur vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef Manu82 het volgende:
De winkel is nog lang genoeg open en jullie hebben tijd zat gehad om die boodschappen te doen
en bij mij tot 22:00 vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Precies: bij mij tot 20.00 uur vanavond![]()
Of in de Himalaya (spel ik dat goed ? anders krijg ik op m'n kopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In een lampenwinkel bijvoorbeeld
TL zit vast ? Mischien moeten we hem dan een handje helpenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef Snaptnix het volgende:
Tot later cuall en frizti
En TL zit nog steeds hiernaast vast
Help hem wel even inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
TL zit vast ? Mischien moeten we hem dan een handje helpen![]()
Maar jij kan iig postenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:22 schreef Rover68 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen mailadressen over....
Hé Deminsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:23 schreef demins het volgende:
Hey Talitha!![]()
![]()
![]()
Weer flink wat slachtoffers gemaakt met je frenetieke gevoel voor humor, zag ik!![]()
Ik bedoelde dat ik er anders wel eentje aan TL had uitgeleend.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar jij kan iig posten
Anders moet je maar even PB sturen hiernaast....![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik er anders wel eentje aan TL had uitgeleend.
Heb je dat niet standaard naast je toetsenbord liggen danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Demins![]()
![]()
![]()
Moet ik wéééér m\'n woordenboek gaan halen![]()
Inloggen wél, maar dan zien we geen topics....quote:
je kunt de van dale ook gewoon op je pc installeren hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:35 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je dat niet standaard naast je toetsenbord liggen dan![]()
klikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Inloggen wél, maar dan zien we geen topics....
Er zijn er maar heel weinig die wél aan de slag kunnen. Het is me niet duidelijk waar het inzit.
We kunnen ook gewoon Demins van Fok aftrappen. Dan heb ik helemaal geen woordenboek nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je kunt de van dale ook gewoon op je pc installeren hoor
LOLquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef Rover68 het volgende:
[..]
LD is één van die weinigen.... Samen met Lupa...
Ik zie dat jij het enigma overleefd hebt ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:35 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je dat niet standaard naast je toetsenbord liggen dan![]()
zit hem in het terugzetten van de back-upquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Inloggen wél, maar dan zien we geen topics....
Er zijn er maar heel weinig die wél aan de slag kunnen. Het is me niet duidelijk waar het inzit.
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je kunt de van dale ook gewoon op je pc installeren hoor
De grote klonenontmaskering!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:40 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Je ziet ineens overal kloontjes en leenaccounts opduiken...![]()
Er komen nu per minuut modjes bij, dus ik ga maar ff checken of ik ook weer rechten heb.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon Demins van Fok aftrappen. Dan heb ik helemaal geen woordenboek nodig![]()
we hebben met ze alle een BAN van 24 uur gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:42 schreef TL_is_back het volgende:![]()
het kostte wat moeite.. maar ik ben er weer
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:42 schreef TL_is_back het volgende:![]()
het kostte wat moeite.. maar ik ben er weer
daar ben ik het niet mee eens dan... rellen in FB?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
we hebben met ze alle een BAN van 24 uur gehad.
Gewoon geduld hebben dan kunnen wij in de tussentijd wel even gaan rellenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:41 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Er komen nu per minuut modjes bij, dus ik ga maar ff checken of ik ook weer rechten heb.
edit: nog niet dus
sorry dit wordt hier niet besprokenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens dan... rellen in FB?![]()
Ha TLquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
Moet je snel wezen, voordat de mods weer kunnen inloggen op blauw...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
Ja, wel hoor die zie wel weer verschijnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef demins het volgende:
Zou Tanja nog levend onder de puinhopen vandaan zijn gekomen? :\')
Tanja ? Die is hier toch nooit geweest ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef demins het volgende:
Zou Tanja nog levend onder de puinhopen vandaan zijn gekomen? :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ben ervandoor. Tot later allemaal
je bent een hondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:
zo.. wie was er hier aan het rellen....
![]()
Alle uploadicons zijn weg....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:02 schreef teamlead het volgende:mijn usericon is weg.. en ik heb hem zelf niet meer
quote:
Rover68 & TL_is_backquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:
zo.. wie was er hier aan het rellen....
![]()
Die Rover68 moet ik maar eens een afkoelbannetje geven... :')quote:
quote:
Wat zijn je andere klonen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alle uploadicons zijn weg....
Ik had ze gelukkig wél opgeslagen en ben nu aan het uploaden...
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef D.Rose het volgende:
de icons komen wel weer terug neem ik aan?
geen idee.... maar ik zou er niet op rekenen....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef D.Rose het volgende:
Geen idee, heb hem maar opnieuw geuploadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef D.Rose het volgende:
Ik had voor flugeltje zo'n 8 uploadiconen of fok, waaronder sinterklaas/kerst etc...quote:
maar.....ik heb de meeste niet ergens anders opgeslagen :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee.... maar ik zou er niet op rekenen....
da's dan mooi kut :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar.....ik heb de meeste niet ergens anders opgeslagen :\')
Op VOL staat ie ook toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar.....ik heb de meeste niet ergens anders opgeslagen :\')
quote:
Oh ja, weet ik veel, heb er allemaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had voor flugeltje zo\'n 8 uploadiconen of fok, waaronder sinterklaas/kerst etc...
als je ze quote komt er een \\\\ tussenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik mis de :\\\\\\\\\\\\\\\') smiley
ze heeft een kater, word je 's morgens vroeg wakkerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:24 schreef regenworm het volgende:
Bonnie ligt op bed weet iemand waarom?
Is ze ziek van iets geworden b.v. Violavirus
ze drinkt toch niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze heeft een kater, word je \'s morgens vroeg wakker
welke repetitie er vanavond geen live uitzendingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef flugeltje het volgende:
De streams kunnen nu ieder moment uit gaan vallen voor de repetitie....
wat gaan ze repeteren dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef flugeltje het volgende:
De streams kunnen nu ieder moment uit gaan vallen voor de repetitie....
O ja, dat is voortaan maandagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
welke repetitie er vanavond geen live uitzending
yep, maar het afgelopen uur niet...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje lees jij wel eens email?
volgens mij moet het al dagen zijn dat je geen mail leest.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
yep, maar het afgelopen uur niet...
*gaat checken*
Ow, dát.... Was heul erg liefquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij moet het al dagen zijn dat je geen mail leest.
Henk moet terugquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef regenworm het volgende:
Wat een vreselijk puinhoop in het hotel.
Toen H. er was alles veel schoner
Wil je een gmail account mailbox van 2,6 GBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow, dát.... Was heul erg lief![]()
Maar ik heb naar niemand gereageerd hoor, ligt niet aan jou. M\'n mailbox zat helemaal vol en ik had ff m\'n buik vol van fok en wist ook niet welke kant ik op zou gaan....
nee dank jequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henk moet terug![]()
![]()
kom maar op met die![]()
gmail is voor mietjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wil je een gmail account mailbox van 2,6 GB
Daar heb ik geen mail over gehad hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wil je een gmail account mailbox van 2,6 GB
verstuurdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen mail over gehad hoor![]()
Maar die wil ik wel![]()
zo bedoelde ik het niet, maar sla alle mail gewoon altijd op op m'n laptop, best leuk om je mails van 3 jaar geleden eens terug te lezenquote:
tnxquote:
Snap het ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:47 schreef Manu82 het volgende:
Is iedereen nou van Fok! gevlucht om boodschappen te doen waar ze zo ongeveer 36 uur de tijd voor hebben hebben gehad?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga zometeen toch ook maar ff poetsen hoor... mot toch gebeuren en tijdens de downtime had ik het te druk met op F5 drukken :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef nachtzuster het volgende:
Hoi M-en-A
Er moet vanavond bij de gasten op de hoeveelheid drank worden gelet vindt Chiel, i.v.m. de tv-uitzending![]()
Waneer is de kliko ophaaldag?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef M-en-A het volgende:
En viool zit weer te eten![]()
[afbeelding]
en hoeveel ze rookt, ik kan haar zo af en toe niet eens bij houdenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat die dan ook maar gelijk ff zeggen dat ze op de hoeveelheid calorietjes moeten letten die viool er op een dag bij pakt![]()
quote:
WBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef cuall het volgende:
Daar ben ik weer![]()
wat begrijp ik nou, zijn alle avatars ofok verdwenen
![]()
.......moet ik weer gaan shoppen soepen voor een nieuwe garderobe
![]()
hoi cuallquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef cuall het volgende:
Daar ben ik weer![]()
wat begrijp ik nou, zijn alle avatars ofok verdwenen
![]()
.......moet ik weer gaan shoppen soepen voor een nieuwe garderobe
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi cuall![]()
![]()
Ik heb bij het teruglezen ook zoiets begrepen.
Nou dat boeit me niet echt, maar mijn lieve galajurkjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef M-en-A het volgende:
en postings worden ook nog niet geteld, maar dat is het minst belangrijk![]()
Jammer dat die niet op de kop van Viola vielquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef nachtzuster het volgende:
Oeps dat ging maar net goed![]()
[afbeelding]
Flugelllllllllllllllllllll... daar is ze weerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:34 schreef flugeltje het volgende:
Huis is weer schoon
En ik heb meteen maar ff een haarmasker genomen, kan het mooi een paar uur blijven zitten en heb ik vanavond zijdezacht haar...
Ja daar wachtte ik idd opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jammer dat die niet op de kop van Viola viel![]()
Forever Bluezzzzzzquote:
Verder zijn we niet sadistisch ingesteld hèquote:
Ik lag vroeg op bedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:38 schreef Foreverblue het volgende:
Forever Bluezzzzzz![]()
Ja gelukkig wel, was wel flink afkicken zo zonder Fok
Whahaha ik denk wel meer Fokkers... over 9 maanden een baby boom onder de Fokkersquote:
Haha nee, maar voor Viool maak graag een uitzonderingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verder zijn we niet sadistisch ingesteld hè
had al gekekenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:45 schreef M-en-A het volgende:
Hallo voor iedereen die ik nog geen hallo gezegd heb![]()
![]()
![]()
Ik ben er weer van tussen, moet nog ff wat laatste boodschappies doen.![]()
Dus wat extra lees/kijk materiaal in de SV is altijd welkom![]()
Groetjes en tot laters![]()
![]()
![]()
Dat was al gebeurdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:42 schreef Manu82 het volgende:
heb je het niet gezellig gemaakt met golfer dan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:45 schreef M-en-A het volgende:
Hallo voor iedereen die ik nog geen hallo gezegd heb![]()
![]()
![]()
Ik ben er weer van tussen, moet nog ff wat laatste boodschappies doen.![]()
Dus wat extra lees/kijk materiaal in de SV is altijd welkom![]()
Groetjes en tot laters![]()
![]()
![]()
die golfert heeft wel een uithoudingsvermogen danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was al gebeurd![]()
Bovendien is het elke dag gezellig met golfert
Die zat nog een hele tijd met tanja te msn-en
Hee Wormpjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
laat de knoflooksaus maar voorbij komen![]()
Hey Wormpjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
laat de knoflooksaus maar voorbij komen![]()
Alles okéquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Pareltje![]()
![]()
Met mij is alles goed en met jou?
MissJquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:18 schreef MissJ. het volgende:
Nachtzuster ik heb je afbeelding geleend. Vervolg vanavond, ben meteen weer weg dus niet zwaaien....![]()
Schrijf je er weer even een mooi verhaal bij? MissJ.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:18 schreef MissJ. het volgende:
Nachtzuster ik heb je afbeelding geleend. Vervolg vanavond, ben meteen weer weg dus niet zwaaien....![]()
Ben blij dat ik mijn msn niet in het Fok profiel heb gezet... anders gaat Tanja ook met mij msn-enquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was al gebeurd![]()
Bovendien is het elke dag gezellig met golfert
Die zat nog een hele tijd met tanja te msn-en
De mijne staat ook in t profiel maar heb Tanja niet op msn hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben blij dat ik mijn msn niet in het Fok profiel heb gezet... anders gaat Tanja ook met mij msn-en![]()
![]()
Hallo lieverdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal die is binnengekomen ondertussen... was ff wat anders doen![]()
zit je nou overdag ook al te slapenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha je bent lekker bezig tegen me Manuquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit je nou overdag ook al te slapen![]()
Volgens mij slaap je liggend hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit je nou overdag ook al te slapen![]()
Helemaal met je eens... dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef White_Pearl het volgende:
Nou ik zou nog liever niemand in mijn MSN hebben dan Tanja,![]()
Misschien mocht ik dat niet zeggen, maar heb het toch gedaan
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij slaap je liggend hoor![]()
Hoe weet je dat het niet ligt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij slaap je liggend hoor![]()
Gelukkig maar voor je danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
De mijne staat ook in t profiel maar heb Tanja niet op msn hoor![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal met je eens... dat bedoelde ik ook![]()
![]()
Voorgevoelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet ligt?![]()
Wel bij de les... maar niet altijd is Fok prio 1quote:
Er is helemaal niks mis met Tanja ze gewoon een hele moeilijke meid.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal met je eens... dat bedoelde ik ook![]()
![]()
Ja precies RW, nou dan is er volgens mij toch iets mis, en moeilijk!! dat vindtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Tanja ze gewoon een hele moeilijke meid.
beetje de boel wakker houden anders heb ik maandagmorgen weer de eerste 4 uur geen fok te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha je bent lekker bezig tegen me Manu
Het is duidelijk niet mijn type... en dan druk ik me zachtjes uitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Tanja ze gewoon een hele moeilijke meid.
Hahaha, ik ben geen vroege vogel. Dus als je aanspraak wil hebben de eerste uren, moet je een ander slachtoffer zien te vindenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
beetje de boel wakker houden anders heb ik maandagmorgen weer de eerste 4 uur geen fok te doen
ook niet mijn type, maar ze mag me best toevoegen bij msn (heb ik eindelijk iemand op de lijst staan)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is duidelijk niet mijn type... en dan druk ik me zachtjes uit
Toch denk ik dat Tanja buiten het BB huis heel erg anders dan er in.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is duidelijk niet mijn type... en dan druk ik me zachtjes uit
Agossiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ook niet mijn type, maar ze mag me best toevoegen bij msn (heb ik eindelijk iemand op de lijst staan)
Van wat ik zag in die finale show... was dat ze nog niks veranderd was qua doen en laten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Tanja buiten het BB huis heel erg anders dan er in.
en dan zijn er nog kranten die de hele zooi een beetje gaan opstoken door het ook te publicerenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
Loopt aardig uit de klauwen, met die cartoons. Honderden Syriërs hebben in de hoofdstad Damascus de Deense ambassade bestormd en in brand gestoken. Volgens mij wordt dit door die gasten gewoon aangegrepen om weer eens lekker te kunnen rellen.
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
is cuall online?
ging even wat anders doen geloof ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
is cuall online?
Ik hou juist van een kleine lijst. Alleen mijn directe vrienden en een paar anderen staan in MSN. Anders wordt ik gek van al dat geplopperplop als ik bezig benquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ook niet mijn type, maar ze mag me best toevoegen bij msn (heb ik eindelijk iemand op de lijst staan)
nee, geloof het niet, maar Tann mag me toch toevoegenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Agossie![]()
Is je lijst echt een echo
tnx.... Dan wordt het afwachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ging even wat anders doen geloof ik
Heb er wel aardig wat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hou juist van een kleine lijst. Alleen mijn directe vrienden en een paar anderen staan in MSN. Anders wordt ik gek van al dat geplopperplop als ik bezig ben
heb ik niet gezien was lekker op vakantiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van wat ik zag in die finale show... was dat ze nog niks veranderd was qua doen en laten.
Onder het motto van vrijheid van meningsuiting. Tsja, ik weet niet of dat wel zo goed is. Je moet natuurlijk geen olie op het vuur gooien of slapende honden wakker maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dan zijn er nog kranten die de hele zooi een beetje gaan opstoken door het ook te publiceren
Dat ben je toch alquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hou juist van een kleine lijst. Alleen mijn directe vrienden en een paar anderen staan in MSN. Anders wordt ik gek van al dat geplopperplop als ik bezig ben
Beertje ga jij vroeg slapen vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb er wel aardig wat.
Vind wel erg gezellie![]()
Dat doen ze ook, als ze maar kunnen schoppen tegen de westerse wereld.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
Loopt aardig uit de klauwen, met die cartoons. Honderden Syriërs hebben in de hoofdstad Damascus de Deense ambassade bestormd en in brand gestoken. Volgens mij wordt dit door die gasten gewoon aangegrepen om weer eens lekker te kunnen rellen.
Ieder zijn smaak natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb er wel aardig wat.
ja, had het er gister nog over met wat collega's en het is gewoon om te provoceren van andere kranten om die dingen over te nemen en dan maar zeggen dat het o vrijheid van meningsuiting gaat. En daarom zet je ze ook op de voorpaginaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onder het motto van vrijheid van meningsuiting. Tsja, ik weet niet of dat wel zo goed is. Je moet natuurlijk geen olie op het vuur gooien of slapende honden wakker maken.
Ik denk dat 95% van de moslims die cartoons nog nooit gezien hebben en alleen maar boos zijn omdat ze boos moeten zijn van anderen.
Nope vanavond lekker laat avondje weerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje ga jij vroeg slapen vanavond![]()
Hier ben ik, was eventjes aan het poetsenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
is cuall online?
Whahahaha en dank je lieverd... op jou jaquote:
ik haat msn soms en met name als je even online wil komen en er dan 10 idioten tegen je beginnen te praten terwijl je daar geen tijd/zin in hebtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb er wel aardig wat.
Pas maar op wat je zegt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onder het motto van vrijheid van meningsuiting. Tsja, ik weet niet of dat wel zo goed is. Je moet natuurlijk geen olie op het vuur gooien of slapende honden wakker maken.
Ik denk dat 95% van de moslims die cartoons nog nooit gezien hebben en alleen maar boos zijn omdat ze boos moeten zijn van anderen.
dan blijf ik vanavond ook wat langer opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nope vanavond lekker laat avondje weer![]()
Zo veel heb ik er ook weer nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak natuurlijk
Ik was eens bij iemand voor zijn pc, windows liep niet lekker, en ik werd gek van die msn. Had er iets van 150 in staan of zo. Normaal zeg ik netjes, ben ff weg... maar was daar geen doen. Dus rechtermuis op pion... afsluiten.
Ik zeg het toch netjes? Ik heb niks tegen moslims... ik vind alleen dat dit geheel overtrokken wordt.quote:
Als je geen zin heb heb je ook nog een offline status.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik haat msn soms en met name als je even online wil komen en er dan 10 idioten tegen je beginnen te praten terwijl je daar geen tijd/zin in hebt
Ook leuk... mag Viola dat het lijk spelen? Is ze goed in... niks doen. En houdt ze ook nog eens haar mondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef cuall het volgende:
Ik hoorde net op de streams dat Ferri de Bingo maar niks vindt, hij wil een moord-avond gaan organiseren
Als Viola het slachtoffer isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef cuall het volgende:
Ik hoorde net op de streams dat Ferri de Bingo maar niks vindt, hij wil een moord-avond gaan organiseren
gebruik nooit msn klote programma soms gebruik ik het programma Gaimquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik haat msn soms en met name als je even online wil komen en er dan 10 idioten tegen je beginnen te praten terwijl je daar geen tijd/zin in hebt
Gezelliequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan blijf ik vanavond ook wat langer op![]()
![]()
wasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zeg het toch netjes? Ik heb niks tegen moslims... ik vind alleen dat dit geheel overtrokken wordt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:42 schreef cuall het volgende:
Is Viool een kerststukje op de tafel aan het maken![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha en dank je lieverd... op jou ja![]()
![]()
Welkom Soapiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef soapie het volgende:
Hallo allemaal, Ik lurk hier al een poosje mee, en ga toch maar eens posten.
griekse groente tuin.quote:
Hahaha valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
je bent lief
![]()
wat ben ik toch ook een pestkop soms
![]()
Maar ik ben weer even weg want komt bezoek binnen, dus ga ik die
even pestendag allemaal tot later weer
![]()
Kim Holland komt langsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:45 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom doen ze zoveel moeite voor die Griekse avond? Kosten noch moeite worden gespaard lijkt het. Verwachten ze rijke welgeverige mensen vanavond?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef soapie het volgende:
Gezellig... wees welkomquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef soapie het volgende:
Hai Talitha, je hebt een andere avatarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:46 schreef Talitha het volgende:
Hallo![]()
Hoppááááá; ik heb zin in de griekse avond![]()
![]()
Huh, waar dan ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Talitha, je hebt een andere avatar![]()
Hoi Soapiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef soapie het volgende:
Dank jullie wel voor dit warm welkom!!!!![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef soapie het volgende:
ONM!!! En wat dat poetsen betreft, daar heb ik een hekel aan...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Soapie![]()
GTST, ATWT, BB ? Of poets je gewoon graag![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha Frank liet Viola wat zien op een forum... en ze was not amused.
Ze zei: \"je weet dat ik niet op dat soort forum\'s kijk\"
Zou hij op Fok kijken?
Bart zat een paar dagen geleden gewoon op fok te lezenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha Frank liet Viola wat zien op een forum... en ze was not amused.
Ze zei: \"je weet dat ik niet op dat soort forum\'s kijk\"
Zou hij op Fok kijken?
Heb ik nooit gekeken. Wel af en toe ATWT. En poetsen:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef soapie het volgende:
[..]
ONM!!! En wat dat poetsen betreft, daar heb ik een hekel aan...![]()
Jaaaaaaaaaaaaa..... Fok staat op Frank's weblogquote:
quote:
Cuallquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:53 schreef Foreverblue het volgende:
Cuall... je fakepic staat op Frank\'s weblog
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |