Die Frank moet niet zo zaniken, maar werkenquote:
Bart kan zich helemaal uitleven nu jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Bart doet het echt leuk zo, dit zijn mijn favo momenten in het verder o zo saaie HBB
Bart doet het inderdaad erg leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Bart doet het echt leuk zo, dit zijn mijn favo momenten in het verder o zo saaie HBB
Hoe lang nog voor ze eruit floepenquote:
Ja, jammer genoeg heb ik bijna altijd op de dinsdag een late dienstquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bart doet het inderdaad erg leuk.
Ben benieuwd wat de Hollandse avond morgen gaat brengen. De bingo avonden vind ik tot nu toe superin ieder geval![]()
Vind niet dat ie zit te likken nu hoor, zet het gewoon erg goed weg naar het publiekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:14 schreef odie22 het volgende:
bart zit zich lekker omhoog te likken zeg , denkt ie dat ie weer een ton kan winnen![]()
.... dan wordt het donkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
De lampjes gaan uit....
Bij mij ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
De lampjes gaan uit....
Whahaha.... welterusten Talithaquote:
werd er om gevraagd dan door het publiek ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind niet dat ie zit te likken nu hoor, zet het gewoon erg goed weg naar het publiek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |