Meestal heeft 1 of andere onverlaat al wel een topic staan ofzoquote:
De laatste die post maakt een nieuwe ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:56 schreef Dickies het volgende:
[..]
Meestal heeft 1 of andere onverlaat al wel een topic staan ofzo![]()
Is geen wetmatigheid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
De laatste die post maakt een nieuwe ofzo![]()
Dank jequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef Copycat het volgende:
Kut. De minst leuke TT heeft het laagste nummer.
You got the powerquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef Copycat het volgende:
Kut. De minst leuke TT heeft het laagste nummer.
Waar was je mee bezig danquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hou wel van ongeschreven regels bij dit soort dingenquote:
Meestal wel ja, alleen zijn die lastposters vaak zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Het duurde zo fucking lang dat ik dacht... ach, dan doe ik het maarquote:
Use the Schwartz!quote:
Maar wel van poep? Raarquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef Dickies het volgende:
Ik hou niet van zon ende zee.
Posten zo snel als het licht maar een nieuwe topic maken is nogal moeilijk... dunkt mijquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal wel ja, alleen zijn die lastposters vaak zo traag als dikke stront door een trechter
Blijkens het isquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Posten zo snel als het licht maar een nieuwe topic maken is nogal moeilijk... dunkt mij![]()
Zoals ik al zei, ik heb niet zo de drang om een nieuwe te openenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Posten zo snel als het licht maar een nieuwe topic maken is nogal moeilijk... dunkt mij![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef Copycat het volgende:
Zo dan?
ik wacht 1 minuut, normaal gesproken. Of ik moet de last post hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb niet zo de drang om een nieuwe te openenMeestal heeft een ander er tegen het einde al 1 klaar staan dus ga ik geen moeite doen zo snel mogelijk te zijn
Oi.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef Copycat het volgende:
Zo dan?
Het kan er mee doorquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef Copycat het volgende:
Zo dan?
Zo spannend is het ook allemaal niet.... maar ik zeur graagquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb niet zo de drang om een nieuwe te openenMeestal heeft een ander er tegen het einde al 1 klaar staan dus ga ik geen moeite doen zo snel mogelijk te zijn
Vreselijk hè, om te janken gewoon. Ik ga nú gewoon alleen in mijn kamer zitten en KEI-HARD janken.quote:
Een stuk beter.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef Copycat het volgende:
Zo dan?
Het veranderenquote:
je kan dat mailadres ook gewoon blocken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:03 schreef Copycat het volgende:
Godver.
Ik krijg sinds gistermiddag om de haverklap dezelfde verneukte mail van glamour.com binnen. Vanochtend kon ik er zo'n 50 deleten. Mail gestuurd dat ze die bug moeten maken, maar zonder resultaat. Dus nu reply ik gewoon met 'get lost!' op elke mail voor ik overga tot deleten.
Outlook regel instellenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:03 schreef Copycat het volgende:
Godver.
Ik krijg sinds gistermiddag om de haverklap dezelfde verneukte mail van glamour.com binnen. Vanochtend kon ik er zo'n 50 deleten. Mail gestuurd dat ze die bug moeten maken, maar zonder resultaat. Dus nu reply ik gewoon met 'get lost!' op elke mail voor ik overga tot deleten.
Hoe doe'k da?quote:
wat jij op je toiletpot doet is niet interessant voor onsquote:
Je kan ze zelf blocken dan toch.... of komt er af en toe ook een belangrijk mailtje vandaan ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:03 schreef Copycat het volgende:
Godver.
En als gelezen gemarkeerdquote:
glamour.com wat denk je?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan ze zelf blocken dan toch.... of komt er af en toe ook een belangrijk mailtje vandaan ?
quote:
Ik denk... allemaal kutzooi.... maar dan block je ze tochquote:
Dan ga ik in hoger beroepquote:
Naar tools-> rules...of heb je de nederlandse versie? Nou ja, iig kun je daar zeggen dat als het van een bepaalde afzender komt, je iets wilt doen. Ik kan outlook nu niet starten dus ik kan je niet stap voor stap helpen.quote:
Ik krijg daar elke dag een gossip mailtje van, maar nu is er iets mis waardoor ik steeds dezelfde niet ge lay out-te kutmail krijg. De normale mailtjes wil ik wel krijgen, maar ik heb zo het idee dat deze rukmail die ook tegenhoudt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef jackson het volgende:
Je kan ze zelf blocken dan toch.... of komt er af en toe ook een belangrijk mailtje vandaan ?
Zorg eerst maar eens dat je zelf een hoger beroep krijgt ofzo... dan zal je vast inzien dat dit niet boeitquote:
Als JoeyT mod zou zijn, dan, dan.....quote:
Dit hoef ik dus ook niet te pikkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je zelf een hoger beroep krijgt ofzo... dan zal je vast inzien dat dit niet boeit![]()
ga je beklag bij je vrienden in TRU doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dit hoef ik dus ook niet te pikken![]()
![]()
Gast, wat wil je eraan doenquote:
Dan had hij wel anale sexquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als JoeyT mod zou zijn, dan, dan.....
Tis hier behoorlijk benauwd maar beter te doen dan gisterquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
even lekker buiten geluncht. Lekker weer!
Je moet wat.quote:
Dan bannen ze mequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga je beklag bij je vrienden in TRU doen
Als je hier nog ff doorgaat ...quote:
weer een permban?quote:
Weer zo'n naai-actie dan zekerquote:
Jij of ikquote:
Ze hebben nog steeds m'n domeinnaam geblokkeerd ofzo. Kan niet eens m'n normale e-mail adres meer instellenquote:
Wel tof dat je alles serieus neemt.... dat bevalt je ook goed ?quote:
ik weet de reden niet eens meerquote:
Wel tof dat je nog steeds denkt dat ik serieus benquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel tof dat je alles serieus neemt.... dat bevalt je ook goed ?
Iets met Mirage natuurlijk... Maar die is nu toch weg!quote:
Verdomme, ik was die naam vergetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
Mirage
Ik bén net ongesteld geweest, dus dat zou tot je mogelijkheden kunnen behorenquote:
Try mequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bén net ongesteld geweest, dus dat zou tot je mogelijkheden kunnen behoren.
ja dat weet ik nog wel, maar voor de rest ben ik het kwijtquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets met Mirage natuurlijk... Maar die is nu toch weg!
Nou heh... Het was toch te proberen maar je hapt niet genoegquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wel tof dat je nog steeds denkt dat ik serieus ben![]()
Extra geil nu dus ook... of dat dan weer niet ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bén net ongesteld geweest, dus dat zou tot je mogelijkheden kunnen behoren.
Ik moet zeggen dat ik nu een natte rug hebquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Tis hier behoorlijk benauwd maar beter te doen dan gister![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nu een natte rug heb
tmiquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nu een natte rug heb
Vind het niet zo vies... ik heb et zelf ook snel in de auto..quote:
Ik heb liever een natte la tot m'n beschikking...quote:
Nog extra-er???quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:15 schreef jackson het volgende:
Extra geil nu dus ook... of dat dan weer niet ?
Fuckin' annoying.quote:(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74582&SID=36990&USRID=188993 ) NO KIDDING
Pamela Anderson confirms she's to wed Kid Rock
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74583&SID=36990&USRID=188993 ) NOT GUILTY
Sienna Miller insists she isn't dating her new co-star
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74584&SID=36990&USRID=188993 ) STAYING AT HOME
Desperate Housewives stars to snub Emmys?
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74585&SID=36990&USRID=188993 ) STARLETS UNITE
Scarlett Johansson joins Natalie Portman movie
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74586&SID=36990&USRID=188993 ) SPECIAL OFFER
See Uma Thurman's new movie, My Super Ex-Girlfriend, for FREE
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74587&SID=36990&USRID=188993 ) CAMILLA COOL
Here's a name you're going to be hearing lots
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74588&SID=36990&USRID=188993 ) DOS & DON'TS
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74588&SID=36990&USRID=188993 ) Jessica tries the lumberjack look
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74589&SID=36990&USRID=188993 ) GLAM CAM
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74589&SID=36990&USRID=188993 ) See Sienna on the set of her latest movie
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74590&SID=36990&USRID=188993 ) COMPETITION
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74590&SID=36990&USRID=188993 ) Enter this week's brand new competition
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74591&SID=36990&USRID=188993 ) HOROSCOPES
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74591&SID=36990&USRID=188993 ) Find out what the stars have in store for you
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74592&SID=36990&USRID=188993 ) Do you love the hot weather, or are you praying for rain?
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74593&SID=36990&USRID=188993 ) WIN A MAKEOVER AND PHOTO SHOOT WITH THE STUDIO
(http://www.condenast.co.uk/dcontent/MailDRT.asp?UID=74593&SID=36990&USRID=188993 ) Ever wanted to change the way you look even for one day? Well now you can. THE STUDIO is offering you a slice of glamour in their sizzling LOOK HOT FOR SUMMER! competition
Zoveel SHO nieuws en maar geen topics openen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog extra-er???
Dit is dus die kutmail die ik steeds krijg (ben te duf om me in outlook te verdiepen, nu. Vanmiddag komt er geloof ik een systeembeheerder langs) .
[..]
Fuckin' annoying.
stuur je windows swapfile naar ze terugquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog extra-er???
Dit is dus die kutmail die ik steeds krijg (ben te duf om me in outlook te verdiepen, nu. Vanmiddag komt er geloof ik een systeembeheerder langs) .
[..]
Fuckin' annoying.
Ja, dat vraag ik tochquote:
Wat is dat nu weer?quote:
Ja, maar die links zijn doodquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:19 schreef Duiveltja het volgende:
Zoveel SHO nieuws en maar geen topics openen.![]()
Wil je me dood hebben?quote:
Geef het ip maar, ik teardrop ze welquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer?
Ik reply gewoon elke keer.
Nerd!quote:
Nee hoor... anders zeg ik dat welquote:
anders lees je niet de hele postquote:
En dat vind ik waar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:22 schreef Pheno het volgende:
Geef het ip maar, ik teardrop ze wel[/nerd]
Het stond er nog niet toen ik je quote!quote:
Helaas, de tijd is om. Ik ga zo maar eens kast kopen met _arual_. Meer opbergruimtequote:
quote:
Als je je kast open doet aan de binnenkant linksquote:
tja, je bent te snelquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het stond er nog niet toen ik je quote!
Pokke pinguïn!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:25 schreef Pheno het volgende:
Helaas, de tijd is om. Ik ga zo maar eens kast kopen met _arual_. Meer opbergruimte
Je kan ook gewoon je zooi opruimen... Symptoombestrijding...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, de tijd is om. Ik ga zo maar eens kast kopen met _arual_. Meer opbergruimte
Dat geloof ik niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:26 schreef jackson het volgende:
Als je je kast open doet aan de binnenkant links
Nieuwe ziekte onder de pinguinsquote:
Ik ook nietquote:
Succesquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:29 schreef Copycat het volgende:
Zo.
Ik ga weer aan het werk. Een beetje voor mijn vaste werkgever en een beetje voor een ander.
Deadlines die opeens een paar dagen naar voren worden getrokken.
Goed plan. Die SC ligt toch stil nu Pheno weg is...quote:
Studeer je nog ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb ook maar even een krediet aangevraagd van 1000 euro.![]()
Lang volgehouden toch.
Als Pheno weg is dan ligt heel fok! stilquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed plan. Die SC ligt toch stil nu Pheno weg is...
Boequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed plan. Die SC ligt toch stil nu Pheno weg is...
Yep, maar ik ga op vakantie. Ik denk dat ik dat krediet dan wel nodig heb. We zijn meestal niet al te zuinig dan.quote:
Kan je het beter bij de IB-groep lenenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep, maar ik ga op vakantie. Ik denk dat ik dat krediet dan wel nodig heb. We zijn meestal niet al te zuinig dan.
En jezelf ook als je terug komtquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef Pheno het volgende:
Nu nog wat anti vliegende insectenspul het huis in mieteren en de deuren dichtgooien. Dat zal die vliegen leren!
Ach, die planten gaan toch wel dood, zonder dat spul ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
En jezelf ook als je terug komt. En de planten.. straks is alles dood
![]()
Dan maakt het weinig uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die planten gaan toch wel dood, zonder dat spul ook
Zo, ik sluit nu echt af, jullie kunnen weer werkenquote:
Dank jequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, ik sluit nu echt af, jullie kunnen weer werken
Vind t ook suf dat de TT geweizigd is...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als JoeyT mod zou zijn, dan, dan.....
auquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef JoeyT het volgende:
geweizigd
Dad boeid me ijgeleik totaal niedquote:
Nou, deze was wel even ergquote:
Zegt degene die structueel de fout in gaatquote:
hm hmquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zegt degene die structueel de fout in gaat![]()
De gebruikelijke reactie op Boe.quote:
Erg matig maar het dekt de ladingquote:
De filosofie die Fok! groot heeft gemaaktquote:
Opzich wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
De filosofie die Fok! groot heeft gemaakt.
Dat kan erg matig zijn jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:24 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb overal muggebulten die beginnen te jeuken...![]()
Ik moest glimlachenquote:
Jouw poststijl lijkt blijkbaar op die van Metro2005.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ok blondie heeft begrepen waarom de ogen topic weg was. Mag ik dan nog ff weten waarom ik een kloon van de metro zou zijn als ik eerst verbrand in de zon en daarna getint word...
![]()
![]()
Zijn die tegenwoordig ook al te koop? Kasten met _arual_ ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ze lopen alleen erg slechtquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Zijn die tegenwoordig ook al te koop? Kasten met _arual_ ?
Werkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
*klam* *zweet*
Blegh.. werken is niet fijn vandaag
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw poststijl lijkt blijkbaar op die van Metro2005.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw poststijl lijkt blijkbaar op die van Metro2005.
Geen idee. Het was niet mijn opmerking tenslottequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]ook met interesse in *jonge* meiden?
tis anders best een interessant gesprek hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hebben we ook nog wat minder saaie gespreksonderwerpen dan het werk???![]()
Wie gaat er allemaal naar het strand vandaag of van de week??? Wie heeft zich ziekgemeld, gespijbeld of betere dingen te doen dan werken???![]()
En bikinies hoeven niet driehoekig te zijn om nog ff een paar pagina' s terug te vallen... Bestaan ook meiden met grotere cups![]()
Tietenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hebben we ook nog wat minder saaie gespreksonderwerpen dan het werk???![]()
Strand .. al geweest. Ziek, neuh.. Betere dingen te doen, niet meer. Ik kom net van het toiletquote:Wie gaat er allemaal naar het strand vandaag of van de week??? Wie heeft zich ziekgemeld, gespijbeld of betere dingen te doen dan werken???![]()
Juist. Tieten.quote:En bikinies hoeven niet driehoekig te zijn om nog ff een paar pagina' s terug te vallen... Bestaan ook meiden met grotere cups![]()
Betere dingen te doen wel, maar mijn baas denkt daar anders overquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wie gaat er allemaal naar het strand vandaag of van de week??? Wie heeft zich ziekgemeld, gespijbeld of betere dingen te doen dan werken???
Ik geloof je niet. Bewijs het eens?quote:En bikinies hoeven niet driehoekig te zijn om nog ff een paar pagina' s terug te vallen... Bestaan ook meiden met grotere cups![]()
Mocht je het vergeten, staat het in je loginnaam.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarbij wat is de beweegreden van iemand om een jaartal van registratie achter zijn naam te plaatsen
nuttigquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Mocht je het vergeten, staat het in je loginnaam.
bewijsquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Betere dingen te doen wel, maar mijn baas denkt daar anders over/
[..]
Ik geloof je niet. Bewijs het eens?.
Altijd nog beter dan je leeftijd op het moment van registratiequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Ynske het volgende:
daarbij wat is de beweegreden van iemand om een jaartal van registratie achter zijn naam te plaatsen
Die kom je niet meer tegen in het wild, heb ik me laten vertellen.quote:
Ze is inderdaad niet zo wild meerquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die kom je niet meer tegen in het wild, heb ik me laten vertellen.
das ook triest jahquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan je leeftijd op het moment van registratie.
ehmm.... nou...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis anders best een interessant gesprek hoor
Zet er dan een streepje voor en achter ofzo....quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
ehmm.... nou...Dat kwam omdat Sunshine al bezet was en ik wilde per se die naam hebben want die vond ik leuk...
Dan maar een jaartal erachter...
Beter dan mn geboortedatum...
![]()
idd alles beter dan een jaartalquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Zet er dan een streepje voor en achter ofzo....
Laten we zeggen dat het nog wel natuurlijk is, dus niet zoals op die wannabe Lola Ferrari foto van een paar reacties hiervoor...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Betere dingen te doen wel, maar mijn baas denkt daar anders over/
[..]
Ik geloof je niet. Bewijs het eens?.
Zonder is beterquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het nog wel natuurlijk is, dus niet zoals op die wannabe Lola Ferrari foto van een paar reacties hiervoor...![]()
Maar tis wel ff groter dan de gemiddelde cup en dan staat zo'n mini bikini niet!!! Daar vallen ze net zo hard weer uit!!!![]()
Aanleren om niet op je buik te slapen, dohquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook triest jah
@ Webspider,euhm daar kun je jezelf nog wel eens in verliezen
en waar moet je die in godsnaam laten als je op je buik slaapt
Het levende bewijs dat siliconen tieten ontzettend lelijk zijn...quote:
Slim Twist!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Aanleren om niet op je buik te slapen, doh
ruiken siliconen eigenlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het levende bewijs dat siliconen tieten ontzettend lelijk zijn...![]()
Door je tieten heen?quote:
Net dat ik me kan herinneren... Af en toe denk ik nog weleens terug aan de ervaring als ik een tennisbal in m'n handen heb en daar zachtjes in knijp...quote:
toch kan ik me niet voorstellen dat t lekker is om siliconentieten vast te pakken/zoenen/zuigen etcquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net dat ik me kan herinneren... Af en toe denk ik nog weleens terug aan de ervaring als ik een tennisbal in m'n handen heb en daar zachtjes in knijp...![]()
quote:
Bij normale tieten is dat uiteraard andersom (vrouw met tieten, ipv tieten met vrouw)quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Het ligt eraan wat voor vrouw vastgeplakt zit aan die siliconentieten he.
Het is vooral het pakken waar je het verschil merkt. Van mij hoeft 't in ieder geval niet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
toch kan ik me niet voorstellen dat t lekker is om siliconentieten vast te pakken/zoenen/zuigen etc
Eens.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef Sunshine2006 het volgende:
Siliconen is echt zonde. Plastische chirurgie over het algemeen vind ik al ontzettend zielig!!! Tenzij je een ongeluk hebt gehad...
Of fucking lelijk bent.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef Sunshine2006 het volgende:
Siliconen is echt zonde. Plastische chirurgie over het algemeen vind ik al ontzettend zielig!!! Tenzij je een ongeluk hebt gehad...
Als je nou zegt dat de bevruchting een ongeluk(je) was heb je altijd een reden om plastische chirurgie goed te praten...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef Sunshine2006 het volgende:
Jammer dat je mooie verliefdheidtopic al dicht is, wilde er al in reagerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Het ligt eraan wat voor vrouw vastgeplakt zit aan die siliconentieten he.
ligt aan de situatiequote:
Zeker jammer, selectief beleid hier. Het is 1 groot complot om liefde het belangrijkste onderwerp ter wereld te houden. Rationaliteit wordt als een zonde ervaren, ik kom nog een keer in opstand.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Jammer dat je mooie verliefdheidtopic al dicht is, wilde er al in reageren
Ik ken iemand die ze heeft laten vergroten.... ze heeft nu een grote B-cup denk ik.... misschien kleine Cquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ligt aan de situatie
vergroting vind ik onzin
maar verkleining bij medische klachten kan ik nog begrijpen
I'll be waiting ... anticipating ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Zeker jammer, selectief beleid hier. Het is 1 groot complot om liefde het belangrijkste onderwerp ter wereld te maken. Rationaliteit wordt als een zonde ervaren, ik kom nog een keer in opstand.
www.dikketieten.nlquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
Al dat gepraat over tieten... Doet u mij maar een paar... Ik heb trek...![]()
Ordinaire wijven!quote:
Haha, nee joh...maakte maar een domme statement. Ik zal voortaan iets beter mijn topics openen, het was enkel een tegenreactie n.a.v. het eenzijdige verliefdheidstopic.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'll be waiting ... anticipating ...
Je andere topic over liefde was zo mooi, en dan kom je nu met zo'n nietsig iets.
ook ordinaire tieten zijn tietenquote:
True, maar het is ook wel fijn als het totaalbeeld een beetje klopt...quote:
Ik dacht dat je al in opkomst was... De strijd voor rationaliteitquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zeker jammer, selectief beleid hier. Het is 1 groot complot om liefde het belangrijkste onderwerp ter wereld te houden. Rationaliteit wordt als een zonde ervaren, ik kom nog een keer in opstand.
Toch vreemd hoe dat kan verschillen per vrouw. Ik krijg soms ook weleens van vriendinnen of bekenden te horen van "Heb je er nou echt geen last van???" , maar nee, echt niet, krijg geen spierpijn in mn rug ofzo.... Ben kerngezond!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ze heeft laten vergroten.... ze heeft nu een grote B-cup denk ik.... misschien kleine C. Hele mooie meid verder.... als ze het niet gezegd zou hebben zou ik het niet geweten hebben
![]()
Verkapt: check mijn dikke tieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Toch vreemd hoe dat kan verschillen per vrouw. Ik krijg soms ook weleens van vriendinnen of bekenden te horen van "Heb je er nou echt geen last van???" , maar nee, echt niet, krijg geen spierpijn in mn rug ofzo.... Ben kerngezond!!!![]()
![]()
Minder verkapt: waar blijft dat fotoboek?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Verkapt: check mijn dikke tieten.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Minder verkapt: waar blijft dat fotoboek?.
Je hebt het figuur van een Oost Europese zwemster uit de jaren 80?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Sunshine2006 het volgende:
Valt mee hoor, wel grote cup, maar in het totaalplaatje valt het niet op... Tis in verhouding...
picsquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het figuur van een Oost Europese zwemster uit de jaren 80?![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee vieze jongetjes, je krijgt geen blote tieten fotoos van mij te zien... Dan ga je maar cupos raden ofzo, laat je fantasie maar spelen...
aangeklede tietenfoto's worden ook goedgekeurd hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee vieze jongetjes, je krijgt geen blote tieten fotoos van mij te zien... Dan ga je maar cupos raden ofzo, laat je fantasie maar spelen...
Ah, een kloon...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee vieze jongetjes, je krijgt geen blote tieten fotoos van mij te zien... Dan ga je maar cups raden ofzo, laat je fantasie maar spelen...
Kom op met dat fotoboek!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee heb een normaal figuur, redelijk slank, niet dun, maar slank.
Dat zijn wel kleine tekenen maar ik heb nog niet besloten wat et isquote:
Ik leg de bewijslast bij haar in plaats van op m'n knieën te gaan smeken voor een fotoboek!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zijn wel kleine tekenen maar ik heb nog niet besloten wat et is![]()
Ik eis het...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik leg de bewijslast bij haar in plaats van op m'n knieën te gaan smeken voor een fotoboek!![]()
Het komt niet over...quote:
Je vergeet de tietenvraag.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hallo, er bestaat ook iets als pauze, die had ik dus net, ben zelf geen computer... Maar nee, en ok ik ben 1.70m en 65 kilo en ik doe aan dansen en bootcamp.
Laten mensen hun fantasie eens spelen (op jouw aanraden nog wel), is het weer niet goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hallo, er bestaat ook iets als pauze, die had ik dus net, ben zelf geen computer...
Altijdquote:Dankuwel!
En ik ben Johnny Depp en *surprise* ik kan gewoon Nederlands!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hallo, er bestaat ook iets als pauze, die had ik dus net, ben zelf geen computer... Maar nee, en ok ik ben 1.70m en 65 kilo en ik doe aan dansen en bootcamp. Genoeg info??? Dankuwel! En nee, kben geen kloon van Metro, kweenie eens who the hell hij of zij is....![]()
Vrouw, Litpho, vrouw.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laten mensen hun fantasie eens spelen (op jouw aanraden nog wel), is het weer niet goed
Je wist al dat ik bij je kom wonen hequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik ben Johnny Depp en *surprise* ik kan gewoon Nederlands!![]()
Om maar even aan te tonen dat je van alles kunt beweren... NOFI natuurlijk...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wist al dat ik bij je kom wonen hemr Depp.
Er zijn anders voldoende mannen die ontkennen dat ze metro zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kun je toch zo wel uit de wispelturige posts opmaken.
We prefereren visuele hulpmiddelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nou ja, ik dacht toch wel dat ik zo mn verhouding had uitgelegd...![]()
![]()
Ik ben geen metroman!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn anders voldoende mannen die ontkennen dat ze metro zijn.
Op zich niet, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat ik je niet beschouw als voldoende man.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef AirwiN het volgende:
Of was dit geen subtiele hint voor mij?
Ik denk dat je dan wel wat jaloerse mensen achter je aan krijgtquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wist al dat ik bij je kom wonen hemr Depp.
Zoals?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel wat jaloerse mensen achter je aan krijgt
Mijn piraat maakt ze allemaal heel erg dood voor mij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
En anders is Twist uiteraard geheel gevrijwaard van jaloerse mensen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die de heer Depp zo in huis mag nemen als nederige huisslavenquote:
Heeft ie ook zo'n lapje op z'n oog?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn piraat maakt ze allemaal heel erg dood voor mij.
De heer Depp heeft liever slavinnen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die de heer Depp zo in huis mag nemen als nederige huisslaven
Zie plaatje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n lapje op z'n oog?
*bookmark*quote:
Ok, excuse me my typoquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heer Depp heeft liever slavinnen...![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Haaawwrrrrr
Yup... Ik prefereer zijn tegenspeelster...quote:
Alsof ik in de spiegel kijk, natuurlijk. *kuch*quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup... Ik prefereer zijn tegenspeelster...![]()
[afbeelding]
En ik ben echt Johnny Depp hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja goedzo, Pirates of the Caribbean das een stuk beter!!!
Oh en ff for the record, ik ben echt een volwaardige vrouw hoor![]()
Jij bent vele malen mooier natuurlijk...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof ik in de spiegel kijk, natuurlijk. *kuch*
Haal het onderwerp weer even naar voren als je het er liever niet over wilt hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja goedzo, Pirates of the Caribbean das een stuk beter!!!
Leuke vrouwquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup... Ik prefereer zijn tegenspeelster...![]()
[afbeelding]
Hypnose werkt ook gewoon echt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent vele malen mooier natuurlijk...ogen
![]()
Iedereen die niet breekt als je er naar wijst is mooierquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent vele malen mooier natuurlijk...ogen
![]()
Hypnose, ik moet meteen aan Alf denken...quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef Sunshine2006 het volgende:
Neh de echte Johnny Dep valt meer in mijn smaak!!! Val niet zo op vrouwen....
whehehequote:
die is al 2 weken oudquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic verdient wel een linkje hier...
Truequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic verdient wel een linkje hier...
Ik heb de link zelf even gemaild naar mezelf, kan ik het straks nog teruglezen ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
True![]()
Als het maar niet verder door gaat schieten.
De OP is een grote lap tekst, ik weet niet of je dat wel aankunt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb de link zelf even gemaild naar mezelf, kan ik het straks nog teruglezen ook
Dat akn natuurlijk iedereen zomaar beweren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee, een biertje drinken is ook goed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:07 schreef Pheno het volgende:
och jee, moet iedereen weer zo nodig een foto zien.
loop naar je koelkastquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, een biertje drinken is ook goed.
uiterst rechts gaat vaak makkelijkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef webspider het volgende:
Daar kom je ook vaker van die bromsnorren tegen, uiterst rechts.quote:
Ik ook! !quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef Q. het volgende:
Weekend !
Spannend! En dan? Zeist?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ook! !laatste nachtje thuis
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De OP is een grote lap tekst, ik weet niet of je dat wel aankunt.
Tieten, komt dat ook erin voor?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Q. het volgende:
Mijn vocabulaire is wel uitermate beperkt hè?
Zijn alle mannen dat niet als het dit onderwerp betreftquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik schat je meer in als een plaatjes-boek-persoon, zeker als het onderwerp tieten is.
Ik houd mezelf graag (de illusie) voor dat er wel degelijk enkele mannen bestaan die ik meer credits kan toekennen dan dat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Zijn alle mannen dat niet als het dit onderwerp betreft
Het vertrouwen in de wereldquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik houd mezelf graag (de illusie) voor dat er wel degelijk enkele mannen bestaan die ik meer credits kan toekennen dan dat.
Hoi.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik houd mezelf graag (de illusie) voor dat er wel degelijk enkele mannen bestaan die ik meer credits kan toekennen dan dat.
Wat digitaal gezien best knap is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:35 schreef nixxx het volgende:
soort van... lichamelijk wel
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:58 schreef _Cara_ het volgende:
jij moet nix zeggen, jij hebt ook bewust op afstand, manier van kijken en grootte van foto gelet...
ik ga dadelijk eens ff neuzen tussen mn laatste foto's..
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:52 schreef Christine het volgende:
Geen bier vanavond.
Gisteren was heftig genoeg.
Nee hoor, geen bier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Chrisssie!!!
bier drinken opwerkdagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |