Awwww, teer puntje?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Laten we het in godsnaam niet meer hebben over elkanders haar of het gebrek daaraan.
wellicht te warm om scherp te zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zag ik deze niet aankomen? Achteraf gezien is ie best voorspelbaar
IJstheequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar niet aan het bier he, want da's dus slecht met zulk weer![]()
Dan moet je er maar tegen kunnen als iemand er wat van zegt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind mijn haar wél leuk.
Haar is lief.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Haar is ook maar haar.
Geen last van. Ik ben gehard die door die airco van ons. Zat met kippenvel binnen vandaagquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had echt zware koppijn toen k wegging bij FameDat contrast van die airco en hete buitenlucht is echt kut...
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker.
Camembert is erg lekker, maar de geur van ammoniak niet.quote:
Er zijn vele wegen die naar verkoeling lijden. Een frisse douche. perenijsjes, witbier of rosé. Op het balkon zitten met slechts een boxer aan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt tot dit moment verkoeling gevonden bijIN de Peugj?
Goedzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Camembert is erg lekker, maar de geur van ammoniak niet.
Ja, ik heb dus smaak.
Waar eet je dan fastfood?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom nooit bij de Burger King.
wat dacht je van helemaal geen fastfoodquote:
Hoe kom jij zo rond en olijk dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat dacht je van helemaal geen fastfood
de enige keren dat ik een Mac van binnen gezien heb is in de USA geweest, daar mag dat, daar hoort het bij de cultuur
Hier hoor je in zulke gevallen van een snaai aanval gewoon naar een echte Friettent te gaan
door gewoon echt eten en bourgondier te zijn, dus niet op tijd stoppenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo rond en olijk dan?
zet maar wel een streep door die aardappelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
Bourgondiër. Betekent dat, dat je van draadjesvlees en aardappels houdt?
Ik kan het wijf en het nr niet uitstaan, maar de clip is wle geinig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Uh1VgER5qWI![]()
dan dan is het niet anders of het moet voor jou wel een broeierige dag wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:32 schreef Ang3l het volgende:
Mensne die je om 7:20 op MSN al aanspreken met "Damn, ik ben geil"......
Dat wordt het sowieso wel zegt meneer Paulusmaquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan dan is het niet anders of het moet voor jou wel een broeierige dag worden![]()
Maar ik kan me niet voorstellen dat ook hij zulke MSN berichten krijgt om 7.20 uurquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt het sowieso wel zegt meneer Paulusma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |