Mijn vriendinnetje heeft rood haar én wordt flink bruin...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:12 schreef Dickies het volgende:
[..]
Rood haar van jezelf ook?
Beetje bruin vind ik wel mooi![]()
Zo heb ik het nooit bekeken.. ik erger me altijd als mijn haar niet zit zoals ik dat wil, en met stijle haren is dat echt een probleem (bij mij).. en heb me altijd blind gestaard op vrouwen met krullen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je stijl haar hebt, heb je de keuze om er verschillende dingen mee te doen. Krullen is krullen. Daarmee zijn je mogelijkheden ontzettend beperkt. Dat is wel een wezenlijk verschil. Ik ken mijn eigen frustraties in dat opzicht...![]()
Ehm... nee dat zei ik nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En denk je dat je dit probleem niet hebt als je stijl haar hebt?Echt wel.. ik sta ook eerst een tijd voor de spiegel mn haren te fatsoeneren met föhn, en of krultang... En idd in een staart ermee als het niet lukt.. vooal bij deze warmte..
![]()
Vriending heeft dus in principe ook krullen, maar zoals je kan zien kan je het heus wel stijl krijgen. Kost alleen wel moeite jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je stijl haar hebt, heb je de keuze om er verschillende dingen mee te doen. Krullen is krullen. Daarmee zijn je mogelijkheden ontzettend beperkt. Dat is wel een wezenlijk verschil. Ik ken mijn eigen frustraties in dat opzicht...![]()
Als je geen matenaaier was en gewoon ook naar Maastrich zou komen dan had je t gewetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al tijden af.![]()
quote:
Het is inderdaad wel stijl te krijgen met wat moeite. Dan loop je één keer in een regenbui en dan krult het weer alle kanten op. Ik heb er inmiddels wel vrede mee, maar dat is wel anders geweest...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Dickies het volgende:
[..]
Vriending heeft dus in principe ook krullen, maar zoals je kan zien kan je het heus wel stijl krijgen. Kost alleen wel moeite ja![]()
Er zijn duizenden nieuwe studenten in Maastircht en de kans dat ik je ontmoet zou hebben zou dus buitengewoon klein zijn. En zelfs dan zou ik nog niet geweten hebben dat je JoeyT bent.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je geen matenaaier was en gewoon ook naar Maastrich zou komen dan had je t geweten![]()
Krullen staan standaard alle kanten op...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het nooit bekeken.. ik erger me altijd als mijn haar niet zit zoals ik dat wil, en met stijle haren is dat echt een probleem (bij mij).. en heb me altijd blind gestaard op vrouwen met krullen...
Inderdaad... Rood streepjequote:
oké dat snap ik nu.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ehm... nee dat zei ik nietmaar ik denk wel dat dat sneller klaar is. Als je echt stijl haar hebt lijkt mij dat het is, beetje spul erin en uitkammen. Mensen het een hele krulkop kunnen het niet eens kammen want dan krijg je een afrokapsel.
Dan is het echt voorzichtig die kam gebruiken, spul erin, water erop, spul erin uitwassen indoen etc etc etc en 9 vd 10 keer werkt het niet en 9 van de 10 keer moet je echt gaan douchen eerst als je het los wilt laten hangen, echt goed nat maken dat haar bedoel ik dan...![]()
Ik heb gewoon JoeyT op mn T-shirt staan... Duhuhhhquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn duizenden nieuwe studenten in Maastircht en de kans dat ik je ontmoet zou hebben zou dus buitengewoon klein zijn. En zelfs dan zou ik nog niet geweten hebben dat je JoeyT bent.![]()
Dat is altijd zo. Vriending zeikt altijd dat ik van dat mooie stijle haar zou hebben, terwijl ik het redelijk kut vind. En zij heeft van dat (volgens anderen) mooi, dik, lang haar met een flinke slag en zij haat het dus ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef AirwiN het volgende:
En die mensen die je wel kunt schieten met hun 'ik wou dat ik van die mooie krullen had'...![]()
Het zou op zich wel grappig zijn. De meeste mensen zou het niets zeggen, maar de FOK-insiders zouden je zo kunnen herkennen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb gewoon JoeyT op mn T-shirt staan... Duhuhhh![]()
Ben je de nieuwe kloon van metro?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik verbrand alleen maar, en daarna word ik een beetje getint...
Dude, like ongesteld?quote:
oops.. ik zal het nooit meer zeggen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef AirwiN het volgende:
En die mensen die je wel kunt schieten met hun 'ik wou dat ik van die mooie krullen had'...![]()
Alsof mensen met krullen dat andersom niet ook hebben, terwijl dik stijl haar net zo goed niet altijd even leuk is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel stijl te krijgen met wat moeite. Dan loop je één keer in een regenbui en dan krult het weer alle kanten op. Ik heb er inmiddels wel vrede mee, maar dat is wel anders geweest...
Nu jij niet komt ken ik echt helemaal niemand daarquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn duizenden nieuwe studenten in Maastircht en de kans dat ik je ontmoet zou hebben zou dus buitengewoon klein zijn. En zelfs dan zou ik nog niet geweten hebben dat je JoeyT bent.![]()
En een leuke ouderwetse vlecht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef Twisted_fok het volgende:
met krullen dat andersom niet ook hebben, terwijl dik stijl haar net zo goed niet altijd even leuk is.
Als ik m'n haar langer laat groeien dan ik het nu heb kan ik er al niets meer mee, behalve los of in een staart. Nou wat een geweldige opties.
Hehehequote:
Welke kloon is dan nog meer van metro?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je de nieuwe kloon van metro?
Hmmm Misschien een goed idee voor carnavalquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou op zich wel grappig zijn. De meeste mensen zou het niets zeggen, maar de FOK-insiders zouden je zo kunnen herkennen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |