Oh ja, de temperatuur is weer op niveau geil.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:20 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. ik fietste vanmorgen lekker naar m'n werk. Fiets ik langs een bushalte zegmaar halverwege m'n rit, stond een bloedmooie jongen te wachten en die keek zo ontzettend lief naar me toen ik langsfietste![]()
Nou soms schiet ie wel op "ja laat maar, tis te warm" hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja, de temperatuur is weer op niveau geil.
Kan er ook weinig aan doen..quote:Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja, de temperatuur is weer op niveau geil.
Schenk maar inquote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
Berentzen Großmutter`s Schoko-Geheimnisse
[afbeelding]
Het klonk zo leukzou het ook smaken?
Over het algemeen is alles waar dat Berentzen etiket op geplakt is wel goed te drinken hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
Berentzen Großmutter`s Schoko-Geheimnisse
[afbeelding]
Het klonk zo leukzou het ook smaken?
Het klinkt allemaal zo wintersquote:Op maandag 17 juli 2006 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Over het algemeen is alles waar dat Berentzen etiket op geplakt is wel goed te drinken hoor
maar persoonlijk vind ik hun winter apfel variant met kaneel en zo nog het lekkers![]()
Kom maar langsquote:
Je kan nog altijd samen een koele douche nemen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou soms schiet ie wel op "ja laat maar, tis te warm" hoor
Die fles hoort dan ook in het vriesvak te liggenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo winters
*terug in de drankenkast zet, water inschenk*
Zou best kunnen, de mensen doen vreemde dingen met dit weer.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kan er ook weinig aan doen..
Had zelfs het idee dat een collega wat hints aan het geven was richting mij..
Nou ja.. ik wil best een slippertje met hem maken hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zou best kunnen, de mensen doen vreemde dingen met dit weer.
O ja.. wij nemen de oproepkrachten (orka's of gewoon ambulantjes) zelf aan. Maar ze zijn weer goed bezig geweestquote:Op maandag 17 juli 2006 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
Bij ons weer een blik 20-jarige uitzendkrachtjes open getrokken.
Hmm, dus dat komt vaker voor?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ach het eerste wat je je afvraagt als je voor het eerst iemand ziet is toch: "zal ik er sex mee kunnen hebben?"
Niet vreemd dus.
Nou ja, da's dan weer een gelukjequote:Op maandag 17 juli 2006 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft iedereen dat.
Anders ik wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb trek in koud bier op een terrasje...
Ja ik snap die hongerneger in haar kielzog ook niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alesha - Lipstick
Fijn! Beter dan dat nieuwe ding van Beyonce...
*daad bij woord gevoegd heeft*quote:Op maandag 17 juli 2006 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
Of een lekker heet kopje koffie.
Jouw daad bij mijn woord?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*daad bij woord gevoegd heeft*
Jammer dat de vissen 2e hands zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Af en toe heeft dat ding z'n charme.
Een vriend noemde het al de nederlandse versie van 't Belagio![]()
Wat voor lelijke fontijn is dat?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jammer dat de vissen 2e hands zijn.
Nee hopelijk hebben ze woensdag goed nieuws. Spontane genezing of zo.quote:
Slechts op Lourdes durft hij hopen,quote:Op maandag 17 juli 2006 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee hopelijk hebben ze woensdag goed nieuws. Spontane genezing of zo.
Hij is veel maar niet lelijkquote:
Of geen pijnstillers meer. Of vraag om paracetamol..quote:Op maandag 17 juli 2006 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee hopelijk hebben ze woensdag goed nieuws. Spontane genezing of zo.
Daar word het niet gezellig van nee.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of geen pijnstillers meer. Of vraag om paracetamol..
Ik ga niet met je op een terras hangen terwijl jij cola drinkt hoor
Met bier ook niet trouwens.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar word het niet gezellig van nee.![]()
Enlighten me.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je moest eens weten wat lekker is om aan te zitten.
en toch is dat zo!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
Vind je ook dat geheelonthouders niet te vertrouwen zijn?
Bijna net zo erg als vegetariërs... onguur volk, brrr.
"Ja, maar zonder alcohol kan ik het ook heel leuk hebben!"
Piss off.
Ja, maar jij word er niet leuker op zonder.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
Dat mag alleen als je alcoholist geweest bent, anders is het slap gedrag.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
Vind je ook dat geheelonthouders niet te vertrouwen zijn?
Bijna net zo erg als vegetariërs... onguur volk, brrr.
Piss off.
Mét dans ik geiler (denk ik dan).quote:Op maandag 17 juli 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, maar jij word er niet leuker op zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |