ieuw... en ik moet zometeen nog gaan fietsenquote:
niet als je op de fiets naar t werk gaat en daar verregend aankomtquote:
Het was al droog toen ik op de fiets stapte.quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet als je op de fiets naar t werk gaat en daar verregend aankomt
In Den Haag schijnt de zon nog steeds! Wat een stad!quote:
Bij mij ook (nog) niet dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:41 schreef Pheno het volgende:
Hier heeft het niet geregend, zie ik nu.
Hey!quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Oi Jackson!
Ik heb gister mijn persoonlijk record verbeterd. Ik stond nog net niet in de top 10...quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey!
Laten we hopen op een productief Fok!dagje![]()
Whehe... ik heb wel tijden in de top10 gestaan van dagposters toen ik stage hadquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn persoonlijk record verbeterd. Ik stond nog net niet in de top 10...![]()
Hier net wat regen en nu weer volop zon maar erg benauwd.... Airco dus maar aanquote:
liedjequote:
Hier is het nu niet benauwd, kan ik straks tenminste even joggen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier net wat regen en nu weer volop zon maar erg benauwd.... Airco dus maar aan![]()
Mja, uit ONZ meegekregenquote:
Liedje klinkt zo apart vind ikquote:
Joggenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hier is het nu niet benauwd, kan ik straks tenminste even joggen.
Precies... Ik wil jou nog wel een keer zien rondwaggelen met een stel veren op je kont...quote:
ik krijg er een "Kylie give me one more change, lets go out and dance" deja vu bijquote:
Ik doel op het woord "liedje"quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik krijg er een "Kylie give me one more change, lets go out and dance" deja vu bij![]()
Neuken ?quote:
Het is maar net wat je leuk lijkt. Wat zou ik daavoor terugkrijgen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies... Ik wil jou nog wel een keer zien rondwaggelen met een stel veren op je kont...![]()
muziekstuk danquote:
vies is niet altijd niet lekkerquote:
Okquote:
eerst me werk, FOK komt op de 2de plekquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey!
Laten we hopen op een productief Fok!dagje![]()
Same here..... maar niet echt druk vandaagquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eerst me werk, FOK komt op de 2de plek
Mijn eeeuwige bewondering en admiratie...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is maar net wat je leuk lijkt. Wat zou ik daavoor terugkrijgen?
Dat is geen kleinigheidquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn eeeuwige bewondering en admiratie...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |