Ben & Jerry's?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent wel lief. Ik heb vandaag bij de overkant-concurrent gegeten
Mama betaalde en toen gingen we bij die fontein zitten.quote:
Valerio.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mama betaalde en toen gingen we bij die fontein zitten.
En toen kwam 6pack langs![]()
de Fata Morgana met Valerioquote:Op maandag 17 juli 2006 23:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Valerio.![]()
Maar die zit er niet meer bij.![]()
Ja, met die sinaasappel.quote:
Hij was ook bij de PCD i/d HMH en toen heeft ie CDs verkocht met m'n collega..naja 1 CD en toen wou ze op de foto. Ze was aan t trillen alsof ze Connie's Powerplate was...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, met die sinaasappel.Ik vind hem seksie.
Pussycat Dollsquote:Op maandag 17 juli 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was ook bij de PCD i/d HMH en toen heeft ie CDs verkocht met m'n collega..naja 1 CD en toen wou ze op de foto. Ze was aan t trillen alsof ze Connie's Powerplate was...
De show was echt goed hoor..al is die rode ècht eng.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De show was echt goed hoor..al is die rode ècht eng.
Ze zijn allemaal lelijk en talentloos.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De show was echt goed hoor..al is die rode ècht eng.
Eensch.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:38 schreef TehRockstar het volgende:
Ze zijn allemaal lelijk en talentloos.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar ging m'n nachtrust.quote:
Vind jij talent niet seksie?quote:
Mits het samengaat met talent.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En drugsgebruik ook?
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of vind je Pete Doherty lelijk en talentloos?
What drugs are you on? Can you get me some?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee zo zie ik er ook uit op één van mijn betere dagen
Ik had een heel ander beeld van SAJquote:Op maandag 17 juli 2006 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee zo zie ik er ook uit op één van mijn betere dagen
[afbeelding]
momenteel Diclofenacnatrium.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
What drugs are you on? Can you get me some?
Leg je wat voor me apart?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
momenteel Diclofenacnatrium.
Ik heb er nog maar 6 en m'n dealer is op vakantie.quote:
En bedankt.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 6 en m'n dealer is op vakantie.
Barcelona. Iets met een verloren boek. Heb hem nog niet gelezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
De Schaduw van de Wind. Is dat een boek over een jongetje dat op zoek gaat naar iemand in Rome. Ofzo?
Het wordt op dit moment verfilmd. Door Jean-pierre Jeunet... als in: de regisseur van Amélie, Delicatessen, La cité des enfants perdu en un longe dimanche de fiancaillesquote:Op maandag 17 juli 2006 22:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Net in begonnen. Maar dan in het Engels. Leest best leuk, tot nu toe...
En Alien Revolution.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wordt op dit moment verfilmd. Door Jean-pierre Jeunet... als in: de regisseur van Amélie, Delicatessen, La cité des enfants perdu en un longe dimanche de fiancailles
Die smet vergeef ik 'mquote:
Ik houd van die man en zijn Franse filmsquote:Op maandag 17 juli 2006 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wordt op dit moment verfilmd. Door Jean-pierre Jeunet... als in: de regisseur van Amélie, Delicatessen, La cité des enfants perdu en un longe dimanche de fiancailles
Imaginairy Heroesquote:
Racisme. ^^quote:Op maandag 17 juli 2006 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom gaat oprah niet gewoon katoen plukken i.p.v. homo's ondervragen?
*verder zapt*
O de reeks is op zich best ok, en HR Geiger maakt mooie plaatjes, maar in de reeks die ik je net opnoemde valt Alien 4 wel een beetje uit de kunstzinnige toon. Maar ja, ach, iedereen maakt wel eens een popcorn uitstapje en in dat opzicht is ie niet eens onaardig.quote:
Death and the Maidenquote:
Dat is bést een appetijtelijke buik, hoor. Ik zou er geen nee tegen zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay, van mij mag je, maar dan niet meer van die onappeteitelijke buikjes posten hoor![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is bést een appetijtelijke buik, hoor. Ik zou er geen nee tegen zeggen.
Nou ik heb afgelopen zaterdag in Berlijn toch echt wel betere buikjes gezien hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is bést een appetijtelijke buik, hoor. Ik zou er geen nee tegen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |