abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40024689
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Net zoals waar Afrika staat ik Marokko moet lezen?

.
Nee, zover ook weer niet. Ik heb het over Marokko omdat ik daar het meest over weet natuurlijk. Maar de investeringen van China gebeuren vooral in midden en west-afrika.
pi_40024714
Server krijgt het warm
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:20:48 #53
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40024723
China investeert ook geweldig in Zuid Amerika, of beter, ze doen er op grote schaal inkopen. Chilie schijnt hele goede zaken te doen bijvoorbeeld.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40024815
Tis wel ziek als je de energieconsumptie stijgingen ziet. Een ontwikkelingsland als Marokko (ja ik blijf ff bij dit land) heeft te maken met vraagstijgingen van 8,5 % per jaar. Ik zou niet willen weten hoe dat met een land als China zit.
pi_40024896
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, zover ook weer niet. Ik heb het over Marokko omdat ik daar het meest over weet natuurlijk. Maar de investeringen van China gebeuren vooral in midden en west-afrika.
Daar zal wel olie te vinden zijn.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:31:37 #56
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40024993
maar goed, jullie hadden dus ook nog niks gehoord over Nasrallah, zat het internet een beetje te scannen, en zal zo de bbc eens aanzetten. En dan vind ik het wel weer genoeg nieuws voor vanavond.

en voor de mooiste billen van de VS: klik!

maar die kenden jullie natuurlijk al
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
pi_40025006
Die zou ik wel eens willen spanken.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:34:52 #58
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40025089
wat heerlijk dat we een gezamelijke hobby hebben gevonden: gristenbashing
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:44:37 #59
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40025438
Ik ben al die afleveringen aan het downloaden van Angel, en eigenlijk vooral vanwege Charisma, wat een prachtvrouw! En als toetje kreeg ik er ook Drusilla nog eens bij

-- Bertrand Russell
pi_40025549
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:44 schreef Glasnosteraar het volgende:
Ik ben al die afleveringen aan het downloaden van Angel, en eigenlijk vooral vanwege Charisma, wat een prachtvrouw! En als toetje kreeg ik er ook Drusilla nog eens bij

[afbeelding]

"The witch who only can make your dick hard with a magic spell"
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:50:25 #61
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40025644
Warmte [14.gif]
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:52:31 #62
93744 Finder_elf_towns
pi_40025709
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Glasnosteraar het volgende:
Ik ben zooooooooooooo benieuwd, zou Nasrallah nu dood zijn of niet. Het blijft zo stil na die bombardering van die bunker dat ik wel héél nieuwsgierig wordt.
Ze zullen wel doen alsof-ie niet dood is. De Al Sahaf-wannabe's moeten natuurlijk wel kunnen blijven melden dat de soldaten van Allah de Zionistische vijand in de pan aan het hakken zijn.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:58:32 #63
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40025853
Verder wordt vampiers groot onrecht aangedaan:

ok, ze leven van mensen, nou en? moet je de bio-industrie eens zien! Pot - ketel, nietwaar.
En het is jammer dat er nu niet eens een serie gemaakt wordt waar de rollen eens omgedraaid worden, en de vampiers de goeden zijn. Immers, alles heeft twee kanten. Dat geld ook voor v Stargate Atlantis. Die Wraith zijn duidelijk super cool, daar zit potentie in!

Angel - 2x07 - Darla.avi
-- Bertrand Russell
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:00:16 #64
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40025918
ik moet ook eens zo'n jas kopen
-- Bertrand Russell
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:02:33 #65
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40026010
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:47 schreef pberends het volgende:

[..]

"The witch who only can make your dick hard with a magic spell"
ik heb dan ook een wat afwijkende smaak!
-- Bertrand Russell
pi_40026042
quote:
Jongste minister trok aan wederopbouw

ANP

HILVERSUM - Jan van den Brink, minister van Economische Zaken van 1948 tot 1952, is woensdagochtend vroeg in zijn slaap in een ziekenhuis in Hilversum overleden. Dat heeft zijn familie meegedeeld. Van den Brink is 91 jaar geworden.Johannes Roelof Maria (Jan) van den Brink was als minister van Economische Zaken medeverantwoordelijk voor de wederopbouw van Nederland na de Tweede Wereldoorlog. In enkele nota's zette hij de lijnen uit voor een vergaande industrialisering van het land.

Toen Van den Brink in 1948 werd benoemd, was hij met 32 jaar de jongste minister, sinds Nederland in 1813 een monarchie werd. De zoon van een tapijtfabrikant uit het Noord-Hollandse Laren had tot en met 1952 zitting in drie kabinetten: het kabinet-Beel, waarin hij in januari 1948 de zieke dr. G.W.M. Huysmans verving, het kabinet-Drees-Van Schaik en het eerste kabinet-Drees. Van den Brink was lid van de Katholieke Volkspartij (KVP).

1947 was economisch gezien een zwaar jaar voor Nederland, zo onderstreepte Van den Brink in een van zijn laatste interviews. Nederland leed onder een lange en strenge winter plus een droge, bijzonder warme zomer. Het moest kolen en tarwe importeren. Er was een tekort aan buitenlandse valuta's van 2,5 miljard gulden, destijds 20 procent van het nationaal inkomen.

Geld om machines en andere goederen uit de Verenigde Staten te kopen was amper voorhanden. Het gebrek aan dollars dreigde de economische opleving in Europa in de kiem te smoren. De Amerikanen vreesden dat dat misschien niet zozeer in Nederland, maar wel in landen met grote communistische partijen als Italië en Frankrijk grote politieke gevolgen zou kunnen hebben. President Truman wilde een mogelijke expansie van het Sovjet-communisme in Europa voorkomen.

De wederopbouw van de Europese economie steunden de Amerikanen financieel in het zogeheten Europees Herstel Programma. Die steun is beter bekend als de Marshall-hulp, genoemd naar de toenmalige Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, George C. Marshall. Vijf jaar lang kreeg Nederland een bedrag zo groot als vier procent van het nationale inkomen.

Van den Brink was voor de Tweede Wereldoorlog student economie aan de Katholieke Economische Hogeschool in Tilburg. In 1940 voltooide hij zijn studie. Twee jaar later promoveerde hij in Tilburg op het proefschrift Maatschappijstructuur en werkgelegenheid. In de oorlog dook Van den Brink onder en publiceerde hij in een aantal illegale bladen. In 1945 werd hij hoogleraar staatshuishoudkunde en statistiek aan de Katholieke Universiteit in Nijmegen.

Na zijn werk in de politiek koos Van den Brink voor het bedrijfsleven. In 1952 trad hij in dienst van de Amsterdamsche Bank, waar hij een jaar later directeur werd. In 1964 werd hij na de fusie met Rotterdamsche Bank lid en later voorzitter van de Raad van Bestuur van de Amro Bank.

Van den Brink had in de loop der jaren verscheidene commissariaten, onder meer bij de Nederlandse Spoorwegen. Na zijn pensionering was Van den Brink actief als kunstenaar. Hij exposeerde onder meer in het Singer Museum in zijn geboorteplaats Laren en in Galerie Jas in Utrecht. Van den Brink was grootofficier in de Orde van Oranje-Nassau. De RK-Kerk eerde hem met de Orde van Gregorius de Grote.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=75638
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:05:07 #67
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40026101

-- Bertrand Russell
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:06:01 #68
93744 Finder_elf_towns
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:11:11 #69
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40026342
handig:
http://www.free-webhosts.com/free-image-hosting.php

hele lijst met picture uploads.
-- Bertrand Russell
pi_40026563
quote:
donderdag 20 juli 2006

Weinig input 'rechtse' verkiezingsshows

De oproep van netcoördinator Ton F. van Dijk van Publieke Omroep voor meer 'rechtse' verkiezingsprogramma's heeft een week na dato nog niet veel reacties opgeleverd.

Dat schrijft Van Dijk, die samen met collega's verantwoordelijk is voor de programmering van Nederland 1, 2 en 3, op zijn weblog. De netcoördinator constateerde enige tijd geleden dat veel programma's rond de verkiezingen van 22 november een traditioneel linkse oriëntatie hebben. Om ook de rechts-conservatieve vleugel te bedienen, riep hij op zijn website programmamakers op om ook uitzendingen voor die doelgroep te bedenken. Alleen de KRO reageerde.
De katholieke omroep bood Van Dijk een programma aan met de titel 'Recht door zee'. Die verwijst naar de uitspraak van Rita Verdonk aan het begin van haar campagne om VVD-lijsttrekker te worden. Met de KRO is de netcoördinator in gesprek om het programma een plaats te geven op het nieuwe Nederland 1. (ANP)
http://www.communicatieon(...)06-29.html#ITEM45733
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:17:41 #71
93744 Finder_elf_towns
pi_40026619
Geen verrassing natuurlijk, die communistische bende kan het woord "rechts" niet eens spellen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:18:26 #72
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40026647
quote:
Dat heet toch gewoon ster reklame?
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:19:30 #73
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40026692
bovendien heeft de eo Andries Knevel, als die niet gezorgd heeft voor een innige samenwerking tussen de vvd/cda, dan weet ik het niet meer
pi_40027251
24 uur Knevel gaat vervelen he
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:35:29 #75
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40027352
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef zakjapannertje het volgende:
24 uur Knevel gaat vervelen he
Daar hebben ze de hele rtl reeks toch voor opgericht, om alleen maar rechtse indoctrinatie te spuien Talpa dacht zelfs dat dat niet genoeg was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')