Mijn hoofdjequote:
Oooooooooooo.... wat mooi. Hang hem gelijk aan de muur een originele FBquote:
Wat meot ik me voorstellen bij oud-PB-gebruikers?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat van Tanja geloof ik nog steeds niet, maar wel leuk om gezellig mee te kletsen. Misschien dat andere oud-PB-gebruikers ook wel eens hier langs willen komen ?
Ja na je uitleg begreep ik het welquote:
Echt grenzeloos mooiquote:
Aardig gezegd van hemquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef Snaptnix het volgende:
Bart vind Bonnie een van de leukste mensen die ie ooit is tegengekomen![]()
Dat is liev. Tis ook een best mens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef Snaptnix het volgende:
Bart vind Bonnie een van de leukste mensen die ie ooit is tegengekomen![]()
Die Frank moet niet zo zaniken, maar werkenquote:
Bart kan zich helemaal uitleven nu jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Bart doet het echt leuk zo, dit zijn mijn favo momenten in het verder o zo saaie HBB
Bart doet het inderdaad erg leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Bart doet het echt leuk zo, dit zijn mijn favo momenten in het verder o zo saaie HBB
Hoe lang nog voor ze eruit floepenquote:
Ja, jammer genoeg heb ik bijna altijd op de dinsdag een late dienstquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bart doet het inderdaad erg leuk.
Ben benieuwd wat de Hollandse avond morgen gaat brengen. De bingo avonden vind ik tot nu toe superin ieder geval![]()
Vind niet dat ie zit te likken nu hoor, zet het gewoon erg goed weg naar het publiekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef odie22 het volgende:
bart zit zich lekker omhoog te likken zeg , denkt ie dat ie weer een ton kan winnen![]()
.... dan wordt het donkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
De lampjes gaan uit....
Bij mij ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
De lampjes gaan uit....
Whahaha.... welterusten Talithaquote:
werd er om gevraagd dan door het publiek ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind niet dat ie zit te likken nu hoor, zet het gewoon erg goed weg naar het publiek![]()
Welterustenquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:20 schreef Kaat38 het volgende:
Kaat gaat ook, slaaaaaaaaaaaaapzzzzze allemaal en doe Menno en Tanja ff de groeten mochten ze nog langskomen....![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:
Knuffelen waarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
@sleepers:![]()
![]()
(aangezien nu massaal mensen het bedje weleens kunnen gaan knuffelen
slaap lekker (menno is er al hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:20 schreef Kaat38 het volgende:
Kaat gaat ook, slaaaaaaaaaaaaapzzzzze allemaal en doe Menno en Tanja ff de groeten mochten ze nog langskomen....![]()
![]()
![]()
Hieerrrrrrr.... een lekkere dikke knufffffffffffelquote:
Ach dat heb ik ook wel eens, en heb niet eens een bel op de deurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Viola denk dat er iemand voor de deur staat, terwijl de telefoon gaat![]()
"Ik moest kloppen, want de bel deed het niet"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook wel eens, en heb niet eens een bel op de deur![]()
Gert & Samsonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
"Ik moest kloppen, want de bel deed het niet"
* geeft Blue een dikke knuffelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hieerrrrrrr.... een lekkere dikke knufffffffffffel![]()
Juist... jij gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gert & Samson
Goh dat is een tijdje geleden dat ik dat heb gezien
Mss vind de regie dat we teveel offtopic gaan en gooien ze de boel weer opslotquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef Foreverblue het volgende:
John heeft 2x bingo hoor ik van Anita... leuk dat we dat ook konden zien
mmmmmmmmm dat is een lekkere zegquote:
Die vacht van je is erg warmquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
* geeft bong een dikke knuffel![]()
![]()
Heerlijk al die knuffels![]()
Viool moet opzouten, met haar denigrerende toon naar de 'gewone' mensen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef MissJ. het volgende:
Die Viool loopt zich te ergeren dat 'die'' mensen er nog zijn. Ze moeten weg.
Tussendoor vind onze klikobak ook een bitterbal wel lekker..........maar wat vind ze niet lekker?
Ze kwam binnen... zonder kloppen... en ging weg... zonder een woord...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook wel eens, en heb niet eens een bel op de deur![]()
Kijk ze luisteren soms wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
mmmmmmmmm dat is een lekkere zeg![]()
Gelukkig dat je t weer warm hebquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die vacht van je is erg warmik had het net best koud, nu niet meer
![]()
![]()
Hej Bluequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Menno/Tanja op msn
Dan weer menno, dan weer tanja, stelletje schizo's
Ja eh... ik weet soms niet onder welke naam ik ben ingelogdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Menno/Tanja op msn
Dan weer menno, dan weer tanja, stelletje schizo's
Dat hebben wij als kijker ook nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Frank heeft een stukje kunnen zien van de reguliere uitzending van HBB, hij heeft niet het gevoel dat het hotel echt in bedrijf is
Niet bepaald nee, en waarom komt dat? Juist....door "da Holt"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hebben wij als kijker ook niet
Ach ik deel me wel opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
Hej Blue
Wat heb jij het dan druk zeg![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hebben wij als kijker ook niet
Ja is weer ouderwets gezellig. Geluid is goed hier hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach ik deel me wel op
Is de bingo leuk? Op mijn streams heb ik k*tgeluid
Sorry johquote:
* Foreverblue haalt Odie van block afquote:
We hebben je volgens mij in het vorige topic al gedag gezegd. Ik blijf niet zwaaien.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hebben je volgens mij in het vorige topic al gedag gezegd. Ik blijf niet zwaaien.
Maar waar zit de negeerknop? Want die wil ik best even aanzetten![]()
ja had ik wel gezien , maar het kon ook automatisme zijn van iedereenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hebben je volgens mij in het vorige topic al gedag gezegd. Ik blijf niet zwaaien.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is liev. Tis ook een best mens.
Ha Odie![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh wij moeten met HART EN ZIEL zwaaien?!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja had ik wel gezien , maar het kon ook automatisme zijn van iedereen![]()
Noem je nou Monique een eend, een dom gansje misschien, maar een eend?quote:
Altijd hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef Sjet het volgende:
Dag lieverds!Hebben jullie een leuke avond gehad?
Whahahaha neeeeeeeeeee.... wat ze in haar hand heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Noem je nou Monique een eend, een dom gansje misschien, maar een eend?
Was weer een ouderwets gezellige bingo avond jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef Sjet het volgende:
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef Sjet het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef Sjet het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh wij moeten met HART EN ZIEL zwaaien?!![]()
Athalon is al weg volgens mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:43 schreef odie22 het volgende:
zo hehe ik heb jullie aandacht , maar ik vroeg naar athalon , die reageert nog niet![]()
Hai mabellequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:42 schreef Mabelle het volgende:
HoiBart en Monique doen het leuk samen ... de bingo
dit is wel weer even leuk om te kijken
Yep, die hoort meer bij de dagploegquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
En met jouw wordt het nog leuker liever en gezelliger kan je nagaan
Ow...hoelaat gaat je wekkertje morgen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Liev
![]()
Blijf alleen niet nachtdienst draaien....Moet er weer vroeg uit
![]()
Das minderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Liev
![]()
![]()
vroeg 3 kwart uur geledenal naar hem ,maar toen reageerde niks of niemand , vandaar ...........quote:
ik ook niet hoor Sjet, moet morgen vroeg weer aan het werk, dus kan het ook niet laat makenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Liev
![]()
![]()
laat? Het is nog stik vroegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:47 schreef Mabelle het volgende:
Het is anders al redelijk laat ... wanneer jullie er vroeg uit moeten![]()
08:00 uurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow...hoelaat gaat je wekkertje morgen?
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
08:00 uurIs voor sommige misschien niet eens zo vroeg maar voor mij echt wel
![]()
Cujo komt eraanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
De hond van Viola is er... maar mag er niet in omdat er nog mensen binnen zijn.
Lekker gevaarlijke hond dan
Ze zeggen dat honden en hun baasjes steeds meer op elkaar gaan lijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Mabelle het volgende:
Ben benieuwd naar dat woeste beest van Viola![]()
Ik vind haarzelf woest genoegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Mabelle het volgende:
Ben benieuwd naar dat woeste beest van Viola![]()
Nou dat kan nu helemaal leuk worden danquote:
7.15 uur en ik heb de schurft aan vroeg opstaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
08:00 uurIs voor sommige misschien niet eens zo vroeg maar voor mij echt wel
![]()
Hoe laat moet jij op Cuall?
Arm beestjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
Ze zeggen dat honden en hun baasjes steeds meer op elkaar gaan lijken
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef Foreverblue het volgende:
Daar is de beest van viola... en het de hond ook
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
En nu maar hopen dat Peter6000 een heel apart topic voor die hond gaat openen![]()
Ik ook, dan draai ik me dus lekker nog een keertje omquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
7.15 uur en ik heb de schurft aan vroeg opstaan![]()
Ah...vandaar dat je het nog stikvroeg vindquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook, dan draai ik me dus lekker nog een keertje om![]()
Ik dacht eerst welke kerel valt nou op Viool, maar nu ik hem heb gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Moest die enge vent van d'r nou ook meekomen?![]()
Nah niet echt uitslapen, maar tov vroeger wel ja, 7:15 vind ik toch echt te vroeg..... een uurtje of 1 1/2 later vind ik primaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah...vandaar dat je het nog stikvroeg vind![]()
Je kan dus lekker uitslapen
Ach beter laat dan nooit tochquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook, dan draai ik me dus lekker nog een keertje om![]()
Dat doet me toch aan Ingrid met haar hond denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:58 schreef MissJ. het volgende:
Whaaat grommen tegen het vrouwtje????
Brave hond.....![]()
Oh arme jijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Zal aan je denken om die tijd hoorquote:
Maar deze is wel ietsje gevaarlijker denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat doet me toch aan Ingrid met haar hond denken![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar deze is wel ietsje gevaarlijker denk ik![]()
Schatje tochquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:00 schreef cuall het volgende:
Viola........."tante Bonnie heeft ook een hondje"
....hier word ik nou zo treurig van![]()
ik 7:30quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Goed planquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef Sjet het volgende:
Kan Viool gewoon niet morgen weggaan, en dan houden we de Dober![]()
[afbeelding]
Denk ik aan jou ook nog evenquote:
Wat mij betreft nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Moest die enge vent van d'r nou ook meekomen?![]()
Hopelijk wel iigquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
![]()
Mag je daarna weerverder knorren![]()
Wat liefquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:03 schreef cuall het volgende:
[..]
.......als ik dan aan de koffie zit, sta jij opIk zal aan je denken morgen
![]()
Ja, ik zit me ook blauw te ergeren, niet normaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef Sjet het volgende:
Ik wordt hier altijd ZO agressief van he![]()
Dat mensen hun zelf de pappie en mammie noemen van hun hond![]()
quote:
Ah rond die tijd zit ik ook wel aan de koffiequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
![]()
Ik zit meestal dan rond 8:25 aan de koffie op mn werk![]()
Meestal ben ik dan om 7:15 wakker alleen geen zin om eruit te gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:03 schreef cuall het volgende:
[..]
.......als ik dan aan de koffie zit, sta jij opIk zal aan je denken morgen
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef odie22 het volgende:
heb net een tip van nuon gedaan , zet +/- een uur voor je naar bed gaat de verwarming vast lager , het is me nu toch koud hier zeg![]()
Gaan we samen 'adem-in-adem-uit' doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik zit me ook blauw te ergeren, niet normaal![]()
Ja dat weet je niet van te vorenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hopelijk wel iigOf een bepaalde smurf moet daar een ande idee over hebben natuurlijk
![]()
Verwarming staat hier op de timer, gaat om 23:30 uit en dan zit ik hier meestal nog wel evenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef odie22 het volgende:
heb net een tip van nuon gedaan , zet +/- een uur voor je naar bed gaat de verwarming vast lager , het is me nu toch koud hier zeg![]()
Ik ben altijd al blauw... maar erger me niet hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik zit me ook blauw te ergeren, niet normaal![]()
Gezellig drinken we samen een bakkiequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah rond die tijd zit ik ook wel aan de koffie![]()
Ja dit infantiel gedoequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gaan we samen 'adem-in-adem-uit' doen![]()
Je weet ik ben stapel gek op honden maar hier kan ik niet tegen.... Ik heb er al moeite mee als mensen tegen mijn honden zeggen 'waar is je vrouwtje?'![]()
Ik ben gewoon hun baas [of gewoon Sjet uiteraard]
Timer verzetten naar 2.30... dan zit je er soms ook nog welquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verwarming staat hier op de timer, gaat om 23:30 uit en dan zit ik hier meestal nog wel even![]()
Ik maak er uit principe ook geen caps vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Hij ademt in ieder geval weer de Airco in dus zal die wel weer een week ziek worden.
Tja dat krijg je met de zwakke pups die als laatste uit het nest komen.
Wat een enge vent overigens.
Boycotquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik maak er uit principe ook geen caps van![]()
![]()
ben toch stom ook , beetj ein de kou gaan zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
die tip heeft mijn mannetje ook gelezen en gaat meestal eerder naar bed
.....stommen nuon![]()
Nee dat zou ik je ook sterk afraden. Of we moeten een horror topic openen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik maak er uit principe ook geen caps van![]()
![]()
en krijg koude poten ervan , en dan kan ik al helemaal niet slapen ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
ben toch stom ook , beetj ein de kou gaan zitten![]()
Man of vijftig?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
Viool haar man verteld nu de kijkcijfers van gisteren... dat mag toch helemaal niet?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben altijd al blauw... maar erger me niet hoor
Als ie me uit zou leggen hoe dat pleuris ding werkt zou ik dat gelijk doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Timer verzetten naar 2.30... dan zit je er soms ook nog wel![]()
![]()
Ja heel engquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Hij ademt in ieder geval weer de Airco in dus zal die wel weer een week ziek worden.
Tja dat krijg je met de zwakke pups die als laatste uit het nest komen.
Wat een enge vent overigens.
oke dan geef ik je nu de maandcijfersquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
Viool haar man verteld nu de kijkcijfers van gisteren... dat mag toch helemaal niet?
Iets van 50.000 ja... en toen hoorde ik iemand: ja, maar het is ook maar net begonnen hè.quote:
Ik had ze al gezien ja. 4e plekquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
oke dan geef ik je nu de maandcijfers
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #98
Maandcijfers voor januari 2006quote:
Nummer 76, gaat goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik lul niet genoegquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar mijn bedje vriendjes en dinnetjes, nog veel plezier en tot morgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar mijn bedje vriendjes en dinnetjes, nog veel plezier en tot morgen![]()
![]()
doeiiiiii slaap lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef cuall het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef cuall het volgende:
![]()
Trusten Cuallquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef cuall het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef cuall het volgende:
![]()
quote:
Slaap lekker Cuallquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef cuall het volgende:
![]()
5 bij de top 10quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
Ik tel zo 9 man in de TOP 25 die vooral in het HBB forum posten...![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
180. 1120 Sjet mooie plaats toch.
Je moet maar zo denken jij hebt nog een sociale leven
Het is hier gezellig hèquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
5 bij de top 10![]()
![]()
waar zijn we mee bezig
berenbedjequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:23 schreef lovebear het volgende:
Ik ga ook mn berenbedje in morgen weer aan t werk.
Slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:23 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker lief troetelbeertjequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:23 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
zeker weten alleen ben ik vanavond weggelopen van de Bingo.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:23 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Trusten LiefieBeerquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:23 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Je glazen bol heeft goed gewerktquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
Whoehahahahahahaha horen jullie dat??????
De eega van Viool gaat morgen praten over de bewaking van een psychiatrische kliniek.....
Ik wist het wel!!!!!
Hahahahaha.
eet trainingen en beheers trainingen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef Sjet het volgende:
Wat voor trainingen geeft die man van Viool eigenlijk?
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Kan me er ook niks bij voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef Sjet het volgende:
Wat voor trainingen geeft die man van Viool eigenlijk?
Dan heeft die aan Viool een dagtaak om te trainenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
eet trainingen en beheers trainingen.
inderdaad en daarom is hij blij dat viola het huis uit is, dan heeft hij even rust.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan heeft die aan Viool een dagtaak om te trainen![]()
Daar heeft hij Viool leren kennen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:25 schreef MissJ. het volgende:
De eega van Viool gaat morgen praten over de bewaking van een psychiatrische kliniek.....
weet ik ook weer waarom ik dat kuttentamen niet gehaald hebquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maandcijfers voor januari 2006
1. 7722 the_legend_killer
2. 6434 Foreverblue
3. 5233 SpeedyGJ
4. 5063 Snaptnix
5. 4996 tong80
6. 4944 Bupatih
7. 4888 Alexxxxx
8. 4496 regenworm
9. 4468 teamlead
10. 4353 Alicey
11. 4102 cuall
12. 4055 Svensational
13. 4016 Jaguarized
14. 3886 lovebear
15. 3810 CrazyDutchPunk
16. 3683 Lupa_Solitaria
17. 3558 Renesite
18. 3507 B_BOY
19. 3385 BONG4002
20. 3369 SCH
21. 3308 Godlike02
22. 3304 D.Rose
23. 3124 Maikuuul
24. 3036 Manu8225. 3025 hallo_mensen
26. 2946 _moder8or_
27. 2862 Misstique
28. 2804 Morwen
29. 2764 Messenga
30. 2642 Zhenar
31. 2560 Stereotomy
32. 2535 Dark_Angelus
33. 2516 Mukie
34. 2485 flugeltje
35. 2462 melke
36. 2384 Ynske
37. 2379 marcb1974
38. 2361 Dizer
39. 2338 methodmich
40. 2330 Bluezz
41. 2320 mcDavid
42. 2309 _Xbox_Master_
43. 2289 hermandeperman
44. 2283 M-en-A
45. 2223 nixxx
46. 2205 Dagonet
47. 2172 Arcee
48. 2158 pberends
49. 2147 Plato1980
50. 2145 sararaats
Eet trainingen? Hoe je moet eten? Of vooral niet? Dat is dat bij Viool schandelijk misluktquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
eet trainingen en beheers trainingen.
Is toch nog steeds beta?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef Athalon het volgende:
Ik ben ff bezig met de nieuwe tabbed internet explorer 7.0, maar dat werkt als een tierelier![]()
Whahaha... gefeliciteerd Miss J.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef MissJ. het volgende:
1. 633 MissJ. (wow dankjullie wel voor het applaus)
2. 6434 Foreverblue
Ja maar hij is vandaag vrijgegeven door Microsoftquote:
Waar is die te downen? Als het via WinUpdate is ga ik dat gelijk even doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef Athalon het volgende:
Ik ben ff bezig met de nieuwe tabbed internet explorer 7.0, maar dat werkt als een tierelier![]()
Kun je iets meer vertellen over IE 7.0 ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef Athalon het volgende:
Mij zal je niet zien slijmen hoor. Ik mocht haar niet in BB en dat is niet veranderd als ze hier op Fok zou opduiken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:34 schreef regenworm het volgende:
Die tanja topic loopt erg hard zie alleen maar onbekende users.
Vreemd is het wel iedereen mocht haar niet op Peter en LS na.
En nou zit iedereen te slijmen en ik ook een beetje.
Vreemde wereld zo'n forum
Edit: heb de link al... ga eens testenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:34 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ja maar hij is vandaag vrijgegeven door Microsoften hij werkt perfect
'Tabbed'? Wat is dat? Tabbladen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef Athalon het volgende:
Gatzie dat ga je toch niet gebruiken het spul is zo lek als een zeef. (activeX)quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:32 schreef Athalon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |