Verlichting moet je elders zoekenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... enlight me please...
Doei doei... tot straks weerquote:
In een lampenwinkel bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Verlichting moet je elders zoeken![]()
![]()
Tis nationale shoptijd bgrijp ik ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef frizti het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen, voordat de winkel leeg is.
Toedeledoki.
Precies: bij mij tot 20.00 uur vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef Manu82 het volgende:
De winkel is nog lang genoeg open en jullie hebben tijd zat gehad om die boodschappen te doen
en bij mij tot 22:00 vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Precies: bij mij tot 20.00 uur vanavond![]()
Of in de Himalaya (spel ik dat goed ? anders krijg ik op m'n kopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In een lampenwinkel bijvoorbeeld
TL zit vast ? Mischien moeten we hem dan een handje helpenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef Snaptnix het volgende:
Tot later cuall en frizti
En TL zit nog steeds hiernaast vast
Help hem wel even inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
TL zit vast ? Mischien moeten we hem dan een handje helpen![]()
Maar jij kan iig postenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:22 schreef Rover68 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen mailadressen over....
Hé Deminsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:23 schreef demins het volgende:
Hey Talitha!![]()
![]()
![]()
Weer flink wat slachtoffers gemaakt met je frenetieke gevoel voor humor, zag ik!![]()
Ik bedoelde dat ik er anders wel eentje aan TL had uitgeleend.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar jij kan iig posten
Anders moet je maar even PB sturen hiernaast....![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik er anders wel eentje aan TL had uitgeleend.
Heb je dat niet standaard naast je toetsenbord liggen danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Demins![]()
![]()
![]()
Moet ik wéééér m\'n woordenboek gaan halen![]()
Inloggen wél, maar dan zien we geen topics....quote:
je kunt de van dale ook gewoon op je pc installeren hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:35 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je dat niet standaard naast je toetsenbord liggen dan![]()
klikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Inloggen wél, maar dan zien we geen topics....
Er zijn er maar heel weinig die wél aan de slag kunnen. Het is me niet duidelijk waar het inzit.
We kunnen ook gewoon Demins van Fok aftrappen. Dan heb ik helemaal geen woordenboek nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je kunt de van dale ook gewoon op je pc installeren hoor
LOLquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef Rover68 het volgende:
[..]
LD is één van die weinigen.... Samen met Lupa...
Ik zie dat jij het enigma overleefd hebt ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:35 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je dat niet standaard naast je toetsenbord liggen dan![]()
zit hem in het terugzetten van de back-upquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Inloggen wél, maar dan zien we geen topics....
Er zijn er maar heel weinig die wél aan de slag kunnen. Het is me niet duidelijk waar het inzit.
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je kunt de van dale ook gewoon op je pc installeren hoor
De grote klonenontmaskering!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:40 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Je ziet ineens overal kloontjes en leenaccounts opduiken...![]()
Er komen nu per minuut modjes bij, dus ik ga maar ff checken of ik ook weer rechten heb.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon Demins van Fok aftrappen. Dan heb ik helemaal geen woordenboek nodig![]()
we hebben met ze alle een BAN van 24 uur gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:42 schreef TL_is_back het volgende:![]()
het kostte wat moeite.. maar ik ben er weer
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:42 schreef TL_is_back het volgende:![]()
het kostte wat moeite.. maar ik ben er weer
daar ben ik het niet mee eens dan... rellen in FB?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
we hebben met ze alle een BAN van 24 uur gehad.
Gewoon geduld hebben dan kunnen wij in de tussentijd wel even gaan rellenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:41 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Er komen nu per minuut modjes bij, dus ik ga maar ff checken of ik ook weer rechten heb.
edit: nog niet dus
sorry dit wordt hier niet besprokenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens dan... rellen in FB?![]()
Ha TLquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
Moet je snel wezen, voordat de mods weer kunnen inloggen op blauw...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:44 schreef TL_is_back het volgende:
[..]
Ja, wel hoor die zie wel weer verschijnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef demins het volgende:
Zou Tanja nog levend onder de puinhopen vandaan zijn gekomen? :\')
Tanja ? Die is hier toch nooit geweest ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:46 schreef demins het volgende:
Zou Tanja nog levend onder de puinhopen vandaan zijn gekomen? :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ben ervandoor. Tot later allemaal
je bent een hondquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:
zo.. wie was er hier aan het rellen....
![]()
Alle uploadicons zijn weg....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:02 schreef teamlead het volgende:mijn usericon is weg.. en ik heb hem zelf niet meer
quote:
Rover68 & TL_is_backquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:58 schreef teamlead het volgende:
zo.. wie was er hier aan het rellen....
![]()
Die Rover68 moet ik maar eens een afkoelbannetje geven... :')quote:
quote:
Wat zijn je andere klonen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alle uploadicons zijn weg....
Ik had ze gelukkig wél opgeslagen en ben nu aan het uploaden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |