ik haat msn soms en met name als je even online wil komen en er dan 10 idioten tegen je beginnen te praten terwijl je daar geen tijd/zin in hebtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb er wel aardig wat.
Vind wel erg gezellie![]()
Pas maar op wat je zegt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onder het motto van vrijheid van meningsuiting. Tsja, ik weet niet of dat wel zo goed is. Je moet natuurlijk geen olie op het vuur gooien of slapende honden wakker maken.
Ik denk dat 95% van de moslims die cartoons nog nooit gezien hebben en alleen maar boos zijn omdat ze boos moeten zijn van anderen.
dan blijf ik vanavond ook wat langer opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nope vanavond lekker laat avondje weer![]()
Zo veel heb ik er ook weer nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak natuurlijk
Ik was eens bij iemand voor zijn pc, windows liep niet lekker, en ik werd gek van die msn. Had er iets van 150 in staan of zo. Normaal zeg ik netjes, ben ff weg... maar was daar geen doen. Dus rechtermuis op pion... afsluiten.
Ik zeg het toch netjes? Ik heb niks tegen moslims... ik vind alleen dat dit geheel overtrokken wordt.quote:
Als je geen zin heb heb je ook nog een offline status.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik haat msn soms en met name als je even online wil komen en er dan 10 idioten tegen je beginnen te praten terwijl je daar geen tijd/zin in hebt
Ook leuk... mag Viola dat het lijk spelen? Is ze goed in... niks doen. En houdt ze ook nog eens haar mondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef cuall het volgende:
Ik hoorde net op de streams dat Ferri de Bingo maar niks vindt, hij wil een moord-avond gaan organiseren
Als Viola het slachtoffer isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef cuall het volgende:
Ik hoorde net op de streams dat Ferri de Bingo maar niks vindt, hij wil een moord-avond gaan organiseren
gebruik nooit msn klote programma soms gebruik ik het programma Gaimquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik haat msn soms en met name als je even online wil komen en er dan 10 idioten tegen je beginnen te praten terwijl je daar geen tijd/zin in hebt
Gezelliequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan blijf ik vanavond ook wat langer op![]()
![]()
wasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zeg het toch netjes? Ik heb niks tegen moslims... ik vind alleen dat dit geheel overtrokken wordt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:42 schreef cuall het volgende:
Is Viool een kerststukje op de tafel aan het maken![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha en dank je lieverd... op jou ja![]()
![]()
Welkom Soapiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef soapie het volgende:
Hallo allemaal, Ik lurk hier al een poosje mee, en ga toch maar eens posten.
griekse groente tuin.quote:
Hahaha valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
je bent lief
![]()
wat ben ik toch ook een pestkop soms
![]()
Maar ik ben weer even weg want komt bezoek binnen, dus ga ik die
even pestendag allemaal tot later weer
![]()
Kim Holland komt langsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:45 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom doen ze zoveel moeite voor die Griekse avond? Kosten noch moeite worden gespaard lijkt het. Verwachten ze rijke welgeverige mensen vanavond?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef soapie het volgende:
Gezellig... wees welkomquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef soapie het volgende:
Hai Talitha, je hebt een andere avatarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:46 schreef Talitha het volgende:
Hallo![]()
Hoppááááá; ik heb zin in de griekse avond![]()
![]()
Huh, waar dan ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Talitha, je hebt een andere avatar![]()
Hoi Soapiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef soapie het volgende:
Dank jullie wel voor dit warm welkom!!!!![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef soapie het volgende:
ONM!!! En wat dat poetsen betreft, daar heb ik een hekel aan...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Soapie![]()
GTST, ATWT, BB ? Of poets je gewoon graag![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha Frank liet Viola wat zien op een forum... en ze was not amused.
Ze zei: \"je weet dat ik niet op dat soort forum\'s kijk\"
Zou hij op Fok kijken?
Bart zat een paar dagen geleden gewoon op fok te lezenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha Frank liet Viola wat zien op een forum... en ze was not amused.
Ze zei: \"je weet dat ik niet op dat soort forum\'s kijk\"
Zou hij op Fok kijken?
Heb ik nooit gekeken. Wel af en toe ATWT. En poetsen:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef soapie het volgende:
[..]
ONM!!! En wat dat poetsen betreft, daar heb ik een hekel aan...![]()
Jaaaaaaaaaaaaa..... Fok staat op Frank's weblogquote:
quote:
Cuallquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:53 schreef Foreverblue het volgende:
Cuall... je fakepic staat op Frank\'s weblog
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |