Ik ook nietquote:
Succesquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:29 schreef Copycat het volgende:
Zo.
Ik ga weer aan het werk. Een beetje voor mijn vaste werkgever en een beetje voor een ander.
Deadlines die opeens een paar dagen naar voren worden getrokken.
Goed plan. Die SC ligt toch stil nu Pheno weg is...quote:
Studeer je nog ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb ook maar even een krediet aangevraagd van 1000 euro.![]()
Lang volgehouden toch.
Als Pheno weg is dan ligt heel fok! stilquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed plan. Die SC ligt toch stil nu Pheno weg is...
Boequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed plan. Die SC ligt toch stil nu Pheno weg is...
Yep, maar ik ga op vakantie. Ik denk dat ik dat krediet dan wel nodig heb. We zijn meestal niet al te zuinig dan.quote:
Kan je het beter bij de IB-groep lenenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep, maar ik ga op vakantie. Ik denk dat ik dat krediet dan wel nodig heb. We zijn meestal niet al te zuinig dan.
En jezelf ook als je terug komtquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef Pheno het volgende:
Nu nog wat anti vliegende insectenspul het huis in mieteren en de deuren dichtgooien. Dat zal die vliegen leren!
Ach, die planten gaan toch wel dood, zonder dat spul ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
En jezelf ook als je terug komt. En de planten.. straks is alles dood
![]()
Dan maakt het weinig uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die planten gaan toch wel dood, zonder dat spul ook
Zo, ik sluit nu echt af, jullie kunnen weer werkenquote:
Dank jequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, ik sluit nu echt af, jullie kunnen weer werken
Vind t ook suf dat de TT geweizigd is...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als JoeyT mod zou zijn, dan, dan.....
auquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef JoeyT het volgende:
geweizigd
Dad boeid me ijgeleik totaal niedquote:
Nou, deze was wel even ergquote:
Zegt degene die structueel de fout in gaatquote:
hm hmquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zegt degene die structueel de fout in gaat![]()
De gebruikelijke reactie op Boe.quote:
Erg matig maar het dekt de ladingquote:
De filosofie die Fok! groot heeft gemaaktquote:
Opzich wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
De filosofie die Fok! groot heeft gemaakt.
Dat kan erg matig zijn jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:24 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb overal muggebulten die beginnen te jeuken...![]()
Ik moest glimlachenquote:
Jouw poststijl lijkt blijkbaar op die van Metro2005.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ok blondie heeft begrepen waarom de ogen topic weg was. Mag ik dan nog ff weten waarom ik een kloon van de metro zou zijn als ik eerst verbrand in de zon en daarna getint word...
![]()
![]()
Zijn die tegenwoordig ook al te koop? Kasten met _arual_ ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, de tijd is om. Ik ga zo maar eens kast kopen met _arual_. Meer opbergruimte
Ja, ze lopen alleen erg slechtquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Zijn die tegenwoordig ook al te koop? Kasten met _arual_ ?
Werkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
*klam* *zweet*
Blegh.. werken is niet fijn vandaag
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw poststijl lijkt blijkbaar op die van Metro2005.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw poststijl lijkt blijkbaar op die van Metro2005.
Geen idee. Het was niet mijn opmerking tenslottequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]ook met interesse in *jonge* meiden?
tis anders best een interessant gesprek hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hebben we ook nog wat minder saaie gespreksonderwerpen dan het werk???![]()
Wie gaat er allemaal naar het strand vandaag of van de week??? Wie heeft zich ziekgemeld, gespijbeld of betere dingen te doen dan werken???![]()
En bikinies hoeven niet driehoekig te zijn om nog ff een paar pagina' s terug te vallen... Bestaan ook meiden met grotere cups![]()
Tietenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hebben we ook nog wat minder saaie gespreksonderwerpen dan het werk???![]()
Strand .. al geweest. Ziek, neuh.. Betere dingen te doen, niet meer. Ik kom net van het toiletquote:Wie gaat er allemaal naar het strand vandaag of van de week??? Wie heeft zich ziekgemeld, gespijbeld of betere dingen te doen dan werken???![]()
Juist. Tieten.quote:En bikinies hoeven niet driehoekig te zijn om nog ff een paar pagina' s terug te vallen... Bestaan ook meiden met grotere cups![]()
Betere dingen te doen wel, maar mijn baas denkt daar anders overquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wie gaat er allemaal naar het strand vandaag of van de week??? Wie heeft zich ziekgemeld, gespijbeld of betere dingen te doen dan werken???
Ik geloof je niet. Bewijs het eens?quote:En bikinies hoeven niet driehoekig te zijn om nog ff een paar pagina' s terug te vallen... Bestaan ook meiden met grotere cups![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |