ja, hoor eens, ik heb die kalender niet bedachtquote:
Ik heb ze inmiddels gesprokenquote:
Bewijs dat maar eens.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, hoor eens, ik heb die kalender niet bedacht
Dat is puur voor m'n fotoboek. Als iemand een herkenbare foto wil hebben, dan hij/zij die zo krijgen hoor...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jij moet nix zeggen, jij hebt ook bewust op afstand, manier van kijken en grootte van foto gelet...
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt hoor...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:02 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Die heeft moi ja!!! Hoor ook dat het van die diepe verdrinkende ogen zijnIk vind het goed hoor!!!
![]()
Ik kan niet zeggen dat ik daar enorm naar verlang.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is puur voor m'n fotoboek. Als iemand een herkenbare foto wil hebben, dan hij/zij die zo krijgen hoor...
Geen punt joh.... lamaar zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is puur voor m'n fotoboek. Als iemand een herkenbare foto wil hebben, dan hij/zij die zo krijgen hoor...
Daar ben ik blij om...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik daar enorm naar verlang.![]()
Ook voor jou...quote:
Maar daar werd niet naar gevraagdquote:
Klinkt alsof je stervende bent ?!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
pfff dit gaat een lastige 2 weken worden
ben vleugellam...
typen gaat nog maar met 1 hand. schrijven is niet leesbaar.
krabben bij jeukgaat nie
ben ik blij dat ik niet ongesteld ben ofzow
je pols? ingepakt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
pfff dit gaat een lastige 2 weken worden
ben vleugellam...
typen gaat nog maar met 1 hand. schrijven is niet leesbaar.
krabben bij jeukgaat nie
ben ik blij dat ik niet ongesteld ben ofzow
bij mij is het gewoon een kwestie van naar mijn homepage gaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://www.pheno.com/quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
bij mij is het gewoon een kwestie van naar mijn homepage gaan
Linkje...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij wil niemand het weten dus hou ik het op vage foto'squote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je hebt van die mooie krullen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij mij wil niemand het weten dus hou ik het op vage foto's
Ik bij een foboquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij mij wil niemand het weten dus hou ik het op vage foto's
In tegenstelling tot ons, met onze vage excuses, ben jij natuurlijk wel gewoon een lust om naar te kijken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:22 schreef Dickies het volgende:
Ik doe gewoon niet moeilijk.
*eraan zit*quote:
Jij vindt Dickies een lust om naar te kijken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ons, met onze vage excuses, ben jij natuurlijk wel gewoon een lust om naar te kijken!
Daarom.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ons, met onze vage excuses, ben jij natuurlijk wel gewoon een lust om naar te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |