quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Groen Pheno, ze zijn groen.
Dubbelzinnigheid in deze is zeker gepastquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:20 schreef Pheno het volgende:
Reebruine ogen?
Jij moet echt een hart van steen hebben dat je de ogen van Twist kan weerstaan...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:22 schreef Q. het volgende:
Ogen zijn overrated.
dat was ook geheel de bedoelingquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Dubbelzinnigheid in deze is zeker gepast
*check*quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet echt een hart van steen hebben dat je de ogen van Twist kan weerstaan...![]()
dan moet je een bril kopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:22 schreef Q. het volgende:
Ogen zijn overrated.
die zijn het mooiste.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:20 schreef Pheno het volgende:
Reebruine ogen?
quote:
Ah, een kennerquote:
Komt toch bijna overeen met:quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:24 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan de associatie met het briljante nummer Voodoo van Body Count niet loslaten. Vandaar, een kleine quote:
she took the needle,
stuck it in its eye!
AHHHHHHHHHHHHHHH!!!
My eye, bitch!
Wederom schieten de woorden 'meant to be' weer door mijn hoofd...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Komt toch bijna overeen met:
[afbeelding]
Het is sterker dan ons Air.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wederom schieten de woorden 'meant to be' weer door mijn hoofd...![]()
Dat kan gauwquote:
Anthraxx valt in het niet bij Twisted...quote:
Ik zie nog geen probleem. Vibri is bereid me te delen...quote:
Die Vibri is de moeilijkste ook niet hehquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nog geen probleem. Vibri is bereid me te delen...![]()
Weet ze dat al?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als het om Twist gaat...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Die Vibri is de moeilijkste ook niet heh![]()
In vieren te delen als ik er echt werk van ga maken...quote:
Wie doet er wel moeilijk als het om TF gaatquote:
En ik wil haar zo af en toe best wel even opwarmen, de kleum.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ineens heb je het, je stelt je lichaam ter beschikking aan de medische wetenschapquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In vieren te delen als ik er echt werk van ga maken...![]()
TF fantopics rule... Helemaal omdat dat klotewijf heerlijke schepsel alleen de negatieve reacties in haar fotoboek zet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie doet er wel moeilijk als het om TF gaat![]()
Kleumpjes onder elkaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik wil haar zo af en toe best wel even opwarmen, de kleum.
Ik zit stiekum te hopen op flinke nachtvorst binnen nu en twee weken...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik wil haar zo af en toe best wel even opwarmen, de kleum.
Ik was het vergeten te zeggen tegen je... sorryquote:
Dat zitten we allemaal wel denkquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit stiekum te hopen op flinke nachtvorst binnen nu en twee weken...![]()
Ja, ik heb echt helemaal niets aan dit topic. Behalve dan dat mijn ego nog groter word, maar of dat nou zo gewenst is..quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
TF fantopics rule... Helemaal omdat dat klotewijf heerlijke schepsel alleen de negatieve reacties in haar fotoboek zet...
Ik zal stoppenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt helemaal niets aan dit topic. Behalve dan dat mijn ego nog groter word, maar of dat nou zo gewenst is..
Belachelijk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik was het vergeten te zeggen tegen je... sorry![]()
Je bedoelt dat ik een ban net ga ontlopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Belachelijk!![]()
Gelukkig hbe ik een AT![]()
* Godlike02 notes gaat checken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik een ban net ga ontlopen?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt helemaal niets aan dit topic. Behalve dan dat mijn ego nog groter word, maar of dat nou zo gewenst is..
Shit, daar ga ikquote:
Check!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg eens naars voor in mijn fobo dan.![]()
Historici zullen deze post aanwijzen als het punt waarop het allemaal onherroepelijk fout ging met de glanzende carrière van deze veelbelovende jongemanquote:
Echt niet. Mijn ogen zijn een stuk mooier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anthraxx valt in het niet bij Twisted...![]()
Zie fotoboekquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb zelf idd nog geen last van mijn ego.
Ga door mensen, ga door.
... en vervolgens pluk ik d'r uit de goot...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Historici zullen deze post aanwijzen als het punt waarop het allemaal onherroepelijk fout ging met de glanzende carrière van deze veelbelovende jongemandame.
De rest van je lichaam compenseert dat ruimschoots...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Echt niet. Mijn ogen zijn een stuk mooier.
Zolang het bij praten blijft zeker..quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Echt niet. Mijn ogen zijn een stuk mooier.
Dat kan stukken lelijker...quote:
Goedemorgen... we hadden het net nog over jequote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zolang het bij praten blijft zeker..![]()
Goedemorgen trouwens allemaal.
Jah.... ik kreeg het er niet uitquote:
Zie ook mijn reply aan Litpho... Het ging om vierendelen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zolang het bij praten blijft zeker..![]()
Ik heb dan ook geen tieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De rest van je lichaam compenseert dat ruimschoots...
Wij begrijpen elkaar!quote:
Die heb jij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:48 schreef Sunshine2006 het volgende:
Felblauwe, zeeblauwe ogen dan... Waarvan mensen nagenoeg nooit geloven dat het je eigen ogen zijn ipv lensen...
Hier gelukkig ook nog niet, alhoewel om 9.01 er een aantal telefoontjes gelijk warenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Same here..... maar niet echt druk vandaag![]()
immer. Mijn laptop kan alleen niet onder de douchequote:
ow... was een beetje positief?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen... we hadden het net nog over je![]()
Denk het...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier gelukkig ook nog niet, alhoewel om 9.01 er een aantal telefoontjes gelijk waren. Alsof die klanten op de minuut nauwkeurig de klok in de gaten hielden om ons te bellen
Redelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow... was een beetje positief?moet ik teruglezen? dit topic?
lummel...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Redelijk
ja
nee
(sorry ik plaag maar wat we hadden het helemaal niet over je maar ik wilde je semi-grappig terug laten lezen)
dat doet ze toch welquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Redelijk
ja
nee
(sorry ik plaag maar wat we hadden het helemaal niet over je maar ik wilde je semi-grappig terug laten lezen)
quote:
ook groen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Groen Pheno, ze zijn groen.
Waarschijnlijk wel jaquote:
nou.... ik weet niet..ik heb een beetje hoofdpijn.. heb uitermate belabberd geslapen....quote:
De ontgoocheling dat we dat niet kunnen controleren bewonderen...quote:
Opzich slaap ik deze nachten niet eens extreem slecht maar vooral weinigquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou.... ik weet niet..ik heb een beetje hoofdpijn.. heb uitermate belabberd geslapen....
Nja, werktijden zijn van 8.30-17u (17.10 soms afhankelijk van late telefoontjesquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Denk het...
Of beginnen jullie eerder dan 9uur ?
jij moet nix zeggen, jij hebt ook bewust op afstand, manier van kijken en grootte van foto gelet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ontgoocheling dat we dat niet kunnen controleren bewonderen...![]()
Ik porbeer een tent al de hele ochtend te bellen en dan krijg ik een bandje dat ze geopent zijn van half 9 tot 5... The horrorquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, werktijden zijn van 8.30-17u (17.10 soms afhankelijk van late telefoontjes)
"support" is bereikbaar van 9-17uur, dus dan gaan de lijnen wagenwijd open
nee, dit is prima zo, even die bries door het huis laten gaan. En daarna moet het weg zijn. En dan ga ik weer in onze sahara-look-a-like tuin liggenquote:
Hier precies hetzelfde euvel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou.... ik weet niet..ik heb een beetje hoofdpijn.. heb uitermate belabberd geslapen....
Die heeft moi ja!!! Hoor ook dat het van die diepe verdrinkende ogen zijnquote:
drankquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde euvel.
Zeer slecht geslapen, met hoofdpijn en ultieme dufheid tot gevolg.
Hoe poëtisch....quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:02 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Die heeft moi ja!!! Hoor ook dat het van die diepe verdrinkende ogen zijnIk vind het goed hoor!!!
![]()
juist Senseo.. dubbel...NU!! (maar dat bedoelde je zeker niet?quote:
Drank voordat je gaat slapen... Helpt wel ietsquote:
dan is het vrijdagquote:
johquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
juist Senseo.. dubbel...NU!! (maar dat bedoelde je zeker niet?)
Dat is nog erger jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik porbeer een tent al de hele ochtend te bellen en dan krijg ik een bandje dat ze geopent zijn van half 9 tot 5... The horror![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |