quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Groen Pheno, ze zijn groen.
Dubbelzinnigheid in deze is zeker gepastquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:20 schreef Pheno het volgende:
Reebruine ogen?
Jij moet echt een hart van steen hebben dat je de ogen van Twist kan weerstaan...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:22 schreef Q. het volgende:
Ogen zijn overrated.
dat was ook geheel de bedoelingquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Dubbelzinnigheid in deze is zeker gepast
*check*quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet echt een hart van steen hebben dat je de ogen van Twist kan weerstaan...![]()
dan moet je een bril kopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:22 schreef Q. het volgende:
Ogen zijn overrated.
die zijn het mooiste.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:20 schreef Pheno het volgende:
Reebruine ogen?
quote:
Ah, een kennerquote:
Komt toch bijna overeen met:quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:24 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan de associatie met het briljante nummer Voodoo van Body Count niet loslaten. Vandaar, een kleine quote:
she took the needle,
stuck it in its eye!
AHHHHHHHHHHHHHHH!!!
My eye, bitch!
Wederom schieten de woorden 'meant to be' weer door mijn hoofd...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Komt toch bijna overeen met:
[afbeelding]
Het is sterker dan ons Air.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wederom schieten de woorden 'meant to be' weer door mijn hoofd...![]()
Dat kan gauwquote:
Anthraxx valt in het niet bij Twisted...quote:
Ik zie nog geen probleem. Vibri is bereid me te delen...quote:
Die Vibri is de moeilijkste ook niet hehquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nog geen probleem. Vibri is bereid me te delen...![]()
Weet ze dat al?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als het om Twist gaat...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Die Vibri is de moeilijkste ook niet heh![]()
In vieren te delen als ik er echt werk van ga maken...quote:
Wie doet er wel moeilijk als het om TF gaatquote:
En ik wil haar zo af en toe best wel even opwarmen, de kleum.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ineens heb je het, je stelt je lichaam ter beschikking aan de medische wetenschapquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In vieren te delen als ik er echt werk van ga maken...![]()
TF fantopics rule... Helemaal omdat dat klotewijf heerlijke schepsel alleen de negatieve reacties in haar fotoboek zet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie doet er wel moeilijk als het om TF gaat![]()
Kleumpjes onder elkaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik wil haar zo af en toe best wel even opwarmen, de kleum.
Ik zit stiekum te hopen op flinke nachtvorst binnen nu en twee weken...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik wil haar zo af en toe best wel even opwarmen, de kleum.
Ik was het vergeten te zeggen tegen je... sorryquote:
Dat zitten we allemaal wel denkquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit stiekum te hopen op flinke nachtvorst binnen nu en twee weken...![]()
Ja, ik heb echt helemaal niets aan dit topic. Behalve dan dat mijn ego nog groter word, maar of dat nou zo gewenst is..quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
TF fantopics rule... Helemaal omdat dat klotewijf heerlijke schepsel alleen de negatieve reacties in haar fotoboek zet...
Ik zal stoppenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt helemaal niets aan dit topic. Behalve dan dat mijn ego nog groter word, maar of dat nou zo gewenst is..
Belachelijk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik was het vergeten te zeggen tegen je... sorry![]()
Je bedoelt dat ik een ban net ga ontlopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Belachelijk!![]()
Gelukkig hbe ik een AT![]()
* Godlike02 notes gaat checken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik een ban net ga ontlopen?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt helemaal niets aan dit topic. Behalve dan dat mijn ego nog groter word, maar of dat nou zo gewenst is..
Shit, daar ga ikquote:
Check!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg eens naars voor in mijn fobo dan.![]()
Historici zullen deze post aanwijzen als het punt waarop het allemaal onherroepelijk fout ging met de glanzende carrière van deze veelbelovende jongemanquote:
Echt niet. Mijn ogen zijn een stuk mooier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anthraxx valt in het niet bij Twisted...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |