Jij mag die mening hebben. Ik vind het alleen vrij frappant. Dat is dan weer mijn mening.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Naar MIJN mening wel. Natuurlijk is een combinatie van beiden altijd het beste, China is economisch-strategisch heel erg goed bezig in iedergeval. Het westen faalt er (jammergenoeg) in. China durft te investeren in afrika bijvoorbeeld.
Eerder Jezusquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij mag die mening hebben. Ik vind het alleen vrij frappant. Dat is dan weer mijn mening.
De interesse voor China is natuurlijk (ook) uitbuiting en eigen belang. China lijkt me nou niet echt de barmhartige Samaritaan die investeert om Afrika beter te maken of meer oog heeft voor de miserabele toestand in grote delen van Afrika.
Ik ook, raar gevoel he?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
ik ben het eens met X hier.
....zegt Raymond....quote:China zal bruut en zonder enige scrupulos als mensenrechtenonzin en respect voor lokale cultuur en religies haar belangen verdedigen.
Ik denk niet dat ik rustig slaap vannachtquote:
Ik slaap prima vannacht want ik ga aan de pimpel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik rustig slaap vannacht![]()
Aan de andere kant, mischien is hij het wel ons eens...hmm...da's net zo erg eigenlijk, he?![]()
What oh what would Jesus do? Lukas 14:26: Indien iemand tot Mij komt en niet haat zijn vader, en moeder, en vrouw, en kinderen, en broeders, en zusters, ja, ook zelfs zijn eigen leven, die kan Mijn volger niet zijn."quote:Focus On The Family Launches Anti-Gay Website
James Dobson's Colorado Springs-based ministry stands firmly against same-sex marriage, gay rights initiatives and, now, mooing puppies.
On Tuesday, Focus unveiled its new "straight" puppy Web site, www.no-moo-lies.com, featuring a basset hound named Sherman, who barks as biology intended. During a news conference, a Focus employee dressed in a dog suit, who serves as a mascot at the group's visitors center, made a brief appearance.
"Dogs aren't born mooing, and people aren't born gay," a Focus news release stated.
Kijk, ik geef ook niet om die zaken en daarom zal ik ook geen seconde wakker liggen van wat China allemaal flikt.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
JIk zie een Amerikaan niet zo snel naar Marokko gaan om bijvoorbeeld een restaurant te starten.
Oh nu zie ik ze plots als verlosserquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Kijk, ik geef ook niet om die zaken en daarom zal ik ook geen seconde wakker liggen van wat China allemaal flikt.
Maar dat Mutant ze als een soort van verlossers ziet, tja, dat ziet hij dan echt heel erg fout.
En dat de VS vele malen meer in Marokko investeert dan China, dat vergeet je dan even? Omdat je een Chinees restaurant ziet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Jij weet helemaal niet hoe het huidige China zal handelen als zij de macht heeft over het midden-oosten. Het enige is wat jij doet, is net als ik, speculeren over de gang van zaken. Zoals ik het zie (in mijn perspectief) zie ik liever de Chinezen hun belangen vergroten in Afrika en het Midden-Oosten. Chinezen zijn in tegenstelling tot Amerikanen, echte handelaars. De Chinezen in Marokko vormen een kleine gemeenschap, en een klein voorbeeld, maar ze zorgen er voor banen en gelegenheden. Chinezen (nogmaals) durven te investeren. Ik zie een Amerikaan niet zo snel naar Marokko gaan om bijvoorbeeld een restaurant te starten. Chinezen doen dat wel.
Bovendien, liever eerlijke Chinezen dan hypocriete Amerikanen (wat betreft mensenrechten).
Alsof die lui een ruk geven om wat Jesus zou doen, die willen alleen hun eigen benepen visie aan anderen opleggen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:52 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
What oh what would Jesus do? Lukas 14:26: Indien iemand tot Mij komt en niet haat zijn vader, en moeder, en vrouw, en kinderen, en broeders, en zusters, ja, ook zelfs zijn eigen leven, die kan Mijn volger niet zijn."
Op dit moment zijn de investeringen van de VS vele malen groter ja, en die stijgen ook behoorlijk. Dat komt omdat ze nu ook inzien dat China aan het groeien is en in Afrika investeert. Maar de Chinezen zien nu ook de strategie in van het investeren, en die zijn veel SNELLER bereid te investeren. Dat is het verschil eigenlijk. De Amerikanen zijn altijd een stuk terughoudender.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En dat de VS vele malen meer in Marokko investeert dan China, dat vergeet je dan even? Omdat je een Chinees restaurant ziet?
Maar als er 200 MacDonalds staan dan is het heel erg he?
En wat betreft dat speculeren: dat valt reuze mee. Je kan Chinas handelswijze al zien in bijvoorbeeld Sudan.
Ja, dat zijn ze niet. Ik geef er wel om wat China doet, en ze staan bij mij op een onvoldoendequote:Op donderdag 20 juli 2006 20:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Kijk, ik geef ook niet om die zaken en daarom zal ik ook geen seconde wakker liggen van wat China allemaal flikt.
Maar dat Mutant ze als een soort van verlossers ziet, tja, dat ziet hij dan echt heel erg fout.
Ja kunst. Van niets naar iets gaat veel sneller als al heel veel investeringen hebben en nog proberen te groeien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op dit moment zijn de investeringen van de VS vele malen groter ja, en die stijgen ook behoorlijk. Dat komt omdat ze nu ook inzien dat China aan het groeien is en in Afrika investeert. Maar de Chinezen zien nu ook de strategie in van het investeren, en die zijn veel SNELLER bereid te investeren. Dat is het verschil eigenlijk. De Amerikanen zijn altijd een stuk terughoudender.
Net gemist. Er is inmiddels een opsporingsbevel uitgevaardigd, geloof ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:01 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nu op Netwerk: interview met de leider van het Leger van de Heer. Wat een mongool.![]()
Die denken dus echt dat ze Jezus aan het volgen zijn hè! Onderschat de oprechtheid van gelovigen niet....quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alsof die lui een ruk geven om wat Jesus zou doen, die willen alleen hun eigen benepen visie aan anderen opleggen.
Achterlijke fundi's![]()
Rente zegt je niks?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja kunst. Van niets naar iets gaat veel sneller als al heel veel investeringen hebben en nog proberen te groeien.
Ik denk dat het eerder wat te maken heeft met politieke stabiliteit, het lokale banksysteem en dergelijke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat de Amerikanen ook het licht hebben gezien (nu er sinds 1 januari 2006 free trade is tussen Amerika en Marokko). Maar kan je nagaan, dat Marokko pas het eerste Afrikaanse en 2e arabische land is waarmee een freetrade verdrag aangegaan is. Dat zegt toch wel iets over de slechte bereidbaarheid.
Precies, en dat maakt de Chinezen geen drol uit, ook al stichten ze een Chinees restaurant midden in een oorlogszone.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:05 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder wat te maken heeft met politieke stabiliteit, het lokale banksysteem en dergelijke.
Je investeert ergens omdat je hoopt dat het rendement oplevert in de toekomst niet omdat de mensen zulke mooie kleren hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat de Amerikanen ook het licht hebben gezien (nu er sinds 1 januari 2006 free trade is tussen Amerika en Marokko). Maar kan je nagaan, dat Marokko pas het eerste Afrikaanse en 2e arabische land is waarmee een freetrade verdrag aangegaan is. Dat zegt toch wel iets over de slechte bereidbaarheid.
Je bedoelt de hypocrisie en 'self righteousnes"?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:04 schreef Autodidact het volgende:
Die denken dus echt dat ze Jezus aan het volgen zijn hè! Onderschat de oprechtheid van gelovigen niet....
Well duh, maar waarom durven Chinezen te investeren in plekken waar de Amerikanen niet aan durven te denken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je investeert ergens omdat je hoopt dat het rendement oplevert in de toekomst niet omdat de mensen zulke mooie kleren hebben.
Omdat de Amerikanen voor hun leven vrezen en/of geen rendement zien maar in welk land investeren Chinezen dan waar het oorlog is?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Well duh, maar waarom durven Chinezen te investeren in plekken waar de Amerikanen niet aan durven te denken.
Meestal omdat het voor US bedrijven te weinig oplevert als het al het geval is, China kan overigens op plaatsen investeren waar de VS niet welkom is natuurlijk maar da's meestal politiek en heeft niets met zakelijke overwegingen te maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Well duh, maar waarom durven Chinezen te investeren in plekken waar de Amerikanen niet aan durven te denken.
Bij wijze van, Sjakiequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat de Amerikanen voor hun leven vrezen en/of geen rendement zien maar in welk land investeren Chinezen dan waar het oorlog is?
Hehe, hoeveel duizenden afscheidingen zijn er inmiddels? Ik las laatst dat er iets van 3.000 in de VS warenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bedoelt de hypocrisie en 'self righteousnes"?
Als je met ze in discussie gaat en de woorden van Jezus aanhaalt dan verschieten ze helemaal, meestal eindigd het dan met "Jij bent een heiden dus jij snapt het niet" Waar gebeurd.![]()
Het zou mooi zijn, maar ze zijn zich waarschijnlijk gewoon aan het verplaatsen, waardoor hij geen leukste thuis video meer kan maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Glasnosteraar het volgende:
Ik ben zooooooooooooo benieuwd, zou Nasrallah nu dood zijn of niet. Het blijft zo stil na die bombardering van die bunker dat ik wel héél nieuwsgierig wordt.
Heh, da's waar maar groepen als Focus en Southern Baptists kunnen toch aardig wat stemmers mobiliseren helaas.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Autodidact het volgende:
Hehe, hoeveel duizenden afscheidingen zijn er inmiddels? Ik las laatst dat er iets van 3.000 in de VS waren.
Het is meer dat de Chinezen daar investeren OMDAT er nog niemand anders zit. Zoals bijvoorbeeld Sudan. Ze zouden liever in Saudi-Arabie zitten hoor, maar das al voorzien.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ja, heel waarschijnlijk, maar het zou toch wel een verademing zijn, deste eerder er kans is dat het gedonder daar afgelopen is. Hoop je dan tenminste.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn, maar ze zijn zich waarschijnlijk gewoon aan het verplaatsen, waardoor hij geen leukste thuis video meer kan maken.
Nah, komt gewoon een andere Sjaak aan de macht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
ja, heel waarschijnlijk, maar het zou toch wel een verademing zijn, deste eerder er kans is dat het gedonder daar afgelopen is. Hoop je dan tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |