Ik had het dan ook over de geheelonthouder.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mét dans ik geiler (denk ik dan).
En ik word er nogal aanhankelijk van.
Maar dat kun jij helemaal niet weten..
Die 2 heb ik beiden al tijden niet gezien en in combo nog nooit.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het strand met een sangria?
Ja, dat was ik vergeten.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had het dan ook over de geheelonthouder.
Ik wel en dat heb ik geweten ook.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die 2 heb ik beiden al tijden niet gezien en in combo nog nooit.
Is dat een waarschuwing of een aanbeveling?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wel en dat heb ik geweten ook.
Die dan tijdens de rookpauze elkaars pakkie shag delen en met gele vingers een ranzig pakketje vouwen dat smeulend tussen de dunne lippen gestoken wordt.quote:
Ik vind 'm suggestief. Ik heb 'm 5 keer gelezen. De hele tijd komt hetzelfde plaatje in m'n gedachtenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je moest eens weten wat lekker is om aan te zitten.
Ik ken mensen die hun gele vingers in de soda schoonmaken ..quote:Op maandag 17 juli 2006 21:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die dan tijdens de rookpauze elkaars pakkie shag delen en met gele vingers een ranzig pakketje vouwen dat smeulend tussen de dunne lippen gestoken wordt..
Ik dacht aan het goede kopje koffie van eerder.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 'm suggestief. Ik heb 'm 5 keer gelezen. De hele tijd komt hetzelfde plaatje in m'n gedachten
Het zal ze niet helpen. Je ruikt ze.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:57 schreef Vlarp het volgende:
Ik ken mensen die hun gele vingers in de soda schoonmaken ..
Kopje koffie, glazenwasser?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik dacht aan het goede kopje koffie van eerder.![]()
Verstokte rokers stinken. Hun kleren stinken, hun adem stinkt. Hun lichaam stinkt..quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het zal ze niet helpen. Je ruikt ze.
De glazenwasser is hier een randdebiel.quote:
Mooizo, dan kan ie 't ook niet navertellen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De glazenwasser is hier een randdebiel.
Oh, het kopje koffie moest ik over m heengooien?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mooizo, dan kan ie 't ook niet navertellen.
Die suggestie maakte ik ongeveer een week terug ook alquote:Op maandag 17 juli 2006 22:02 schreef DennisMoore het volgende:
Verder vind ik dat de smiley-codes op gay.nl gelijk moeten gesteld aan die op fok.
Ik beveel het aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat een waarschuwing of een aanbeveling?
Wie weet volgende week.quote:
Ik heb nog een sixpack van werk meegenomenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef Vlarp het volgende:
Had ik al gezegd dat m'n bier op is?
Ik voelde m'n boek ineens dichtklappenquote:
Ahhh..quote:Op maandag 17 juli 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voelde m'n boek ineens dichtklappen
[afbeelding]
Ik ben idd van plan het strand op te gaan zoeken mits het goed weer is. Ben toch vrij.quote:
Geef mij de Fontana Magica van Montjuïc maarquote:
Ik heb bij Sander Kleinenberg (in de Panama) gemerkt dat ik ècht niet moet gaan zuipen wil ik nog een beetje fatsoenlijk kunnen dansenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mét dans ik geiler (denk ik dan).
Aanhankelijk, geil, potátoe, potàtoe.quote:En ik word er nogal aanhankelijk van.
Ja. Plus dat Nicole Kraus de vrouw is van en qua schrijfstijl overeenkomt met Jonathan Safran Foer, die dan weer de schrijver is van Extreem Luid & Ongelooflijk Dichtbij, wat dan weer onlangs mijhn ultieme nr 1 boek is gewordenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe kom je er nou bij om zo'n boek te lezen? Een aanrader van iemand?
En daarom is het júist een vereiste dat de rest ook zuipt. Dan valt het niemand op.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb bij Sander Kleinenberg (in de Panama) gemerkt dat ik ècht niet moet gaan zuipen wil ik nog een beetje fatsoenlijk kunnen dansen
Nou ehm...quote:Aanhankelijk, geil, potátoe, potàtoe.
Nee. Ik eet ze niet meer sinds ik uit huis weg ben.quote:
Patat.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Ik eet ze niet meer sinds ik uit huis weg ben.
Net in begonnen. Maar dan in het Engels. Leest best leuk, tot nu toe...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Yann Martel - Het Leven van Pi
Oprah-schaapje?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik lees nog steeds A Million Little Pieces..
Geweldige serie boekenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oprah-schaapje?![]()
Ik lees Clan of the Cavebear nog eens.
nee op aanraden van iemand vorig jaar, ver voor Oprahquote:Op maandag 17 juli 2006 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oprah-schaapje?![]()
Ik lees Clan of the Cavebear nog eens.
Alleen omdat ik de film met Darryl Hannah zo fijn vond, hoor.quote:
Rebels!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee op aanraden van iemand vorig jaar, ver voor Oprah
Je mag de DVD-box wel komen kijken? Tissues included.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Rebels!
Oprah maakt me aan het huilen.
Film nooit gezien en ben het ook zeker niet van plan, maar de boeken lezen zo lekkerquote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alleen omdat ik de film met Darryl Hannah zo fijn vond, hoor.
Ik heb bij mijn vriendinnetje gezien over dat vrouwtje met anorexia die 17 kilo woog.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je mag de DVD-box wel komen kijken? Tissues included.
Je bent wel lief. Ik heb vandaag bij de overkant-concurrent gegetenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn vriendinnetje gezien over dat vrouwtje met anorexia die 17 kilo woog.Ik moest giechelen.
Vind je me nog wel lief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |