Eens.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef Sunshine2006 het volgende:
Siliconen is echt zonde. Plastische chirurgie over het algemeen vind ik al ontzettend zielig!!! Tenzij je een ongeluk hebt gehad...
Of fucking lelijk bent.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef Sunshine2006 het volgende:
Siliconen is echt zonde. Plastische chirurgie over het algemeen vind ik al ontzettend zielig!!! Tenzij je een ongeluk hebt gehad...
Als je nou zegt dat de bevruchting een ongeluk(je) was heb je altijd een reden om plastische chirurgie goed te praten...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef Sunshine2006 het volgende:
Jammer dat je mooie verliefdheidtopic al dicht is, wilde er al in reagerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Het ligt eraan wat voor vrouw vastgeplakt zit aan die siliconentieten he.
ligt aan de situatiequote:
Zeker jammer, selectief beleid hier. Het is 1 groot complot om liefde het belangrijkste onderwerp ter wereld te houden. Rationaliteit wordt als een zonde ervaren, ik kom nog een keer in opstand.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Jammer dat je mooie verliefdheidtopic al dicht is, wilde er al in reageren
Ik ken iemand die ze heeft laten vergroten.... ze heeft nu een grote B-cup denk ik.... misschien kleine Cquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ligt aan de situatie
vergroting vind ik onzin
maar verkleining bij medische klachten kan ik nog begrijpen
I'll be waiting ... anticipating ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Zeker jammer, selectief beleid hier. Het is 1 groot complot om liefde het belangrijkste onderwerp ter wereld te maken. Rationaliteit wordt als een zonde ervaren, ik kom nog een keer in opstand.
www.dikketieten.nlquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
Al dat gepraat over tieten... Doet u mij maar een paar... Ik heb trek...![]()
Ordinaire wijven!quote:
Haha, nee joh...maakte maar een domme statement. Ik zal voortaan iets beter mijn topics openen, het was enkel een tegenreactie n.a.v. het eenzijdige verliefdheidstopic.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'll be waiting ... anticipating ...
Je andere topic over liefde was zo mooi, en dan kom je nu met zo'n nietsig iets.
ook ordinaire tieten zijn tietenquote:
True, maar het is ook wel fijn als het totaalbeeld een beetje klopt...quote:
Ik dacht dat je al in opkomst was... De strijd voor rationaliteitquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zeker jammer, selectief beleid hier. Het is 1 groot complot om liefde het belangrijkste onderwerp ter wereld te houden. Rationaliteit wordt als een zonde ervaren, ik kom nog een keer in opstand.
Toch vreemd hoe dat kan verschillen per vrouw. Ik krijg soms ook weleens van vriendinnen of bekenden te horen van "Heb je er nou echt geen last van???" , maar nee, echt niet, krijg geen spierpijn in mn rug ofzo.... Ben kerngezond!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ze heeft laten vergroten.... ze heeft nu een grote B-cup denk ik.... misschien kleine C. Hele mooie meid verder.... als ze het niet gezegd zou hebben zou ik het niet geweten hebben
![]()
Verkapt: check mijn dikke tieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Toch vreemd hoe dat kan verschillen per vrouw. Ik krijg soms ook weleens van vriendinnen of bekenden te horen van "Heb je er nou echt geen last van???" , maar nee, echt niet, krijg geen spierpijn in mn rug ofzo.... Ben kerngezond!!!![]()
![]()
Minder verkapt: waar blijft dat fotoboek?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Verkapt: check mijn dikke tieten.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Minder verkapt: waar blijft dat fotoboek?.
Je hebt het figuur van een Oost Europese zwemster uit de jaren 80?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Sunshine2006 het volgende:
Valt mee hoor, wel grote cup, maar in het totaalplaatje valt het niet op... Tis in verhouding...
picsquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het figuur van een Oost Europese zwemster uit de jaren 80?![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee vieze jongetjes, je krijgt geen blote tieten fotoos van mij te zien... Dan ga je maar cupos raden ofzo, laat je fantasie maar spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |