De schaar was zoek?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:38 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik zou geknipt worden vandaag, maar gaat niet door
Had geen inspiratie. Iemand met een leuk idee mag een topic report doen.quote:
Wonderer zonder inspiratie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had geen inspiratie. Iemand met een leuk idee mag een topic report doen.
Het komt voor, jaquote:
Blame it on the weatherquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had geen inspiratie. Iemand met een leuk idee mag een topic report doen.
Voor natte potten moet je hier wezen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:49 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Je weet het.. vrouwen... een pot nat
Neuhquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
Bouncen is wel okay?
Nee dank jequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor natte potten moet je hier wezen.
Hoepel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neuh
En hij durfde me geen gedag te zeggen, de ploert met z'n hoepel.
Hij had een hoepel om.quote:
Is die alweer op tv?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:54 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga The Breakfast Club kijken.
Daaag.![]()
Ik heb nog wel 30 euro uitgegeven in je stomme winkel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS bounced ipv dat hij loopt en hij's eg wel emo
Daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 30 euro uitgegeven in je stomme winkel.
Wees dankbaar!quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TRS bounced ipv dat hij loopt en hij's eg wel emo
Aparte religie!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoepel, my god.
Ja, of in het circus, maar dan met heel je lichaam vol hoepels.quote:
Je bent gewoon jaloers omdat je te oud bent.quote:
Haircut: checkquote:
Voor meisjes van 8 jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:58 schreef TehRockstar het volgende:
Hoelahoepen is leuk.
Inderdaadquote:
TRS heeft wel het haar van een meisje van 8...quote:
Niet waar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haircut: check
Weird loopje: check
Hoogwater broek die te strak zit: check
Raar alto-shirt: check
wazige blik: check
Laten we het in godsnaam niet meer hebben over elkanders haar of het gebrek daaraan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
TRS heeft wel het haar van een meisje van 8...
Waarom zag ik deze niet aankomen? Achteraf gezien is ie best voorspelbaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Laten we het in godsnaam niet meer hebben over elkanders haar of het gebrek daaraan.
Awwww, teer puntje?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Laten we het in godsnaam niet meer hebben over elkanders haar of het gebrek daaraan.
wellicht te warm om scherp te zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zag ik deze niet aankomen? Achteraf gezien is ie best voorspelbaar
IJstheequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar niet aan het bier he, want da's dus slecht met zulk weer![]()
Dan moet je er maar tegen kunnen als iemand er wat van zegt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind mijn haar wél leuk.
Haar is lief.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Haar is ook maar haar.
Geen last van. Ik ben gehard die door die airco van ons. Zat met kippenvel binnen vandaagquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had echt zware koppijn toen k wegging bij FameDat contrast van die airco en hete buitenlucht is echt kut...
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker.
Camembert is erg lekker, maar de geur van ammoniak niet.quote:
Er zijn vele wegen die naar verkoeling lijden. Een frisse douche. perenijsjes, witbier of rosé. Op het balkon zitten met slechts een boxer aan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt tot dit moment verkoeling gevonden bijIN de Peugj?
Goedzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Camembert is erg lekker, maar de geur van ammoniak niet.
Ja, ik heb dus smaak.
Waar eet je dan fastfood?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom nooit bij de Burger King.
wat dacht je van helemaal geen fastfoodquote:
Hoe kom jij zo rond en olijk dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat dacht je van helemaal geen fastfood
de enige keren dat ik een Mac van binnen gezien heb is in de USA geweest, daar mag dat, daar hoort het bij de cultuur
Hier hoor je in zulke gevallen van een snaai aanval gewoon naar een echte Friettent te gaan
door gewoon echt eten en bourgondier te zijn, dus niet op tijd stoppenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo rond en olijk dan?
zet maar wel een streep door die aardappelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
Bourgondiër. Betekent dat, dat je van draadjesvlees en aardappels houdt?
Ik kan het wijf en het nr niet uitstaan, maar de clip is wle geinig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Uh1VgER5qWI![]()
dan dan is het niet anders of het moet voor jou wel een broeierige dag wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:32 schreef Ang3l het volgende:
Mensne die je om 7:20 op MSN al aanspreken met "Damn, ik ben geil"......
Dat wordt het sowieso wel zegt meneer Paulusmaquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan dan is het niet anders of het moet voor jou wel een broeierige dag worden![]()
Maar ik kan me niet voorstellen dat ook hij zulke MSN berichten krijgt om 7.20 uurquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt het sowieso wel zegt meneer Paulusma
en dat probeer je op peil te houden door vandaag weer heel de dag audientie te houden in de gekoelde serverruimte ?quote:
Dat wordt komende weken dus met een petje op rondlopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
godskolere!
ik heb tig keer in het verleden m'n haar zelf geverfd, en al die keren komt het er misschien een tintje of twee lichter uit te zien... het is nu nog geen vijf minuten dat het erin zit, en het is nu al heel erg akelig licht... TE licht... ik vrees dat ik er straks als een soort van weirde albino bij kom te lopen!
Verdomme ik wilde coupe soleil! Een beetje blondige gloed eroverheen... niet spierwit! Ik wilde geen blond blond!
By the godess! Body and soul, now and forever, I am no man's slave! Thunder and lightning are at my command, as I summon the cold artic winds... I am STORM!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef NathaN het volgende:
We gaan je wel Ororo noemen, Kug...
Eerst trouwen met Black Panther!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
By the godess! Body and soul, now and forever, I am no man's slave! Thunder and lightning are at my command, as I summon the cold artic winds... I am STORM!
Ik wil best Ororo zijn... als ik dan geschreven word door Chris Claremont... hot bisexual lesbian action while repeating my name and powers over and over and over again.
Kijk nog eens goed op het doosje, staat daar echt niet fluoriserend blond ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik klaag ze aan! Hoe durven ze het om correcte informatie op hun doosje te zetten
"Fascinerend blond" noemen ze het...
![]()
Ja, van die levensechte dromen zijn stom. Ik droomde laatst dat mijn ichtje onthoofd werd door een vreemde man, en het leek echt levensechtquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:57 schreef davidov het volgende:
Btw: slecht slapen, 100x wakker worden, vreemd dromen, en op een gegeven moment niet meer weten wat nou echt is of niet (de greep op realiteit kwijt raken) is kut
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
godskolere!
ik heb tig keer in het verleden m'n haar zelf geverfd, en al die keren komt het er misschien een tintje of twee lichter uit te zien... het is nu nog geen vijf minuten dat het erin zit, en het is nu al heel erg akelig licht... TE licht... ik vrees dat ik er straks als een soort van weirde albino bij kom te lopen!
Verdomme ik wilde coupe soleil! Een beetje blondige gloed eroverheen... niet spierwit! Ik wilde geen blond blond!
Geblondeerde kut, blijkbaar. Fascinerend...quote:
Pussy blondequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geblondeerde kut, blijkbaar. Fascinerend...
Leuk idee maar die paar enkele stille minuten op een dag geniet ik liever vanquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:58 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zou zeggen: Ga zelf herrie maken op het moment dat zij zelf rusten!
Je speelt indiaantje?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Oef
Die ken ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:03 schreef davidov het volgende:
Ook altijd lachen: half in slaapstand naar de badkamer lopen, mond naar de kraan brengen, kraan open draaien en je wezeloos schrikken als de kraan half ontploft doordat het water blijkbaar is of was afgesloten
Ligt er aan wat voor router/modem je hebtquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
Poorten openstellen?![]()
Zijn er hier digi-[homo]'s die me kunnen helpen?![]()
Welke?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef Sunjammer het volgende:
*CD's gescoord*
[Luie modus]quote:
Zo'n motorola-modem, zwartquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor router/modem je hebt
Zo af en toe... van m'n favoriete bands/artiesten/componisten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef NathaN het volgende:
Ik koop eigenlijk amper nog cd's...
Stroek, kun je me helpen?quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
Poorten openstellen?![]()
Zijn er hier digi-[homo]'s die me kunnen helpen?![]()
En jij een ketting-sigaren-roker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij een strippenboek/tekenfilmnerd bent![]()
Nee hoor, ik ben geen nerd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:49 schreef BB_Koning het volgende:
Ik krijg de indruk dat jij een strippenboek/tekenfilmnerd bent![]()
Ooit heb ik 7 sigaretten binnen no time weggewerkt, ik had t idee dat niet-inhaleren niet schadelijk was voor de gezondheidquote:
Het is dat die ruige stoppelbaard er ook is, want anders zou je met dat studentikoze brilletje zo naar de Star Trek-conventie kunnenquote:
Als ik over sigaretten droom, inhaleer ik ook nooitquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ooit heb ik 7 sigaretten binnen no time weggewerkt, ik had t idee dat niet-inhaleren niet schadelijk was voor de gezondheid![]()
Het colle van roken zonder de gezondheidsschadequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik over sigaretten droom, inhaleer ik ook nooit
Die fase heb ik achter me gelaten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:05 schreef BB_Koning het volgende:
Het is dat die ruige stoppelbaard er ook is, want anders zou je met dat studentikoze brilletje zo naar de Star Trek-conventie kunnen![]()
Kun je in je dromen wel makkelijker stoppen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
Als ik over sigaretten droom, inhaleer ik ook nooit
Maar de fase van de stoppelbaard heb j etoch niet achter je gelaten? Stoppelbaard s tof, BB heeft er ook altijd 1quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die fase heb ik achter me gelaten.
Ben ooit 1x naar een echte ST-conventie geweest. Was erg vooroordeel bevestigend, dus ben daarna nooit meer gegaan. Ik hou het wel bij de stripdagen. Die zijn dit jaar weer lekker handig in Houten.
Ik wissel af. In zoverre... 1x per week scheer ik me, ongeveerquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:12 schreef BB_Koning het volgende:
Maar de fase van de stoppelbaard heb j etoch niet achter je gelaten? Stoppelbaard s tof, BB heeft er ook altijd 1![]()
Ik probeer het nooi. Ik weet alleen dat ik roken ontzettend smerig vind, maar op de een of andere manier wel "cool". Dus dat symbool openbaart zich als niet inhaleren in mijn dromen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kun je in je dromen wel makkelijker stoppen?
Shoppen.quote:
Ik vind het alleen hartstikke smerig. De coolheid ervan heb ik nooit echt begrepen. 't Is voor mij dan ook vaak wel een afknapper.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:15 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer het nooi. Ik weet alleen dat ik roken ontzettend smerig vind, maar op de een of andere manier wel "cool". Dus dat symbool openbaart zich als niet inhaleren in mijn dromen.
Wie kan zonder zulke slippers...quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:18 schreef TehRockstar het volgende:
Shoppen..
Nee, nou ik wilde vandaag nog wat meer dvd's halen.en Pink Floyd-slippers enzo.
Y Tu Mama Tambien, The Birds, Vertigo, Thirteen en Romeo + Juliet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wie kan zonder zulke slippers...
Welke DVD's zijn het geworden?
Barbaar. Ik had Vertigo op video maar die is kapot gegaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef NathaN het volgende:
Vertigo staat al jaren ongekeken in de kast...
Ik zei toch dat je de verkeerde verpakking haaaaaaaaaaaaaaad!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
godskolere!
Het roken zelf is ook niet stoer, maar het beeld, het symbool wel. Die Marlboro reclames enzo hebben blijkbaar nogal invloed op me gehadquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het alleen hartstikke smerig. De coolheid ervan heb ik nooit echt begrepen. 't Is voor mij dan ook vaak wel een afknapper.
O dat zijn die zoontjes waarvan hun vadre ineens homo is of omgebouwd of zoiets?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kreeg vandaag middels een brief van de woningbouwvereniging een woning aangeboden, mooie buurt, tuintje voor tuin achter, 3 slaapkamers, ideaal zou je zeggen
ware het niet dat het naast de familie M. is
de familie M heeft 7 zonen waarvan alle voornamen met een M beginnen, de MM's dus, die 7 zonen hebben een dossier bij jeugdzorg waar je u tegen zegt, een ervan heeft zelfs al in de gevangenis gezeten, moeder, een alcoholiste is al weg bij het gezin en vader is bezig met een geslachtshervorming.
Ideaal voor mij zou je zeggen, ook omdat zij een teras in de voortuin hebben, dat gaat perfect samen met mijn jongeren opvang zal de woningbouwvereniging gedacht hebben.
Niet beseffende dat ik al jaren geterroriseerd word door die zonen, ze zijn nog al homofoob daar.
Dat was dus al snel een domper op de feestvreugde toen ik dat door kreeg
Ik heb de woning dan ook maar geweigerd, helaas
maar ik weet nu wel dat ik erg hoog op de wachtlijst sta, dus erg lang zal het wel niet meer duren
Ah, iemand met smaakquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Y Tu Mama Tambien, The Birds, Vertigo, Thirteen en Romeo + Juliet.
En weer hupte je langs zonder wat te zeggenquote:
Dat kan natuurlijk iets betekenenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En weer hupte je langs zonder wat te zeggen
Dan moet ie niet zo blijven staren elke keerquote:
En jij denkt dat het om de kermis gaat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:11 schreef LuQas het volgende:
Ik heb een aanbod gekregen, maar het idee kermis schrikt me zo vreselijk af.
Want?quote:En al die Brabantse homo's... dat kan nooit veel goeds zijn.
Ik uiteraard.. ik moet alleen nog even afspreken met wat mensen. Alleen over de kermis is ook niksquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
Die Zaanse Kermis Kokosbiscuitjes zijn echt veels te fokking lekker en niet vullend... *vreet*
Over kermis gesproken... wie gaan er maandag?
Ik ben erquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik uiteraard.. ik moet alleen nog even afspreken met wat mensen. Alleen over de kermis is ook niks
Ik heb zo'n vreselijke hekel aan dat accent.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij denkt dat het om de kermis gaat?
Lief naïef
[..]
Want?
Nee zo'n G alsof je gaat tuffen, dat is mooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vreselijke hekel aan dat accent.![]()
quote:
O neeee, kom ik JOU tegen?!quote:
EN je kon jezelf weerhouden te duwen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
CDP balanceerde vandaag op een trapje.
Die ladder van gister was een stuk vervelender met slippers aan... dit was te easy.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
CDP balanceerde vandaag op een trapje.
Ieks, slippers op een ladderquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die ladder van gister was een stuk vervelender met slippers aan... dit was te easy.
En ik had nog een 10% kortingskaart voor je klaarliggen..quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had geen geld meer voor de slippers.
Ging best goed heur....naar benee was iets gevaarlijker..quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ieks, slippers op een ladder
Ik presteer het al gewoon in de straat onderuit te gaan op slippers
Ik heb smalle voeten (goh, past best bij me) dus die dingen schieten steeds bijna uit als ik naar voren beweeg met mijn ben/voet. En soms schieten ze dan zo ver uit dat je zo half langs naast op in uit je slippers terechtkomt als je je voet neerzet en dan haak je weer ergens achter en dan val je zo hel dramatisch op de stoepquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ging best goed heur....naar benee was iets gevaarlijker..
maat 45 in leren slippers op een grote ladder is ook geen pretje heur.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb smalle voeten (goh, past best bij me) dus die dingen schieten steeds bijna uit als ik naar voren beweeg met mijn ben/voet. En soms schieten ze dan zo ver uit dat je zo half langs naast op in uit je slippers terechtkomt als je je voet neerzet en dan haak je weer ergens achter en dan val je zo hel dramatisch op de stoep
Jij doet toch alles dramatisch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb smalle voeten (goh, past best bij me) dus die dingen schieten steeds bijna uit als ik naar voren beweeg met mijn ben/voet. En soms schieten ze dan zo ver uit dat je zo half langs naast op in uit je slippers terechtkomt als je je voet neerzet en dan haak je weer ergens achter en dan val je zo hel dramatisch op de stoep
Kei Eng zijn ze.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:11 schreef LuQas het volgende:
Ik heb een aanbod gekregen, maar het idee kermis schrikt me zo vreselijk af.
En al die Brabantse homo's... dat kan nooit veel goeds zijn.
Ik heb maar 2 1 handenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN je kon jezelf weerhouden te duwen?
's Avonds?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Kei Eng zijn ze..
Gelukkig moet ik werken..
Ik dacht ik scheeuw maar niet, anders lig je straks van je trapje en heb je straks ook een 20 delige elleboog.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die ladder van gister was een stuk vervelender met slippers aan... dit was te easy.
en dan draag je van Bommelsquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kei Eng zijn ze..
Gelukkig moet ik werken..
Slippers zijn dan ook zwaar kut..quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ieks, slippers op een ladder
Ik presteer het al gewoon in de straat onderuit te gaan op slippers
Schreeuw jijquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht ik scheeuw maar niet, anders lig je straks van je trapje en heb je straks ook een 20 delige elleboog.
In dit geval dus niet.quote:
Ja, de postduif komt m zo halen.quote:
Fors en stevig dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dit geval dus niet.
stelregel:
ik praat zoals ik loop
Slim bekeken er zijn er genoeg op de dam.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, de postduif komt m zo halen.
Hopend dat ze de brief niet onderschijten..quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Slim bekeken er zijn er genoeg op de dam.
Ook fijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat is m'n lichaamsbouw.
Ze hebben schijt aan andermans post.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hopend dat ze de brief niet onderschijten..
[..]
Nee, niet fijn een week op bed liggen is niet goed voor je.quote:Ook fijn.
Goh, net TPG.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze hebben schijt aan andermans post.
Je verzorger was met verlof?quote:[..]
Nee, niet fijn een week op bed liggen is niet goed voor je.
Sanddquote:
Werkenquote:Je verzorger was met verlof?
Lang leve verlofdagen. Maarja ik heb nooit reden om ze op te nemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Werken
en jij tegenwoordig ook.
Ik betaal te weinig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, Send and deliver. Bagger bedrijf..
[..]
Neemt ie geen vrij voor je?
Kom een keer een middag een terrasje pakken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lang leve verlofdagen. Maarja ik heb nooit reden om ze op te nemen
Misschien is nog een beetje twijfelachtigquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef LuQas het volgende:
Misschien ga ik toch wel naar dat kermisdinges.
Gezelligquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom een keer een middag een terrasje pakken.
Dat is te zien ja..quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest.
Ja.. maar ik mag volgens de policy geen foto posten zonder toestemming van de daarop afgebeelde persoonquote:
Als ik je tegenkom zal ik m'n mond dichthouden, goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef LuQas het volgende:
Misschien ga ik toch wel naar dat kermisdinges.
Maar wel eenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
Ja.. maar ik mag volgens de policy geen foto posten zonder toestemming van de daarop afgebeelde persoon
Wat ontzettend Crenoquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. met toestemming van de afgebeelde persoon:
[afbeelding]
Ik moet ook weerquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ben ik dan de enige die niet naar de kapper hoeft?.
Maar dit staat tenminstequote:
Ik vind dit wel staan heur.quote:
Ik heb maar één hand om te stylen, dus moet het kort.quote:
Het kapsel zelf wel.quote:
Nee sorry ,m'n haar alleen voor jou lang te laten groeien gaat me te ver.quote:
Krijgt ie leuke rooie kringeltjes?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
Kun je daar ook verbranden door de zon?
Is 't ook, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het wel dapper, maar ik dacht dat dat ingeschoren lijnenspel alweer 'uit' was.
Dacht ik ook, maar het is alweer in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het wel dapper, maar ik dacht dat dat ingeschoren lijnenspel alweer 'uit' was.
'k Ben gelukkig 30+ dus ik hoef er niet aan mee te doen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dacht ik ook, maar het is alweer in.
O vandaar dat ik nog steeds mijn haar verf en zo. Ik ben nog 30-quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben gelukkig 30+ dus ik hoef er niet aan mee te doen....
Doe je ook aan streepjes dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
O vandaar dat ik nog steeds mijn haar verf en zo. Ik ben nog 30-
Alhoewel.... ver boven 0+ gaan er ook veel verven
Oh nee, smaken verschillen nou éénmaal, ik had zoiets gezien en ik wilde toch een keer wat anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 't ook, maar dat geeft niet
No offense: Ik vind een beetje figuurtjes en streepjes of wat dan ook wel leuk. Maar deze is wel èrg druk en kringelig he?
Kapsel zelf vind ik wle heel leuk. Mooie kleur ook
Nee aan rondjesquote:
Haar groeit snel als het kort is, dus over 4 weken is het patroon weg en hou je een (imho) mooi kapsel overquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh nee, smaken verschillen nou éénmaal, ik had zoiets gezien en ik wilde toch een keer wat anders.
het is gewoon kort.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haar groeit snel als het kort is, dus over 4 weken is het patroon weg en hou je een (imho) mooi kapsel over
Ja kort aan de zijkant, bovenop langer in een soort van baan. Me like (me got the same by the way).quote:
Rood, kuikentjesgeel, bruinquote:
Da's wel een erg leuk kapsel van de laatste tijd jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kort aan de zijkant, bovenop langer in een soort van baan. Me like (me got the same by the way).
Ik vind het juist wel leuk... een pak en stropdas en dan vlot haarquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, soms moet je wel stropdas-compatible haar hebben.
ik zie op m'n werk toch wel een aantal jongens die soms in pak moeten en ook wel ergquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
Juist.. wat ik zegquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk... een pak en stropdas en dan vlot haar
Define vlot, wat raad je me aan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het juist wel leuk... een pak en stropdas en dan vlot haar
haar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Define vlot, wat raad je me aan?
Soms? Altijd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |