quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Groen Pheno, ze zijn groen.
Dubbelzinnigheid in deze is zeker gepastquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:20 schreef Pheno het volgende:
Reebruine ogen?
Jij moet echt een hart van steen hebben dat je de ogen van Twist kan weerstaan...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:22 schreef Q. het volgende:
Ogen zijn overrated.
dat was ook geheel de bedoelingquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Dubbelzinnigheid in deze is zeker gepast
*check*quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet echt een hart van steen hebben dat je de ogen van Twist kan weerstaan...![]()
dan moet je een bril kopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:22 schreef Q. het volgende:
Ogen zijn overrated.
die zijn het mooiste.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:20 schreef Pheno het volgende:
Reebruine ogen?
quote:
Ah, een kennerquote:
Komt toch bijna overeen met:quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:24 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan de associatie met het briljante nummer Voodoo van Body Count niet loslaten. Vandaar, een kleine quote:
she took the needle,
stuck it in its eye!
AHHHHHHHHHHHHHHH!!!
My eye, bitch!
Wederom schieten de woorden 'meant to be' weer door mijn hoofd...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Komt toch bijna overeen met:
[afbeelding]
Het is sterker dan ons Air.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wederom schieten de woorden 'meant to be' weer door mijn hoofd...![]()
Dat kan gauwquote:
Anthraxx valt in het niet bij Twisted...quote:
Ik zie nog geen probleem. Vibri is bereid me te delen...quote:
Die Vibri is de moeilijkste ook niet hehquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nog geen probleem. Vibri is bereid me te delen...![]()
Weet ze dat al?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als het om Twist gaat...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Die Vibri is de moeilijkste ook niet heh![]()
In vieren te delen als ik er echt werk van ga maken...quote:
Wie doet er wel moeilijk als het om TF gaatquote:
En ik wil haar zo af en toe best wel even opwarmen, de kleum.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ineens heb je het, je stelt je lichaam ter beschikking aan de medische wetenschapquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In vieren te delen als ik er echt werk van ga maken...![]()
TF fantopics rule... Helemaal omdat dat klotewijf heerlijke schepsel alleen de negatieve reacties in haar fotoboek zet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie doet er wel moeilijk als het om TF gaat![]()
Kleumpjes onder elkaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik wil haar zo af en toe best wel even opwarmen, de kleum.
Ik zit stiekum te hopen op flinke nachtvorst binnen nu en twee weken...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik wil haar zo af en toe best wel even opwarmen, de kleum.
Ik was het vergeten te zeggen tegen je... sorryquote:
Dat zitten we allemaal wel denkquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit stiekum te hopen op flinke nachtvorst binnen nu en twee weken...![]()
Ja, ik heb echt helemaal niets aan dit topic. Behalve dan dat mijn ego nog groter word, maar of dat nou zo gewenst is..quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
TF fantopics rule... Helemaal omdat dat klotewijf heerlijke schepsel alleen de negatieve reacties in haar fotoboek zet...
Ik zal stoppenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt helemaal niets aan dit topic. Behalve dan dat mijn ego nog groter word, maar of dat nou zo gewenst is..
Belachelijk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik was het vergeten te zeggen tegen je... sorry![]()
Je bedoelt dat ik een ban net ga ontlopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Belachelijk!![]()
Gelukkig hbe ik een AT![]()
* Godlike02 notes gaat checken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik een ban net ga ontlopen?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt helemaal niets aan dit topic. Behalve dan dat mijn ego nog groter word, maar of dat nou zo gewenst is..
Shit, daar ga ikquote:
Check!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg eens naars voor in mijn fobo dan.![]()
Historici zullen deze post aanwijzen als het punt waarop het allemaal onherroepelijk fout ging met de glanzende carrière van deze veelbelovende jongemanquote:
Echt niet. Mijn ogen zijn een stuk mooier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anthraxx valt in het niet bij Twisted...![]()
Zie fotoboekquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb zelf idd nog geen last van mijn ego.
Ga door mensen, ga door.
... en vervolgens pluk ik d'r uit de goot...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Historici zullen deze post aanwijzen als het punt waarop het allemaal onherroepelijk fout ging met de glanzende carrière van deze veelbelovende jongemandame.
De rest van je lichaam compenseert dat ruimschoots...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Echt niet. Mijn ogen zijn een stuk mooier.
Zolang het bij praten blijft zeker..quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Echt niet. Mijn ogen zijn een stuk mooier.
Dat kan stukken lelijker...quote:
Goedemorgen... we hadden het net nog over jequote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zolang het bij praten blijft zeker..![]()
Goedemorgen trouwens allemaal.
Jah.... ik kreeg het er niet uitquote:
Zie ook mijn reply aan Litpho... Het ging om vierendelen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zolang het bij praten blijft zeker..![]()
Ik heb dan ook geen tieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De rest van je lichaam compenseert dat ruimschoots...
Wij begrijpen elkaar!quote:
Die heb jij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef Sunshine2006 het volgende:
Felblauwe, zeeblauwe ogen dan... Waarvan mensen nagenoeg nooit geloven dat het je eigen ogen zijn ipv lensen...
Hier gelukkig ook nog niet, alhoewel om 9.01 er een aantal telefoontjes gelijk warenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Same here..... maar niet echt druk vandaag![]()
immer. Mijn laptop kan alleen niet onder de douchequote:
ow... was een beetje positief?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen... we hadden het net nog over je![]()
Denk het...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier gelukkig ook nog niet, alhoewel om 9.01 er een aantal telefoontjes gelijk waren. Alsof die klanten op de minuut nauwkeurig de klok in de gaten hielden om ons te bellen
Redelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow... was een beetje positief?moet ik teruglezen? dit topic?
lummel...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Redelijk
ja
nee
(sorry ik plaag maar wat we hadden het helemaal niet over je maar ik wilde je semi-grappig terug laten lezen)
dat doet ze toch welquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Redelijk
ja
nee
(sorry ik plaag maar wat we hadden het helemaal niet over je maar ik wilde je semi-grappig terug laten lezen)
quote:
ook groen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Groen Pheno, ze zijn groen.
Waarschijnlijk wel jaquote:
nou.... ik weet niet..ik heb een beetje hoofdpijn.. heb uitermate belabberd geslapen....quote:
De ontgoocheling dat we dat niet kunnen controleren bewonderen...quote:
Opzich slaap ik deze nachten niet eens extreem slecht maar vooral weinigquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou.... ik weet niet..ik heb een beetje hoofdpijn.. heb uitermate belabberd geslapen....
Nja, werktijden zijn van 8.30-17u (17.10 soms afhankelijk van late telefoontjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Denk het...
Of beginnen jullie eerder dan 9uur ?
jij moet nix zeggen, jij hebt ook bewust op afstand, manier van kijken en grootte van foto gelet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ontgoocheling dat we dat niet kunnen controleren bewonderen...![]()
Ik porbeer een tent al de hele ochtend te bellen en dan krijg ik een bandje dat ze geopent zijn van half 9 tot 5... The horrorquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, werktijden zijn van 8.30-17u (17.10 soms afhankelijk van late telefoontjes)
"support" is bereikbaar van 9-17uur, dus dan gaan de lijnen wagenwijd open
nee, dit is prima zo, even die bries door het huis laten gaan. En daarna moet het weg zijn. En dan ga ik weer in onze sahara-look-a-like tuin liggenquote:
Hier precies hetzelfde euvel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou.... ik weet niet..ik heb een beetje hoofdpijn.. heb uitermate belabberd geslapen....
Die heeft moi ja!!! Hoor ook dat het van die diepe verdrinkende ogen zijnquote:
drankquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde euvel.
Zeer slecht geslapen, met hoofdpijn en ultieme dufheid tot gevolg.
Hoe poëtisch....quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:02 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Die heeft moi ja!!! Hoor ook dat het van die diepe verdrinkende ogen zijnIk vind het goed hoor!!!
![]()
juist Senseo.. dubbel...NU!! (maar dat bedoelde je zeker niet?quote:
Drank voordat je gaat slapen... Helpt wel ietsquote:
dan is het vrijdagquote:
johquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
juist Senseo.. dubbel...NU!! (maar dat bedoelde je zeker niet?)
Dat is nog erger jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik porbeer een tent al de hele ochtend te bellen en dan krijg ik een bandje dat ze geopent zijn van half 9 tot 5... The horror![]()
Dan moet ik naar Amsterdam naar een klantquote:
ja, hoor eens, ik heb die kalender niet bedachtquote:
Ik heb ze inmiddels gesprokenquote:
Bewijs dat maar eens.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, hoor eens, ik heb die kalender niet bedacht
Dat is puur voor m'n fotoboek. Als iemand een herkenbare foto wil hebben, dan hij/zij die zo krijgen hoor...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jij moet nix zeggen, jij hebt ook bewust op afstand, manier van kijken en grootte van foto gelet...
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt hoor...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:02 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Die heeft moi ja!!! Hoor ook dat het van die diepe verdrinkende ogen zijnIk vind het goed hoor!!!
![]()
Ik kan niet zeggen dat ik daar enorm naar verlang.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is puur voor m'n fotoboek. Als iemand een herkenbare foto wil hebben, dan hij/zij die zo krijgen hoor...
Geen punt joh.... lamaar zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is puur voor m'n fotoboek. Als iemand een herkenbare foto wil hebben, dan hij/zij die zo krijgen hoor...
Daar ben ik blij om...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik daar enorm naar verlang.![]()
Ook voor jou...quote:
Maar daar werd niet naar gevraagdquote:
Klinkt alsof je stervende bent ?!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
pfff dit gaat een lastige 2 weken worden
ben vleugellam...
typen gaat nog maar met 1 hand. schrijven is niet leesbaar.
krabben bij jeukgaat nie
ben ik blij dat ik niet ongesteld ben ofzow
je pols? ingepakt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
ben vleugellam...
krabben bij jeukgaat nie
bij mij is het gewoon een kwestie van naar mijn homepage gaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://www.pheno.com/quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
bij mij is het gewoon een kwestie van naar mijn homepage gaan
Linkje...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij wil niemand het weten dus hou ik het op vage foto'squote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je hebt van die mooie krullen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij mij wil niemand het weten dus hou ik het op vage foto's
Ik bij een foboquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij mij wil niemand het weten dus hou ik het op vage foto's
In tegenstelling tot ons, met onze vage excuses, ben jij natuurlijk wel gewoon een lust om naar te kijken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:22 schreef Dickies het volgende:
Ik doe gewoon niet moeilijk.
*eraan zit*quote:
Jij vindt Dickies een lust om naar te kijken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ons, met onze vage excuses, ben jij natuurlijk wel gewoon een lust om naar te kijken!
Daarom.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ons, met onze vage excuses, ben jij natuurlijk wel gewoon een lust om naar te kijken!
We hebben de tijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
Heb helaas geen fotootjes bij me, ben te werk.... Dus dat wordt nog ff geduld hebben een tijdje :-p
Nou, dat niet.... maar er is een beginquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat ook weer opgelost
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
ben vleugellam...
krabben bij jeukgaat nie
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij vindt Dickies een lust om naar te kijken?
dr zit een soort spalk omheen zodat je tenminste wel kunt douchen zonder, ook wel fijn met dit weerquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je pols? ingepakt?
Verband... gips? verdorie das lastig, en vooral met dit weer..
als het maar een gat heeftquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij vindt Dickies een lust om naar te kijken?
Enorme tieten zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:26 schreef Dickies het volgende:
Gisteren ontdekt dat een vriendin van vriending echt enorme tieten heeftToch maar weer eens over die trio beginnen.
overbelasting, ontsteking in polsgewricht, uiteinde ellepijp, begin handbotjes, pezen en meniscus van polsquote:
Get the pointquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
je kunt er iig hersens mee inslaan mocht je dat willen
Niet enorm in de zin van te groot. Ik zou ze niet voor 'vast' willen maar een keer van dichtbij bekijken en betasten zou ik geen problemen mee hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Enorme tieten zijn.... Wees blij met je "eigen" tieten
![]()
Oh, dan mag etquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:28 schreef Dickies het volgende:
[..]
Niet enorm in de zin van te groot. Ik zou ze niet voor 'vast' willen maar een keer van dichtbij bekijken en betasten zou ik geen problemen mee hebben![]()
ff gegluurt...quote:
Ik zal het melden.quote:
In fotoboek ?quote:
Doe dat maar... zal ze wel tof vinden weer eens van mij wat te horenquote:
Als ik je nodig mocht hebben.. roep ik!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zit een soort spalk omheen zodat je tenminste wel kunt douchen zonder, ook wel fijn met dit weer
je kunt er iig hersens mee inslaan mocht je dat willen
You wish.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe dat maar... zal ze wel tof vinden weer eens van mij wat te horen
Ach, ik doe het maar met mijn vriendenquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ik doe het maar met mijn vrienden
quote:
Nee, dat dan weer nietquote:
Dat is de bewuste dame?quote:
zijn fobo staat er vol meequote:
Nee hoor... Fobo is zijn vriendin... dit niet meen ikquote:
Kanttekening, ze is ook wel sweetquote:
Deze heeft krullen... In z'n fobo niet...quote:
ach, een kapper kan wonderen verrichten. Behalve bij mijquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze heeft krullen... In z'n fobo niet...
Haarimplantaties zijn al lang mogelijk hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, een kapper kan wonderen verrichten. Behalve bij mij
dit scheelt jeuk als je een pet draagtquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Haarimplantaties zijn al lang mogelijk hoor.![]()
ik schoot in de lach..sorry...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, een kapper kan wonderen verrichten. Behalve bij mij
die reactie krijg ik van meer mensen als ze me zienquote:
Wie hebben er allemaal mooie krullen naast aparte ogen??? Me too!!! Ah... twordt steeds minder spannend zo hehequote:
Checkquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal mooie krullen naast aparte ogen???
Och, een leuk kapsel opzoeken en meenemen.. Laat ze maar knutselen danquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
die reactie krijg ik van meer mensen als ze me zien
ff ter verduidelijking... het ging om je uitspraak..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
die reactie krijg ik van meer mensen als ze me zien
*meldt*quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal mooie krullen naast aparte ogen??? Me too!!! Ah... twordt steeds minder spannend zo hehe![]()
Jij hebt weer groene ogen... Nu is het grootste deel van mijn ogen ook groen, bedenk ik me net...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:02 schreef _Cara_ het volgende:
nou zeg... ik val ook buiten de boot...géén krullen..
![]()
gewoon gaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef Q. het volgende:
Ik wil naar huis!
Same!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef Q. het volgende:
Ik wil naar huis!
Kan niet, moet aanwezig zijn om _eventueel_ de telefoon op te nemen, anders krijg ik gezeik.quote:
doorschakelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan niet, moet aanwezig zijn om _eventueel_ de telefoon op te nemen, anders krijg ik gezeik.
Dussss....ik hoor dr een beetje bij...?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt weer groene ogen... Nu is het grootste deel van mijn ogen ook groen, bedenk ik me net...![]()
shit, ik val geheel buiten de boot: geen krullen, geen groene ogen....quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt weer groene ogen... Nu is het grootste deel van mijn ogen ook groen, bedenk ik me net...![]()
Dat heb jij toch ook allemaal niet nodig pinguin.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
shit, ik val geheel buiten de boot: geen krullen, geen groene ogen....
Je mag die van mij welquote:
Ja, kom maar bij de eenheidsworst!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dussss....ik hoor dr een beetje bij...?![]()
dat is ook weer waar. Ik heb festini perenijsjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb jij toch ook allemaal niet nodig pinguin.
Daarmee pimp je iedereen eruit!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is ook weer waar. Ik heb festini perenijsjes
Laten groeien en vervenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Te kort en te blond, wat moet ik daar nou mee.
Tof maar een raket was toffer geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is ook weer waar. Ik heb festini perenijsjes
Jawel, ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee hoor... Fobo is zijn vriendin... dit niet meen ik
damn, ik herkende haarquote:
Water, wind. Heb je al snel krullen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze heeft krullen... In z'n fobo niet...
Had ze d'r topje speciaal aan voor de foto of heeft ze van die 'bikinitieten'?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef Dickies het volgende:
[..]
Water, wind. Heb je al snel krullen.
Oh oke...quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ze d'r topje speciaal aan voor de foto of heeft ze van die 'bikinitieten'?
mwah... ik zie mezelf nu ook weer niet als iemand waar er 12 van in een dozijn gaan...dat dan toch weer niet..quote:
Of ze topless zont of dat ze van die leuke driehoeken op d'r tieten heeft 's zomers...quote:
bikinitieten?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ze d'r topje speciaal aan voor de foto of heeft ze van die 'bikinitieten'?
Jij ontzettende vrouw...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mwah... ik zie mezelf nu ook weer niet als iemand waar er 12 van in een dozijn gaan...dat dan toch weer niet..![]()
3x woordwaardequote:
Dan begreep ik het goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze topless zont of dat ze van die leuke driehoeken op d'r tieten heeft 's zomers...![]()
quote:
Dat dus...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef AirwiN het volgende:
dat ze van die leuke driehoeken op d'r tieten heeft 's zomers...![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze topless zont of dat ze van die leuke driehoeken op d'r tieten heeft 's zomers...![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dan begreep ik het goed![]()
Nee, ze heeft 'bikinitieten'. Ze wilt d'r topje nooit uit. Vind ik verder ook niet erg ofzo. Minder is inderdaad wel die witte kont en tietenVoordeel is dat je de plaatsen die er echt toe doen wel beter kan vinden in het donker.
Ach, van mij hoeft echt niet iedere vrouw topless op het strand te gaan liggen. Maar als je dan wil bruinen, zorg dan dat het in ieder geval egaal gebeurt...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel leuk gevonden trouwens hoor, de meeste vrouwen hebben bikinitieten of badpak-tieten(behalve niet preutse vrouwen natuurlijk
)
Badpak?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel leuk gevonden trouwens hoor, de meeste vrouwen hebben bikinitieten of badpak-tieten(behalve niet preutse vrouwen natuurlijk
)
wel een witte kont?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik dus echt lelijk, die witte plekken... Ga desnoods onder de zonnebank, maar GEEN WITTE TIETEN AJB!
Je had op z'n minst even kunnen aangeven in welke categorie jij valt...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kon ik dus pas lezen nadat ik op invoeren had geklikt.
Daar heb ik minder moeite mee dan met die driehoeken... Maar egaal gekleurd vind ik gewoon het mooist...quote:
[hypocriet] Geduld, geduld! [/hypocriet]quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had op z'n minst even kunnen aangeven in welke categorie jij valt...![]()
Ik zag haar de dag nadat ze naar het strand geweest was weer. Eerste wat ik ook deed was kijken naar het kleurverschil tussen haar tieten en verdere bovenlijfquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik dus echt lelijk, die witte plekken... Ga desnoods onder de zonnebank, maar GEEN WITTE TIETEN AJB!
Als ze dat al sletterig vind, dan wens ik je veel succes met het regelen van dat triootje!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:32 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik zag haar de dag nadat ze naar het strand geweest was weer. Eerste wat ik ook deed was kijken naar het kleurverschil tussen haar tieten en verdere bovenlijfEerst viel het nog wel mee, maar hoe bruiner de rest wordt
![]()
Ze vindt het sletterig om topless te zonnen ofzo. Ze zei nog dat er een meid naast haar, ongeveer even oud, topless lag. Had ze allemaal commentaar op als 'doe dat thuis' etc.![]()
Ik heb al tussen de regels doorgelezen en een voorbarige conclusie getrokken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[hypocriet] Geduld, geduld! [/hypocriet]
Dat was dan weer haar eigen idee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze dat al sletterig vind, dan wens ik je veel succes met het regelen van dat triootje!![]()
Juist!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef jackson het volgende:
Zonnebank tieten.... doe mij die maar dan
ofzo
Bedoelde ze niet met een tweede man erbij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat was dan weer haar eigen idee.
Vrouwen
Heel goed, gij manspersoon.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al tussen de regels doorgelezen en een voorbarige conclusie getrokken!![]()
Het is dat je vriendin zo jong is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat was dan weer haar eigen idee.
Vrouwen
Neen. Ik zal verder niet in details het gesprek herhalen, maar het was vrij duidelijk dat het een vrouw moest zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet met een tweede man erbij?
En als ze 18 is?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is dat je vriendin zo jong is.
Is ze dat nog niet danquote:
Neuhquote:
Ach, wat maakt het ook uitquote:
Ik vind dat juist sexyquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Witte borsten sexy ?quote:
Jupz... Alles gebruind behalve borsten en billen... Geil... Zomers... Geilquote:
Toen we wat kregen was zij net 16. Ik 18. Nu is ze ruim 17 en ik 20. Kan best hoorquote:
Het steekt mij teveel af. En je ziet hoe bleek je 'normaal' eigenlijk bent.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jupz... Alles gebruind behalve borsten en billen... Geil... Zomers... Geil![]()
Ik ben ook de laatste die zegt dat het niet kan hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef Dickies het volgende:
[..]
Toen we wat kregen was zij net 16. Ik 18. Nu is ze ruim 17 en ik 20. Kan best hoor![]()
Ja ik weet niet wat t is... Tis een beetje het idee dat je dan dus de delen van t lichaam ziet die niemand anders mag zien. Ik vind t trws ook super geil om sex te hebben nadat je in de zee hebt gezwommen. Dat ze zo lekker naar dat zoute water ruikt. Of naar zonnebrandolie... Damn geil...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef Dickies het volgende:
[..]
Het steekt mij teveel af. En je ziet hoe bleek je 'normaal' eigenlijk bent.
Tieten en borsten zijn hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:50 schreef Viper_74 het volgende:
omg, het gaat over tieten en borsten![]()
I'm so out of here
ohquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tieten en borsten zijn hetzelfde hoor.
't Is ook een heerlijke luchtje wat er vanaf komt, lijkt me ook fantastischquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat t is... Tis een beetje het idee dat je dan dus de delen van t lichaam ziet die niemand anders mag zien. Ik vind t trws ook super geil om sex te hebben nadat je in de zee hebt gezwommen. Dat ze zo lekker naar dat zoute water ruikt. Of naar zonnebrandolie... Damn geil...![]()
Ja ze is nog steeds op vakantie
Val je op mannen dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:50 schreef Viper_74 het volgende:
omg, het gaat over tieten en borsten![]()
I'm so out of here
Daarom vind ik het ook geen probleem dat ze haar topje wel aan wilt houden. Ergens vind ik dat beetje preutse en niet alles zomaar willen laten zien wel tof. Het resultaat is alleen wat minderquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat t is... Tis een beetje het idee dat je dan dus de delen van t lichaam ziet die niemand anders mag zien. Ik vind t trws ook super geil om sex te hebben nadat je in de zee hebt gezwommen. Dat ze zo lekker naar dat zoute water ruikt. Of naar zonnebrandolie... Damn geil...![]()
Ja ze is nog steeds op vakantie
Ik blijf zo bleek, ook in de zomerquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef Dickies het volgende:
[..]
Het steekt mij teveel af. En je ziet hoe bleek je 'normaal' eigenlijk bent.
Och, ik neem aan dat je zelf ook bij je kruis wit bent toch en witte billen hebt? (of je moet een string dragen, maar ik denk dat dat geen goed plan is als man zijndequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Dickies het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook geen probleem dat ze haar topje wel aan wilt houden. Ergens vind ik dat beetje preutse en niet alles zomaar willen laten zien wel tof. Het resultaat is alleen wat minder![]()
Je kan ook hairextensions doen en het laten waven dan bedoel ik. Heb je ook meteen krullen. En voor de stijlharige mensen die het willen kan permanent ook een optie zijn. Je moet het alleen niet uitkammen zoals sommige droppies doen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben te ongeduldig om het te laten groeien. Ik wil wel gelijk lange krullende haren dan.
Rood haar van jezelf ook?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik blijf zo bleek, ook in de zomer
Ja natuurlijk. Alleen ik hou niet zo van het strand etc. Ik word vooral bruin als ik voetbal of fietsquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Och, ik neem aan dat je zelf ook bij je kruis wit bent toch en witte billen hebt? (of je moet een string dragen, maar ik denk dat dat geen goed plan is als man zijnde)
En denk je dat je dit probleem niet hebt als je stijl haar hebt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:12 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nou niet iedereen is blij met eigen krullen hoor. Het staat uiteindelijk wel leuk maar je bent er eerst een eeuwigheid mee bezig om het ' sochtends in model te krijgen. Daarom doe ik vaak als ik te werk moet mn haar maar in een staart, sneller klaar, langer uitslapen.
Ja ik vind t ook wat 'classier' als een meisje niet topless gaat. Beetje Antita achtig om op bloemendaal topless te gaan... Maja wie ben ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat beetje preutse en niet alles zomaar willen laten zien wel tof.
Als je stijl haar hebt, heb je de keuze om er verschillende dingen mee te doen. Krullen is krullen. Daarmee zijn je mogelijkheden ontzettend beperkt. Dat is wel een wezenlijk verschil. Ik ken mijn eigen frustraties in dat opzicht...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En denk je dat je dit probleem niet hebt als je stijl haar hebt?Echt wel.. ik sta ook eerst een tijd voor de spiegel mn haren te fatsoeneren met föhn, en of krultang... En idd in een staart ermee als het niet lukt.. vooal bij deze warmte..
![]()
Dat vraag ik me ook al tijden af.quote:
Mijn vriendinnetje heeft rood haar én wordt flink bruin...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:12 schreef Dickies het volgende:
[..]
Rood haar van jezelf ook?
Beetje bruin vind ik wel mooi![]()
Zo heb ik het nooit bekeken.. ik erger me altijd als mijn haar niet zit zoals ik dat wil, en met stijle haren is dat echt een probleem (bij mij).. en heb me altijd blind gestaard op vrouwen met krullen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je stijl haar hebt, heb je de keuze om er verschillende dingen mee te doen. Krullen is krullen. Daarmee zijn je mogelijkheden ontzettend beperkt. Dat is wel een wezenlijk verschil. Ik ken mijn eigen frustraties in dat opzicht...![]()
Ehm... nee dat zei ik nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En denk je dat je dit probleem niet hebt als je stijl haar hebt?Echt wel.. ik sta ook eerst een tijd voor de spiegel mn haren te fatsoeneren met föhn, en of krultang... En idd in een staart ermee als het niet lukt.. vooal bij deze warmte..
![]()
Vriending heeft dus in principe ook krullen, maar zoals je kan zien kan je het heus wel stijl krijgen. Kost alleen wel moeite jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je stijl haar hebt, heb je de keuze om er verschillende dingen mee te doen. Krullen is krullen. Daarmee zijn je mogelijkheden ontzettend beperkt. Dat is wel een wezenlijk verschil. Ik ken mijn eigen frustraties in dat opzicht...![]()
Als je geen matenaaier was en gewoon ook naar Maastrich zou komen dan had je t gewetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al tijden af.![]()
quote:
Het is inderdaad wel stijl te krijgen met wat moeite. Dan loop je één keer in een regenbui en dan krult het weer alle kanten op. Ik heb er inmiddels wel vrede mee, maar dat is wel anders geweest...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Dickies het volgende:
[..]
Vriending heeft dus in principe ook krullen, maar zoals je kan zien kan je het heus wel stijl krijgen. Kost alleen wel moeite ja![]()
Er zijn duizenden nieuwe studenten in Maastircht en de kans dat ik je ontmoet zou hebben zou dus buitengewoon klein zijn. En zelfs dan zou ik nog niet geweten hebben dat je JoeyT bent.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je geen matenaaier was en gewoon ook naar Maastrich zou komen dan had je t geweten![]()
Krullen staan standaard alle kanten op...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het nooit bekeken.. ik erger me altijd als mijn haar niet zit zoals ik dat wil, en met stijle haren is dat echt een probleem (bij mij).. en heb me altijd blind gestaard op vrouwen met krullen...
Inderdaad... Rood streepjequote:
oké dat snap ik nu.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ehm... nee dat zei ik nietmaar ik denk wel dat dat sneller klaar is. Als je echt stijl haar hebt lijkt mij dat het is, beetje spul erin en uitkammen. Mensen het een hele krulkop kunnen het niet eens kammen want dan krijg je een afrokapsel.
Dan is het echt voorzichtig die kam gebruiken, spul erin, water erop, spul erin uitwassen indoen etc etc etc en 9 vd 10 keer werkt het niet en 9 van de 10 keer moet je echt gaan douchen eerst als je het los wilt laten hangen, echt goed nat maken dat haar bedoel ik dan...![]()
Ik heb gewoon JoeyT op mn T-shirt staan... Duhuhhhquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn duizenden nieuwe studenten in Maastircht en de kans dat ik je ontmoet zou hebben zou dus buitengewoon klein zijn. En zelfs dan zou ik nog niet geweten hebben dat je JoeyT bent.![]()
Dat is altijd zo. Vriending zeikt altijd dat ik van dat mooie stijle haar zou hebben, terwijl ik het redelijk kut vind. En zij heeft van dat (volgens anderen) mooi, dik, lang haar met een flinke slag en zij haat het dus ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef AirwiN het volgende:
En die mensen die je wel kunt schieten met hun 'ik wou dat ik van die mooie krullen had'...![]()
Het zou op zich wel grappig zijn. De meeste mensen zou het niets zeggen, maar de FOK-insiders zouden je zo kunnen herkennen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb gewoon JoeyT op mn T-shirt staan... Duhuhhh![]()
Ben je de nieuwe kloon van metro?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik verbrand alleen maar, en daarna word ik een beetje getint...
Dude, like ongesteld?quote:
oops.. ik zal het nooit meer zeggen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef AirwiN het volgende:
En die mensen die je wel kunt schieten met hun 'ik wou dat ik van die mooie krullen had'...![]()
Alsof mensen met krullen dat andersom niet ook hebben, terwijl dik stijl haar net zo goed niet altijd even leuk is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel stijl te krijgen met wat moeite. Dan loop je één keer in een regenbui en dan krult het weer alle kanten op. Ik heb er inmiddels wel vrede mee, maar dat is wel anders geweest...
Nu jij niet komt ken ik echt helemaal niemand daarquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn duizenden nieuwe studenten in Maastircht en de kans dat ik je ontmoet zou hebben zou dus buitengewoon klein zijn. En zelfs dan zou ik nog niet geweten hebben dat je JoeyT bent.![]()
En een leuke ouderwetse vlecht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef Twisted_fok het volgende:
met krullen dat andersom niet ook hebben, terwijl dik stijl haar net zo goed niet altijd even leuk is.
Als ik m'n haar langer laat groeien dan ik het nu heb kan ik er al niets meer mee, behalve los of in een staart. Nou wat een geweldige opties.
Hehehequote:
Welke kloon is dan nog meer van metro?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je de nieuwe kloon van metro?
Hmmm Misschien een goed idee voor carnavalquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou op zich wel grappig zijn. De meeste mensen zou het niets zeggen, maar de FOK-insiders zouden je zo kunnen herkennen.![]()
2 vlechtjes dan, ben ik ook fan vanquote:
Daar heb je ook wel gelijk in. Maar toch... Mijn broertje bijvoorbeeld heeft wel stijl haar. Die heeft iedere maand een ander kapsel. Ik moet, bij wijze van spreken, met tien seconden lijn aan de slag om het in een afwijkend model te zetten en te houden...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof mensen met krullen dat andersom niet ook hebben, terwijl dik stijl haar net zo goed niet altijd even leuk is.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe
Zelfs dan doe ik t gewoon...
Valt me trws op dat ik je sinds je Cartman imitaties meer mag![]()
Dan oogt ze nog jongerquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:31 schreef Dickies het volgende:
[..]
2 vlechtjes dan, ben ik ook fan van!
[afbeelding]
Ja ze is wel leuk... Lief gezichtjequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:31 schreef Dickies het volgende:
[..]
2 vlechtjes dan, ben ik ook fan van!
[afbeelding]
Hoe dichter bij de nulquote:
Kheb t ook nog noioit bij een ander meisje gedaan. Bij haar vind ik vreemd genoeg allees opwindend. Moet wel eerlijk zeggen dat ze nauwelijks bloedt. Als we sex hebben tijdens ongesteldheid zit er nauwelijks bloed aan mn leuter...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:32 schreef Dickies het volgende:
[..]Ik dus echt niet als het echt een zooitje is daar. Dat is echt ranzig
![]()
Niet iedereen heeft natuurlijk ook hetzelfde stijle haar. Iedereen is altijd jaloers omdat ik zulk mooi dik haar heb. Nou, hoera. Als ik wat anders anders met m'n haar wil dan heb ik ook secondenlijm nodig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. Maar toch... Mijn broertje bijvoorbeeld heeft wel stijl haar. Die heeft iedere maand een ander kapsel. Ik moet, bij wijze van spreken, met tien seconden lijn aan de slag om het in een afwijkend model te zetten en te houden...
nou nou nou.......quote:
Nauwelijksquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kheb t ook nog noioit bij een ander meisje gedaan. Bij haar vind ik vreemd genoeg allees opwindend. Moet wel eerlijk zeggen dat ze nauwelijks bloedt. Als we sex hebben tijdens ongesteldheid zit er nauwelijks bloed aan mn leuter...
x2quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:36 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nauwelijks![]()
Nee, als ze ongesteld is pas ik.
Wel sex of echt helemaal niets?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:36 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nauwelijks![]()
Nee, als ze ongesteld is pas ik.
Blijft toch eens van die troep afquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:38 schreef Thisbe het volgende:
Muziekstijl
Schilderstijl
Stijldansen
Stijlvol
Steil haar
Steile helling
Steil achterover slaan
Zo moeilijk is het toch niet?
Heb jij steil haar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:38 schreef Thisbe het volgende:
Muziekstijl
Schilderstijl
Stijldansen
Stijlvol
Steil haar
Steile helling
Steil achterover slaan
Zij heeft haar handjes en mond nog. Ik ook. En verder nog dat andere gat natuurlijkquote:
Dus......quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:43 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zij heeft haar handjes en mond nog. Ik ook. En verder nog dat andere gat natuurlijk![]()
Dat moet je zeggen tegen de mensen die uiteindelijk hiv hebben door geinfecteerd bloedquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:47 schreef Thisbe het volgende:
Bloed is ook gewoon vocht. Het heeft alleen een ander kleurtje.Dat je wel anale seks hebt waarbij er ook poepdeeltjes op je pielemuis terecht komen, maar wel vies bent van bloed is een beetje lachwekkend.
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die seks weigerde omdat ik ongesteld was.
Behoorlijk.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:47 schreef Thisbe het volgende:
Dat je wel anale seks hebt waarbij er ook poepdeeltjes op je pielemuis terecht komen, maar wel vies bent van bloed is een beetje lachwekkend.
Dit slaat totaal nergens op natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je zeggen tegen de mensen die uiteindelijk hiv hebben door geinfecteerd bloed
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:47 schreef Thisbe het volgende:
Bloed is ook gewoon vocht. Het heeft alleen een ander kleurtje.Dat je wel anale seks hebt waarbij er ook poepdeeltjes op je pielemuis terecht komen, maar wel vies bent van bloed is een beetje lachwekkend.
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die seks weigerde omdat ik ongesteld was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |