Geen flauw ideequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef D.Rose het volgende:
de icons komen wel weer terug neem ik aan?
geen idee.... maar ik zou er niet op rekenen....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef D.Rose het volgende:
Geen idee, heb hem maar opnieuw geuploadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef D.Rose het volgende:
Ik had voor flugeltje zo'n 8 uploadiconen of fok, waaronder sinterklaas/kerst etc...quote:
maar.....ik heb de meeste niet ergens anders opgeslagen :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee.... maar ik zou er niet op rekenen....
da's dan mooi kut :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar.....ik heb de meeste niet ergens anders opgeslagen :\')
Op VOL staat ie ook toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar.....ik heb de meeste niet ergens anders opgeslagen :\')
quote:
Oh ja, weet ik veel, heb er allemaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had voor flugeltje zo\'n 8 uploadiconen of fok, waaronder sinterklaas/kerst etc...
als je ze quote komt er een \\\\ tussenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik mis de :\\\\\\\\\\\\\\\') smiley
ze heeft een kater, word je 's morgens vroeg wakkerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:24 schreef regenworm het volgende:
Bonnie ligt op bed weet iemand waarom?
Is ze ziek van iets geworden b.v. Violavirus
ze drinkt toch niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze heeft een kater, word je \'s morgens vroeg wakker
welke repetitie er vanavond geen live uitzendingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef flugeltje het volgende:
De streams kunnen nu ieder moment uit gaan vallen voor de repetitie....
wat gaan ze repeteren dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef flugeltje het volgende:
De streams kunnen nu ieder moment uit gaan vallen voor de repetitie....
O ja, dat is voortaan maandagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
welke repetitie er vanavond geen live uitzending
yep, maar het afgelopen uur niet...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje lees jij wel eens email?
volgens mij moet het al dagen zijn dat je geen mail leest.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
yep, maar het afgelopen uur niet...
*gaat checken*
Ow, dát.... Was heul erg liefquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij moet het al dagen zijn dat je geen mail leest.
Henk moet terugquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef regenworm het volgende:
Wat een vreselijk puinhoop in het hotel.
Toen H. er was alles veel schoner
Wil je een gmail account mailbox van 2,6 GBquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow, dát.... Was heul erg lief![]()
Maar ik heb naar niemand gereageerd hoor, ligt niet aan jou. M\'n mailbox zat helemaal vol en ik had ff m\'n buik vol van fok en wist ook niet welke kant ik op zou gaan....
nee dank jequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henk moet terug![]()
![]()
kom maar op met die![]()
gmail is voor mietjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wil je een gmail account mailbox van 2,6 GB
Daar heb ik geen mail over gehad hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wil je een gmail account mailbox van 2,6 GB
verstuurdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen mail over gehad hoor![]()
Maar die wil ik wel![]()
zo bedoelde ik het niet, maar sla alle mail gewoon altijd op op m'n laptop, best leuk om je mails van 3 jaar geleden eens terug te lezenquote:
tnxquote:
Snap het ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:47 schreef Manu82 het volgende:
Is iedereen nou van Fok! gevlucht om boodschappen te doen waar ze zo ongeveer 36 uur de tijd voor hebben hebben gehad?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga zometeen toch ook maar ff poetsen hoor... mot toch gebeuren en tijdens de downtime had ik het te druk met op F5 drukken :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef nachtzuster het volgende:
Hoi M-en-A
Er moet vanavond bij de gasten op de hoeveelheid drank worden gelet vindt Chiel, i.v.m. de tv-uitzending![]()
Waneer is de kliko ophaaldag?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef M-en-A het volgende:
En viool zit weer te eten![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |