Ach maandag is de tour afgelopen hebben we weer wat nieuws om een maand naar te kijkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
De commercial duurt een maand.
Thank you, SUV's!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
BIzare hitte
Sextoerist dus eigenlijk met al die bomen om je heen, wel van de jonge aanplant afblijven, he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef du_ke het volgende:
Ik niet overigens ga vanaf morgen lekker een weekje in een tentje in het bos liggen
Jezus, als zelfs de allochtonen klagen over de warmte dan moet het wel heel erg zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Allememaggies wat is het heet.
Juistquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach maandag is de tour afgelopen hebben we weer wat nieuws om een maand naar te kijken.
Ik niet overigens ga vanaf morgen lekker een weekje in een tentje in het bos liggen
In de volkskrant stond nog wel dat koud weer voor meer fatale slachtoffers zorgde dan dat warm weer dat doet. De ideale temperatuur - en dat zal Pberends ongetwijfeld beamen - is 16,5 Cquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jezus, als zelfs de allochtonen klagen over de warmte dan moet het wel heel erg zijn![]()
Dank Allah maarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Allememaggies wat is het heet.
you have the honour of slicing the pigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb honger, zal ik ham eten?
Netwerk wordt nooit meer hetzelfde vermoed ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:41 schreef MrX1982 het volgende:
Zweden. De heilstaat van utopisten.
Vrouwen die baby's poepen en van geen ophouden weten, waardoor de werkgever het beu is. De KRO heeft het er maar zwaar mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:31 schreef zakjapannertje het volgende:
Netwerk viert hun vakantie in Zweden, is nu te zien
Gaaf hè.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:40 schreef Glasnosteraar het volgende:
Dr-Islam
jammer dat ik niet op zo'n naam was gekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |