Verwarming staat hier op de timer, gaat om 23:30 uit en dan zit ik hier meestal nog wel evenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef odie22 het volgende:
heb net een tip van nuon gedaan , zet +/- een uur voor je naar bed gaat de verwarming vast lager , het is me nu toch koud hier zeg![]()
Ik ben altijd al blauw... maar erger me niet hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik zit me ook blauw te ergeren, niet normaal![]()
Gezellig drinken we samen een bakkiequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah rond die tijd zit ik ook wel aan de koffie![]()
Ja dit infantiel gedoequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gaan we samen 'adem-in-adem-uit' doen![]()
Je weet ik ben stapel gek op honden maar hier kan ik niet tegen.... Ik heb er al moeite mee als mensen tegen mijn honden zeggen 'waar is je vrouwtje?'![]()
Ik ben gewoon hun baas [of gewoon Sjet uiteraard]
Timer verzetten naar 2.30... dan zit je er soms ook nog welquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verwarming staat hier op de timer, gaat om 23:30 uit en dan zit ik hier meestal nog wel even![]()
Ik maak er uit principe ook geen caps vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Hij ademt in ieder geval weer de Airco in dus zal die wel weer een week ziek worden.
Tja dat krijg je met de zwakke pups die als laatste uit het nest komen.
Wat een enge vent overigens.
Boycotquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik maak er uit principe ook geen caps van![]()
![]()
ben toch stom ook , beetj ein de kou gaan zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
die tip heeft mijn mannetje ook gelezen en gaat meestal eerder naar bed
.....stommen nuon![]()
Nee dat zou ik je ook sterk afraden. Of we moeten een horror topic openen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik maak er uit principe ook geen caps van![]()
![]()
en krijg koude poten ervan , en dan kan ik al helemaal niet slapen ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
ben toch stom ook , beetj ein de kou gaan zitten![]()
Man of vijftig?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
Viool haar man verteld nu de kijkcijfers van gisteren... dat mag toch helemaal niet?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben altijd al blauw... maar erger me niet hoor
Als ie me uit zou leggen hoe dat pleuris ding werkt zou ik dat gelijk doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Timer verzetten naar 2.30... dan zit je er soms ook nog wel![]()
![]()
Ja heel engquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:13 schreef MissJ. het volgende:
Hij ademt in ieder geval weer de Airco in dus zal die wel weer een week ziek worden.
Tja dat krijg je met de zwakke pups die als laatste uit het nest komen.
Wat een enge vent overigens.
oke dan geef ik je nu de maandcijfersquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
Viool haar man verteld nu de kijkcijfers van gisteren... dat mag toch helemaal niet?
Iets van 50.000 ja... en toen hoorde ik iemand: ja, maar het is ook maar net begonnen hè.quote:
Ik had ze al gezien ja. 4e plekquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
oke dan geef ik je nu de maandcijfers
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #98
Maandcijfers voor januari 2006quote:
Nummer 76, gaat goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik lul niet genoegquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |