Ah, een kloon...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee vieze jongetjes, je krijgt geen blote tieten fotoos van mij te zien... Dan ga je maar cups raden ofzo, laat je fantasie maar spelen...
Kom op met dat fotoboek!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee heb een normaal figuur, redelijk slank, niet dun, maar slank.
Dat zijn wel kleine tekenen maar ik heb nog niet besloten wat et isquote:
Ik leg de bewijslast bij haar in plaats van op m'n knieën te gaan smeken voor een fotoboek!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zijn wel kleine tekenen maar ik heb nog niet besloten wat et is![]()
Ik eis het...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik leg de bewijslast bij haar in plaats van op m'n knieën te gaan smeken voor een fotoboek!![]()
Het komt niet over...quote:
Je vergeet de tietenvraag.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hallo, er bestaat ook iets als pauze, die had ik dus net, ben zelf geen computer... Maar nee, en ok ik ben 1.70m en 65 kilo en ik doe aan dansen en bootcamp.
Laten mensen hun fantasie eens spelen (op jouw aanraden nog wel), is het weer niet goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hallo, er bestaat ook iets als pauze, die had ik dus net, ben zelf geen computer...
Altijdquote:Dankuwel!
En ik ben Johnny Depp en *surprise* ik kan gewoon Nederlands!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hallo, er bestaat ook iets als pauze, die had ik dus net, ben zelf geen computer... Maar nee, en ok ik ben 1.70m en 65 kilo en ik doe aan dansen en bootcamp. Genoeg info??? Dankuwel! En nee, kben geen kloon van Metro, kweenie eens who the hell hij of zij is....![]()
Vrouw, Litpho, vrouw.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laten mensen hun fantasie eens spelen (op jouw aanraden nog wel), is het weer niet goed
Je wist al dat ik bij je kom wonen hequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik ben Johnny Depp en *surprise* ik kan gewoon Nederlands!![]()
Om maar even aan te tonen dat je van alles kunt beweren... NOFI natuurlijk...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wist al dat ik bij je kom wonen hemr Depp.
Er zijn anders voldoende mannen die ontkennen dat ze metro zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kun je toch zo wel uit de wispelturige posts opmaken.
We prefereren visuele hulpmiddelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nou ja, ik dacht toch wel dat ik zo mn verhouding had uitgelegd...![]()
![]()
Ik ben geen metroman!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn anders voldoende mannen die ontkennen dat ze metro zijn.
Op zich niet, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat ik je niet beschouw als voldoende man.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef AirwiN het volgende:
Of was dit geen subtiele hint voor mij?
Ik denk dat je dan wel wat jaloerse mensen achter je aan krijgtquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wist al dat ik bij je kom wonen hemr Depp.
Zoals?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel wat jaloerse mensen achter je aan krijgt
Mijn piraat maakt ze allemaal heel erg dood voor mij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
En anders is Twist uiteraard geheel gevrijwaard van jaloerse mensen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die de heer Depp zo in huis mag nemen als nederige huisslavenquote:
Heeft ie ook zo'n lapje op z'n oog?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn piraat maakt ze allemaal heel erg dood voor mij.
De heer Depp heeft liever slavinnen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die de heer Depp zo in huis mag nemen als nederige huisslaven
Zie plaatje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n lapje op z'n oog?
*bookmark*quote:
Ok, excuse me my typoquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heer Depp heeft liever slavinnen...![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Haaawwrrrrr
Yup... Ik prefereer zijn tegenspeelster...quote:
Alsof ik in de spiegel kijk, natuurlijk. *kuch*quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup... Ik prefereer zijn tegenspeelster...![]()
[afbeelding]
En ik ben echt Johnny Depp hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja goedzo, Pirates of the Caribbean das een stuk beter!!!
Oh en ff for the record, ik ben echt een volwaardige vrouw hoor![]()
Jij bent vele malen mooier natuurlijk...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof ik in de spiegel kijk, natuurlijk. *kuch*
Haal het onderwerp weer even naar voren als je het er liever niet over wilt hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ja goedzo, Pirates of the Caribbean das een stuk beter!!!
Leuke vrouwquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup... Ik prefereer zijn tegenspeelster...![]()
[afbeelding]
Hypnose werkt ook gewoon echt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent vele malen mooier natuurlijk...ogen
![]()
Iedereen die niet breekt als je er naar wijst is mooierquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent vele malen mooier natuurlijk...ogen
![]()
Hypnose, ik moet meteen aan Alf denken...quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef Sunshine2006 het volgende:
Neh de echte Johnny Dep valt meer in mijn smaak!!! Val niet zo op vrouwen....
whehehequote:
die is al 2 weken oudquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic verdient wel een linkje hier...
Truequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic verdient wel een linkje hier...
Ik heb de link zelf even gemaild naar mezelf, kan ik het straks nog teruglezen ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
True![]()
Als het maar niet verder door gaat schieten.
De OP is een grote lap tekst, ik weet niet of je dat wel aankunt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb de link zelf even gemaild naar mezelf, kan ik het straks nog teruglezen ook
Dat akn natuurlijk iedereen zomaar beweren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee, een biertje drinken is ook goed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:07 schreef Pheno het volgende:
och jee, moet iedereen weer zo nodig een foto zien.
loop naar je koelkastquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, een biertje drinken is ook goed.
uiterst rechts gaat vaak makkelijkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef webspider het volgende:
Daar kom je ook vaker van die bromsnorren tegen, uiterst rechts.quote:
Ik ook! !quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef Q. het volgende:
Weekend !
Spannend! En dan? Zeist?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ook! !laatste nachtje thuis
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De OP is een grote lap tekst, ik weet niet of je dat wel aankunt.
Tieten, komt dat ook erin voor?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Q. het volgende:
Mijn vocabulaire is wel uitermate beperkt hè?
Zijn alle mannen dat niet als het dit onderwerp betreftquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik schat je meer in als een plaatjes-boek-persoon, zeker als het onderwerp tieten is.
Ik houd mezelf graag (de illusie) voor dat er wel degelijk enkele mannen bestaan die ik meer credits kan toekennen dan dat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Zijn alle mannen dat niet als het dit onderwerp betreft
Het vertrouwen in de wereldquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik houd mezelf graag (de illusie) voor dat er wel degelijk enkele mannen bestaan die ik meer credits kan toekennen dan dat.
Hoi.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik houd mezelf graag (de illusie) voor dat er wel degelijk enkele mannen bestaan die ik meer credits kan toekennen dan dat.
Wat digitaal gezien best knap is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:35 schreef nixxx het volgende:
soort van... lichamelijk wel
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:58 schreef _Cara_ het volgende:
jij moet nix zeggen, jij hebt ook bewust op afstand, manier van kijken en grootte van foto gelet...
ik ga dadelijk eens ff neuzen tussen mn laatste foto's..
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:52 schreef Christine het volgende:
Geen bier vanavond.
Gisteren was heftig genoeg.
Nee hoor, geen bier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Chrisssie!!!
bier drinken opwerkdagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |