en hoeveel ze rookt, ik kan haar zo af en toe niet eens bij houdenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat die dan ook maar gelijk ff zeggen dat ze op de hoeveelheid calorietjes moeten letten die viool er op een dag bij pakt![]()
quote:
WBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef cuall het volgende:
Daar ben ik weer![]()
wat begrijp ik nou, zijn alle avatars ofok verdwenen
![]()
.......moet ik weer gaan shoppen soepen voor een nieuwe garderobe
![]()
hoi cuallquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef cuall het volgende:
Daar ben ik weer![]()
wat begrijp ik nou, zijn alle avatars ofok verdwenen
![]()
.......moet ik weer gaan shoppen soepen voor een nieuwe garderobe
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi cuall![]()
![]()
Ik heb bij het teruglezen ook zoiets begrepen.
Nou dat boeit me niet echt, maar mijn lieve galajurkjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef M-en-A het volgende:
en postings worden ook nog niet geteld, maar dat is het minst belangrijk![]()
Jammer dat die niet op de kop van Viola vielquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef nachtzuster het volgende:
Oeps dat ging maar net goed![]()
[afbeelding]
Flugelllllllllllllllllllll... daar is ze weerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:34 schreef flugeltje het volgende:
Huis is weer schoon
En ik heb meteen maar ff een haarmasker genomen, kan het mooi een paar uur blijven zitten en heb ik vanavond zijdezacht haar...
Ja daar wachtte ik idd opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jammer dat die niet op de kop van Viola viel![]()
Forever Bluezzzzzzquote:
Verder zijn we niet sadistisch ingesteld hèquote:
Ik lag vroeg op bedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:38 schreef Foreverblue het volgende:
Forever Bluezzzzzz![]()
Ja gelukkig wel, was wel flink afkicken zo zonder Fok
Whahaha ik denk wel meer Fokkers... over 9 maanden een baby boom onder de Fokkersquote:
Haha nee, maar voor Viool maak graag een uitzonderingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verder zijn we niet sadistisch ingesteld hè
had al gekekenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:45 schreef M-en-A het volgende:
Hallo voor iedereen die ik nog geen hallo gezegd heb![]()
![]()
![]()
Ik ben er weer van tussen, moet nog ff wat laatste boodschappies doen.![]()
Dus wat extra lees/kijk materiaal in de SV is altijd welkom![]()
Groetjes en tot laters![]()
![]()
![]()
Dat was al gebeurdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:42 schreef Manu82 het volgende:
heb je het niet gezellig gemaakt met golfer dan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:45 schreef M-en-A het volgende:
Hallo voor iedereen die ik nog geen hallo gezegd heb![]()
![]()
![]()
Ik ben er weer van tussen, moet nog ff wat laatste boodschappies doen.![]()
Dus wat extra lees/kijk materiaal in de SV is altijd welkom![]()
Groetjes en tot laters![]()
![]()
![]()
die golfert heeft wel een uithoudingsvermogen danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was al gebeurd![]()
Bovendien is het elke dag gezellig met golfert
Die zat nog een hele tijd met tanja te msn-en
Hee Wormpjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
laat de knoflooksaus maar voorbij komen![]()
Hey Wormpjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
laat de knoflooksaus maar voorbij komen![]()
Alles okéquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Pareltje![]()
![]()
Met mij is alles goed en met jou?
MissJquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:18 schreef MissJ. het volgende:
Nachtzuster ik heb je afbeelding geleend. Vervolg vanavond, ben meteen weer weg dus niet zwaaien....![]()
Schrijf je er weer even een mooi verhaal bij? MissJ.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:18 schreef MissJ. het volgende:
Nachtzuster ik heb je afbeelding geleend. Vervolg vanavond, ben meteen weer weg dus niet zwaaien....![]()
Ben blij dat ik mijn msn niet in het Fok profiel heb gezet... anders gaat Tanja ook met mij msn-enquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was al gebeurd![]()
Bovendien is het elke dag gezellig met golfert
Die zat nog een hele tijd met tanja te msn-en
De mijne staat ook in t profiel maar heb Tanja niet op msn hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben blij dat ik mijn msn niet in het Fok profiel heb gezet... anders gaat Tanja ook met mij msn-en![]()
![]()
Hallo lieverdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal die is binnengekomen ondertussen... was ff wat anders doen![]()
zit je nou overdag ook al te slapenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha je bent lekker bezig tegen me Manuquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit je nou overdag ook al te slapen![]()
Volgens mij slaap je liggend hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit je nou overdag ook al te slapen![]()
Helemaal met je eens... dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef White_Pearl het volgende:
Nou ik zou nog liever niemand in mijn MSN hebben dan Tanja,![]()
Misschien mocht ik dat niet zeggen, maar heb het toch gedaan
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij slaap je liggend hoor![]()
Hoe weet je dat het niet ligt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij slaap je liggend hoor![]()
Gelukkig maar voor je danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
De mijne staat ook in t profiel maar heb Tanja niet op msn hoor![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal met je eens... dat bedoelde ik ook![]()
![]()
Voorgevoelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet ligt?![]()
Wel bij de les... maar niet altijd is Fok prio 1quote:
Er is helemaal niks mis met Tanja ze gewoon een hele moeilijke meid.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal met je eens... dat bedoelde ik ook![]()
![]()
Ja precies RW, nou dan is er volgens mij toch iets mis, en moeilijk!! dat vindtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Tanja ze gewoon een hele moeilijke meid.
beetje de boel wakker houden anders heb ik maandagmorgen weer de eerste 4 uur geen fok te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha je bent lekker bezig tegen me Manu
Het is duidelijk niet mijn type... en dan druk ik me zachtjes uitquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Tanja ze gewoon een hele moeilijke meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |