abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40023012
Plop
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_40023017
Hier verder dus.
pi_40023130
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Naar MIJN mening wel. Natuurlijk is een combinatie van beiden altijd het beste, China is economisch-strategisch heel erg goed bezig in iedergeval. Het westen faalt er (jammergenoeg) in. China durft te investeren in afrika bijvoorbeeld.
Jij mag die mening hebben. Ik vind het alleen vrij frappant. Dat is dan weer mijn mening.
De interesse voor China is natuurlijk (ook) uitbuiting en eigen belang. China lijkt me nou niet echt de barmhartige Samaritaan die investeert om Afrika beter te maken of meer oog heeft voor de miserabele toestand in grote delen van Afrika.
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:29:20 #4
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40023177
*plip
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40023207
China als investeerder heeft voor veel landen het voordeel dat ze niet veel eisen stellen. Wil je een fabriek van Nike huisvesten dan zal je toch aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen qua arbeidsomstandigheden. Voor Whu-han schoenen zal dat minder zijn.
Net zoals een chinees mijnbouwbedrijf meer kan betalen dan een Europees alternatief dat meer aan het milieu moet denken.

Voor een meer totalitair landsbestuur kan het ook aantrekkelijk zijn omdat de chinezen zolang het rendement maar goed is niet zo zeuren over binnenlandse 'misverstanden'.
pi_40023477
Hoe hard zou dit topic zijn gegaan als het om een moslim school ging die iemand zonder hoofddoekje zou weigeren?

School weert televisiekijkende leerling
pi_40023541
De mensen die het hardst klagen om de misstanden uit en zogenaamd veroorzaakt door de VS zijn wel de laatste die zouden moeten gaan juichen om Chinees imperialisme.

Dan zullen ze echt van een heel koude kermis thuis gaan komen.

Begrijp me niet verkeerd: ik zie China graag groeien en kapitalistischer worden. Maar wat Mutant denkt dat daaruit volgt klopt natuurlijk van geen kanten. Hij redeneert in de trent van: de vijand van mijn vijand is mijn vriend. Tja. Totdat blijkt dat het middel erger is dan de kwaal. En dat is het in Chinas geval. China zal bruut en zonder enige scrupulos als mensenrechtenonzin en respect voor lokale cultuur en religies haar belangen verdedigen. Als dat betekent de meest brute dictator met militaire middelen aan de macht houden (hetgeen toch vaak door de Mutants van deze aarde de VS wordt verweten) dan zullen ze daar vele malen minder moeilijk om doen dan de VS/EU.

Daarom zeg ik: als je het gedrag van de VS/EU vervelend vindt en hoopvol naar China kijkt dan zal je van een hele koude kermis thuiskomen.

Mag ik er een WOII vergelijking in gooien? Ja ja? Okay ik doe het: het is als juichen dat de Nazis de Stalinistische troepen uit je Baltische staten hebben gejaagd
pi_40023577
Kempi en Abbie zijn ruig.
pi_40023603
China heeft nog steeds geen democratie, verre van zelfs, de staat heeft de touwtjes vrij strak in handen op vrijwel ieder gebied dus (ja, ook voor mij ernstig schokkend) ik ben het eens met X hier.
pi_40023613
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Jij mag die mening hebben. Ik vind het alleen vrij frappant. Dat is dan weer mijn mening.
De interesse voor China is natuurlijk (ook) uitbuiting en eigen belang. China lijkt me nou niet echt de barmhartige Samaritaan die investeert om Afrika beter te maken of meer oog heeft voor de miserabele toestand in grote delen van Afrika.
Eerder Jezus
pi_40023659
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
ik ben het eens met X hier.
Ik ook, raar gevoel he?
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:47:48 #12
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40023674
het wachten is wat de derde weg in China oplevert eigenlijk. Onder Clinton was het een hoogcunjunctuur en dat zal in China ook wel zo gebeuren.
In de tegenlicht docu/naspel: de dag dat de dollar valt, legt een Amerikaanse econoom het heel makkelijk uit, hij zegt, het is als een bal die je onder water drukt. Als die druk wegvalt omdat je de bal niet meer kan vasthouden, dan schiet ie omhoog.

Die bal is dan synoniem voor de welvaart in Amerika (dat 50% van de fossiele brandstoffen in de wereld opstookt)
pi_40023684
Jij weet helemaal niet hoe het huidige China zal handelen als zij de macht heeft over het midden-oosten. Het enige is wat jij doet, is net als ik, speculeren over de gang van zaken. Zoals ik het zie (in mijn perspectief) zie ik liever de Chinezen hun belangen vergroten in Afrika en het Midden-Oosten. Chinezen zijn in tegenstelling tot Amerikanen, echte handelaars. De Chinezen in Marokko vormen een kleine gemeenschap, en een klein voorbeeld, maar ze zorgen er voor banen en gelegenheden. Chinezen (nogmaals) durven te investeren. Ik zie een Amerikaan niet zo snel naar Marokko gaan om bijvoorbeeld een restaurant te starten. Chinezen doen dat wel.

Bovendien, liever eerlijke Chinezen dan hypocriete Amerikanen (wat betreft mensenrechten).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2006 20:49:01 ]
pi_40023700
quote:
China zal bruut en zonder enige scrupulos als mensenrechtenonzin en respect voor lokale cultuur en religies haar belangen verdedigen.
....zegt Raymond....
pi_40023708
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:47 schreef du_ke het volgende:

Ik ook, raar gevoel he?
Ik denk niet dat ik rustig slaap vannacht

Aan de andere kant, mischien is hij het wel ons eens...hmm...da's net zo erg eigenlijk, he?
pi_40023748
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik rustig slaap vannacht

Aan de andere kant, mischien is hij het wel ons eens...hmm...da's net zo erg eigenlijk, he?
Ik slaap prima vannacht want ik ga aan de pimpel.

pi_40023801
quote:
Focus On The Family Launches Anti-Gay Website

James Dobson's Colorado Springs-based ministry stands firmly against same-sex marriage, gay rights initiatives and, now, mooing puppies.

On Tuesday, Focus unveiled its new "straight" puppy Web site, www.no-moo-lies.com, featuring a basset hound named Sherman, who barks as biology intended. During a news conference, a Focus employee dressed in a dog suit, who serves as a mascot at the group's visitors center, made a brief appearance.

"Dogs aren't born mooing, and people aren't born gay," a Focus news release stated.
What oh what would Jesus do? Lukas 14:26: Indien iemand tot Mij komt en niet haat zijn vader, en moeder, en vrouw, en kinderen, en broeders, en zusters, ja, ook zelfs zijn eigen leven, die kan Mijn volger niet zijn."
pi_40023896
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Autodidact het volgende:

[..]

....zegt Raymond....
Kijk, ik geef ook niet om die zaken en daarom zal ik ook geen seconde wakker liggen van wat China allemaal flikt.

Maar dat Mutant ze als een soort van verlossers ziet, tja, dat ziet hij dan echt heel erg fout.
pi_40023936
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
JIk zie een Amerikaan niet zo snel naar Marokko gaan om bijvoorbeeld een restaurant te starten.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40023968
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Kijk, ik geef ook niet om die zaken en daarom zal ik ook geen seconde wakker liggen van wat China allemaal flikt.

Maar dat Mutant ze als een soort van verlossers ziet, tja, dat ziet hij dan echt heel erg fout.
Oh nu zie ik ze plots als verlosser
pi_40023985
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_40023986
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Jij weet helemaal niet hoe het huidige China zal handelen als zij de macht heeft over het midden-oosten. Het enige is wat jij doet, is net als ik, speculeren over de gang van zaken. Zoals ik het zie (in mijn perspectief) zie ik liever de Chinezen hun belangen vergroten in Afrika en het Midden-Oosten. Chinezen zijn in tegenstelling tot Amerikanen, echte handelaars. De Chinezen in Marokko vormen een kleine gemeenschap, en een klein voorbeeld, maar ze zorgen er voor banen en gelegenheden. Chinezen (nogmaals) durven te investeren. Ik zie een Amerikaan niet zo snel naar Marokko gaan om bijvoorbeeld een restaurant te starten. Chinezen doen dat wel.

Bovendien, liever eerlijke Chinezen dan hypocriete Amerikanen (wat betreft mensenrechten).
En dat de VS vele malen meer in Marokko investeert dan China, dat vergeet je dan even? Omdat je een Chinees restaurant ziet?

Maar als er 200 MacDonalds staan dan is het heel erg he?

En wat betreft dat speculeren: dat valt reuze mee. Je kan Chinas handelswijze al zien in bijvoorbeeld Sudan.
pi_40024002
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:52 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]

What oh what would Jesus do? Lukas 14:26: Indien iemand tot Mij komt en niet haat zijn vader, en moeder, en vrouw, en kinderen, en broeders, en zusters, ja, ook zelfs zijn eigen leven, die kan Mijn volger niet zijn."
Alsof die lui een ruk geven om wat Jesus zou doen, die willen alleen hun eigen benepen visie aan anderen opleggen.

Achterlijke fundi's
pi_40024042
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

[afbeelding]
GMTA.
pi_40024064
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Tijger_m het volgende:

Achterlijke fundi's
Nu op Netwerk: interview met de leider van het Leger van de Heer. Wat een mongool.
pi_40024078
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

En dat de VS vele malen meer in Marokko investeert dan China, dat vergeet je dan even? Omdat je een Chinees restaurant ziet?

En wat betreft dat speculeren: dat valt reuze mee. Je kan Chinas handelswijze al zien in bijvoorbeeld Sudan.
Op dit moment zijn de investeringen van de VS vele malen groter ja, en die stijgen ook behoorlijk. Dat komt omdat ze nu ook inzien dat China aan het groeien is en in Afrika investeert. Maar de Chinezen zien nu ook de strategie in van het investeren, en die zijn veel SNELLER bereid te investeren. Dat is het verschil eigenlijk. De Amerikanen zijn altijd een stuk terughoudender.
pi_40024135
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja, dat zijn ze niet. Ik geef er wel om wat China doet, en ze staan bij mij op een onvoldoende .
pi_40024154
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Op dit moment zijn de investeringen van de VS vele malen groter ja, en die stijgen ook behoorlijk. Dat komt omdat ze nu ook inzien dat China aan het groeien is en in Afrika investeert. Maar de Chinezen zien nu ook de strategie in van het investeren, en die zijn veel SNELLER bereid te investeren. Dat is het verschil eigenlijk. De Amerikanen zijn altijd een stuk terughoudender.
Ja kunst. Van niets naar iets gaat veel sneller als al heel veel investeringen hebben en nog proberen te groeien.
pi_40024160
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nu op Netwerk: interview met de leider van het Leger van de Heer. Wat een mongool.
Net gemist. Er is inmiddels een opsporingsbevel uitgevaardigd, geloof ik.
pi_40024178
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alsof die lui een ruk geven om wat Jesus zou doen, die willen alleen hun eigen benepen visie aan anderen opleggen.

Achterlijke fundi's
Die denken dus echt dat ze Jezus aan het volgen zijn hè! Onderschat de oprechtheid van gelovigen niet....
pi_40024187
Overigens moet ik zeggen dat de Amerikanen ook het licht hebben gezien (nu er sinds 1 januari 2006 free trade is tussen Amerika en Marokko). Maar kan je nagaan, dat Marokko pas het eerste Afrikaanse en 2e arabische land is waarmee een freetrade verdrag aangegaan is. Dat zegt toch wel iets over de slechte bereidbaarheid.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:05:12 #32
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40024205
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja kunst. Van niets naar iets gaat veel sneller als al heel veel investeringen hebben en nog proberen te groeien.
Rente zegt je niks?
pi_40024224
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat de Amerikanen ook het licht hebben gezien (nu er sinds 1 januari 2006 free trade is tussen Amerika en Marokko). Maar kan je nagaan, dat Marokko pas het eerste Afrikaanse en 2e arabische land is waarmee een freetrade verdrag aangegaan is. Dat zegt toch wel iets over de slechte bereidbaarheid.
Ik denk dat het eerder wat te maken heeft met politieke stabiliteit, het lokale banksysteem en dergelijke.
pi_40024244
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder wat te maken heeft met politieke stabiliteit, het lokale banksysteem en dergelijke.
Precies, en dat maakt de Chinezen geen drol uit, ook al stichten ze een Chinees restaurant midden in een oorlogszone.
pi_40024270
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
Je investeert ergens omdat je hoopt dat het rendement oplevert in de toekomst niet omdat de mensen zulke mooie kleren hebben .
pi_40024282
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Autodidact het volgende:

Die denken dus echt dat ze Jezus aan het volgen zijn hè! Onderschat de oprechtheid van gelovigen niet....
Je bedoelt de hypocrisie en 'self righteousnes"?

Als je met ze in discussie gaat en de woorden van Jezus aanhaalt dan verschieten ze helemaal, meestal eindigd het dan met "Jij bent een heiden dus jij snapt het niet" Waar gebeurd.
pi_40024300
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je investeert ergens omdat je hoopt dat het rendement oplevert in de toekomst niet omdat de mensen zulke mooie kleren hebben .
Well duh, maar waarom durven Chinezen te investeren in plekken waar de Amerikanen niet aan durven te denken.
pi_40024336
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Well duh, maar waarom durven Chinezen te investeren in plekken waar de Amerikanen niet aan durven te denken.
Omdat de Amerikanen voor hun leven vrezen en/of geen rendement zien maar in welk land investeren Chinezen dan waar het oorlog is?
pi_40024397
quote:

Meestal omdat het voor US bedrijven te weinig oplevert als het al het geval is, China kan overigens op plaatsen investeren waar de VS niet welkom is natuurlijk maar da's meestal politiek en heeft niets met zakelijke overwegingen te maken.
pi_40024449
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Omdat de Amerikanen voor hun leven vrezen en/of geen rendement zien maar in welk land investeren Chinezen dan waar het oorlog is?
Bij wijze van, Sjakie

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2006 21:13:08 ]
pi_40024452
Rendement hoeft trouwens voor China niet per se financieel te zijn, politieke invloed kan ook een vorm van rendement zijn zeker als het om staatsbedrijven gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2006 21:13:02 ]
pi_40024473
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Rente zegt je niks?
Ehm mja?
En vanwaar deze vraag in reactie op dat stukje?
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:14:32 #43
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40024509
Ik ben zooooooooooooo benieuwd, zou Nasrallah nu dood zijn of niet. Het blijft zo stil na die bombardering van die bunker dat ik wel héél nieuwsgierig wordt.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40024518
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je bedoelt de hypocrisie en 'self righteousnes"?

Als je met ze in discussie gaat en de woorden van Jezus aanhaalt dan verschieten ze helemaal, meestal eindigd het dan met "Jij bent een heiden dus jij snapt het niet" Waar gebeurd.
Hehe, hoeveel duizenden afscheidingen zijn er inmiddels? Ik las laatst dat er iets van 3.000 in de VS waren .
pi_40024536
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Glasnosteraar het volgende:
Ik ben zooooooooooooo benieuwd, zou Nasrallah nu dood zijn of niet. Het blijft zo stil na die bombardering van die bunker dat ik wel héél nieuwsgierig wordt.
Het zou mooi zijn, maar ze zijn zich waarschijnlijk gewoon aan het verplaatsen, waardoor hij geen leukste thuis video meer kan maken.
pi_40024573
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Autodidact het volgende:

Hehe, hoeveel duizenden afscheidingen zijn er inmiddels? Ik las laatst dat er iets van 3.000 in de VS waren .
Heh, da's waar maar groepen als Focus en Southern Baptists kunnen toch aardig wat stemmers mobiliseren helaas.

In de VS kan je met een mail order diploma theologie een kerk beginnen met alle fiscale voordelen van dien.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2006 21:17:01 ]
pi_40024589
quote:

[..]

Het is meer dat de Chinezen daar investeren OMDAT er nog niemand anders zit. Zoals bijvoorbeeld Sudan. Ze zouden liever in Saudi-Arabie zitten hoor, maar das al voorzien.

En omdat de VS, ja ja, zich toch meer aan de internationale regels moet houden als China zal China eerder geneigd zijn zich in een beerput te steken. Ze zullen dan ook niet te beroerd zijn om daar flink huis te houden mocht het nodig zijn.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:17:26 #48
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40024616
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn, maar ze zijn zich waarschijnlijk gewoon aan het verplaatsen, waardoor hij geen leukste thuis video meer kan maken.
ja, heel waarschijnlijk, maar het zou toch wel een verademing zijn, deste eerder er kans is dat het gedonder daar afgelopen is. Hoop je dan tenminste.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
pi_40024643
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

ja, heel waarschijnlijk, maar het zou toch wel een verademing zijn, deste eerder er kans is dat het gedonder daar afgelopen is. Hoop je dan tenminste.
Nah, komt gewoon een andere Sjaak aan de macht.
pi_40024645
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
Bij wijze van, Sjakie
Net zoals waar Afrika staat ik Marokko moet lezen?

.
pi_40024689
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Net zoals waar Afrika staat ik Marokko moet lezen?

.
Nee, zover ook weer niet. Ik heb het over Marokko omdat ik daar het meest over weet natuurlijk. Maar de investeringen van China gebeuren vooral in midden en west-afrika.
pi_40024714
Server krijgt het warm
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:20:48 #53
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40024723
China investeert ook geweldig in Zuid Amerika, of beter, ze doen er op grote schaal inkopen. Chilie schijnt hele goede zaken te doen bijvoorbeeld.
-- Bertrand Russell
pi_40024815
Tis wel ziek als je de energieconsumptie stijgingen ziet. Een ontwikkelingsland als Marokko (ja ik blijf ff bij dit land) heeft te maken met vraagstijgingen van 8,5 % per jaar. Ik zou niet willen weten hoe dat met een land als China zit.
pi_40024896
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, zover ook weer niet. Ik heb het over Marokko omdat ik daar het meest over weet natuurlijk. Maar de investeringen van China gebeuren vooral in midden en west-afrika.
Daar zal wel olie te vinden zijn.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:31:37 #56
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40024993
maar goed, jullie hadden dus ook nog niks gehoord over Nasrallah, zat het internet een beetje te scannen, en zal zo de bbc eens aanzetten. En dan vind ik het wel weer genoeg nieuws voor vanavond.

en voor de mooiste billen van de VS: klik!

maar die kenden jullie natuurlijk al
-- Bertrand Russell
pi_40025006
Die zou ik wel eens willen spanken.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:34:52 #58
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40025089
wat heerlijk dat we een gezamelijke hobby hebben gevonden: gristenbashing
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:44:37 #59
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40025438
Ik ben al die afleveringen aan het downloaden van Angel, en eigenlijk vooral vanwege Charisma, wat een prachtvrouw! En als toetje kreeg ik er ook Drusilla nog eens bij

-- Bertrand Russell
pi_40025549
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:44 schreef Glasnosteraar het volgende:
Ik ben al die afleveringen aan het downloaden van Angel, en eigenlijk vooral vanwege Charisma, wat een prachtvrouw! En als toetje kreeg ik er ook Drusilla nog eens bij

[afbeelding]

"The witch who only can make your dick hard with a magic spell"
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:50:25 #61
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40025644
Warmte [14.gif]
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:52:31 #62
93744 Finder_elf_towns
pi_40025709
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Glasnosteraar het volgende:
Ze zullen wel doen alsof-ie niet dood is. De Al Sahaf-wannabe's moeten natuurlijk wel kunnen blijven melden dat de soldaten van Allah de Zionistische vijand in de pan aan het hakken zijn.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:58:32 #63
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40025853
Verder wordt vampiers groot onrecht aangedaan:

ok, ze leven van mensen, nou en? moet je de bio-industrie eens zien! Pot - ketel, nietwaar.
En het is jammer dat er nu niet eens een serie gemaakt wordt waar de rollen eens omgedraaid worden, en de vampiers de goeden zijn. Immers, alles heeft twee kanten. Dat geld ook voor v Stargate Atlantis. Die Wraith zijn duidelijk super cool, daar zit potentie in!

Angel - 2x07 - Darla.avi
-- Bertrand Russell
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:00:16 #64
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40025918
ik moet ook eens zo'n jas kopen
-- Bertrand Russell
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:02:33 #65
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40026010
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:47 schreef pberends het volgende:

[..]

"The witch who only can make your dick hard with a magic spell"
ik heb dan ook een wat afwijkende smaak!
-- Bertrand Russell
pi_40026042
quote:
Jongste minister trok aan wederopbouw

ANP

HILVERSUM - Jan van den Brink, minister van Economische Zaken van 1948 tot 1952, is woensdagochtend vroeg in zijn slaap in een ziekenhuis in Hilversum overleden. Dat heeft zijn familie meegedeeld. Van den Brink is 91 jaar geworden.Johannes Roelof Maria (Jan) van den Brink was als minister van Economische Zaken medeverantwoordelijk voor de wederopbouw van Nederland na de Tweede Wereldoorlog. In enkele nota's zette hij de lijnen uit voor een vergaande industrialisering van het land.

Toen Van den Brink in 1948 werd benoemd, was hij met 32 jaar de jongste minister, sinds Nederland in 1813 een monarchie werd. De zoon van een tapijtfabrikant uit het Noord-Hollandse Laren had tot en met 1952 zitting in drie kabinetten: het kabinet-Beel, waarin hij in januari 1948 de zieke dr. G.W.M. Huysmans verving, het kabinet-Drees-Van Schaik en het eerste kabinet-Drees. Van den Brink was lid van de Katholieke Volkspartij (KVP).

1947 was economisch gezien een zwaar jaar voor Nederland, zo onderstreepte Van den Brink in een van zijn laatste interviews. Nederland leed onder een lange en strenge winter plus een droge, bijzonder warme zomer. Het moest kolen en tarwe importeren. Er was een tekort aan buitenlandse valuta's van 2,5 miljard gulden, destijds 20 procent van het nationaal inkomen.

Geld om machines en andere goederen uit de Verenigde Staten te kopen was amper voorhanden. Het gebrek aan dollars dreigde de economische opleving in Europa in de kiem te smoren. De Amerikanen vreesden dat dat misschien niet zozeer in Nederland, maar wel in landen met grote communistische partijen als Italië en Frankrijk grote politieke gevolgen zou kunnen hebben. President Truman wilde een mogelijke expansie van het Sovjet-communisme in Europa voorkomen.

De wederopbouw van de Europese economie steunden de Amerikanen financieel in het zogeheten Europees Herstel Programma. Die steun is beter bekend als de Marshall-hulp, genoemd naar de toenmalige Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, George C. Marshall. Vijf jaar lang kreeg Nederland een bedrag zo groot als vier procent van het nationale inkomen.

Van den Brink was voor de Tweede Wereldoorlog student economie aan de Katholieke Economische Hogeschool in Tilburg. In 1940 voltooide hij zijn studie. Twee jaar later promoveerde hij in Tilburg op het proefschrift Maatschappijstructuur en werkgelegenheid. In de oorlog dook Van den Brink onder en publiceerde hij in een aantal illegale bladen. In 1945 werd hij hoogleraar staatshuishoudkunde en statistiek aan de Katholieke Universiteit in Nijmegen.

Na zijn werk in de politiek koos Van den Brink voor het bedrijfsleven. In 1952 trad hij in dienst van de Amsterdamsche Bank, waar hij een jaar later directeur werd. In 1964 werd hij na de fusie met Rotterdamsche Bank lid en later voorzitter van de Raad van Bestuur van de Amro Bank.

Van den Brink had in de loop der jaren verscheidene commissariaten, onder meer bij de Nederlandse Spoorwegen. Na zijn pensionering was Van den Brink actief als kunstenaar. Hij exposeerde onder meer in het Singer Museum in zijn geboorteplaats Laren en in Galerie Jas in Utrecht. Van den Brink was grootofficier in de Orde van Oranje-Nassau. De RK-Kerk eerde hem met de Orde van Gregorius de Grote.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=75638
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:05:07 #67
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40026101

-- Bertrand Russell
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:06:01 #68
93744 Finder_elf_towns
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:11:11 #69
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40026342
handig:
http://www.free-webhosts.com/free-image-hosting.php

hele lijst met picture uploads.
-- Bertrand Russell
pi_40026563
quote:
donderdag 20 juli 2006

Weinig input 'rechtse' verkiezingsshows

De oproep van netcoördinator Ton F. van Dijk van Publieke Omroep voor meer 'rechtse' verkiezingsprogramma's heeft een week na dato nog niet veel reacties opgeleverd.

Dat schrijft Van Dijk, die samen met collega's verantwoordelijk is voor de programmering van Nederland 1, 2 en 3, op zijn weblog. De netcoördinator constateerde enige tijd geleden dat veel programma's rond de verkiezingen van 22 november een traditioneel linkse oriëntatie hebben. Om ook de rechts-conservatieve vleugel te bedienen, riep hij op zijn website programmamakers op om ook uitzendingen voor die doelgroep te bedenken. Alleen de KRO reageerde.
De katholieke omroep bood Van Dijk een programma aan met de titel 'Recht door zee'. Die verwijst naar de uitspraak van Rita Verdonk aan het begin van haar campagne om VVD-lijsttrekker te worden. Met de KRO is de netcoördinator in gesprek om het programma een plaats te geven op het nieuwe Nederland 1. (ANP)
http://www.communicatieon(...)06-29.html#ITEM45733
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:17:41 #71
93744 Finder_elf_towns
pi_40026619
Geen verrassing natuurlijk, die communistische bende kan het woord "rechts" niet eens spellen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:18:26 #72
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40026647
quote:
Dat heet toch gewoon ster reklame?
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:19:30 #73
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40026692
bovendien heeft de eo Andries Knevel, als die niet gezorgd heeft voor een innige samenwerking tussen de vvd/cda, dan weet ik het niet meer
pi_40027251
24 uur Knevel gaat vervelen he
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:35:29 #75
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40027352
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef zakjapannertje het volgende:
Daar hebben ze de hele rtl reeks toch voor opgericht, om alleen maar rechtse indoctrinatie te spuien Talpa dacht zelfs dat dat niet genoeg was
pi_40027456
Als een rechtse omroep nou een fatsoenlijk aantal leden kan werven zal het ze prima op eigen houtje lukken hoor, ze zijn alleen wat minder ondernemend. Verder zijn figuren als Cliteur, Hirsi Ali en Ellian beroemd geworden door de PO.
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:48:28 #77
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40027872
niemand wil de veronica gids nog lezen.. gek eigenlijk he?
pi_40028124
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef zakjapannertje het volgende:
.
pi_40028242
CD: Yo Gotti - Back 2 da Basics

Waarom vernoemen al die rapnegers zich naar mensen die een pesthekel hadden aan alles wat niet blank was?
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:04:13 #81
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40028500
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:57 schreef Apropos het volgende:
CD: Yo Gotti - Back 2 da Basics

Waarom vernoemen al die rapnegers zich naar mensen die een pesthekel hadden aan alles wat niet blank was?
Omdat ze dan na de slavernijherdenking veilig naar de McDonalds kunnen om hun vrijheid te vieren

Ik weet het ook niet Johan.. waarschijnlijk zijn ze bang dat ze nergens anders bij kunnen passen ofzo
pi_40028719
Omdat het ruig is
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:10:39 #83
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40028763
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:09 schreef Autodidact het volgende:
Omdat het ruig is [afbeelding]
voor wie?
pi_40028778
Weet ik veel...wiggers?
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:12:43 #85
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40028850
't schijnt dat je vroeger ook babbers had, black gabbers.. maar dat heeft nooit voet aan de bodem gekregen eigenlijk.
pi_40029403
Omdat ze van mensen zoals Harry te verstaan kregen dat ze verraad pleegden aan het Moederland.
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:26:59 #87
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40029454
haten ze mij in het bijzonder, Johan ?
pi_40029505
Polen doet aan imagoschade, wat de regering aldaar niets kan schelen blijkbaar
quote:

Poolse premier aangetreden

Kaczynski: we zijn anders dan Europa

Door onze correspondent

Warschau, 20 juli. Jaroslaw Kaczynski heeft gisteren tijdens zijn eerste toespraak als premier in het parlement gezworen Polen tegen kwalijke invloeden uit Europa te zullen beschermen.

Ruim de helft van de parlementariërs gaf hem daarna het vertrouwen.

„Wij willen in de Europese Unie zijn”, zei Kaczynski tijdens zijn regeringsverklaring. „Maar we zullen er alles aan doen dat Polen zijn culturele en morele soevereiniteit behoudt. Wij zijn anders. Er is geen reden om dat te verbergen.”

Kaczynski is de opvolger van de populaire Kazimierz Marcinkiewicz, die negen maanden heeft geregeerd en tijdens een bizarre stoelendans opzij is geschoven door de moreelconservatieve regeringspartij Recht en Rechtvaardigheid (PiS). Kaczynski is de politieke leider van die partij.

Jan Rokita van oppositiepartij Burgerplatform noemde de toespraak van de nieuwe premier „een heel lange, holle tekst”. Kaczynski sprak over begrotingsdiscipline, maar zei niets over de wijze waarop deze bereikt zal worden. En als het aan Kaczynski ligt blijft de zloty „nog jaren” de nationale munt. De euro moet wachten.

Kaczynski zei gisteren verdere steun toe aan de Verenigde Staten en de missie in Irak. Sommige Amerikaanse operaties waren weliswaar „controversieel”, maar „Polen is geen land van deserteurs”. Op dit moment dienen 900 Poolse soldaten in Irak, in principe tot december, maar misschien langer.

Hij sprak zich impliciet uit tegen het homohuwelijk. Een huwelijk is „een unie tussen man en vrouw”, aldus de premier. „We zullen ons niet laten wijsmaken dat zwart wit is. We gaan dit fundament van het sociale leven beschermen.” Parlementariërs reageerden op dit deel van de speech met applaus.

De ultrakatholieke minister van Onderwijs en vicepremier Roman Giertych deed er gisteren nog een schepje bovenop. Voorlichtingscampagnes op scholen tegen homofobie zullen worden stopgezet, aldus de minister in het parlement. „Die gouden dagen van verschillende vormen van afwijking zijn voorbij en komen niet terug.”

Giertych leidt de Liga van Poolse Families (LPR), een extreme partij die in mei tot de regering toetrad. „Polen zijn Europeanen, maar ze moeten eerst leren om van hun vaderland te houden”, aldus Giertych. Hij waarschuwde voor „kosmopolitisme”, een besmet woord omdat het lange tijd code was voor „joden”. Giertych wordt vaak van antisemitisme beschuldigd.

Een andere prioriteit van de Poolse regering wordt energieveiligheid. Kaczynski wil de huidige afhankelijkheid van olie en gas uit Rusland verminderen. Als mogelijke oplossingen noemde hij de import van Noors gas en van vloeibaar gas over zee. De premier wil ook het gebruik van kernenergie laten onderzoeken.

20 juli 2006
http://www.nrc.nl/buitenland/article393126.ece
pi_40029523
Nee, je bent gewoon een containerbegrip.
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:31:28 #90
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40029627
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:28 schreef Apropos het volgende:
Nee, je bent gewoon een containerbegrip.
het is jammer dat het vrouwvolk daar niet van kan mee profiteren, voor wie doe je het eigenlijk?
pi_40029751
Ik vraag me altijd af waarom rappers zo vaak boos zijn mja dat zal wel imago zijn. Leven in de ghetto ain't funny .

http://www.youtube.com/watch?v=xSvY2OjWyoY&search=lil%20john
pi_40029807
He babberras is een zwabberras.
pi_40030010
Kijk NL 1. Over Irak.
pi_40030039
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:43 schreef Autodidact het volgende:
Kijk NL 1. Over Irak.
Ja, die goedkope Bulgaarse wijn bracht me even op een dwaalspoor.
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:51:31 #95
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40030399
de uniter in Bush spreekt!
quote:
Bush geeft toe dat racisme in VS bestaat

reuters

WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush heeft donderdag op de jaarlijkse bijeenkomst van de Nationale Bond voor de Emancipatie van Gekleurde Mensen (NAACP) toegegeven dat racisme in de Verenigde Staten nog steeds bestaat en gezegd dat hij de moeizame verhouding tussen zwarten en zijn eigen Republikeinse Partij betreurt.
,,Ik weet dat racisme nog steeds latent aanwezig is in Amerika'', zei Bush. ,,Het is een stuk eenvoudiger een wet te veranderen dan een mensenhart. En ik weet dat veel zwarte Amerikanen mijn politieke partij wantrouwen.''
Het publiek, dat de president over het geheel genomen een beleefde en gereserveerde ontvangst gaf, reageerde met een uitzinnig applaus en gejoel op die laatste zin.

11 procent van zwarte kiezers stemden voor Bush in 2004

,,Ik vind het tragisch dat de partij van Abraham Lincoln haar historische banden met de Afro-Amerikanen heeft losgelaten'', zei Bush. ,,Mijn partij heeft te lang de stem van de Afro-Amerikanen afgeschreven, en veel Afro-Amerikanen hebben de Republikeinse partij afgeschreven.''

De laatste tien jaar ligt de steun van de zwarte Amerikanen voor de Republikeinen rond de 10 procent. Toen Bush het bij de presidentsverkiezingen van 2004 opnam tegen de Democraat John Kerry, kreeg hij van de zwarte kiezers 11 procent van de stemmen.

,,We zijn allemaal kinderen van God

,,Ik kom uit een gezin dat de burgerrechten hoog in het vaandel draagt'', zei Bush. ,,Mijn geloof zegt me dat we allemaal kinderen van God zijn, die op gelijke wijze worden geliefd en gekoesterd en die gelijkelijk aanspraak maken op de rechten die Hij ons allen geeft.''

86 procent keurt Bush zijn ambt af

Het was voor het eerst sinds zijn presidentschap dat Bush de NAACP-bijeenkomst bijwoonde, hoewel hij de afgelopen vijf jaar steeds een uitnodiging had ontvangen. Hij wist dat hij geen gemakkelijk publiek tegenover zich zou hebben. Uit een peiling van AP-Ipsos uit juni en juli blijkt dat 86 procent van de zwarte Amerikanen de manier waarop Bush zijn ambt uitoefent, afkeurt. Van de blanke Amerikanen is dat 56 procent.

Het Witte Huis ontkende beweringen dat Bush’ optreden een manier was om de trage reactie van de regering na de verwoestende orkaan Katrina, waarvan veel arme zwarte Amerikanen het slachtoffer werden, goed te maken.

map
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF20072006_123
pi_40031016
Mooie poster.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:15:23 #99
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40031113

deze niet vergeten
-- Bertrand Russell
pi_40031203
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:15 schreef Glasnosteraar het volgende:
[afbeelding]

deze niet vergeten
Hmm zou de NAACP daar ook bezwaar tegen hebben gemaakt?

Of is dat werk voor de NAAWP .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:25:52 #101
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40031502
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hmm zou de NAACP daar ook bezwaar tegen hebben gemaakt?

Of is dat werk voor de NAAWP .
de meeste blanken zal het geeneens opvallen, er ontstaat hoogstens ruzie tussen Sony en M$-fanboys.
-- Bertrand Russell
pi_40031644
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:25 schreef Glasnosteraar het volgende:
de meeste blanken zal het geeneens opvallen, er ontstaat hoogstens ruzie tussen Sony en M$-fanboys.
Waarschijnlijk hebben blanken wat minder lange tenen.
Er zijn belangrijkere zaken in het leven om je druk over te maken.
pi_40031664
.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:34:00 #104
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40031837
tot slot nog een roergangster van de Tjechische PVDA, Buzkova, check de rode roos.

jaaaa, dat wisten jullie niet hé
-- Bertrand Russell
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:35:58 #105
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40031908
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:29 schreef Autodidact het volgende:
.
ga naar bed
-- Bertrand Russell
pi_40031913
Stel je voor dat ze dit soort foto's maken van Sharon Dijksma .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:38:35 #107
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40032003

goeie genade.
-- Bertrand Russell
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:41:59 #108
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40032153
Hear us and have mercy on us. Lord have mercy, Lord have mercy!

een goede nacht
-- Bertrand Russell
pi_40032402
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:35 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

ga naar bed
Ik heb heel veel om me druk om te maken. Mooie posters en zo.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:50:03 #110
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40033926
Meh, brandend maagzuur

Wrijven helpt inderdaad niet.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2006 01:30:16 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 01:32:23 #112
89730 Drugshond
  vrijdag 21 juli 2006 @ 01:34:39 #113
89730 Drugshond
pi_40034139
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 01:34 schreef Drugshond het volgende:
ehhhmmmm, dit topic lijkt wel een PB topic.
Post hier je politieke vrouwelijke kamerleden (liefst ontbloot of naakt).
Nou, als het Sharon Dijksma of Rita Verdonk is laat dan maar

Al wat aan de beterende hand, Drugshond?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 01:45:15 #115
89730 Drugshond
pi_40034447
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 01:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, als het Sharon Dijksma of Rita Verdonk is laat dan maar

Al wat aan de beterende hand, Drugshond?
Ietsie beter, 37 graden was echt overkill (spierpijn en kon zelfs mijn eten niet binnenhouden).
Vandaag voor de eerste dag serieus ziekgemeld na 9 mnd (no defects).
Maar ik heb op mijn vrije dag + ziektedag redelijk kunnen bijslapen. En dat was heel hard nodig.
Nog nooit zo hard kapot gegaan in de combi weer + nachtrust. En als je normale spierfuncties het gaan begeven dan schrik je wel eventjes. Zelfs winkelen bij de AH was een martelgang van formaat (ik liep daar rond als een zombie). De meid achter de kassa vroeg of alles wel owke was. Terwijl ik op mijn tandvlees zat te bijten om mijn missie completed te maken (= eten @home).
  vrijdag 21 juli 2006 @ 01:56:29 #116
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40034801
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 01:45 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ietsie beter, 37 graden was echt overkill (spierpijn en kon zelfs mijn eten niet binnenhouden).
Vandaag voor de eerste dag serieus ziekgemeld na 9 mnd (no defects).
Maar ik heb op mijn vrije dag + ziektedag redelijk kunnen bijslapen. En dat was heel hard nodig.
Nog nooit zo hard kapot gegaan in de combi weer + nachtrust. En als je normale spierfuncties het gaan begeven dan schrik je wel eventjes. Zelfs winkelen bij de AH was een martelgang van formaat (ik liep daar rond als een zombie). De meid achter de kassa vroeg of alles wel owke was. Terwijl ik op mijn tandvlees zat te bijten om mijn missie completed te maken (= eten @home).
moet je maar niet zoveel zuipen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 02:00:10 #117
89730 Drugshond
  vrijdag 21 juli 2006 @ 02:00:43 #118
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40034916
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 02:00 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Homo, ik stond al 8 dagen droog. Kurkdroog zelfs.
moet je maar niet zoveel onthouden
  vrijdag 21 juli 2006 @ 02:01:37 #119
89730 Drugshond
  vrijdag 21 juli 2006 @ 02:02:18 #120
89730 Drugshond
  vrijdag 21 juli 2006 @ 02:03:57 #121
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40035015
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 02:02 schreef Drugshond het volgende:
Leuke avater trouwens.
thanks, een drugsexperiment
  vrijdag 21 juli 2006 @ 02:10:08 #122
89730 Drugshond
  vrijdag 21 juli 2006 @ 02:21:16 #123
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40035537
Hou RQ in de gaten, ik verwacht veel van z'n avatar morgen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 04:48:07 #124
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40037591
wakker, en dat allemaal vanwege een vervelende droom waarin ik achtervolgt werd door een klein ondermaats en erg boos olifantje en dat allemaal op het schoolplein van mijn oude lagere school.
Ik droom noooooit, of ik onthou ze nooooit, maar dit keer dus wel, en nu zal 'm onthouden ook.
-- Bertrand Russell
  vrijdag 21 juli 2006 @ 04:50:10 #125
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40037613
ik type alsof m'n vingers van rubber zjn, wat een beroerd tijdstip, ik zit met m'n ogen halfdicht achter dat veels te felle beeldscherm.

Na ja, in iedder geval goede morgen Sigme, lekker ding
-- Bertrand Russell
  vrijdag 21 juli 2006 @ 04:50:45 #126
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40037620
en maar weer naar bed
-- Bertrand Russell
pi_40038137
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 04:50 schreef Glasnosteraar het volgende:
ik type alsof m'n vingers van rubber zjn, wat een beroerd tijdstip, ik zit met m'n ogen halfdicht achter dat veels te felle beeldscherm.

Na ja, in iedder geval goede morgen Sigme, lekker ding

Wat een goed begin van de dag! Ook goedemorgen Godslasteraar !

En alle anderen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_40038518
Hooi
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:18:41 #129
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40040228
nou, alsnog komt hier het rechts-conservatieve geluid, made in the USA
quote:
No, This Is Not 'Our War'

by Patrick J. Buchanan

My country has been "torn to shreds," said Fouad Siniora, the prime minister of Lebanon, as the death toll among his people passed 300 civilian dead, 1,000 wounded, with half a million homeless.

Israel must pay for the "barbaric destruction," said Siniora.

To the contrary, says columnist Lawrence Kudlow, "Israel is doing the Lord's work."

On American TV, former Israeli Prime Minister Binyamin Netanyahu says the ruination of Lebanon is Hezbollah's doing. But is it Hezbollah that is using U.S.-built F-16s, with precision-guided bombs, and 155-mm artillery pieces to wreak death and devastation on Lebanon?

No, Israel is doing this, with the blessing and without a peep of protest from President Bush. And we wonder why they hate us.

"Today, we are all Israelis!" brayed Ken Mehlman of the Republican National Committee to a gathering of Christians United for Israel.

One wonders if these Christians care about what is happening to our Christian brethren in Lebanon and Gaza, who have had all power cut off by Israeli air strikes, an outlawed form of collective punishment, that has left them with no sanitation, rotting food, impure water, and days without light or electricity in the horrible heat of July.

When summer power outrages occur in America, it means a rising rate of death among our sick and elderly, and women and infants. One can only imagine what a hell it must be today in Gaza City and Beirut.

But all this carnage and destruction has only piqued the blood lust of the hairy-chested warriors at The Weekly Standard. In a signed editorial, "It's Our War," William Kristol calls for America to play her rightful role in this war by "countering this act of aggression by Iran with a military strike against Iranian nuclear facilities. Why wait?"

"Why wait?" Well, one reason is that the United States has not been attacked. A second is a small thing called the Constitution. Where does George W. Bush get the authority to launch a war on Iran? When did Congress declare war or authorize a war on Iran?

Answer: It never did. But these neoconservatives care no more about the Constitution than they cared about the truth when they lied us into war in Iraq.

"Why wait?" How about thinking of the fate of those 25,000 Americans in Lebanon if we launch an unprovoked war on Iran? How many would wind up dead or hostages of Hezbollah, if Iran gave the order to retaliate for the slaughter of their citizens by U.S. bombs? What would happen to the 130,000 U.S. troops in Iraq, if Shi'ites and Iranian "volunteers" joined forces to exact revenge on our soldiers?

What about America? Richard Armitage, who did four tours in Nam and knows a bit about war, says that, in its ability to attack Western targets, al-Qaeda is the B team, Hezbollah the A Team. If Bush bombs Iran, what prevents Hezbollah from launching retaliatory attacks inside the United States?

None of this is written in defense of Hamas, Hezbollah, or Iran.

But none of them has attacked our country, nor has Syria, whom Bush I made an ally in the Gulf War, and to whom the most decorated soldier in Israeli history, Ehud Barak, offered 99 percent of the Golan Heights. If Nixon, Bush I, and Clinton could deal with Hafez al-Assad, a tougher customer than son Bashar, what is the matter with George W. Bush?

The last superpower is impotent in this war because we have allowed Israel to dictate to whom we may and may not talk. Thus, Bush winds up cussing in frustration in St. Petersburg that somebody should tell the Syrians to stop it. Why not pick up the phone, Mr. President?

What is Kristol's moral and legal ground for a war on Iran? It is the "Iranian act of aggression" against Israel, and that Iran is on the road to nuclear weapons, and we can't have that.

But there is no evidence Iran has any tighter control over Hezbollah than we have over Israel, whose response to the capture of two soldiers had all the spontaneity of the Schlieffen Plan. And, again, Hezbollah attacked Israel, not us. And there is no solid proof Iran is in violation of the nuclear nonproliferation treaty, which it has signed but Israel refuses to sign.

If Iran's nuclear program justifies war, why cannot the neocons make that case in the constitutional way, instead of prodding Bush to launch a Pearl Harbor attack? Do they fear they have no credibility left after pushing Bush into this bloody quagmire in Iraq that has cost almost 2,600 dead and 18,000 wounded Americans?

No, Kenny boy, we are not "all Israelis." Some of us still think of ourselves as Americans, first, last, and always. And, no, Mr. Kristol, this is not "our war." It's your war.

COPYRIGHT CREATORS SYNDICATE, INC.
http://www.antiwar.com/pat/?articleid=9375
pi_40040462
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

In Marokko zijn de wegwijzers richting de McDonalds in spaghettiletters .
pi_40040509
Ben wel beetje brak
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:33:24 #132
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40040576
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:18 schreef zakjapannertje het volgende:
nou, alsnog komt hier het rechts-conservatieve geluid, made in the USA
[..]

http://www.antiwar.com/pat/?articleid=9375
Ik zie dat Pat Buchanan aan respectabiliteit wint Mag ik dan nog op een paar andere columns wijzen in deze topic: http://forum.fok.nl/topic/772580
-- Bertrand Russell
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:39:15 #133
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40040736
godskolere hee, ze zijn hier met zo'n lawaaiding bezig om beton te verpulveren, al vanaf een uur of half 7.. dat die gasten daar zelf niet genoeg van krijgen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:42:17 #134
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40040825
het andere rechts-conservatieve geluid (Jon Stewart is uitgesloten van deelname) : http://onegoodmove.org/1gm/1gmarchive/2006/07/pig_man.html
pi_40040876
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:39 schreef Harry_Sack het volgende:
godskolere hee, ze zijn hier met zo'n lawaaiding bezig om beton te verpulveren, al vanaf een uur of half 7.. dat die gasten daar zelf niet genoeg van krijgen
mail.
pi_40040964
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef zakjapannertje het volgende:
het andere rechts-conservatieve geluid (Jon Stewart is uitgesloten van deelname) : http://onegoodmove.org/1gm/1gmarchive/2006/07/pig_man.html
Heel Comedy Central is zowat tegen Bush geworden. Een roofdier eet ook altijd de zieke of gewonde antilopes...uh...varkens .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:48:33 #137
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40040984
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:42 schreef zakjapannertje het volgende:
Slicing the pig - I 'm just gonna assume that's a eufemism for solving the middle-east crisis
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:50:13 #138
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40041024
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:44 schreef Autodidact het volgende:

[..]

mail.
wanneer is de premiere ?
pi_40041076
Als je wil mag jij hem wel hebben.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:56:09 #140
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40041206
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef Autodidact het volgende:
Als je wil mag jij hem wel hebben.
hij past beter bij jou, geloof me
pi_40041306
bibibibibliblbi
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:08:04 #142
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40041542

Echt mega-vervelend
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:21:11 #143
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40041875
quote:
>>> Stuur door aan zoveel mogelijk anderen >>>

Demonstratie zaterdag 22 juli
LUID DE NOODKLOK
Stop de oorlog tegen de Palestijnen
Stop de Israëlische aanvallen op Libanon en Gaza
Beursplein Amsterdam 13.00 uur

Tot de ondertekenaars behoren prominenten als oud-premier Dries van Agt,

Mohamed Rabbae en Anja Meulenbelt.
Adam Keller, het gezicht van de Israëlische vredesbeweging Gush Shalom,
is aanwezig om het andere geluid uit Israël te laten horen. Tevens
spreken onder anderen parlementariërs Harry van Bommel (SP) en Farah
Karimi (GroenLinks).
Tegelijk met de protestmars in Amsterdam zal ook wereldwijd worden
gedemonstreerd tegen de oorlog, zoals in Griekenland en Groot-Brittannië.

Zie ook: http://www.internationalesocialisten.org
opmerkelijk
pi_40042230
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:21 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

opmerkelijk
Heh, Dries wordt mild op zijn oude dag
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:38:55 #145
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40042434
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:34 schreef Glasnosteraar het volgende:
tot slot nog een roergangster van de Tjechische PVDA, Buzkova, check de rode roos.
Zo zie ik lousewies nou nooit op de foto.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40042540
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:38 schreef Napalm het volgende:

Zo zie ik lousewies nou nooit op de foto.
Vraag is of je dat nou echt moet willen, zo hot is ze niet imho, Halsema lijkt mij een betere kandidaat
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:42:36 #147
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40042579
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heh, Dries wordt mild op zijn oude dag

Mwoa, hij heeft nog steeds een foto van Bush sr. op z'n bureau staan hoor. De schijn bedriegt.
van Lubbers dachten we ook dat hij een stuk milder zou zijn, het blijkt toch wel iets meer te zijn dan een kontenknijper..
pi_40042679
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:42 schreef Harry_Sack het volgende:

Mwoa, hij heeft nog steeds een foto van Bush sr. op z'n bureau staan hoor. De schijn bedriegt.
van Lubbers dachten we ook dat hij een stuk milder zou zijn, het blijkt toch wel iets meer te zijn dan een kontenknijper..
Ach, da's ijdelheid van den Dries, die foto

Tja, CDA, he? Zou mij niks verbazen als JPB ergens een maitresse heeft die hem streng domineert

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2006 11:45:49 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:48:30 #149
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40042786
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, da's ijdelheid van den Dries, die foto

Tja, CDA, he? Zou mij niks verbazen als JPB ergens een maitresse heeft die hem streng domineert
gelukkig staat m'n fantasie nog uit
pi_40042965
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:48 schreef Harry_Sack het volgende:

gelukkig staat m'n fantasie nog uit
Kom, je weet dat je het wilt, zie JPB op de knietjes voor de strenge meesteres
pi_40043042
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:21 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

opmerkelijk
Hoezo? Van Agt is al een tijdje als trendy moralist actief.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:56:07 #152
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40043071
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vraag is of je dat nou echt moet willen, zo hot is ze niet imho, Halsema lijkt mij een betere kandidaat
Dat is zo`n GL-milieu-hippie. DIe doet vast niet aan scheren van benen enzo. Haar is immers natuurlijk.

brrrr.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:01:59 #153
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40043288
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hoezo? Van Agt is al een tijdje als trendy moralist actief.
trendy gristenen... Ik heb 'm een keer met M horen spreken over het failliet van de transatlantische verdragen, in contrast tot z'n collega Jape the Hope Schäfer die enige tijd daarvoor nog trots meldde dat hij bridsjes wilde bilden akros die etlentik bij z'n aanstelling.

Wat dat trendy betreft, hij hield het boekje wat door een ander geschreven was in de lucht en vertelde er bij dat hij nog niet de tijd had gehad om het te lezen. Da's wel een soort van trendy, een mening hebben over de inhoud, omdat je globaal weet wat er in moet staan..
pi_40043350
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:01 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat dat trendy betreft, hij hield het boekje wat door een ander geschreven was in de lucht en vertelde er bij dat hij nog niet de tijd had gehad om het te lezen. Da's wel een soort van trendy, een mening hebben over de inhoud, omdat je globaal weet wat er in moet staan..
Mohammed Rabbae is een groot lezer, die wil hem vast wel voorlichten.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:05:05 #155
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40043401
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Mohammed Rabbae is een groot lezer, die wil hem vast wel voorlichten.
papier is geduldig, dat is de openingszin volgens mij
pi_40043441
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:56 schreef Napalm het volgende:

Dat is zo`n GL-milieu-hippie. DIe doet vast niet aan scheren van benen enzo. Haar is immers natuurlijk.

brrrr.
Nah, denk dat Femke zich wel scheert hoor, die is veel te vrouwelijk om dat niet te doen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:07:31 #157
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40043482
pi_40043756
PvdA uitgejouwd op pro-Israël demonstratie

Wel met applaus ontvangen werd de toespraak van VVD-Kamerlid Hans van Baalen die het standpunt van de liberalen uitdroeg. Hij legde de verantwoordelijkheid voor de confrontatie volledig bij Hezbollah en Hamas. Volgens hem leggen PvdA, GroenLinks en SP ten onrechte de schuld van het conflict bij zowel Israël als Hezbollah en Hamas.

De slachters van Libanon.

Namens het CDA stelde ook Kamerlid Frans de Nerée tot Babberich zich vierkant op achter Israël.

Kijk, da's tenminste een goed noemende naam.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:26:03 #159
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40044143
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:15 schreef Apropos het volgende:

Wel met applaus ontvangen werd de toespraak van VVD-Kamerlid Hans van Baalen die het standpunt van de liberalen uitdroeg. Hij legde de verantwoordelijkheid voor de confrontatie volledig bij Hezbollah en Hamas. Volgens hem leggen PvdA, GroenLinks en SP ten onrechte de schuld van het conflict bij zowel Israël als Hezbollah en Hamas.

De slachters van Libanon.

Namens het CDA stelde ook Kamerlid Frans de Nerée tot Babberich zich vierkant op achter Israël.

Kijk, da's tenminste een goed noemende naam.
zekers, daar krijg je wel een hypotheek mee rond.

Hoe zit het nou eigenlijk, ik snap geen reet van die hele aanval op Libanon door Israël
pi_40044925
quote:
'Water betere belegging dan olie'

Wie drie jaar geleden zijn geld had belegd in bedrijven uit de olie-industrie, had daarmee een mooi rendement behaald. Maar mensen die investeerden in waterbedrijven, deden het beter.

Rendementen
De Bloomberg Water Index is sinds 1 januari 2003 jaarlijks met 35% gestegen. Hierin zijn bedrijven opgenomen met belangrijke posities in de levering, zuivering en ontzilting van water. De index voor de Europese olie-industrie bleef daar op achter met een jaarlijks rendement van 30%.

Niet vreemd
Volgens beursverslaggever Jacob Schoenmaker is dat niet vreemd. De voorraad schoon zoet water wordt steeds kleiner. Er zal dus bezuinigd moeten worden op het verbruik. Dat kan door de waterleidingen te vernieuwen. Dat is jaren niet gebeurd, waardoor er soms wel 50% water verloren gaat.
RTLZ

Zie video, hilarisch. In New York zijn veel leidingen nog van hout . Het blijft een 3e wereldland, dat Amerika.
pi_40045069
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef pberends het volgende:

[..]

RTLZ

Zie video, hilarisch. In New York zijn veel leidingen nog van hout . Het blijft een 3e wereldland, dat Amerika.
Net als in GB. Als je dit aan private bedrijven overlaat is dat blijkbaar geen garantievoor succes .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:05:21 #162
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40045237
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:53 schreef pberends het volgende:

[..]

RTLZ

wat had je anders verwacht in een stad gesticht door de Hollanders
pi_40045297
quote:
O say, can you see, by the dawn's early light,
What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming?
Whose broad stripes and bright stars, through the perilous fight,
O'er the ramparts we watched, were so gallantly streaming!
And the rockets' red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there:
O say, does that star-spangled banner yet wave
O'er the land of the free and the home of the brave?

On the shore, dimly seen through the mists of the deep,
Where the foe's haughty host in dread silence reposes,
What is that which the breeze, o'er the towering steep,
As it fitfully blows, half conceals, half discloses?
Now it catches the gleam of the morning's first beam,
In full glory reflected now shines on the stream:
'Tis the star-spangled banner! O long may it wave
O'er the land of the free and the home of the brave!

And where is that band who so vauntingly swore
That the havoc of war and the battle's confusion
A home and a country should leave us no more?
Their blood has washed out their foul footsteps' pollution.
No refuge could save the hireling and slave
From the terror of flight, or the gloom of the grave:
And the star-spangled banner in triumph doth wave

O thus be it ever, when freemen shall stand
Between their loved home and the war's desolation!
Blest with victory and peace, may the Heaven-rescued land
Praise the Power that hath made and preserved us a nation.
Then conquer we must, when our cause it is just,
And this be our motto: “In God is our trust.”
And the star-spangled banner in triumph shall wave
pi_40045333
quote:

Hansie!!

Superjoden!
pi_40045431

Ik ben van mening dat deze derde strofe voortaan dienst moet doen als volkslied. Als de Fransen mogen zingen over bloedvergieten, mogen de Amerikanen het zeker.
pi_40045656
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef Apropos het volgende:

Ik ben van mening dat deze derde strofe voortaan dienst moet doen als volkslied. Als de Fransen mogen zingen over bloedvergieten, mogen de Amerikanen het zeker.
En mogen de Duitsers hun eerste strofe weer gebruiken?
pi_40045693
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

En mogen de Duitsers hun eerste strofe weer gebruiken?
Nee. Concrete territoriale eisen zijn onaanvaardbaar.
pi_40045737
quote:
Fok!-user pakt M.I.L.F.

Bedenk goed wat je met je uitzendkracht doet! Het moge duidelijk zijn, werkende mensen zijn grotendeels op vakantie en pukkelige uitzendkrachten nemen ondertussen het kantoor over. Dus wat doe je als verveelde 33-jarige kantoordame van bijvoorbeeld Deloitte? Je neemt zo'n uitzendkracht mee naar huis om aan stukken te scheuren. Maar helaas, 19-jarige ventjes hebben tegenwoordig een aansluiting op Fok!-forum, een cameramobieltje en een grote bek. Zo ook fokuser AnthonyZeus, die in dit forumtopic (chaos-alert) verslag doet van zijn kantoorverovering onder het kopje 'Collega-MILF neuken onder werktijd...' Laten we het even samenvatten, na een hoop gelul, online plempen van sms-jes en emails kwam het er van. Zeus schrijft:"ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Ik heb haar HELEMAAL de tyfus in geneukt...een 33 jarige vrouw met veel ervaring...alleen weinig goede sex partners...BRILJANT! Ze kreunde: BEEST!! Hoe kan jij zo goed neuken voor een 19-jarige!!!" Omdat iedereen normaal gesproken liegt in dat forum maakte het ventje uiteraard wat feauteaux en een NSFW-filmpje (mirror) als bewijs. Participerende burgerjournalistiek gaat het helemaal worden deze zomer!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015079.html

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:34:23 #171
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40045957
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
Nah, denk dat Femke zich wel scheert hoor, die is veel te vrouwelijk om dat niet te doen
Hebben we toch die foto`s nodig om erachter te komen.

pi_40045967
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:22 schreef Apropos het volgende:
Lang niet zo erg als ons volkslied en het zesde couplet wat oproept tot een Kruistocht.
pi_40046055
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:22 schreef Apropos het volgende:

[..]

Allemaal EU.
pi_40046108
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:15 schreef Apropos het volgende:

Volgens mij ligt het VVD-standpunt iets genuanceerder....maar goed, Edith Mastenbroek had gelijk en Van Baalen stelt eigenlijk niks voor, behalve een applaus ontvangen.
quote:
Ook wil ze een VN-vredesmacht die toeziet op de ontwapening van Hezbollah. Mastenbroek zei dat Israël de provocaties van Hezbollah niet onbeantwoord kon laten maar vond dat Israëls militaire optreden op lange termijn niet bijdraagt aan vrede en veilighed. ''Het militaire overwicht van de korte termijn kan zomaar de kiem zijn van een nieuw, diep conflict waar generaties in het Midden-Oosten onder gebukt zullen gaan'', aldus Mastenbroek, die Israëls recht op veiligheid overigens volmondig onderschreef.
pi_40046215
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:34 schreef Napalm het volgende:

[..]

Hebben we toch die foto`s nodig om erachter te komen.

[afbeelding]
Kun u mij doorverbinden met de heer H.B. Gijs?
pi_40046256
Concreet zegt Mastenbroek dus niets. Hezbollah moet worden ontwapend, dat doen ze dus niet tot nu toe, en Israël moet niet met militair geweld komen want dat lost niets op maar Israël heeft wel het recht op veiligheid.

Ja wat wil ze nou .
pi_40046318
Je leest erg slecht, MrX.
pi_40046327
Cockeye Johnny Nikanov was de koning van achtendertig Amerikaanse zigeunerfamilies. Hij kon heel mooi uitleggen waarom zigeuners mogen stelen: toen Jezus met het kruis op zijn rug zijn dood tegemoet strompelde waren het zigeuners die probeerden de moord te voorkomen door de spijkers te stelen.

Voor Autod. .
pi_40046367
Hehe.
pi_40046388
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:46 schreef Autodidact het volgende:
Je leest erg slecht, MrX.
Hezabollah ontwapent toch niet ondanks een VN resolutie?

Hoe naïef is deze vrouw.

Wil je koffie of thee. Nee doe maar thee met koffie .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:49:21 #181
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40046397
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef Apropos het volgende:
Cockeye Johnny Nikanov was de koning van achtendertig Amerikaanse zigeunerfamilies. Hij kon heel mooi uitleggen waarom zigeuners mogen stelen: toen Jezus met het kruis op zijn rug zijn dood tegemoet strompelde waren het zigeuners die probeerden de moord te voorkomen door de spijkers te stelen.

Voor Autod. .
pi_40046407
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hezabollah ontwapent toch niet ondanks een VN resolutie?

Hoe naïef is deze vrouw.

Wil je koffie of thee. Nee doe maar thee met koffie .
Nog steeds niet gelezen hè?
pi_40046429
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef Autodidact het volgende:
Hehe.
Als jij nu ook nog eens iets voor mij deed...
pi_40046439
quote:
Cockeye had ook een mooie levensfilosofie: sommige dingen zitten vast, andere los.
http://boeken.vpro.nl/avondlog/bericht/16927958/
pi_40046459
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:49 schreef Autodidact het volgende:
Nog steeds niet gelezen hè?
Gelukkig is niemand geïnteresseerd in de mening van Mastenbroek.
pi_40046489
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:50 schreef Apropos het volgende:

[..]

Als jij nu ook nog eens iets voor mij deed...
Zal ik ondeugend op je af sturen?
pi_40046520
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:52 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zal ik ondeugend op je af sturen?
Een beetje burgerlijk is ze wel, met d'r verkeersveiligheid.
pi_40046579
Je doet het liever onveilig?
pi_40046623
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:55 schreef MrX1982 het volgende:
Je doet het liever onveilig?
Het liefste doe ik niks.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:58:14 #190
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40046652
zeg ik las dat Jezus zo'n jaar of 2 moest vluchten naar Egypte omdat ie anders gedood zou worden door koning Herodes.
pi_40046656
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:57 schreef Apropos het volgende:
Het liefste doe ik niks.
Met dit weer de beste keuze.
pi_40046671
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef Harry_Sack het volgende:
zeg ik las dat Jezus zo'n jaar of 2 moest vluchten naar Egypte omdat ie anders gedood zou worden door koning Herodes.
Maar zijn moeder ontkent het in de Weekend?
pi_40046737
quote:
Wat een mongool, wil ie nou vaker neuken of niet? Schijnbaar niet... en nu kijken MILF wel 3 keer uit voordat ze iets beginnen.

Wat harry de leipe al zei:
quote:
Wat een dombo verspil zijn neuqtijd aan emailen.
Hij had haar beter veel langer kunnen uitwonen en z'n bek erover houden, had hij er vaker plezier mee kunnen maken.
QT kan ik hier niet zien, alleen geluid.

harry de leipe 21-07-06 @ 12:22

[ Bericht 15% gewijzigd door pberends op 21-07-2006 14:12:46 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:01:05 #194
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40046750
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef Apropos het volgende:

[..]

het is allemaal gebaseerd op een droom
pi_40046835
quote:
Dit volk is uitermate dartel, brooddronken en diefachtig, zodat argusogen voor één mens nauwelijks voldoende zijn om alles in de gaten te houden
Raad de quote.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:06:54 #196
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40046910
pracissor?
pi_40047002
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:01 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

het is allemaal gebaseerd op een droom
Dat ''ik las'' was wel zo kneuterig, Harry, daar moest ik het mes in zetten.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:12:15 #198
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40047080
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:10 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat ''ik las'' was wel zo kneuterig, Harry, daar moest ik het mes in zetten.
ik heb de letters in die volgorde in het boek zien staan
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:30:51 #199
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40047670
quote:
MILIEU/ECONOMIE:
Canadese oliewinning is “groot milieuschandaal”
Stephen Leahy

BROOKLIN, Canada, 21 juli (IPS) - Duizenden kubieke kilometers Canadees oliezand worden op dit ogenblik ontgonnen om tegemoet te komen aan de Amerikaanse vraag naar olie. Milieuactivisten spreken van het grootste milieuschandaal in Canada.

Canada is in alle stilte de grootste buitenlandse olieleverancier van de VS geworden. Dagelijks gaan 2,1 miljoen vaten olie naar de VS. Daarmee voorziet Canada in 10 procent van de Amerikaanse oliebehoefte. De helft van de olie komt uit de zogenoemde oliezanden in de noordoostelijke Canadese deelstaat Alberta. Daar ligt een van de grootste oliereserves ter wereld.

Sinds 1973 werd maar een kleine 2 procent van de voorraad aangebroken, omdat het moeilijk en duur is om uit het oliezand een bruikbaar product te winnen. Maar nu de olieprijzen blijven stijgen, gaat het snel. Oliebedrijven uit de hele wereld willen 110 miljard dollar investeren en de olieproductie binnen tien tot vijftien jaar verdrievoudigen. Vorige week stelde een Canadees bedrijf voor om voor 3,6 miljard dollar een pijpleiding van 3.300 kilometer naar Texas aan te leggen. China heeft voorgesteld om een leiding van 1.160 kilometer aan te leggen, van Alberta naar de westkust van Canada, dwars door de Rocky Mountains.

In het totaal liggen er acht of negen voorstellen voor pijpleidingen op tafel, inclusief een pijpleiding naar Californië, zegt Greg Stringham, vice-president van de Canadese Vereniging van Petroleumproducten. Aan uitbreidingen van leidingen naar het Amerikaanse Midwesten en de Canadese westkust wordt al gewerkt.

Het oliezand zit op zo'n zestig meter diepte onder de uitgestrekte bossen, meren en moerassen van Alberta. Voorlopig is de meest gebruikte ontginningstechniek strip-mining, een methode waarbij de bovenste grondlagen worden verwijderd. De krachtigste hydraulische graafmachines ter wereld scheppen 80 tot 90 ton rots en zand op. Dat wordt gedumpt op het grootste type vrachtwagen dat bestaat - de Caterpillar 797B, die leeg al meer dan 600.000 kilo weegt.

Per vat olie van 158 liter is ongeveer twee ton zand nodig. Het opgegraven oliezand moet ter plaatse verwerkt worden. Daarvoor wordt de oliefractie (bitumen) uit het zand gekookt met heet water. Het bitumen moet dan verder verwerkt worden door waterstof toe te voegen en het geheel te verhitten tot 500 graden Celcius en onder druk te zetten. Stikstof en zwavel worden verwijderd en daarna ontstaat ruwe olie.

De productiewijze levert vervuild water en zand op, momenteel zo’n 300 miljoen kubieke meter. Het verwerkingsproces is bovendien erg energie- en waterintensief en stoot immens veel broeikasgassen uit. Ander afval bedekt nu al zo'n 50 vierkante kilometer - gemakkelijk zichtbaar vanuit de ruimte.

Volgens Stringham, de vice-president van de Canadese Vereniging van Petroleumproducten, werken oliebedrijven aan nieuwe technieken om minder water te gebruiken en het restafval te verminderen. Maar in 2004 noemden deskundigen van de Canadese Nationale Energieraad noemden de uitdaging om de hoeveelheid afval te beperken "afschrikwekkend".

"Olie winnen uit oliezand is veruit de meest vervuilende productiewijze. Weinig mensen zijn zich bewust van de schaal waarop het nu al gebeurt", zegt Dan Woynillowicz van het Pembina Institute, een milieuorganisatie in Calgary, Alberta. "De gevolgen voor het milieu zijn astronomisch", zegt ook Lindsay Telfer van de Sierra Club of Canada, een andere milieugroep uit Alberta. Broeikasgasemissie, vernieling van bossen en moerassen, luchtverontreiniging, giftig afval, waterverontreiniging, gevolgen voor de menselijke gezondheid, sociale gevolgen, het is er volgens haar allemaal. (ADR/JS)(EINDE/2006)
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=7426

de SUV's worden duur betaald
pi_40048058
Zou je dat oliezand niet op een natuur vriendelijke methode kunnen winnen. Olie kan je wel op natuur vriendelijke manier winnen. Het kost wat maar dan heb je ook wat.
pi_40048211
quote:
Cleaning time : "Thug," one of London zoos' two pygmy hippos, opens wide to have his teeth brushed and checked by a keeper in their enclosure at the zoo.
pi_40048316
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:30 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=7426

de SUV's worden duur betaald
Gevaarlijk goedje, maar moest Canada niet aan kyoto meedoen?
pi_40048568
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef Apropos het volgende:

Geer heeft in zijn wekelijkse column inmiddels zijn steun voor de moeder van jezus uitgesproken "Moeder Jezus wordt zwartgemaakt door Links!"
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:02:29 #204
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40049174
Ik heb Jon Stewart weleens leuker gezien.

http://mediamatters.org/items/200607200006

Rechtse media .
pi_40049178
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[[url=http://static.crooksandliars.com/2006/07/TDS-StemCells1.jpg]afbeelding]
"I gew up on a fetal farm"[/url]
"By that logic, the senator is a vagina"

En die tekening .

Wat een debat daar in Amerika.
pi_40049254

Dat kindje...flippin' the bird!
pi_40049770
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]

Dat kindje...flippin' the bird!
Dat hoofd, die lege ogen...en dat is de 'leader of the free world', je zou nog geen 2e hands auto van hem kopen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:48:46 #212
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40050126
Jan Ullrich ontslagen door T-Mobile
pi_40050170
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:48 schreef zakjapannertje het volgende:
Ik hoor het...zou het niet gewoon zijn dat ze hem niet meer nodig hebben, nu Klöden zo hoog staat?
pi_40050214
quote:
Stapt ie toch over naar KPN of Telfort..
pi_40050942
quote:
Zat erwel aan te komen natuurlijk. Ben wel benieuwd of er nog echt bewijzen boven tafel komen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:19:41 #216
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40051148
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[[url=http://static.crooksandliars.com/2006/07/TDS-StemCells1.jpg]afbeelding]
"I gew up on a fetal farm"[/url]
wat een moron, die senator met z'n plaatjes van een ei en die adelaar
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:30:54 #217
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40051486
De arme Taylor heeft het zo slecht..
quote:
125 Teletekst vr 21 jul
Taylor beklaagt zich over zijn cel

` De Liberiaanse oud-president Taylor
beklaagt zich over de omstandigheden
waaronder hij vastzit in een VN-cel in
Scheveningen.Zijn advocaat zegt dat
Taylor zijn cel te weinig uit mag,dat
hij maar zelden mag telefoneren en dat
het eten te Europees is.

Taylor moet terecht staan voor misdaden
tegen de menselijkheid in de jaren 90
in Liberia en Sierra Leone en ook voor
oorlogsmisdaden.Aanklager Hollis zal
zo'n 180 getuigen tegen hem oproepen,ze
hoopt daarmee in februari te beginnen.

Taylors advocaat is er ook boos over
dat VN-chef Annan de gevangenen van het
strafhof "beesten" heeft genoemd.
Branden in de hel met dagelijkse stokslagen, dat moet ie!

Over hel gesproken, het is zo warm dat ik maar weer ff ga zwemmen.

edit: pic vervangen door tekst

[ Bericht 35% gewijzigd door Napalm op 21-07-2006 19:54:56 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:38:03 #218
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40051687
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:30 schreef Napalm het volgende:
De arme Taylor heeft het zo slecht..

[afbeelding]

Branden in de hel met dagelijkse stokslagen, dat moet ie!

Over hel gesproken, het is zo warm dat ik maar weer ff ga zwemmen.
ik denk dat ie de insecten mist ofzo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:57:47 #219
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40052194
goed nieuws, a.s maandag komt er een bierspotje met een dronken geleidehond. Een blinde stoot z'n fles bier om en die hond slobbert het op. Volgens mij heeft het iets te maken met verkeersveiligheid ofzo .
Het is een anti-reklame, so to speak. Waarom doen ze dat, zou je zeggen (idd, wtf ).
Nou, dat is zeg maar preventieve campagne, stel je voor dat je geen bierreklame meer mag maken van Hoogervorst, dan ben je verder van huis, aldus Heineken.

De commercial duurt een maand.
pi_40052383
quote:
Audience members try to stop two hecklers shouting at President Bush during his remarks at the NAACP annual convention, July 20
Hmmf. Black Panthers zijn ook niet meer wat ze waren. Praten .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:07:50 #221
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40052511
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:03 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
[..]

precies, dit zijn gedomesticeerde negers
pi_40053401
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:03 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
[..]

Die speech van Bush was ook maar vreemd. "All men are created equally", oh vandaar de grote verschillen in de VS.
pi_40053505
quote:
Vanavond in NOVA

Bush blokkeert nieuwe wet stamcelonderzoek

George Bush heeft woensdag zijn veto uitgesproken over een nieuw wetsvoorstel dat de financiële mogelijkheden in stamcelonderzoek moet verruimen. Volgens Bush zou de nieuwe wetgeving " moord" op menselijke embryo's toestaan. Wetenschappers geven echter aan dat stamcelonderzoek geneeswijzen kan opleveren voor tal van aandoeningen die nu nog ongeneeslijk zijn. In de studio een reactie van Nederlands bioloog Ronald Plasterk.

Israël dreigt Libanon met grootschalig grondoffensief

Israël heeft extra reservisten opgeroepen, Libanon heeft gezegd dat het zich zal verdedigen tegen een mogelijk Israëlisch grondoffensief. Het ziet er niet naar uit dat de strijd snel voorbij zal zijn. VRT-verslaggever Rudi Vranckx doet verslag uit het zwaar gebombardeerde Sidon, ten zuiden van Beiroet. Eveneens een reportage van onze verslaggever Jan Eikelboom over een Nederlands gezin dat twee weken geleden met hun vijf maanden oude dochtertje emigreerde naar Beiroet en moest uitpakken in een oorlogsgebied.

Presentatie: Jeroen Smit
pi_40053544
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Die speech van Bush was ook maar vreemd. "All men are created equally", oh vandaar de grote verschillen in de VS.
The pursuit of happiness hoeft nu eenmaal niet tot resultaat te leiden.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:47:30 #225
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_40053581
BIzare hitte
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_40053871
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
De commercial duurt een maand.
Ach maandag is de tour afgelopen hebben we weer wat nieuws om een maand naar te kijken .

Ik niet overigens ga vanaf morgen lekker een weekje in een tentje in het bos liggen
pi_40053949
[FP] Centraal topic voor FP-moderaties

FOK-moderatie anno 2006, je mag niet eens meer juichen om de dood van Talibanleden. Om Saddam Hoessein ook niet, als ie in de toekomst nog een keer dood gaat. Want dat is een troll.
pi_40053970
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
BIzare hitte
Thank you, SUV's!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:22:00 #229
Stranger than fiction
pi_40054452
Yeah Baby!!!!
pi_40055353
tot over een week ofzo.
pi_40055664
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef du_ke het volgende:

Ik niet overigens ga vanaf morgen lekker een weekje in een tentje in het bos liggen
Sextoerist dus eigenlijk met al die bomen om je heen, wel van de jonge aanplant afblijven, he?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2006 19:15:56 ]
pi_40055693
Allememaggies wat is het heet.
pi_40055744
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Jezus, als zelfs de allochtonen klagen over de warmte dan moet het wel heel erg zijn
  vrijdag 21 juli 2006 @ 19:19:48 #234
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40055766
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach maandag is de tour afgelopen hebben we weer wat nieuws om een maand naar te kijken .

Juist
  vrijdag 21 juli 2006 @ 19:23:37 #235
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40055844
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jezus, als zelfs de allochtonen klagen over de warmte dan moet het wel heel erg zijn
In de volkskrant stond nog wel dat koud weer voor meer fatale slachtoffers zorgde dan dat warm weer dat doet. De ideale temperatuur - en dat zal Pberends ongetwijfeld beamen - is 16,5 C

Persoonlijk vind ik dit niet te harden, maar dat komt ook omdat die debiel hier vanaf half zeven tot zeker half drie heeft staan drillen voor de deur, daarna werd hij weggejaagd door een boze vader die klaagde dat de herrie gewoon too damn much was. Vervolgens gingen mijn buren lopen stampen .. het is eigenlijk gewoon een klote dag vandaag
pi_40055952
Mooide dag hier, geen lawaai buren dus dat scheelt wel

Nu even lekker de sate op de BBQ gooien en dan smikkelen maar
  vrijdag 21 juli 2006 @ 19:30:00 #237
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40056015
O, maar het is nog niet over hoor, de buren hebben the greatest hits of the 60's ontdekt, zo'n tour of duty achtig album ofzo. Die aankoop zijn ze nu aan het vieren
pi_40056076
pi_40056197
Ik heb honger, zal ik ham eten?
pi_40056305
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Dank Allah maar .
pi_40056374
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Dank Allah maar .
Ik zal je moeder danken, is dat ook goed
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:17:18 #242
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40057027
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb honger, zal ik ham eten?
you have the honour of slicing the pig
pi_40057101
* pberends is playing Eazy-E - I'd Rather Fuck You
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:31:50 #244
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40057343
Netwerk viert hun vakantie in Zweden, is nu te zien
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:40:06 #245
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40057532
Dr-Islam

jammer dat ik niet op zo'n naam was gekomen
-- Bertrand Russell
pi_40057557
Zweden. De heilstaat van utopisten.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:43:52 #247
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40057599
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:41 schreef MrX1982 het volgende:
Zweden. De heilstaat van utopisten.
Netwerk wordt nooit meer hetzelfde vermoed ik
pi_40057641
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:31 schreef zakjapannertje het volgende:
Netwerk viert hun vakantie in Zweden, is nu te zien
Vrouwen die baby's poepen en van geen ophouden weten, waardoor de werkgever het beu is. De KRO heeft het er maar zwaar mee.
pi_40057648
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:40 schreef Glasnosteraar het volgende:
Dr-Islam

Gaaf hè.
pi_40057666
Ik wist niet dat ze in Zweden zo ziek waren op het gebied van het maakbaarheidsideaal.
pi_40057680
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wist niet dat ze in Zweden zo ziek waren op het gebied van het maakbaarheidsideaal.
Vrésélijk .
pi_40057729
Wat een hitte.
pi_40057783
1 op de 5 Zweden staat buiten het arbeidsproces.
pi_40057793
Drie op de vier joden ook, so what?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:55:37 #255
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40057817
What the fuck, wat the fuck ís dit!?

Landmacht terug naar de floppydisk
Ministerie wil persberichten keuren
Bits Of Freedom gaat stoppen :'(

Ik kruip éven achter de PC, en gelijk dit. Lekker. Echt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:56:23 #256
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_40057842
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:54 schreef Monidique het volgende:
Je telt de joden die zijn vermoord tijdens WW2 mee met die statistiek ofzo?
pi_40057863
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je telt de joden die zijn vermoord tijdens WW2 mee met die statistiek ofzo?
Politiek blijven ze altijd invloed houden, dus waarom niet?
pi_40057866
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:54 schreef Monidique het volgende:
Wat een bagger vergelijking of gaat dit over Israël?
pi_40057897
Geef mij ¤100 en je krijgt van mij "gratis" een dvd.

De filosofie in Zweden in een notendop .
pi_40057933
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:40 schreef Glasnosteraar het volgende:
Dr-Islam

En meteen weer de Islam erbij halen.
pi_40057939
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:59 schreef MrX1982 het volgende:

* pberends is playing Sinterklaasliedjes - De Zak Van Sinterklaas
pi_40057950
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat een bagger vergelijking of gaat dit over Israël?
Nee, de Holocaust en verwante matigheden.
pi_40057990
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:59 schreef MrX1982 het volgende:

Als het een Ingmar Bergman is...
pi_40058012
* pberends is playing Rubettes - Sugar Baby Love
pi_40058029
quote:
Turkije verhoogt rente tot 17,5%

De Turkse centrale bank verhoogde gisteravond voor de derde keer in een maand tijd het renteniveau, ditmaal met 0,25 procentpunt. De rente staat nu op 17,5%.

Doelstelling
De centrale bank van Turkije probeert met de renteverhogingen de inflatie in de hand te houden. Sinds april stijgt de inflatie door de hoge olieprijzen en een afwaardering van de Turkse lire. Die afwaardering was een gevolg van kapitaalvlucht naar het buitenland.

Stappen
Door de ongunstige wisselkoersen verwacht de monetaire instelling dat de inflatie in juli boven de doelstelling van 5% uitkomt. In juni liet de centrale bank in Turkije de rente ook al tweemaal stijgen. Eerst van 13,5 tot 15% en daarna van 15 tot 17,25%. Dat waren de eerste renteverhogingen in vijf jaar. In 2002 was de rente nog 57%, en is sindsdien in 27 stappen verlaagd.
pi_40058064
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:02 schreef Autodidact het volgende:
Als het een Ingmar Bergman is...
Eerst die ¤100 anders kan ik je geen gratis dvd geven .
pi_40058144
Burp, .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:15:22 #268
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40058288
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:09 schreef Monidique het volgende:
Burp, .
Ha, die M
pi_40058514
http://video.google.nl/videoplay?docid=2962116779983371807&q=morocco < en dan je afvragen waarom marokkanen westerlingen haten!

(best leuke race-op-de-openbare-weg video'tje, alleen niet leuk voor de lokale bevolking. (minuut 6:30)

En die agenten ook

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2006 21:26:53 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:34:30 #270
Stranger than fiction
pi_40058704
quote:
Conflicten Midden-Oosten zijn niet religieus

De conflicten in het Midden-Oosten tussen partijen die zich allemaal op God beroepen zijn geen godsdiensttwisten. Het geldt ook voor dat tussen shi’ieten en sunnieten.

Rotterdam, 21 juli. Arabische landen met een sunnitische meerderheid (Saoedi-Arabië, Jordanië en Egypte) blijven opvallend stil over het Israëlische offensief tegen Hezbollah, de shi’itische Partij van God, in buurland Libanon. Is die passiviteit ingegeven door anti-shi’itische sentimenten?

Nee, die heeft alles te maken met zorg over een mogelijke Iraanse hegemonie in de regio. Dat is geen religieuze kwestie, maar een zaak van geopolitiek.

Alle strijdende partijen in het Midden-Oosten beroepen zich op God. Daardoor ontstaat de indruk dat de conflicten in de regio godsdiensttwisten zijn: joden tegen moslims, moslims tegen christenen, shi’ieten tegen sunnieten. Deze conflicten draaien echter niet om theologische geschillen, maar om grondgebied en macht.

Arabische politici hebben de manipulatie van religie tot kunstvorm verheven. De seculiere Iraakse potentaat Saddam Hussein zeeg voor de tv-camera’s neer op een gebedskleed, als hij dacht daarmee de gunst van de islamitische wereld te winnen.

Religie is niet dé politieke drijfveer in het Midden-Oosten, maar wel een effectief mobilisatiemiddel. Religieuze meerderheden en minderheden zijn lang genoeg tegen elkaar uitgespeeld om onuitputtelijke reserves oud zeer aan te leggen. Machtsmisbruik en corruptie door seculiere politici hebben bovendien zulke vormen aangenomen dat religieuze partijen die dit aan de kaak stellen stemmen trekken. Zo kon in het Palestijns-Israëlische conflict, dat bij uitstek om grondgebied en niet om godsdienst draait, aan Palestijnse zijde een religieuze partij, Hamas, de fakkel overnemen van seculiere nationalisten van het type Arafat.

Een relatief nieuwe bron van geweld zijn de spanningen tussen sunnitische en shi’itische moslims. In Irak is een gruwelijke spiraal van wraak en weerwraak op gang gekomen. Het schisma tussen sunnieten en shi’ieten voltrok zich veertien eeuwen geleden in wat nu Irak is en draaide om de vraag wie de aangewezen persoon was om Mohammed op te volgen. De shi’a-i-Ali (Partij van Ali) meende dat de naaste familieleden van de profeet – lees: zijn neef en schoonzoon Ali – dat recht toekwam, maar zij legden het af en dat ging gepaard met bloedvergieten. Shi’ieten zijn in Irak al eeuwen in de meerderheid, toch is het sinds die oude successieoorlog nooit meer zo uit de hand gelopen. Shi’ieten verwijten sunnitische Irakezen niet de gewelddadige dood van Ali en en zijn zoon Husein, veertien eeuwen geleden, maar hun steun voor het seculiere schrikbewind van Saddam Hussein, dat tienduizenden shi’ieten ombracht.

Extreme sunnieten als de wahhabieten, van wie een handvol zich mengt in de Iraakse burgeroorlog, zien shi’ieten als ‘ongelovigen’. Maar de meeste Iraakse sunnieten zijn vooral bang voor een shi’itische meerderheid in een democratisch Irak. Dat is geen kwestie van religie, maar van macht.

Shiïeten zijn met veertig procent de grootste religieuze minderheid in Libanon. Toch is Hezbollah niet representatief voor deze groep. Die beweging hangt de khomeinistische variant van de shi’a aan, die is gebaseerd op het beginsel velayat i-faqih (voogdij der rechtsgeleerden). Volgens deze doctrine, die werd onderwezen door ayatollah Khomeiny, mag een geestelijke die de goddelijke wet kent de natie regeren in afwachting van de Verborgen Imam (een messiaanse figuur en nazaat van Ali).

De meeste shi’ieten buiten Iran – maar ook een groep geestelijken in dat land – zien deze leer, de ideologische grondslag van de Islamitische Republiek Iran, als ketterij. Hezbollah zou deze theocratische staatsvorm graag kopiëren in Libanon, maar de meeste Libanese shi’ieten willen dat niet.

Als de Arabische buren bezwaren hebben tegen Hezbollah, gelden die niet de shi’a, maar deze flirt met Iran.
pi_40058766
Ja dat las ik vandaag ook, interessant.

De eerste Kruistocht heeft profijt gehad van oa het schisma tussen sunnieten en shiieten.
Dus zo'n eenheid is het inderdaad allemaal niet. Mja hetzelfde zie je natuurlijk ook in het christendom.
pi_40058823
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]
Als de steun voor geweld uit religieuze motieven voortkomt, is het voor mij een religieus conflict...de tweede Intifada werd door religieuze provocatie ingeluid. In Irak ligt het wel iets anders inderdaad, want de steun voor geweld is geloof ik niet zo aanwezig.
pi_40059139
quote:
You Goyim are fools to think you can resist the collective might of Israel. Your descendants will become our slaves. Our economic force is unstoppable and our cohesiveness is our strength.
Bad Comment (Click to Rate) IP Address: 200.116.26.155 Esau from Tel Aviv

FF ip adress gecheckt: Latin American and Caribbean IP address Regional Registry

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2006 21:56:10 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:00:08 #274
Stranger than fiction
pi_40059254
Waar ben jij naar op zoek?
pi_40060130
Ze gaan los...
quote:
Israel massing military on Lebanon border

BEIRUT, Lebanon - Israel massed tanks and troops on the border, called up reserves and warned civilians to flee Hezbollah-controlled southern Lebanon as it prepared Friday for a likely ground invasion.

The Israeli army confirmed some of its troops have been operating in Lebanon for days although no major incursion has been launched.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:57:29 #276
Stranger than fiction
pi_40060562
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:39 schreef Autodidact het volgende:
Ze gaan los...
[..]
Dit is al minimaal 3 jaar gepland.... Het blijft een aparte regio...
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:04:35 #277
Stranger than fiction
pi_40060736
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:10:14 #278
89730 Drugshond
pi_40060882
Dat wordt een verloren strijd..... dit is geen zesdaagse oorlog meer. Maar een soort Irak/Vietnam-oorlog. Vraag me werkelijk af of Israel daarvoor wel de resources heeft.
Als ze dit gaan doorzetten zal dit waarschijnlijk de eerste oorlog worden waarbij ze het zullen verliezen van de publieke opinie. Zeker als deze oorlog maanden gaat duren. Dat geld heeft Israel niet... Amerika eigenlijk ook niet.
Bijkomende vraag is hoelang Amerika buitenschot kan blijven. Als ze mee gaan doen krijgen ze een oorlog op 3 fronten in het M-O (Irak, Afganistan, Libanon). Als ze niet meedoen dan kan Iran en Syrie behoorlijk gaan liggen kloten.
- Dieses spiel ohne grenzen ist verloren -
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:19:23 #279
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40061118
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En meteen weer de Islam erbij halen.
de islam is veels te leuk om te negeren!

Zou ook wel leuk zijn voor een site: http://www.Dr-Islam.org, en dan een soort variant op http://www.landoverbaptist.org
-- Bertrand Russell
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:23:20 #280
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40061225
Dat YouTube is wel erg leuk, je kunt die filmpjes ook in je eigen site verwerken:
http://www.godslasteraar.org/html/video_1.html

moet nog bedenken hoe ik dat vorm ga geven, maar dit is een verdomd interessante ontwikkeling, ook omdat die players Flash zijn, dat geeft aanzienlijk minder gezeik als al die verschillende players als WMP, QuickTime, RealMedia enzo.
leuk
-- Bertrand Russell
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:01:09 #281
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40062220

God, if your listening, HELP !

het is al dagen 29 C

[ Bericht 16% gewijzigd door Harry_Sack op 22-07-2006 00:06:17 ]
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:01:40 #282
93744 Finder_elf_towns
pi_40062240
Banned cleric barred from rescue ship
quote:
Staff and agencies
Friday July 21, 2006
Guardian Unlimited

Exiled radical Islamic preacher Omar Bakri was turned away from a Royal Navy ship evacuating Britons from war-torn Beirut, it emerged today.
The Muslim cleric, who left Britain for Lebanon abruptly in August last year, tried to board the British ship yesterday. He also claimed he had written to the British embassy asking to be allowed to back on "humanitarian grounds".

Mr Bakri, who founded the now-disbanded radical Islamic group al-Muhajiroun during his 20 years in Britain, was barred from the country for good by the then home secretary, Charles Clarke, days after he left.

Mr Bakri said today he was refused a place on the Royal Navy ship because he did not have a British passport.
He insisted he was only appealing for help on behalf of his family and stressed: "I have never been charged or sentenced in Britain."

Speaking to the BBC Radio 4 Today programme by mobile phone from Beirut, Mr Bakri said: "I am not appealing now against the decision to give me the right to stay in Britain. I am not appealing for that.

"I am appealing on behalf of my children who are worried and they want to see their own father. Do you want my little sons or my little family to come now to Lebanon? I don't think you want that."

Mr Bakri was born in Syria and is believed to hold joint Syrian and Lebanese citizenship. He was granted political asylum in the UK in the 1980s because of his involvement with Islamist groups opposed to the secular government of Syrian leader Hafez al-Assad, the father of Syria's current president.

Mr Bakri had praised the September 11 attackers and called for Britain to become an Islamist state, and is regarded as the spiritual leader of Al-Ghurabaa, the organisation responsible for February's Danish embassy protests against cartoons of Mohammed.

He voluntarily left Britain last August days after the Home Office announced it was looking at using treason charges to prosecute him over inflammatory comments made by his Islamist group al-Muhajiroun.

Two of Mr Bakri's associates also mentioned in connection with the treason investigation, Abu Uzair and Abu Izzadeen, were not prosecuted and are still living freely in Britain. But Mr Bakri's departure allowed the home secretary, Charles Clarke, to revoke his indefinite leave to remain in the UK.

Foreign office minister Lord Triesman, who is in Cyprus to observe the arrival of evacuated Britons, told BCC Radio Five Live he thought Mr Mohammed was trying to gain publicity.

"The decision was taken by the home secretary that his presence in the United Kingdom was not conducive given his attitudes and given the way he's spoken of this country, the United Kingdom. It was not conducive for the well being of the country.

"We've got about 30 immigration officers from the Home Office processing people who've got legitimate visas and no doubt they will be taking appropriate decisions but so far as I'm aware, he's made no application whatever to us to come in any case. It's a bit of theatre to be candid with you."

Mr Bakri's former student Anjem Choudhary, a former leader of Al-Muhajiroun, said that a letter Mr Bakri had written to the British embassy had gone unanswered and that there was "no harm" in the application.

"He has written to the British Embassy, asking either for a temporary visa to come over until the situation returns to normality, or to seek permission to go to Cyprus and maybe be reunited with his family there," he said, adding that Mr Bakri had a wife and six children still living in the UK.

"As a fellow Muslim, I think he has the right on humanitarian grounds to leave Lebanon - after all, he lived here for 20 years.

"He left on his own accord, there is no reason why he should not be allowed to return. He was not deported or extradited. He has never committed any offences in this country."
http://www.guardian.co.uk/syria/story/0,,1825779,00.html

zaterdag 22 juli 2006 @ 00:16:46 #283
93744 Finder_elf_towns
pi_40062772
quote:
126 Teletekst vr 21 jul
Polen gaat afrekenen met verleden

` Het Poolse parlement heeft een wet
aangenomen om volledig af te rekenen
met het communistische verleden.De wet
leidt ertoe dat honderdduizenden Polen
moeten worden gescreend.

Tot nu toe werd alleen het verleden
nagegaan van mensen in hoge publieke
functies,maar straks geldt dat ook voor
bijvoorbeeld notarissen,wetenschappers,
journalisten en schooldirecteuren.Wie
in de communistische tijd heeft gewerkt
voor de geheime dienst,kan zijn baan
verliezen.

In het Poolse parlement stemden alleen
de voormalige communisten tegen.Ze zijn
bang voor een heksenjacht.
volgende nieuws financieel sport
Kijk, zo moet je ongewenste meningen aanpakken. Als Wilders minister van binnenlandse zaken is, zal ik hier zeker bij hem persoonlijk op aandringen.
pi_40062859
quote:
Grant this man some basic English skills!
pi_40063062
Ach, deze zomer is iig goed voor BBQ'en, dat kan niet ontkend worden

Heerlijk weer om buiten te zitten 's avonds, briesje van over het water, koude dranken bij de hand en een gezellige BBQ met vrienden...life is good
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:31:33 #286
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40063302
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:19 schreef Apropos het volgende:

[..]

Grant this man some basic English skills!
don't fuck with smoke-a-lot

En ik kan bijna geen bbq meer zien. Morgen weer ...
pi_40063384
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:31 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

don't fuck with smoke-a-lot
Dat kan 'ie weer wel. . Jij bent een prima voorbeeld van de Nieuwe Mens.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:34:18 #288
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40063410
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

de hedonist?
pi_40063470
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

En jij bent de Godfather van mongoloide Nederland.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:37:21 #290
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40063515
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:36 schreef Apropos het volgende:

[..]

En jij bent de Godfather van mongoloide Nederland.
wat is dat toch elke keer, Jehan, dat ontbinden in factoren. Ga liever kruiswoordpuzzles of anagrammen bedenken
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:38:55 #291
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40063566
Wanneer krijgen we weer een koele nacht? Winter mijn topseizoen,

trouwens zo blauw als een banaan met dat is een ander verhaal
pi_40063575
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:37 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

wat is dat toch elke keer, Jehan, dat ontbinden in factoren. Ga liever kruiswoordpuzzles of anagrammen bedenken
Ik hoor nu voor de eerste keer dat ''Breezer/Ananas'' nummer. Het lijkt Jiskefet wel.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:40:07 #293
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40063608
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:39 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik hoor nu voor de eerste keer dat ''Breezer/Ananas'' nummer. Het lijkt Jiskefet wel.
Yep, alleen ome Bep ontbreekt
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:40:50 #294
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40063629
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:38 schreef Napalm het volgende:
Wanneer krijgen we weer een koele nacht? Winter mijn topseizoen,

trouwens zo blauw als een banaan met dat is een ander verhaal
aha, morgen een lijkwade dus...
pi_40063657
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:40 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Yep, alleen ome Bep ontbreekt
Heten Nederlandse mannen nu ook al Bep?
pi_40063697
Maar natuurlijk! Bakhuys!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:43:02 #297
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40063715
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Apropos het volgende:

[..]

Heten Nederlandse mannen nu ook al Bep?
Bep van Mokum hè

pi_40063759

Ik heb nooit naar iets anders getracht dan dit...
pi_40063792
Weet je wat,
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:45:17 #300
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40063795
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:40 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

aha, morgen een lijkwade dus...
nee, morgen om 9.30 de wekker. Moet trainen
pi_40063801
Harry,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')