Streams zijn hier ok, welke gebruik je Cuall?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik kan de SV niet bijhouden jongens, ik word gestoord van dat gedoe met mijn streams, heb ze even uitgezet![]()
Is zeekoewijf het woord wat je zoekt? :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is er niet![]()
Demins je bent een een een ik kom er zo wel op
Nou, zolang dit nog wel werkt, vind ik het goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef Rover68 het volgende:
[..]
![]()
Er zijn blijkbaar toch wat zaken verloren gegaan. (zie ook MED)
Als dat ook de rechten zijn kan het wel eens een tijdje gaan duren voor alles weer in orde is...
*noteert op notitieblokje voor het geval ze ooit blauwe kleurtje weer terug ontvangt*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef demins het volgende:
[..]
Is zeekoewijf het woord wat je zoekt? :\')
nee, ik had er eerst teringlijer staan, maar dat was uiteraard niet serieus bedoeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef demins het volgende:
[..]
Is zeekoewijf het woord wat je zoekt? :\')
ik ga je raporteren als kloonquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef Rover68 het volgende:
[..]
*noteert op notitieblokje voor het geval ze ooit blauwe kleurtje weer terug ontvangt*
HBB streams, ik ga Floris even proberenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Streams zijn hier ok, welke gebruik je Cuall?
Hier Floris met Talpastreams![]()
Schrijf je mee Flugel?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ik had er eerst teringlijer staan, maar dat was uiteraard niet serieus bedoeld
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef Rover68 het volgende:
[..]
*noteert op notitieblokje voor het geval ze ooit blauwe kleurtje weer terug ontvangt*
Ik ook HBB streams, heb de streamadressen op Tala server staan. Geen problemenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:42 schreef cuall het volgende:
[..]
HBB streams, ik ga Floris even proberen![]()
zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:45 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Is geen kloon
Is account van mannetje![]()
Volgens de MED zijn er zaken verloren gegaan... Ik vermoed dat daar ook de crew bijzitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:45 schreef White_Pearl het volgende:
Lukt het met Flugel nog steeds niet
Is nog eens écht zo ook... Hij gebruikt 'm echter alleen voor de FP (die er nu toch niet meer is)quote:
Vrees van wel. Zie iig nog steeds geen modjes posten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:49 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Volgens de MED zijn er zaken verloren gegaan... Ik vermoed dat daar ook de crew bijzit![]()
Whahahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:49 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Volgens de MED zijn er zaken verloren gegaan... Ik vermoed dat daar ook de crew bijzit![]()
Als de schade écht zo ernstig is duurt het misschien nog wel langer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
Een modloos dagje. Dit wordt feest voor ons![]()
![]()
Toch jammer dat ik zo weg moet![]()
Dat is nou jammer anders konden we eens lekker even de boel op stelten zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
Een modloos dagje. Dit wordt feest voor ons![]()
![]()
Toch jammer dat ik zo weg moet![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:54 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Als de schade écht zo ernstig is duurt het misschien nog wel langer.
Hai FBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:00 schreef Foreverblue het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS... Fok is gereanimeerd![]()
![]()
Hallo allemaal... BEW
[afbeelding]
Hai FBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Hallo allemaal... BEW
[afbeelding]
quote:
quote:
Hoi hoi damesquote:
ja, 's morgens doordeweeks voor 8 uur je bed uit, in het weekend voor 10 uurquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi hoi dames
Ehh is dat zo Manu?![]()
Whahahaha... ik weet niks van die afspraak. En ik was al langer mijn bed uit vandaag hoor. Alleen nog niet op Fok gekeken of die het alweer deed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, \'s morgens doordeweeks voor 8 uur je bed uit, in het weekend voor 10 uur
Waar?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik hoor dat er een tragisch ongeval is gebeurd waar slachtoffers bij zijn gevallen ?![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik hoor dat er een tragisch ongeval is gebeurd waar slachtoffers bij zijn gevallen ?![]()
Heej! Blue!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:00 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Hallo allemaal... BEW
[afbeelding]
Ik zou het niet weten... enlight me please...quote:
Heeeeeeeeeeeeeeej Pareltjeeeeeeequote:
Ohquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef Talitha het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik had begrepen dat er een aantal mod'jes vermist zijn ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... enlight me please...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier op Fok toch ?
wordt er niet meer gezwaaid trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |