MissJquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:18 schreef MissJ. het volgende:
Nachtzuster ik heb je afbeelding geleend. Vervolg vanavond, ben meteen weer weg dus niet zwaaien....![]()
Schrijf je er weer even een mooi verhaal bij? MissJ.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:18 schreef MissJ. het volgende:
Nachtzuster ik heb je afbeelding geleend. Vervolg vanavond, ben meteen weer weg dus niet zwaaien....![]()
Ben blij dat ik mijn msn niet in het Fok profiel heb gezet... anders gaat Tanja ook met mij msn-enquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was al gebeurd![]()
Bovendien is het elke dag gezellig met golfert
Die zat nog een hele tijd met tanja te msn-en
De mijne staat ook in t profiel maar heb Tanja niet op msn hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben blij dat ik mijn msn niet in het Fok profiel heb gezet... anders gaat Tanja ook met mij msn-en![]()
![]()
Hallo lieverdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal die is binnengekomen ondertussen... was ff wat anders doen![]()
zit je nou overdag ook al te slapenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha je bent lekker bezig tegen me Manuquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit je nou overdag ook al te slapen![]()
Volgens mij slaap je liggend hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit je nou overdag ook al te slapen![]()
Helemaal met je eens... dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef White_Pearl het volgende:
Nou ik zou nog liever niemand in mijn MSN hebben dan Tanja,![]()
Misschien mocht ik dat niet zeggen, maar heb het toch gedaan
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij slaap je liggend hoor![]()
Hoe weet je dat het niet ligt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij slaap je liggend hoor![]()
Gelukkig maar voor je danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
De mijne staat ook in t profiel maar heb Tanja niet op msn hoor![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal met je eens... dat bedoelde ik ook![]()
![]()
Voorgevoelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet ligt?![]()
Wel bij de les... maar niet altijd is Fok prio 1quote:
Er is helemaal niks mis met Tanja ze gewoon een hele moeilijke meid.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal met je eens... dat bedoelde ik ook![]()
![]()
Ja precies RW, nou dan is er volgens mij toch iets mis, en moeilijk!! dat vindtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Tanja ze gewoon een hele moeilijke meid.
beetje de boel wakker houden anders heb ik maandagmorgen weer de eerste 4 uur geen fok te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha je bent lekker bezig tegen me Manu
Het is duidelijk niet mijn type... en dan druk ik me zachtjes uitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Tanja ze gewoon een hele moeilijke meid.
Hahaha, ik ben geen vroege vogel. Dus als je aanspraak wil hebben de eerste uren, moet je een ander slachtoffer zien te vindenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
beetje de boel wakker houden anders heb ik maandagmorgen weer de eerste 4 uur geen fok te doen
ook niet mijn type, maar ze mag me best toevoegen bij msn (heb ik eindelijk iemand op de lijst staan)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is duidelijk niet mijn type... en dan druk ik me zachtjes uit
Toch denk ik dat Tanja buiten het BB huis heel erg anders dan er in.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is duidelijk niet mijn type... en dan druk ik me zachtjes uit
Agossiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ook niet mijn type, maar ze mag me best toevoegen bij msn (heb ik eindelijk iemand op de lijst staan)
Van wat ik zag in die finale show... was dat ze nog niks veranderd was qua doen en laten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Tanja buiten het BB huis heel erg anders dan er in.
en dan zijn er nog kranten die de hele zooi een beetje gaan opstoken door het ook te publicerenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
Loopt aardig uit de klauwen, met die cartoons. Honderden Syriërs hebben in de hoofdstad Damascus de Deense ambassade bestormd en in brand gestoken. Volgens mij wordt dit door die gasten gewoon aangegrepen om weer eens lekker te kunnen rellen.
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
is cuall online?
ging even wat anders doen geloof ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
is cuall online?
Ik hou juist van een kleine lijst. Alleen mijn directe vrienden en een paar anderen staan in MSN. Anders wordt ik gek van al dat geplopperplop als ik bezig benquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ook niet mijn type, maar ze mag me best toevoegen bij msn (heb ik eindelijk iemand op de lijst staan)
nee, geloof het niet, maar Tann mag me toch toevoegenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Agossie![]()
Is je lijst echt een echo
tnx.... Dan wordt het afwachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ging even wat anders doen geloof ik
Heb er wel aardig wat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hou juist van een kleine lijst. Alleen mijn directe vrienden en een paar anderen staan in MSN. Anders wordt ik gek van al dat geplopperplop als ik bezig ben
heb ik niet gezien was lekker op vakantiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van wat ik zag in die finale show... was dat ze nog niks veranderd was qua doen en laten.
Onder het motto van vrijheid van meningsuiting. Tsja, ik weet niet of dat wel zo goed is. Je moet natuurlijk geen olie op het vuur gooien of slapende honden wakker maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dan zijn er nog kranten die de hele zooi een beetje gaan opstoken door het ook te publiceren
Dat ben je toch alquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hou juist van een kleine lijst. Alleen mijn directe vrienden en een paar anderen staan in MSN. Anders wordt ik gek van al dat geplopperplop als ik bezig ben
Beertje ga jij vroeg slapen vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb er wel aardig wat.
Vind wel erg gezellie![]()
Dat doen ze ook, als ze maar kunnen schoppen tegen de westerse wereld.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
Loopt aardig uit de klauwen, met die cartoons. Honderden Syriërs hebben in de hoofdstad Damascus de Deense ambassade bestormd en in brand gestoken. Volgens mij wordt dit door die gasten gewoon aangegrepen om weer eens lekker te kunnen rellen.
Ieder zijn smaak natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb er wel aardig wat.
Vind wel erg gezellie![]()
ja, had het er gister nog over met wat collega's en het is gewoon om te provoceren van andere kranten om die dingen over te nemen en dan maar zeggen dat het o vrijheid van meningsuiting gaat. En daarom zet je ze ook op de voorpaginaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onder het motto van vrijheid van meningsuiting. Tsja, ik weet niet of dat wel zo goed is. Je moet natuurlijk geen olie op het vuur gooien of slapende honden wakker maken.
Ik denk dat 95% van de moslims die cartoons nog nooit gezien hebben en alleen maar boos zijn omdat ze boos moeten zijn van anderen.
Nope vanavond lekker laat avondje weerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje ga jij vroeg slapen vanavond![]()
Hier ben ik, was eventjes aan het poetsenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
is cuall online?
Whahahaha en dank je lieverd... op jou jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |