Mijnes wel, dus sssssht!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou die Pete doet mij echt de broek niet bollen hoor![]()
quote:
Dag jongen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Alsof ik een keuze heb met dit achterlijke weer
30 graden, ik voorspel een verschrikkelijke nachtrust
And on that bomshell, Goodnight!![]()
Een goedennacht knulquote:
Wat ben ik blij dat mijn slaapkamer alleen 's ochtends even een uurtje zon rkijgt en voor de rest in heerlijke schaduw is gehuld. Dat plus het feit dat ie grijs en paars is qua inrichting maken hem enorm koelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:42 schreef davidov het volgende:
30 graden, ik voorspel een verschrikkelijke nachtrust
Maar veel vaker komt het dan weer voor dat je er na 34 klodders gel en 6x water er in doen nog steeds een kapsel hebt wat niet is wat je voor ogen hadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:31 schreef DennisMoore het volgende:
Soms heb je van die wonderbaarlijke ochtenden waarin je een klodder gel in je haar smeert, en 3 seconden later zit het exact zoals je wilde.
Grrreat.
Je moet er daarna trouwens ook echt afblijven.
Rondje koffie dan maarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:36 schreef Ang3l het volgende:
Wij komen elkaar wel iedere ochtend hier tegen he, door de weeks dan?
Zijn die andere nou zo lui? Zijn wij zo'n ochtendmensen? Of zijn wij gewoon zo oud dat we een echte baan hebben en dus vroeg op moeten? of zijn wij gewoon verslaafder dan de andere mensne met baan aangezien we zelfs vóórdat we naar het werk gaan even moeten fokken?
En trouwens, de volgende keer verwacht ik ontbijt. Eventueel op bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |