Ha TLquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens dan... rellen in FB?![]()
Moet je snel wezen, voordat de mods weer kunnen inloggen op blauw...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
Ja, wel hoor die zie wel weer verschijnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef demins het volgende:
Zou Tanja nog levend onder de puinhopen vandaan zijn gekomen? :\')
Tanja ? Die is hier toch nooit geweest ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef demins het volgende:
Zou Tanja nog levend onder de puinhopen vandaan zijn gekomen? :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ben ervandoor. Tot later allemaal
je bent een hondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:
zo.. wie was er hier aan het rellen....
![]()
Alle uploadicons zijn weg....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:02 schreef teamlead het volgende:mijn usericon is weg.. en ik heb hem zelf niet meer
quote:
Rover68 & TL_is_backquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:
zo.. wie was er hier aan het rellen....
![]()
Die Rover68 moet ik maar eens een afkoelbannetje geven... :')quote:
quote:
Wat zijn je andere klonen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alle uploadicons zijn weg....
Ik had ze gelukkig wél opgeslagen en ben nu aan het uploaden...
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef D.Rose het volgende:
de icons komen wel weer terug neem ik aan?
geen idee.... maar ik zou er niet op rekenen....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef D.Rose het volgende:
Geen idee, heb hem maar opnieuw geuploadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:16 schreef D.Rose het volgende:
Ik had voor flugeltje zo'n 8 uploadiconen of fok, waaronder sinterklaas/kerst etc...quote:
maar.....ik heb de meeste niet ergens anders opgeslagen :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee.... maar ik zou er niet op rekenen....
da's dan mooi kut :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar.....ik heb de meeste niet ergens anders opgeslagen :\')
Op VOL staat ie ook toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar.....ik heb de meeste niet ergens anders opgeslagen :\')
quote:
Oh ja, weet ik veel, heb er allemaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had voor flugeltje zo\'n 8 uploadiconen of fok, waaronder sinterklaas/kerst etc...
als je ze quote komt er een \\\\ tussenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik mis de :\\\\\\\\\\\\\\\') smiley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |