Mijn hoofdjequote:
Oooooooooooo.... wat mooi. Hang hem gelijk aan de muur een originele FBquote:
Wat meot ik me voorstellen bij oud-PB-gebruikers?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat van Tanja geloof ik nog steeds niet, maar wel leuk om gezellig mee te kletsen. Misschien dat andere oud-PB-gebruikers ook wel eens hier langs willen komen ?
Ja na je uitleg begreep ik het welquote:
Echt grenzeloos mooiquote:
Aardig gezegd van hemquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef Snaptnix het volgende:
Bart vind Bonnie een van de leukste mensen die ie ooit is tegengekomen![]()
Dat is liev. Tis ook een best mens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:08 schreef Snaptnix het volgende:
Bart vind Bonnie een van de leukste mensen die ie ooit is tegengekomen![]()
Die Frank moet niet zo zaniken, maar werkenquote:
Bart kan zich helemaal uitleven nu jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Bart doet het echt leuk zo, dit zijn mijn favo momenten in het verder o zo saaie HBB
Bart doet het inderdaad erg leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Bart doet het echt leuk zo, dit zijn mijn favo momenten in het verder o zo saaie HBB
Hoe lang nog voor ze eruit floepenquote:
Ja, jammer genoeg heb ik bijna altijd op de dinsdag een late dienstquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bart doet het inderdaad erg leuk.
Ben benieuwd wat de Hollandse avond morgen gaat brengen. De bingo avonden vind ik tot nu toe superin ieder geval![]()
Vind niet dat ie zit te likken nu hoor, zet het gewoon erg goed weg naar het publiekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef odie22 het volgende:
bart zit zich lekker omhoog te likken zeg , denkt ie dat ie weer een ton kan winnen![]()
.... dan wordt het donkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
De lampjes gaan uit....
Bij mij ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
De lampjes gaan uit....
Whahaha.... welterusten Talithaquote:
werd er om gevraagd dan door het publiek ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind niet dat ie zit te likken nu hoor, zet het gewoon erg goed weg naar het publiek![]()
Welterustenquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:20 schreef Kaat38 het volgende:
Kaat gaat ook, slaaaaaaaaaaaaapzzzzze allemaal en doe Menno en Tanja ff de groeten mochten ze nog langskomen....![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:
Knuffelen waarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
@sleepers:![]()
![]()
(aangezien nu massaal mensen het bedje weleens kunnen gaan knuffelen
slaap lekker (menno is er al hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:20 schreef Kaat38 het volgende:
Kaat gaat ook, slaaaaaaaaaaaaapzzzzze allemaal en doe Menno en Tanja ff de groeten mochten ze nog langskomen....![]()
![]()
![]()
Hieerrrrrrr.... een lekkere dikke knufffffffffffelquote:
Ach dat heb ik ook wel eens, en heb niet eens een bel op de deurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Viola denk dat er iemand voor de deur staat, terwijl de telefoon gaat![]()
"Ik moest kloppen, want de bel deed het niet"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook wel eens, en heb niet eens een bel op de deur![]()
Gert & Samsonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
"Ik moest kloppen, want de bel deed het niet"
* geeft Blue een dikke knuffelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hieerrrrrrr.... een lekkere dikke knufffffffffffel![]()
Juist... jij gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gert & Samson
Goh dat is een tijdje geleden dat ik dat heb gezien
Mss vind de regie dat we teveel offtopic gaan en gooien ze de boel weer opslotquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef Foreverblue het volgende:
John heeft 2x bingo hoor ik van Anita... leuk dat we dat ook konden zien
mmmmmmmmm dat is een lekkere zegquote:
Die vacht van je is erg warmquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
* geeft bong een dikke knuffel![]()
![]()
Heerlijk al die knuffels![]()
Viool moet opzouten, met haar denigrerende toon naar de 'gewone' mensen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef MissJ. het volgende:
Die Viool loopt zich te ergeren dat 'die'' mensen er nog zijn. Ze moeten weg.
Tussendoor vind onze klikobak ook een bitterbal wel lekker..........maar wat vind ze niet lekker?
Ze kwam binnen... zonder kloppen... en ging weg... zonder een woord...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook wel eens, en heb niet eens een bel op de deur![]()
Kijk ze luisteren soms wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
mmmmmmmmm dat is een lekkere zeg![]()
Gelukkig dat je t weer warm hebquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die vacht van je is erg warmik had het net best koud, nu niet meer
![]()
![]()
Hej Bluequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Menno/Tanja op msn
Dan weer menno, dan weer tanja, stelletje schizo's
Ja eh... ik weet soms niet onder welke naam ik ben ingelogdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Menno/Tanja op msn
Dan weer menno, dan weer tanja, stelletje schizo's
Dat hebben wij als kijker ook nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Frank heeft een stukje kunnen zien van de reguliere uitzending van HBB, hij heeft niet het gevoel dat het hotel echt in bedrijf is
Niet bepaald nee, en waarom komt dat? Juist....door "da Holt"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hebben wij als kijker ook niet
Ach ik deel me wel opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
Hej Blue
Wat heb jij het dan druk zeg![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat hebben wij als kijker ook niet
Ja is weer ouderwets gezellig. Geluid is goed hier hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach ik deel me wel op
Is de bingo leuk? Op mijn streams heb ik k*tgeluid
Sorry johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |