Dit hoef ik dus ook niet te pikkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je zelf een hoger beroep krijgt ofzo... dan zal je vast inzien dat dit niet boeit![]()
ga je beklag bij je vrienden in TRU doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dit hoef ik dus ook niet te pikken![]()
![]()
Gast, wat wil je eraan doenquote:
Dan had hij wel anale sexquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als JoeyT mod zou zijn, dan, dan.....
Tis hier behoorlijk benauwd maar beter te doen dan gisterquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
even lekker buiten geluncht. Lekker weer!
Je moet wat.quote:
Dan bannen ze mequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga je beklag bij je vrienden in TRU doen
Als je hier nog ff doorgaat ...quote:
weer een permban?quote:
Weer zo'n naai-actie dan zekerquote:
Jij of ikquote:
Ze hebben nog steeds m'n domeinnaam geblokkeerd ofzo. Kan niet eens m'n normale e-mail adres meer instellenquote:
Wel tof dat je alles serieus neemt.... dat bevalt je ook goed ?quote:
ik weet de reden niet eens meerquote:
Wel tof dat je nog steeds denkt dat ik serieus benquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel tof dat je alles serieus neemt.... dat bevalt je ook goed ?
Iets met Mirage natuurlijk... Maar die is nu toch weg!quote:
Verdomme, ik was die naam vergetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
Mirage
Ik bén net ongesteld geweest, dus dat zou tot je mogelijkheden kunnen behorenquote:
Try mequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bén net ongesteld geweest, dus dat zou tot je mogelijkheden kunnen behoren.
ja dat weet ik nog wel, maar voor de rest ben ik het kwijtquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets met Mirage natuurlijk... Maar die is nu toch weg!
Nou heh... Het was toch te proberen maar je hapt niet genoegquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wel tof dat je nog steeds denkt dat ik serieus ben![]()
Extra geil nu dus ook... of dat dan weer niet ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bén net ongesteld geweest, dus dat zou tot je mogelijkheden kunnen behoren.
Ik moet zeggen dat ik nu een natte rug hebquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Tis hier behoorlijk benauwd maar beter te doen dan gister![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |